Орта мерзімді жоспар. 4 сынып

Қазақбаева Жанар

Жаңаөзен қаласы

№12 бастауыш мектеп

4 «Б» сыныбына арналған орта мерзімді жоспары

Сабақтың аты, мақсаты
Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ?
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру
Қолданылатын бағалау түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу
Негізгі дереккөздер
Сабақтың аты, мақсаты:

1. Қалмақан Әбдіқадыров «Жиб-жица күресі» әңгімесі.

Мақсаты: бейнежазба арқылы жаңа ұғымды түсінуін жеңілдету;

Диалог әдісін қолдана отырып әңгіменің негізгі идеясын түсіну, сыни ойлау арқылы өз ойын тұжырымдауға үйрету;

Сомдау барысында әртістік қабілеттерін дамыту;

Сөйлеу дағдыларын зерделеу; тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалауға үйрету.

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ-ны қолдану

Видеоролик

Диалгтік әдіс

Ассоциация

Түртіп алу

Сахналау

Сергіту сәті

Тренинг:

«Жүректен-жүрекке»

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ?:

Қ. Әбдіқадыровтың өмірімен танысады.

Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырады. «Жиб-жица» күрес түрлерімен танысады, ойлары толысады.

Өз ойларын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;

Шыдамдылықпен тыңдап, пікірін қорғап кері байланысқа үйренеді.

Сахналау шеберліктерін жетілдіреді.

Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Орындаған тапсырмаларын постермен қорғау арқылы.

Қарым-қатынас арқылы сөйлеу мәдениетін;

Диалог барысында ;

Бірін-бірі бағалау кезінде

Қолданылатын бағалау түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу:

Тапсырмалау бойынша формативті бағалау;

Топтық жұмыста;

Өзін-өзі бағалау;

Сахналау сәтінде;

Ойға шабуыл кезінде

бақыланды;

Мұғалімнің жиынтық бағалауы;

Негізгі дереккөздер:

Оқулық,

81-82б

слайдтар,

Қалмақан Әбдіқадыровтың, Қажымұқанның суреттері, бейне жұмбақ, интертақтада топтастыру стратегиясы

«Бастауыш сынып әдістемесі;

№3 2012ж

Сабақтың аты, мақсаты:

2. Шерхан Мұртаза «Бала Тұрар» («Қызыл жебе») романынан үзінді.

Мақсаты: АКТ пайдалану арқылы ойлау қабілетін дамыту.

Кейіпкерлер әрекетін түсіну;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқушылардың, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.

Білім деңгейін бағалауға үйрету.

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Қалай оқу керектігін үйрету,

интернет

СТО стратегиялары

Миға шабуыл

Рөлге бөліп беру арқылы, салыстыру

Зерттеушілік жұмыс (қосымша материал)

Мадақтау

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ?:

Шерхан Мұртазаның әдебиет жанрындағы көрнекті өкілі екендігін біледі;

Қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың өмірінен деректер жинады;

Ойларын жүйелі түрде жинақтап үйренді;

Өз білімдеріне есеп беріп және құрбыларын тыңдауға, бағалауға үйренеді.

Қосымша деректермен жұмыстануға, ізденімпаздыққа ұмтылады.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Мәнерлеп оқып, көркем сөйлеу дағдылары дамиды.

Ойлағандарын тіл шешендігімен байланыстыра алады.

Қажетті сөздерді таңдап қолдануды үйренеді.

Қолданылатын бағалау түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу:

Бағалау.

