Биохимия негіздері қолданбалы курс 11-сынып

«Биохимия химия негіздері»

Мақсаты: Оқушыларды болашақ кәсіпті таңдап алуға дайындау, олардың кәсіби құзыреттілігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, білім алуға ынталандыру биохимия жөніндегі теориялық, практикалық білімдерін өз бетімен қолданылуға баулу.

Міндеттері: Оқушылардың ой-өрісін дамыту. Олардың назарын химияның күнделікті тұрмыста қолданылуына, өмірде пайдаланатынын үйрету.

-оқушыларға ғылыми ойлаудың және дүниетаныммен әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастыру.

-оқушыларға аймақтағы ауыл шаруашылық проблемаларды шешуге үлестерін қосуға мүмкіндік жасау.

-оқушыларға негізгі және қосымша білім бере отырып, оны жалғастыруға жағдай жасау.

Жобаның обьектісі: оқу материалының мазмұны мен құрылымы.

Пәні: химия, биология, медицина, цитология, гистология

Оқыту формасы: лекция, конференция, семинар, практикалық, зертханалық жұмыс.

Оқудан күтілетін нәтижелер:

-Биохимия негіздері тақырыбы бола отырып, оларды өмірде өз орнымен қолдана білуі туралы нақты білім алу.

-Ғылымды практикамен ұштастыру.

-Алған білімді іс жүзінде пайдалану.

Осы курс бойынша алған білімдерін толық меңгеру, бағалау үшін келесі өлшемдерді қолдану:

-дәріс

-бақылау анализ

-реферат жұмыстары

-практикалық жұмыстар

-зертханалық жұмыстар

-өзін-өзі бағалау.

Оқу үрдісін ұйымдастыру.

  • Таңдаулы курс 34 сағатқа есептелген.
  • Жаратылыстану-математикалық бағытта қолдана алады.
  • Бұл курста оқушының құзырлығына ерекше көңіл бөлінеді.
  • Курс практикалық бағдарлау бағытында жүргізіледі.
  • Меңгерілетін материалдың көлемі және сағат саны 11 сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сәйкес келеді.
  • Курстың қорытынды бақылау түрі ретінде оқушының өздік зерттеуі, ғылыми зерттеу жұмысы, реферат, жоба және ғылыми практикалық конференцияға қатысуы ұсынылады.

Оқу материалын меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар.

Өмірде қолданылатын «Биохимия негіздері» тақырыбындағы таңдаулы курстың бағдарламасын оқыту нәтижесінде оқушылар

Не білу керек:

- ғылымның қоғамдағы рөлі.

- ғылыми ойлау принциптері.

- ғылыми зерттеу-әдістерімен жаратылыстану ғылымын тану.

- ғылыми зерттеу- жұмыстарының негізгі түрлері, олардың мазмұны мен жазылу ережелерінің компоненттері.

Не істеу керек :

- тақырыпты жоспарлап және экспериментті жүргізе білуге.

- ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.

- ғылыми-зерттеу жұмыстарын рәсімдеу.

- ғылыми танымал әдебиеттермен жұмыс жасау.

- істеген жұмыстарды қорғай білу.

Күтілетін нәтиже :

- ғылымды практикамен ұштастыру.

- қойылған проблеманы шеше білу.

- алған білімді іс-жүзінде маңыздылығын түсіну.

- өзіндік ойлау қабілетті дамыту.

- оқушының интелектуалдық және ақпараттық қабілетін дамыту.

-бәсекеге қабілетті тұлға тәрбиелеу.

Тақырып жоспары. «Биохимия негіздері»

(34 сағат)

Тақырып
сағат саны
оқыту формасы мен әдістері
Мерзімі
№:

І

1

Тақырып:

Кіріспе.

Биохимия туралы түсінік.

сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: кіші дәріс
Мерзімі:
№: ІІ
Тақырып: Организмдердің химиялық құрамы .
сағат саны: 3
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 2
Тақырып: Макро- микро-, және ультрамикроэлементтер туралы ұғым. Тірі табиғатта элементтердің таралу заңдылықтары.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: конференция
Мерзімі:
№: 3
Тақырып: Жасушаның құрамы мен құрылымы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 4
Тақырып: Биологиялық мембраналардың құрамы мен құрылысы.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Кіші дәріс
Мерзімі:
№:
Тақырып:
сағат саны:
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: ІІІ
Тақырып: Ақуыздар.
сағат саны: 6
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 5
Тақырып: Тірі материя құру мен тіршілік ету процестеріндегі ақуыздардың маңызы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 6
Тақырып: Ақуыздың элементарлық құрамы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 7
Тақырып: Ақуыздардың амин қышқылды құрамы.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: 8
Тақырып: . Ақуыздардың қасиеттері
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: 9
Тақырып: Қарапайым (протеиндер) және күрделі (протеидтер) ақуыздар
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: 10
Тақырып: Сарамандық жұмыс № 1 Ақуыздардың қасиеттерің зерттеу.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: ІV
Тақырып: Ферменттер. Коферменттер, витаминдер және басқа биоактивті қосылыстар
сағат саны: 10
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 11
Тақырып: Ферменттер туралы жалпы түсінік
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: кіші дәріс,
Мерзімі:
№: 12
Тақырып: Ферменттердің жіктелуі
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 13
Тақырып: Ферменттік катализ
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 14
Тақырып: Кофактор
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Семинар
Мерзімі:
№: 15
Тақырып: Коферменттер (коэнзимдер) - ферменттердің органикалық кофактор-лары.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 16
Тақырып: Дәруменлдер. .
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Семинар
Мерзімі:
№: 17
Тақырып: Суда еритін дәрумендер
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 18
Тақырып: Майда еритін дәрумендер
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Дәріс
Мерзімі:
№: 19
Тақырып:

Дәрумен тәрізді заттар

сағат саны:
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 20
Тақырып: Сынақ сабағы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: Тест алу
Мерзімі:
№: V
Тақырып: Нуклеин қышқылдары.
сағат саны: 3
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 21-22
Тақырып: Нуклеин қышқылдарының ашылу және зерттелу тарихы.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: семинар
Мерзімі:
№: 23
Тақырып: . Нуклеозид-, нуклеозидди- мен нуклеозидтрифосфаттар биосинтезі.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№:
Тақырып: КӨМІРСУЛАР, ЛИПИДТЕР, ГОРМОНДАР .
сағат саны: 5
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 24
Тақырып: Көмірсулардың жаллы сипаттамасы жәнс олардың классификациясы.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: 25
Тақырып: Адам ұлпаларының майлары. Липопротеидтердің құрылысы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері: лекция
Мерзімі:
№: 26
Тақырып: Сарамандық жұмыс № 2 Көмірсулар мен липидтердің қасиеттерің зерттеу
сағат саны:
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 27
Тақырып: Гормондар. Гормондар ілімі даму тарихы.
сағат саны:
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 28
Тақырып: . Гормондар классификациясы мен номенклатурасы.
сағат саны:
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: VІІ
Тақырып: Организмдегі энергия мен зат алмасуы туралы жалпы түсінік. .
сағат саны: 8
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 29
Тақырып: Зат пен энергия алмасуы - тірінің бөлінбес қасиетті
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 30
Тақырып: Анаболизм және катаболизм
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 31
Тақырып: Ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының алмасуы клетка метабо-лизмінің орталығы екендігі.
сағат саны: 1
оқыту формасы мен әдістері:
Мерзімі:
№: 32
Тақырып: Көмірсулардың алмасуы
сағат саны: 1
оқыту формасы мен

Ұқсас жұмыстар
Биоэкология қолданбалы курс
Паскаль - программалау тілі
Интернетпен қатынас құру
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Тіршілік химиясы
Сауран қаласы
Экология процесіндегі математика
Әдістемелік тақырыбы
Физика пәнінен жаратылыстану бағыты бойынша тереңдетіп оқытуға қосымша сабақ (факультатив) жоспары
Word көмегімен Web парақтарын құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz