9-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі

Қазақ тілі
Сыныбы:9
: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету; Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру; АКТ-ны тиімді пайдалану
: Сілтеме:
Қазақ тілі:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы мәнін білуі. АКТ пайдалана алуы
: Негізгі идеялар:
Қазақ тілі: Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Сыныбы:9:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

: Дерек көздері:
Қазақ тілі:

Тіл тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Тіл дегеніміз не?

Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз?

Тіл - қоғамдық құбылыс

Тіл - қатынас құралы

Тіл - тарихи құбылыс

«Аң, үй хайуанаттары, құстар» деп жазылған парақшаларды таратып, топқа бөлу.

«МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ» тақырыбында постер жасату

Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Топқа бөліну

Постерлерін қорғау

Оқулықтағы жаттығуды орындау

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі критериалды бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Тілім, тірегім, соғып тұрған жүрегім!» тақырыбына шығарма жазып келу.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Екі жақты күнделік жүргізу
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу

Бельгибаева Алмагуль Султановна

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

Бірлестік селосы


Ұқсас жұмыстар
9-сынып қазақ тілі сабағының жоспары: Тілдің мәні мен қызметі
Тілім - тірлігімнің айғағы: тілдің қоғамдағы мәртебесі мен мемлекеттік тіл саясаты
Тіл байлығы және мемлекеттік тілдің қоғамдағы рөлі
9-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Еңбек - өмір мәні
Сабақ жоспары: Адамның табиғаты, тұлғалық даралығы, қызметі, қабілеті және өмірдің мәні
9-сыныптың Адам. Қоғам. Құқық пәні: кіріспе және адам мәселелері, қызметі, қабілеті мен өмір мәні
9-сыныпқа арналған өзін-өзі тану сабағы: Отбасы татулығы - қоғамдағы татулық
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Діннің қоғамдағы рөлі: сабақ жоспары, мақсаттар мен бағалау
9-сынып биологиясы: Ядроның құрылысы мен қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz