Файл қосу

Өнегелі отбасы

Пән: Әртүрлі


Сабақтың мақсаттары:
Келешек ұрпақтың көрегенді, тәрбиелі де әдепті болуын алдын ала ойластыру,
ата – аналар мен мектептің арасындағы байланысты нығайту.

Сабақтың формасы: Сайыс сабақ.
Сабақтың көрнекіліктері: «Мен және отбасым» атты қабырға газеті, мақал –
мәтелдер, нақыл сөздер.

Мұғалімнің кіріспе сөзі
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, ата – аналар, оқушылар!
Бүгін біз келешек ұрпағымыз көрегенді, тәрбиелі де әдепті болуын алдын
ала ойластыру, ата – аналар мен мектептің арасындағы байланысты нығайту
мақсатында «Өнегелі отбасы» тақырыбында сайыс сабақ өткізгелі отырмыз.
Адам артына із қалдыру үшін жер бетінде, басқа адамдардың ақыл-ой
дүниесінде, жүрегінде із қалдыру үшін туады демекші, ата – ана өмірге
ұрпақ әкелген соң оның жақсы азамат болып өсуіне, тәрбиесінің дұрыс болуына
мән беріп, аса бір ілтипатпен қарайды. Ал осындай саналы да тәрбиелі
ұрпақтың өсуіне ата – анамен бірге мектеп ұжымы да бірдей ат салысады.
Балалық шақ – адам өміріндегі қайталанбайтын маңызды шақ. Балаға деген
қарым – қатынасымыз о бастан қандай болса, баланың жеке басы соған қарай
қалыптасады. Баланың жеке бас қасиеттерін дер кезінде байқау – келешекте
оның жақсылыққа жақын болуына, ата – ананы қадірлеп, өмірден өз орнын
табуға көмектеседі.

Сіздерді бүгінгі сабағымыздың қонақтарымен таныстырып өтейін:
(отбасылар)

Сайыс шарттары мынадай:
1. «Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер» - таныстыру.
2. «Білгенге – маржан...» - сұрақ-жауап.
3. «Ата көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» - қолөнер
бұйымдарын қорғау.
4. «Тәрбие тірегі отбасында» - жағдаят сұрақтарына жауап беру.
5. «Өнерлі өрге жүзер» - отбасылар өнері.
6. «Баланың бас ұстазы – ата - ана» - тірек – схема құрастыру.

Бүгінгі сайысымыз екі түрлі жолмен бағаланады:
1) Әділ қазылар алқасының көмегімен: (Әділ қазылармен таныстыру).
2) Тәуелсіз сарапшы көмегімен (Қорапшаны көрсетіп, түсіндіру).

1. «Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер» - таныстыру.
2. «Білгенге – маржан...» - сұрақ-жауап.

№1 отбасына қойылатын сұрақтар:

1. Үш би - Әйтеке, Төле, Қазыбек.

2. Адасқанда бағыт көрсететін жұлдыз – Темірқазық.

3. Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары – Домбыра, қобыз, жетіген.

4. ҚР мемлекеттік рәміздерін ата - Әнұран, елтаңба, ту.

5. Бала өмірге келгенде болатын той – Шілдехана.

6. Сынған сүйекті салушы – Сынықшы.

7. Мұсылман дінінің пайғамбары – Мұхаммед Пайғамбар.

8. Ұясы жоқ құс – Көкек.

9. Оралхан Бөкейдің туған жері – Катонқарағай.

10. Бала – балың,
Немере ...(жаның).

№2 отбасына қойылатын сұрақтар:

1. Жеті күн – Дүйсенбі, сейсенбі,...

2. Бір мүшелде неше жыл болады? – 13 (12).

3. Қырық өтірікті айтқан бала – Тазша бала.

4. ҚР мемлекеттік тілі – Қазақ.

5. Қуанышты хабар үшін сұралады – Сүйінші.

6. Қажымұқан Мұңайтпасұлы кім? – Палуан.

7. Ағаштан жасалған су тасуға арналған құрал – Иін ағаш.

8. Жылқыда өт жоқ, құста ... (сүт жоқ).

9. Ш. Уәлиханов қай облыста дүниеге келген? – Қостанай.

10. Әке – асқар тау, Ана – бауырындағы бұлақ, Бала - ...
(жағасындағы құрақ).

№3 отбасына қойылатын сұрақтар:

1. Қазақтың киелі сандары – 3,7,9,...

2. Қазақтың атақты күйшілері – Құрамнғазы, Дина, Қазанғап.

3. Қазақтың халық ауыз әдебиетіндегі күлдіргі кейіпкер – Алдар Көсе.

4. ҚР Конституциясы қай жылы қабылданды? – 1995 жылы.

5. Балалр дүниеге келмей жатып екі жақтың құдаласу салты – Атастыру.

6. Қазақта халық емшісін кім деп атайды? – Тәуіп.

7. Талқан түюге арналған көне құрал –
Келі, келсап.

8. Бақыт құсы – Аққу.

9. Абай мұражайы қай жерде орналасқан? – Семей.

10.Бала тілі - ... (бал).

Музыка пәнінің мұғалімі Нұрлы Бағдәулетқызының орныдауында «Ұрпаққа өсиет»
термесін қабыл алыңыздар!

3. «Ата көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» - қолөнер бұйымдарын
қорғау.
А) Өздері жасап келген заттарын қорғау.
Ә) Киіз үй бөліктерін құрастыру. –

Осы кезде 5 «Б» сынып оқушыларынан құралған шағын оркестрдің орныдауында
Дәулеткерейдің күйі «Қос алқа».

Тақтадағы мақал –мәтелдердің мағынасын ашу.

4. «Тәрбие тірегі отбасында» - жағдаят сұрақтарына жауап беру.

№1 отбасына қойылатын сұрақтар:
Ата – анаға:
Балаңыз кішкене дауыс көтерсеңіз болды, «үйден кетемін» деп ашулана
бастайды. Мұндай жағдайда қандай шара қолданар едіңіз?

Балаға:
Ата – анаң қатты дауыс көтерсе немесе ұрса сен қандай әрекет жасайсың?

№2 отбасына қойылатын сұрақтар:
Ата – анаға:
Балаңыз мектепте сынып жетекшісімен келіспей қалды. Жағдай ушығып
барады. Бала, тіпті мектепке барғысы келмейді. Сіз қандай жол табар
едіңіз?

Балаға:
Сынып жетекшісімен келіспей қалсаң, не істер едің?

№3 отбасына қойылатын сұрақтар:
Ата – анаға:
Сіз балаңыздың өзінен үлкен балаға ақша беріп жүргенін көршіңізден
естідіңіз. Сіздің әрекетіңіз?

Балаға:
Жасы үлкен бала сенен ақша талап етеді. Осы жағдайда не істер едің?

Қазақ халқының ұлттық биі «Қара жорғаны» назарларыңызға ұсынамыз.

5. «Өнерлі өрге жүзер» - отбасылар өнері.

6. «Баланың бас ұстазы – ата - ана» - тірек – схема құрастыру.

«Тәрбие көзі не?»

[pic]

«Ата – ана алдындағы борышым»

[pic]

Көрермендермен сұхбат жүргізу: Қай отбасы жеңіске жетеді деп есептейсің?

Қорытынды: Мұғалім жалпылама қорытынды жасап, әділ қазылар алқасы берген
бағасысмен таныстырып мынадай номинациялар бойынша марапаттаулар жүргізеді:
1. «Өнегелі отбасы»;
2. «Ең өнерлі отбасы»;
3. «Ең білімді отбасы».

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Ашық тәрбие сағатының тақырыбы:

«Өнегелі отбасы»

Өткізген: 5 «Б» сыныбы.
Сынып жетекшісі: Тулегенова Г.Т.

2013 жыл.

-----------------------

Ата – ана алдындағы борышым

Тәрбие көзі




Ұқсас жұмыстар
Отбасы - өмір аясы
Тақырып Өнегелі отбасы
Бала тәрбиесі - басты міндет
Мектеп мұғалім
Шаңырағым шаттығым
Бала тәрбиесінде алғашқы ұстаз ата - ана
Өнеге отбасынан басталады
Ұрпақ тәрбиесі-ұлт болашағы
Ел боламын десең, бесігіңді түзе
Отбасы - алтын діңгек
Пәндер