Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Ондық бөлшек 5 сынып


Батыс Қазақстан облысы
Тасқала ауданы
Жалпы білім беретін Амангелді орта мектеп-балабақшасы
Математика пәнінің мұғалімі Сыйхова Нурзия Урингалиевна
Қазіргі кездегі ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыға сапалы және
терең білім мен іскерліктің болуын, олардың шығармашылықпен жұмыс істеуін,
ойлауға қабілетті болуын талап етеді. Оқушының математикадан білімін
көтерудің ең басты шарты – оның пәнге деген қызығушылығын арттыру. Пәнге
деген қызығушылығы болса ғана бала оған көңіл қойып тындап, терендете оқып
үйрене бастайды. Пәнге қызыққан оқушының білім сапасының жоғары болатыны
белгілі. Мұғалім үнемі оқушының ойлау белсенділігін арттырып, білімге
қызығушылығын тудырғанда ғана сабақ мақсатына жетеді.Осындай
ұйымдастырылған 5 сыныптағы «Ондық бөлшектер» тақырыбы бойынша қорытындылау
сабағын ұсынып отырмын.
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу
жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру бекіту. Оқушылардың
іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту. Пәнге
қызығұшылығын арттыру. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Бекіту сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта арқылы тірек сызбалар,
карточкалар.
Сабақтың барысы:
І .Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Топтарға бөлу
ІІІ. Шапшаңдық сайысы
ІV. «Лото»ойыны. Сергіту сәті
V. Капитандар сайысы
VІ. Сабақты бекіту
VІІ .Үй тапсырмасы, бағалау, қорытындылау.
Тақтаға: Білекті бірді жығады,
Білімді мынды жығады. (Халық мақалы)

Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан оны
оқу керек.

М.В.Ломоносов.
ІІ. Команданың атын таңдау үшін бір бетінде әріп, екінші бетінде тапсырма
жазылған карточкалар таратылды. Есептің жауабына сәйкес кестені толтырса
ұлы ғалымдардың аты шығады. Сол команданың аты болады.
1- слайд
І топ ІІ
топ
Д. 0,25+0,46=0,71 И. 0,35+0,8=1,15

А. 13,123+5,024=18,147 Г. 2,7075+0,93=3,6375
М. 38,4+2,06778=40,46778 П. 25,189+4,029=29,218
Х. 0,83+1,6079=2,4379 Р. 49,7-3,6=46,1
Р. 5,607-0,193=5,414 О. 3,508+0,275=3,783
И. 9,004+13,8=22,804 Ф. 17,5-8,005=9,495
Е. 47,749-0,251=47,498 А. 0,572+49,872=50,444

|18,147 |5,414 |2,4379 |22,804 |40,46778 |47,498 |0,71 |
|А |Р |Х |И |М |Е |Д |

|29,218 |1,15 |9,495 |50,444 |3,6375 |3,783 |46,1 |
|П |И |Ф |А |Г |О |Р |

ІІІ. Шапшандық сайысы: Мұнда екі топқа да жеңілдіктері бірдей есептер
беріліп, уақыт есептелінеді.
2-слайд
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте:
І топ ІІ топ
а) 7,23+[pic] а) 19,3+[pic]
ә) 8,65-[pic] ә) 21,05-[pic]
Ондық бөлшекпен есепте:
а) [pic] а) [pic]

ә) 7,39*[pic] ә)
7,3*[pic]

ІV. «Лото»ойыны. Сергіту сәті
Қалын картоннан жасалған тік төртбұрыш 6 торкөзге бөлінген, торкөздерге
карточкалардағы мысалдардың жауаптары жазылған. Оқушылар карточкаларды
кезекпен алып, онда жазылған мысалдар шығарады. Жауабы дұрыс келген
карточкамен сол жауап тұрған торкөзді жабады, осы әдіспен қай команда
торкөзді карточкамен толтырса сол жеңеді.
І топ
|8,9+3,14 |0,7*40 |1,96:0,04 |
|5,03-1,47 |28,3:100 |6,25*0,01 |

Жауаптары
|12,04 |28 |49 |
|3,56 |0,283 |0,0625 |

ІІ топ
|9,8+32,5 |3,6*70 |12,6:0,042 |
|65,1-49,08 |14,2:10 |4,9*0,1 |

Жауаптары
|42,3 |252 |300 |
|16,02 |1,42 |0,49 |

V. Капитандар сайысы
Тендік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір қой.
І топ ІІ топ
а) 503+147=65 а) 83+388=8688
ә) 687-91=596 ә) 5056-4396=66
VІ. Сабақты бекіту. (Венн диаграммасы)
3-слайд

Сабақты бекіту үшін Венн диаграмасын қолданамыз.
VІІ .Үй тапсырмасы, бағалау, қорытындылау
-----------------------
Ондық бөлшектер

Жай бөлшектер


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшек. ондық бөлшекті оқу және жазу
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Ондық разряд
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану. 5 сынып
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Ондық бөлшектер разрядтары
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Пәндер