Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Қазақбаева Жанар
Жаңаөзен қаласы
№12 бастауыш мектеп
4 «Б» сыныбына арналған орта мерзімді жоспары
|Сабақтың аты, мақсаты |Оқушы |Оқып үйренудің |Сөйлеу |Қолданылатын |Негізгі |
| |белсенділігін |нәтижесі, оқушы |мәдениетін |бағалау түрі, |дереккөздер |
| |арттыру үшін |тақырып бойынша не |жетілдіру |Бәрінің сабаққа | |
| |оқытуда |біледі ? | |қатысқанын білу | |
| |қолданылатын | | | | |
| |әдіс-тәсілдер | | | | |
|1. Қалмақан Әбдіқадыров |АКТ-ны қолдану |Қ.Әбдіқадыровтың |Орындаған |Тапсырмалау бойынша|Оқулық, |
|«Жиб-жица күресі» | |өмірімен танысады. |тапсырмаларын|формативті бағалау;|81-82б |
|әңгімесі. | | |постермен | | |
| | | |қорғау |Топтық жұмыста; | |
|Мақсаты: бейнежазба |Видеоролик |Қажымұқан туралы |арқылы. | |слайдтар, |
|арқылы жаңа ұғымды | |мәліметтерін | | |Қалмақан |
|түсінуін жеңілдету; | |толықтырады. | |Өзін-өзі бағалау; |Әбдіқадыровтың, |
| | |«Жиб-жица» күрес | | |Қажымұқанның |
| | |түрлерімен танысады, |Қарым-қатынас| |суреттері, бейне|
|Диалог әдісін қолдана |Диалгтік әдіс |ойлары толысады. |арқылы |Сахналау сәтінде; |жұмбақ, |
|отырып әңгіменің негізгі | | |сөйлеу | |интертақтада |
|идеясын түсіну, сыни |Ассоциация | |мәдениетін; | |топтастыру |
|ойлау арқылы өз ойын |Түртіп алу |Өз ойларын ортақ | |Ойға шабуыл кезінде|стратегиясы |
|тұжырымдауға үйрету; | |пікірге тоғыстыра | | | |
| | |біледі; | |бақыланды; | |
| | | |Диалог | | |
| |Сахналау | |барысында ; | |«Бастауыш сынып |
|Сомдау барысында әртістік| |Шыдамдылықпен тыңдап,| | |әдістемесі; |
|қабілеттерін дамыту; | |пікірін қорғап кері | |Мұғалімнің жиынтық | |
| | |байланысқа үйренеді. | |бағалауы; |№3 2012ж |
| | |Сахналау |Бірін-бірі | | |
| |Сергіту сәті |шеберліктерін |бағалау | | |
| | |жетілдіреді. |кезінде | | |
|Сөйлеу дағдыларын |Тренинг: | | | | |
|зерделеу; тапсырмалар |«Жүректен-жүрекк| | | | |
|бойынша формативті және |е» |Әңгіменің негізгі | | | |
|жиынтық бағалауға үйрету.| |идеясын түсінеді. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|2.Шерхан Мұртаза «Бала | | | | | |
|Тұрар» («Қызыл жебе») | |Шерхан Мұртазаның |Мәнерлеп |Бағалау. |Оқулық; |
|романынан үзінді. | |әдебиет жанрындағы |оқып, көркем | |83-85 б |
| | |көрнекті өкілі |сөйлеу | | |
|Мақсаты: АКТ пайдалану |Қалай оқу |екендігін біледі; |дағдылары | |Интернеттен |
|арқылы ойлау қабілетін |керектігін | |дамиды. | |«Әр халықтың өз |
|дамыту. |үйрету, |Қоғам қайраткері | |Топ басшыларының |мақтанышы» |
| | |Тұрар Рысқұловтың | |топ мүшелерін |Мұғалімге |
| |интернет |өмірінен деректер | |формативті |арналған |
| | |жинады; |Ойлағандарын |бағалауы; |нұсқаулық; |
|Кейіпкерлер әрекетін | | |тіл | | |
|түсіну; | | |шешендігімен |Топ басшыларының өз| |
| |СТО |Ойларын жүйелі түрде |байланыстыра |тобын бағалау | |
| |стратегиялары |жинақтап үйренді; |алады. |бетшесі арқылы |«Сергіту |
| |Миға шабуыл | | |анықтау; |сәттері» |
|Жас ерекшеліктеріне |Рөлге бөліп беру|Өз білімдеріне есеп | | |«Бастауыш |
|сәйкес оқушылардың, |арқылы, |беріп және құрбыларын| | |мектепте оқыту» |
|шығармашылық қабілеттерін|салыстыру |тыңдауға, бағалауға | | |№1, №3,2012ж |
|қалыптастыру. | |үйренеді. | |Мұғалімнің жиынтық | |
| | | | |бағалауы; |«Бастауыш сынып |
| | | | | |оқушыларының |
|Білім деңгейін бағалауға | |Қосымша деректермен | |Мұғаліммен оқушы |шығармашылық |
|үйрету. | |жұмыстануға, |Қажетті |арасындағы диалог |қабілеттерін |
| | |ізденімпаздыққа |сөздерді |арқылы; |дамыту. |
| | |ұмтылады. |таңдап | |А.Қ.Сәтова 2002ж|
| | | |қолдануды | | |
| |Зерттеушілік | |үйренеді. | | |
| |жұмыс (қосымша | | |Шығармашылық | |
| |материал) | | |тапсырмалар арқылы;| |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Мадақтау | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|3.Сөйлем (хабарлы, | |Тақырыпқа байланысты |Постермен |Формативтік |Оқулық 49-50бб |
|сұраулы, лепті) | |жұмбақтарды шешу ; |қорғау арқылы|бағалау; өзіндік | |
| | | |арқылы сөзбен|бағалау; |Слайд: тақырыпты|
|Мақсаты: Слайд пайдалану |Бейне жұмбақ | |сөзді дұрыс | |ашуға арналған |
|арқылы материал | | |байланыстыра |Топтастыру сәтінде |жұмбақ; |
|қабылдауын жетілдіру; | | |біледі. |пікір алмасуымен | |
| | | | | | |
| | | | | |Топтық |
|Оқумен оқытудағы жаңа | | | | |тапсырма |
|тәсілдер модулін қолдана|Ассоциация | | | |жазылған |
|отырып, оқушылардың |диалог драма ес |Әріп, дыбыс, буын, |Басқа |Топ басшысының |кеспелер, |
|сөйлем туралы |картасы |сөз, сөйлем туралы |топтардағы |бағалауы; | |
|түсініктерін кеңейту; | |түсініктері кеңейеді.|құрдастарының| | |
| | | |пікіріне және| |бағалау |
| | | |іс-әрекеттері| |бетшелері, |
|Өлеңді, ертегіні өз дауыс| | |не | |«Бүгінгі сабақ |
|ырғағымен оқыту арқылы | | |байланысты | |саған ұнадыма» |
|шығармашылықты, | | |өзінің сөздік| | |
|дарындылықты дамыту; |Бес жол өлең |Сахналау шеберліктері|қорын және |Мұғалімнің жиынтық |«Бастауыш |
| | |артады |ойын |бағалауы. |мектепте оқыту» |
| | | |толықтырады. | |журналдары №3,6 |
| | | | | |2012ж(2012ж) |
| | | | | | |
| |Рөлге бөлу |Өзіне-өзі сенімі | | | |
| | |артады. |Сөйлеу | | |
| |«Мен» | |мәдениетін | |Мұғалімге |
| |тұжырымдамасы | |жетілдіреді. | |арналған |
| | | | | |нұсқаулық. |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|4.Сөйлем (жалаң және |Жеке жұмыс |Оқуда интернет |Ойларын |Әр топ жетекшісі |Оқулық; |
|жайылма сөйлемдер) |топтық жұмыс |ақпараттарын |жеткізу |бағалау парағы |50-51бб |
| |ұйымдастыру; |қолдануды; |мақсатында |арқылы білім | |
| | | |жүйелі |деңгейіне қарай | |
|Мақсаты: | | |сөйлеуге |бағалау; |«Әдістемелік |
|Интернет ақпараттарын | |Белгілі бір |үйренеді; | |құралдар» |
|қолдануды үйрету; |ЭССЕ жазу; |тақырыптың мағынасын | | |Қ. Бітібаева |
| | |ұғынып, өз пікірлерін| | | |
| | |білдіреді; | | | |
|Оқумен жазу арқылы ой |Ес картасы | |Диалог | |ІІІ негізгі |
|қабілеттерін; | | |кезінде | |деңгей |
| | |ЭССЕ жазуды үйренеді |өзгені |Топтар |нұсқаулығы; |
|Тіл белсенділігін; |Сипаттау; |сипаттауда шешен, |тыңдап, |бір-бірін | |
| | |көркем тіл байлығын |құрметпен |белсенділігіне |Тест сұрақтары |
|Логикалық ойлау дағдысын | |қолдануды; |қарап, өз |қарай бағалау |жазылған |
|және білімді өз |Ақпараттық | |пікірлерін | |парақша. |
|беттерінше игере білу | | |мәнерлі, | | |
|дағдыларын дамыту; | | |дәлелді |Топтастыру сәтінде | |
| | |Топтық жұмыс арқылы |жеткізуге |пікір алмасуымен | |
| |Бағалау парағы. |басқаларды тыңдап, |тырысады. | |«Оқудың |
|Сыйластыққа, бірлікке | |қарым-қатынас | | |интерактивтік |
|тәрбиелеу; | |жасауға; | | |түрлері» |
| | | |Жазу | |М.М. Жанпейсова.|
| | |Қажет болса |каллиграфиясы| |А.Ш. Орақова. |
| | |көзқарасын өзгертуді |жақсарады; | | |
| | |үйренеді. | | | |
| | | | |Мадақтау. | |
| | | | | |Бағалау |
| | | |Әдеби көркем | |бетшелері |
| | | |тілдері | | |
| | | |дамиды. | | |
| | |
|Мұғалімнің жазбасы |Тренер жазбасы |
| | |
|1-ші сабақта Қалмақан Әбдіқадыровтың «Жиб-Жибца күресі»мәтінін өткенде жаңа | |
|ұғымды түсінуін жеңілдету үшін АКТ модулі бойынша иртертақтадан слайд | |
|пайдаланылды. | |
|«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»соның ішінде | |
|ассоциация,диалогтік әдіс,түртіп алу,сахналау,сергіту сәті,тренинг: «Жүректен | |
|жүрекке»әдістерін қолдана отырып,Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырды.Оқыту | |
|мәліметтерін толықтырады. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау арқылы | |
|тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалау жүргізілді. | |
| | |
|2-ші сабақта Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар» («Қызыл жебе» романынан үзінді) | |
|мәтінінде жаңа білім алу үшін «Оқытуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды | |
|пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлау» | |
|модульдері арқылы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес қосымша деректермен | |
|зерттеушілік жұмыс; сыни ойлау стратегиялары: миға шабуыл диалог, «сұхбат | |
|жүргізу» АВС бес жол өлең тәсілдері қолданылып, формативти және жиынтық бағалау | |
|әдіс-тәсілдері жүргізілді. | |
| | |
| | |
| | |
|3-ші сабақта қазақ тілінен «Сөйлем» тақырыбын өткізу барысында «Оқыту мен оқудағы| |
|жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін және оқуды бағалау», | |
|«АКТ-ны пайдалану», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу» | |
|модульдері басшылыққа алынып, жұмбақтар шешу: белгілі бір тақырыпқа мәтін жазу, | |
|ассоцация, диалог, рөлге бөліп әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы сөйлем туралы | |
|түсініктері кеңейіп, өз-өздеріне сенімдері артты. | |
| | |
|4-ші сабақта «Сөйлем»(жалаң және жайылма сөйлемдер) туралы келесі сабақта «оқыту| |
|мен оқудағы жаңа тәсілдер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау | |
|мен оқуды бағалау», «оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды | |
|пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытудағы басқару және | |
|көшбасшылық» модульдері негізге алынып: топтастыру, ес картасы, салыстыру, ертегі| |
|құрастыру, эссе жазу, драма, ақпараттық әдістері жұргізізілді. | |
|Орта мерзімді жоспарды жоспарлауда жеті модульді кірістіру жұмыстың жүйелі түрде | |
|өтуіне ықпалы зор болды, оқыту мен оқу барысында өз көмегін тигізді. Алдағы | |
|уақыттарда өз жұмысымда жеті модульді басшылыққа алып отырамын. | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz