Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Орта мерзімді жоспар. 4 сынып


Қазақбаева Жанар
Жаңаөзен қаласы
№12 бастауыш мектеп

4 «Б» сыныбына арналған орта мерзімді жоспары
|Сабақтың аты, мақсаты |Оқушы |Оқып үйренудің |Сөйлеу |Қолданылатын |Негізгі |
| |белсенділігін |нәтижесі, оқушы |мәдениетін |бағалау түрі, |дереккөздер |
| |арттыру үшін |тақырып бойынша не |жетілдіру |Бәрінің сабаққа | |
| |оқытуда |біледі ? | |қатысқанын білу | |
| |қолданылатын | | | | |
| |әдіс-тәсілдер | | | | |
|1. Қалмақан Әбдіқадыров |АКТ-ны қолдану |Қ.Әбдіқадыровтың |Орындаған |Тапсырмалау бойынша|Оқулық, |
|«Жиб-жица күресі» | |өмірімен танысады. |тапсырмаларын|формативті бағалау;|81-82б |
|әңгімесі. | | |постермен | | |
| | | |қорғау |Топтық жұмыста; | |
|Мақсаты: бейнежазба |Видеоролик |Қажымұқан туралы |арқылы. | |слайдтар, |
|арқылы жаңа ұғымды | |мәліметтерін | | |Қалмақан |
|түсінуін жеңілдету; | |толықтырады. | |Өзін-өзі бағалау; |Әбдіқадыровтың, |
| | |«Жиб-жица» күрес | | |Қажымұқанның |
| | |түрлерімен танысады, |Қарым-қатынас| |суреттері, бейне|
|Диалог әдісін қолдана |Диалгтік әдіс |ойлары толысады. |арқылы |Сахналау сәтінде; |жұмбақ, |
|отырып әңгіменің негізгі | | |сөйлеу | |интертақтада |
|идеясын түсіну, сыни |Ассоциация | |мәдениетін; | |топтастыру |
|ойлау арқылы өз ойын |Түртіп алу |Өз ойларын ортақ | |Ойға шабуыл кезінде|стратегиясы |
|тұжырымдауға үйрету; | |пікірге тоғыстыра | | | |
| | |біледі; | |бақыланды; | |
| | | |Диалог | | |
| |Сахналау | |барысында ; | |«Бастауыш сынып |
|Сомдау барысында әртістік| |Шыдамдылықпен тыңдап,| | |әдістемесі; |
|қабілеттерін дамыту; | |пікірін қорғап кері | |Мұғалімнің жиынтық | |
| | |байланысқа үйренеді. | |бағалауы; |№3 2012ж |
| | |Сахналау |Бірін-бірі | | |
| |Сергіту сәті |шеберліктерін |бағалау | | |
| | |жетілдіреді. |кезінде | | |
|Сөйлеу дағдыларын |Тренинг: | | | | |
|зерделеу; тапсырмалар |«Жүректен-жүрекк| | | | |
|бойынша формативті және |е» |Әңгіменің негізгі | | | |
|жиынтық бағалауға үйрету.| |идеясын түсінеді. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|2.Шерхан Мұртаза «Бала | | | | | |
|Тұрар» («Қызыл жебе») | |Шерхан Мұртазаның |Мәнерлеп |Бағалау. |Оқулық; |
|романынан үзінді. | |әдебиет жанрындағы |оқып, көркем | |83-85 б |
| | |көрнекті өкілі |сөйлеу | | |
|Мақсаты: АКТ пайдалану |Қалай оқу |екендігін біледі; |дағдылары | |Интернеттен |
|арқылы ойлау қабілетін |керектігін | |дамиды. | |«Әр халықтың өз |
|дамыту. |үйрету, |Қоғам қайраткері | |Топ басшыларының |мақтанышы» |
| | |Тұрар Рысқұловтың | |топ мүшелерін |Мұғалімге |
| |интернет |өмірінен деректер | |формативті |арналған |
| | |жинады; |Ойлағандарын |бағалауы; |нұсқаулық; |
|Кейіпкерлер әрекетін | | |тіл | | |
|түсіну; | | |шешендігімен |Топ басшыларының өз| |
| |СТО |Ойларын жүйелі түрде |байланыстыра |тобын бағалау | |
| |стратегиялары |жинақтап үйренді; |алады. |бетшесі арқылы |«Сергіту |
| |Миға шабуыл | | |анықтау; |сәттері» |
|Жас ерекшеліктеріне |Рөлге бөліп беру|Өз білімдеріне есеп | | |«Бастауыш |
|сәйкес оқушылардың, |арқылы, |беріп және құрбыларын| | |мектепте оқыту» |
|шығармашылық қабілеттерін|салыстыру |тыңдауға, бағалауға | | |№1, №3,2012ж |
|қалыптастыру. | |үйренеді. | |Мұғалімнің жиынтық | |
| | | | |бағалауы; |«Бастауыш сынып |
| | | | | |оқушыларының |
|Білім деңгейін бағалауға | |Қосымша деректермен | |Мұғаліммен оқушы |шығармашылық |
|үйрету. | |жұмыстануға, |Қажетті |арасындағы диалог |қабілеттерін |
| | |ізденімпаздыққа |сөздерді |арқылы; |дамыту. |
| | |ұмтылады. |таңдап | |А.Қ.Сәтова 2002ж|
| | | |қолдануды | | |
| |Зерттеушілік | |үйренеді. | | |
| |жұмыс (қосымша | | |Шығармашылық | |
| |материал) | | |тапсырмалар арқылы;| |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |Мадақтау | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|3.Сөйлем (хабарлы, | |Тақырыпқа байланысты |Постермен |Формативтік |Оқулық 49-50бб |
|сұраулы, лепті) | |жұмбақтарды шешу ; |қорғау арқылы|бағалау; өзіндік | |
| | | |арқылы сөзбен|бағалау; |Слайд: тақырыпты|
|Мақсаты: Слайд пайдалану |Бейне жұмбақ | |сөзді дұрыс | |ашуға арналған |
|арқылы материал | | |байланыстыра |Топтастыру сәтінде |жұмбақ; |
|қабылдауын жетілдіру; | | |біледі. |пікір алмасуымен | |
| | | | | | |
| | | | | |Топтық |
|Оқумен оқытудағы жаңа | | | | |тапсырма |
|тәсілдер модулін қолдана|Ассоциация | | | |жазылған |
|отырып, оқушылардың |диалог драма ес |Әріп, дыбыс, буын, |Басқа |Топ басшысының |кеспелер, |
|сөйлем туралы |картасы |сөз, сөйлем туралы |топтардағы |бағалауы; | |
|түсініктерін кеңейту; | |түсініктері кеңейеді.|құрдастарының| | |
| | | |пікіріне және| |бағалау |
| | | |іс-әрекеттері| |бетшелері, |
|Өлеңді, ертегіні өз дауыс| | |не | |«Бүгінгі сабақ |
|ырғағымен оқыту арқылы | | |байланысты | |саған ұнадыма» |
|шығармашылықты, | | |өзінің сөздік| | |
|дарындылықты дамыту; |Бес жол өлең |Сахналау шеберліктері|қорын және |Мұғалімнің жиынтық |«Бастауыш |
| | |артады |ойын |бағалауы. |мектепте оқыту» |
| | | |толықтырады. | |журналдары №3,6 |
| | | | | |2012ж(2012ж) |
| | | | | | |
| |Рөлге бөлу |Өзіне-өзі сенімі | | | |
| | |артады. |Сөйлеу | | |
| |«Мен» | |мәдениетін | |Мұғалімге |
| |тұжырымдамасы | |жетілдіреді. | |арналған |
| | | | | |нұсқаулық. |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|4.Сөйлем (жалаң және |Жеке жұмыс |Оқуда интернет |Ойларын |Әр топ жетекшісі |Оқулық; |
|жайылма сөйлемдер) |топтық жұмыс |ақпараттарын |жеткізу |бағалау парағы |50-51бб |
| |ұйымдастыру; |қолдануды; |мақсатында |арқылы білім | |
| | | |жүйелі |деңгейіне қарай | |
|Мақсаты: | | |сөйлеуге |бағалау; |«Әдістемелік |
|Интернет ақпараттарын | |Белгілі бір |үйренеді; | |құралдар» |
|қолдануды үйрету; |ЭССЕ жазу; |тақырыптың мағынасын | | |Қ. Бітібаева |
| | |ұғынып, өз пікірлерін| | | |
| | |білдіреді; | | | |
|Оқумен жазу арқылы ой |Ес картасы | |Диалог | |ІІІ негізгі |
|қабілеттерін; | | |кезінде | |деңгей |
| | |ЭССЕ жазуды үйренеді |өзгені |Топтар |нұсқаулығы; |
|Тіл белсенділігін; |Сипаттау; |сипаттауда шешен, |тыңдап, |бір-бірін | |
| | |көркем тіл байлығын |құрметпен |белсенділігіне |Тест сұрақтары |
|Логикалық ойлау дағдысын | |қолдануды; |қарап, өз |қарай бағалау |жазылған |
|және білімді өз |Ақпараттық | |пікірлерін | |парақша. |
|беттерінше игере білу | | |мәнерлі, | | |
|дағдыларын дамыту; | | |дәлелді |Топтастыру сәтінде | |
| | |Топтық жұмыс арқылы |жеткізуге |пікір алмасуымен | |
