Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
Күні:
Пәні: Математика
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы:Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесін қорытындылау
Сабақтың мақсаты:
а)Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің түрлерін қайталау;Әртүрлі жағдайда
берілген теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығару;
Ә)ойын элементтерін қолдану арқылы теңдеулер жүйесін шешуге ,есептер шығару барысында әртүрлі тәсілдерді қолдана білуге дағдыландыру:
Б)Шапшаңдыққа,ұжым намысын қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар,плакаттар,бағалау жетондары(смайликтер),
Сабақтың түрі:Ойын сабақ
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
1.<<Білемін,білдім,білгім келеді>>
Оқушылар үстел үстіндегі үлестірме қағаздар арқылы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері мен жағдайларын түрлеріне қарай орналастырады.
Графиктік тәсілмен Алмастыру Қосу
Шешу тәсілі тәсілі
2.Ойланайық,ойлайық,
Шешімін бірге табайық.
Есептің шартына сәйкес теңдеулер жүйесін таңдап ал және шешімін тап.
1.Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см.Оның ұзындығы енінен 6 см артық.Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
2. Тіктөртбұрыштың периметрі 46 см.Ал ені ұзындығынан 8 см кіші.Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
3.Жұптасайық дос,
Ақылыңды қос.
Әр партада отырған оқушылар жұптасады және оларға үлестірме қағаздар таратылады.Үлестірме қағаздар сары,жасыл,қызыл деңгейлік түстермен ерекшеленген.Түстеріне қарай тапсырмалар деңгейленіп беріледі.Балалар өздері таңдап алады.
4.Дос болдық жұптасып,
Салайық сурет топтасып.
Берілген сұрақтар бойынша сурет құрастыру.Құрастырылған сурет бойынша еліміз туралы не айтуға болады.
1.ах+ву=с түрінде берілген теңдеу қандай теңдеу?(екі айнымалысы бар теңдеу)
2.Екі айнымалысы бар теңдеудің графигі қандай сызық?(түзу)
3.Қандай жағдайда теңдеулер жүйесінің шешімі шексіз көп болады?(түзулер беттескенде)
4.Қандай жағдайда теңдеулер жүйесінің шешімі болмайды?(түзулер параллель болғанда)
5.х=3,у=2 қай теңдеудің шешімі болады?
1) 6х-2,5у-13=0; 2) 0.3х-4у=10,8
6(3:0),(4:-2),(5:-2),(-1;8)сандар жүптарының қайсылары 2х+у=6 теңдеуінің шешімі болады?
7.Екі түзу өзара неше нүктеде қиылысады?( бір нүктеде)
8.х=5,у=-3 сандар жұбы
Х-у=8
2х+у=7 шешімі бола ма?
9. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қандай тәсілдері бар?(графиктік,алмастыру,қосу)
5Сиқырлы фигуралар
1.Дөңгелектер ішіне 1 ден 7-ні қоса алған сандардың қосындылар 15 болатындай етіп орналастырыңдар.
5.Қорытындылау
Қазақстан 2030 жылы Орта Азия барысына айналады.
Н.Назарбаев
6.Оқушыларды қолдарындағы смайликтері арқылы бағаланады.
7.Үйге тапсырма
Пәні: Математика
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы:Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер
жүйесін қорытындылау
Сабақтың мақсаты:
а)Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің түрлерін қайталау;Әртүрлі жағдайда
берілген теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығару;
Ә)ойын элементтерін қолдану арқылы теңдеулер жүйесін шешуге ,есептер шығару барысында әртүрлі тәсілдерді қолдана білуге дағдыландыру:
Б)Шапшаңдыққа,ұжым намысын қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар,плакаттар,бағалау жетондары(смайликтер),
Сабақтың түрі:Ойын сабақ
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
1.<<Білемін,білдім,білгім келеді>>
Оқушылар үстел үстіндегі үлестірме қағаздар арқылы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері мен жағдайларын түрлеріне қарай орналастырады.
Графиктік тәсілмен Алмастыру Қосу
Шешу тәсілі тәсілі
2.Ойланайық,ойлайық,
Шешімін бірге табайық.
Есептің шартына сәйкес теңдеулер жүйесін таңдап ал және шешімін тап.
1.Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см.Оның ұзындығы енінен 6 см артық.Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
2. Тіктөртбұрыштың периметрі 46 см.Ал ені ұзындығынан 8 см кіші.Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
3.Жұптасайық дос,
Ақылыңды қос.
Әр партада отырған оқушылар жұптасады және оларға үлестірме қағаздар таратылады.Үлестірме қағаздар сары,жасыл,қызыл деңгейлік түстермен ерекшеленген.Түстеріне қарай тапсырмалар деңгейленіп беріледі.Балалар өздері таңдап алады.
4.Дос болдық жұптасып,
Салайық сурет топтасып.
Берілген сұрақтар бойынша сурет құрастыру.Құрастырылған сурет бойынша еліміз туралы не айтуға болады.
1.ах+ву=с түрінде берілген теңдеу қандай теңдеу?(екі айнымалысы бар теңдеу)
2.Екі айнымалысы бар теңдеудің графигі қандай сызық?(түзу)
3.Қандай жағдайда теңдеулер жүйесінің шешімі шексіз көп болады?(түзулер беттескенде)
4.Қандай жағдайда теңдеулер жүйесінің шешімі болмайды?(түзулер параллель болғанда)
5.х=3,у=2 қай теңдеудің шешімі болады?
1) 6х-2,5у-13=0; 2) 0.3х-4у=10,8
6(3:0),(4:-2),(5:-2),(-1;8)сандар жүптарының қайсылары 2х+у=6 теңдеуінің шешімі болады?
7.Екі түзу өзара неше нүктеде қиылысады?( бір нүктеде)
8.х=5,у=-3 сандар жұбы
Х-у=8
2х+у=7 шешімі бола ма?
9. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қандай тәсілдері бар?(графиктік,алмастыру,қосу)
5Сиқырлы фигуралар
1.Дөңгелектер ішіне 1 ден 7-ні қоса алған сандардың қосындылар 15 болатындай етіп орналастырыңдар.
5.Қорытындылау
Қазақстан 2030 жылы Орта Азия барысына айналады.
Н.Назарбаев
6.Оқушыларды қолдарындағы смайликтері арқылы бағаланады.
7.Үйге тапсырма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz