Файл қосу

Қазақстанның мемлекеттік тәуеліздігін жариялауы және тмд-ның құрылуы

Мұқанова Меруер Серікқызы СҚО Петропавл қаласындағы Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі
Күні: 19 сәуір 2013 жыл
Уақыты:12.55-13.40
Пән: Қазақстан тарихы 1 сабақ
Сынып: 9 <<ә>>
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның мемлекеттік тәуеліздігін жариялауы және ТМД-ның құрылуы
Жалпы мақсаты: Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздіктің тарихи маңызы және ТМД-ның құрылуы туралы білу және меңгеру.
Оқыту нәтижесі: Өзін-өзі реттеу, бірлесіп оқу түсіну дәрежесін анықтау, ынтымақтастықтың нығайуы, диолог арқылы сұрақ қою және жауап беру арқылы Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздіктің жариялануы және тарихи маңызы туралы білім алады.
Негізгі идеялары: Топтық, жұптық жұмыс жасау барысында адамгершілік қасиеттерін дамыту, уақыттың қадірін біліп, оны орынды жұмсай білуге дағдыландыру.
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?
Жұмыс түрлері.
Оқушылардың
іс-әрекеті
Ресурстар мен жабдықтар
8 мин
* Ұйымдастыру кезеңі.
* Психологиялық дайындық жүргіземін. <<Маған ұқсайтын досым>>, мақсаты: оқушылардың арасындағы жылулық қалыптастыру.

* Түрлі түсті қағаздары қиындылары бойынша топқа бөлініп отырады. (геометриялық фигуралар)

* Үй тапсырмасын шолу (өткенді қайталау үшін оқушылардан тест аламын).

1.1991жыл 8 желтоқсанда славян республикаларының басшылары кездесті...
А) Ашхабатта В) Минскіде
С) Украйна Д) Ресей
2. Ашхабадта Орта Азия республикалары мен Қазақстанның жетекшілері бас қосқан жылы
А) 1989 жылы 10 желтоқсанда
В) 1990 жылы 12 желтоқсанда
С) 1991 жылы 13 желтоқсанда
Д) 1992 жылы 18 желтоқсанда
3. 1991 жылы 10 желтоқсан күні қандай заң қабылданды.
А) Республика атауының өзгеруі
В) КСРО-ның жойылуы
С) Тәуелсіз Мемлекеттер Одағыны
Д) Қазақ тілі
4. Республиканың тұңғыш президенті алғаш сайлауда қанша халық дауысына ие болды.
А) 80 % В) 83,25 %
С) 90,30 % Д) 98,78 %
5. Н.Ә. Назарбаев Қазақстан Республикасының Президенті болып ...
А) 1990 1 желтоқсанда
В) 1991 10 желтоқсанда
С) 1990 15 желтоқсанда
Д) 1991 1желтоқсанда
6. Н.Ә. Назарбаевтың еңбек жолы қай қалада басталды.
7. Қазақстан Республикасының бұрынғы атауы.
8. Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің қаулысы қашан қабылданды.

Өздеріне ұқсайтын оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Топқа бөлініп белгіленге партаға отырады.

Оқушылар тест сұрақтарына жеке жауап береді.

Интербелсенді тақта, қағаз, қалам


3 мин









17 мин
II. Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту:
- Қазақстанның картасын ұсына отырып әңгіме құрастырады, мақсаты оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру.
2. Мағынаны ажырату (топқа)
-Қазақстанның мемлекеттік тәуелсізігін жариялауы жәнетәуелсіздік алуының халықаралық маңызы;
-Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздік алуының тарихи маңызы;
-Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының құрылуы;
1. Жеке тапсырма

2. Әр топ тапсырманы ватманда ортада қорғайды.

Интерактивті тақта

4
Бірінші топқа екінші топ сұрақ қояды, екінші топқа үшінші топ сұрақ қояды, үшінші топ бірінші топқа сұрақ қояды
Топта сұрақтарға жауап береді.

6
III. Сабақты қорытындылау.
1. Неге КСРО-ның таралы туралы мәселені оған кіретін 15 одақтас республикалардың өкілдері емес, үш славян мемлекетінің басшылары шешті деп ойлайсыңдар?
2.КСРО-ның күйреуін дұрыс деп есептейсіңдер ме?
3. Тәуелсіздік Қазақстанға қандай жағдайда келді?
4.Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздік алуының тарихи маңызы неде?

Оқушылар сұрақтарға жеке жауап береді.

2
IV. Бағалау.
Оқушыларға бағалау парағын таратамын.
V. Үйге: § 37 және соңындағы сұрақтарға жауап беру.
Критерий бойынша топтар бір-бірін бағалайды.
Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қазақстан Республикасы мен ресей федерациясының әскери-саяси бағыттағы ынтымақтастығы
Білім Қазақ аумағындағы ғылыми зерттеулер мен қазақ әдебиеті жайлы білу
Тақырып Тәуелсіздік жолындағы қадам
Сабақтың ортасы. Сабақ тақырыбы
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушыны жүйелі ойлауға үйрету
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Қазақстан тәуелсіздік жылдарында
Ауыл партиясы
Үнді мемлекетінің құрылуы
Пәндер