| |Бағалау парағы. |басқаларды тыңдап, |тырысады. | |«Оқудың |
|Сыйластыққа, бірлікке | |қарым-қатынас | | |интерактивтік |
|тәрбиелеу; | |жасауға; | | |түрлері» |
| | | |Жазу | |М.М. Жанпейсова.|
| | |Қажет болса |каллиграфиясы| |А.Ш. Орақова. |
| | |көзқарасын өзгертуді |жақсарады; | | |
| | |үйренеді. | | | |
| | | | |Мадақтау. | |
| | | | | |Бағалау |
| | | |Әдеби көркем | |бетшелері |
| | | |тілдері | | |
| | | |дамиды. | | |

| | |
|Мұғалімнің жазбасы |Тренер жазбасы |
| | |
|1-ші сабақта Қалмақан Әбдіқадыровтың «Жиб-Жибца күресі»мәтінін өткенде жаңа | |
|ұғымды түсінуін жеңілдету үшін АКТ модулі бойынша иртертақтадан слайд | |
|пайдаланылды. | |
|«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»соның ішінде | |
|ассоциация,диалогтік әдіс,түртіп алу,сахналау,сергіту сәті,тренинг: «Жүректен | |
|жүрекке»әдістерін қолдана отырып,Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырды.Оқыту | |
|мәліметтерін толықтырады. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау арқылы | |
|тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалау жүргізілді. | |
| | |
|2-ші сабақта Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар» («Қызыл жебе» романынан үзінді) | |
|мәтінінде жаңа білім алу үшін «Оқытуда ақпараттық-комуникациялық технологияларды | |
|пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлау» | |
|модульдері арқылы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес қосымша деректермен | |
|зерттеушілік жұмыс; сыни ойлау стратегиялары: миға шабуыл диалог, «сұхбат | |
|жүргізу» АВС бес жол өлең тәсілдері қолданылып, формативти және жиынтық бағалау | |
|әдіс-тәсілдері жүргізілді. | |
| | |
| | |
| | |
|3-ші сабақта қазақ тілінен «Сөйлем» тақырыбын өткізу барысында «Оқыту мен оқудағы| |
|жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін және оқуды бағалау», | |
|«АКТ-ны пайдалану», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу» | |
|модульдері басшылыққа алынып, жұмбақтар шешу: белгілі бір тақырыпқа мәтін жазу, | |
|ассоцация, диалог, рөлге бөліп әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы сөйлем туралы | |
|түсініктері кеңейіп, өз-өздеріне сенімдері артты. | |
| | |
|4-ші сабақта «Сөйлем»(жалаң және жайылма сөйлемдер) туралы келесі сабақта «оқыту| |
|мен оқудағы жаңа тәсілдер», «сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «оқыту үшін бағалау | |
|мен оқуды бағалау», «оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды | |
|пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытудағы басқару және | |
|көшбасшылық» модульдері негізге алынып: топтастыру, ес картасы, салыстыру, ертегі| |
|құрастыру, эссе жазу, драма, ақпараттық әдістері жұргізізілді. | |
|Орта мерзімді жоспарды жоспарлауда жеті модульді кірістіру жұмыстың жүйелі түрде | |
|өтуіне ықпалы зор болды, оқыту мен оқу барысында өз көмегін тигізді. Алдағы | |
|уақыттарда өз жұмысымда жеті модульді басшылыққа алып отырамын. | |
| | |
| | |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Сабақ жоспарларының түрлері
Әріпті өрнек, санды өрнек
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Тізбектелген сабақтар
Сабақ - оқытушының педагогикалық мәдениетінің айнасы
Мектепті дамыту жоспары
Оқу жоспары
Пәндер