Топ басшыларының топ мүшелерін формативті бағалауы;

Топ басшыларының өз тобын бағалау бетшесі арқылы анықтау;

Мұғалімнің жиынтық бағалауы;

Мұғаліммен оқушы арасындағы диалог арқылы;

Шығармашылық тапсырмалар арқылы;

Негізгі дереккөздер:

Оқулық;

83-85 б

Интернеттен

«Әр халықтың өз мақтанышы»

Мұғалімге арналған нұсқаулық;

«Сергіту сәттері»

«Бастауыш мектепте оқыту»

№1, №3, 2012ж

«Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту. А. Қ. Сәтова 2002ж

Сабақтың аты, мақсаты:

3. Сөйлем (хабарлы, сұраулы, лепті)

Мақсаты: Слайд пайдалану арқылы материал қабылдауын жетілдіру;

Оқумен оқытудағы жаңа тәсілдер модулін қолдана отырып, оқушылардың сөйлем туралы түсініктерін кеңейту;

Өлеңді, ертегіні өз дауыс ырғағымен оқыту арқылы шығармашылықты, дарындылықты дамыту;

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Бейне жұмбақ

Ассоциация диалог драма ес картасы

Бес жол өлең

Рөлге бөлу

«Мен» тұжырымдамасы

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ?:

Тақырыпқа байланысты жұмбақтарды шешу ;

Әріп, дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы түсініктері кеңейеді.

Сахналау шеберліктері артады

Өзіне-өзі сенімі артады.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Постермен қорғау арқылы арқылы сөзбен сөзді дұрыс байланыстыра біледі.

Басқа топтардағы құрдастарының пікіріне және іс-әрекеттеріне байланысты өзінің сөздік қорын және ойын толықтырады.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.

Қолданылатын бағалау түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу:

Формативтік бағалау; өзіндік бағалау;

Топтастыру сәтінде пікір алмасуымен

Топ басшысының

бағалауы;

Мұғалімнің жиынтық бағалауы.

Негізгі дереккөздер:

Оқулық 49-50бб

Слайд: тақырыпты ашуға арналған жұмбақ;

Топтық

тапсырма жазылған кеспелер,

бағалау бетшелері, «Бүгінгі сабақ саған ұнадыма»

«Бастауыш мектепте оқыту» журналдары №3, 6 2012ж(2012ж)

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сабақтың аты, мақсаты:

4. Сөйлем (жалаң және жайылма сөйлемдер)

Мақсаты:

Интернет ақпараттарын қолдануды үйрету;

Оқумен жазу арқылы ой қабілеттерін;

Тіл белсенділігін;

Логикалық ойлау дағдысын және білімді өз беттерінше игере білу дағдыларын дамыту;

Сыйластыққа, бірлікке тәрбиелеу;

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Жеке жұмыс топтық жұмыс ұйымдастыру;

ЭССЕ жазу;

Ес картасы

Сипаттау;

Ақпараттық

Бағалау парағы.

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі ?:

Оқуда интернет ақпараттарын қолдануды;

Белгілі бір тақырыптың мағынасын ұғынып, өз пікірлерін білдіреді;

ЭССЕ жазуды үйренеді сипаттауда шешен, көркем тіл байлығын қолдануды;

Топтық жұмыс арқылы басқаларды тыңдап, қарым-қатынас жасауға;

Қажет болса көзқарасын өзгертуді үйренеді.

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру:

Ойларын жеткізу мақсатында жүйелі сөйлеуге үйренеді;

Диалог кезінде өзгені тыңдап, құрметпен қарап, өз пікірлерін мәнерлі, дәлелді жеткізуге тырысады.

Жазу каллиграфиясы

жақсарады;

Әдеби көркем тілдері дамиды.

Қолданылатын бағалау түрі, Бәрінің сабаққа қатысқанын білу:

Әр топ жетекшісі бағалау парағы арқылы білім деңгейіне қарай бағалау;

Топтар

бір-бірін белсенділігіне қарай бағалау

Топтастыру сәтінде пікір алмасуымен

Мадақтау.

Негізгі дереккөздер:

Оқулық;

50-51бб

«Әдістемелік құралдар»

Қ. Бітібаева

ІІІ негізгі деңгей нұсқаулығы;

Тест сұрақтары жазылған парақша.

«Оқудың интерактивтік түрлері»

М. М. Жанпейсова.

А. Ш. Орақова.

Бағалау бетшелері


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Сабақ жоспарларының түрлері
Әріпті өрнек, санды өрнек
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тізбектелген сабақтар
Сабақ - оқытушының педагогикалық мәдениетінің айнасы
Мектепті дамыту жоспары
Оқу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz