Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі

Қазақ тілі
Сыныбы:9
: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету; Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру; АКТ-ны тиімді пайдалану
: Сілтеме:
Қазақ тілі:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәнін білуі. АКТ пайдалана алуы
: Негізгі идеялар:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Сыныбы:9:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

: Дерек көздері:
Қазақ тілі:

Тіл тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Тіл дегеніміз не?

Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз?

Тіл - қоғамдық құбылыс

Тіл - қатынас құралы

Тіл - тарихи құбылыс

«Аң, үй хайуанаттары, құстар» деп жазылған парақшаларды таратып, топқа бөлу.

«МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату

Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Топқа бөліну

Постерлерін қорғау

Оқулықтағы жаттығуды орындау

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі критериалды бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Тілім, тірегім, соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Екі жақты күнделік жүргізу
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу

Бельгибаева Алмагуль Султановна

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Бірлестік селосы


Ұқсас жұмыстар
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Тіл - рухани қазына. Сөз мәдениеті
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Сөз құрамына талдау
Шығару операторы
Этнографтар тобы
Тілдік норманың анықтамасы
Тіл байлығы - ел байлығы
Мәліметтер типі. Өрнек. Айнымалылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz