Файл қосу

Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі

Пән: Қазақ тілі


Қазақ тілі

Сыныбы:9
Сабақ тақырыбы:
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Жалпы мақсат:
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі туралы түсінік бере отырып, қазақ тілінің мәртебесін аяққа баспай қашанда биік ұстауға үйрету;Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,қарапайымдылқ қасиеттерін қалыптастыру;АКТ-ны тиімді пайдалану
Сілтеме:
* Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
* Қазақ тілін оқыту әдістемесі
* 9-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
* Портал материалдары
Оқу нәтижесі:
Тілдің қоғамдағы мәнін білуі.АКТ пайдалана алуы
Негізгі идеялар:
Тілдің қоғамдағы рөлін ұғындыру
Сабақта қолданылатын материалдар:
интерактивті такта,флипчарт,оқулық,
Оқыту әдістері:
Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
СТО
Бағалау
Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу,екі жақты күнделік,
Дерек көздері:
Тіл тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер
2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет
3. Википедия ашық энциклопедиясы
Тапсырмалар:
сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

<<Қара жорға >> биін билету арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру
Ортаға шығып <<Қара жорға>> биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5 мин )
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

BLUB TREE-ді қолдана отырып үй тапсырмасына дайындық дәрежесін білу
Үй тапсырмасына дайындық дәрежесін қағаз бетіне түсіру және талдау
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
<<Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі>>
Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
Қызығушылықты ояту(10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/
Тіл дегеніміз не?
Тіл ұлттық келбет дегенді қалай түсінеміз?
Тіл - қоғамдық құбылыс
Тіл - қатынас құралы
Тіл - тарихи құбылыс
<<Аң,үй хайуанаттары,құстар>> деп жазылған парақшаларды таратып,топқа бөлу.
<<МЕН-ТІЛ-ҚОҒАМ>> тақырыбында постер жасату
Оқулықтағы жаттығуды дәптерге орындату
Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру

Топқа бөліну

Постерлерін қорғау
Оқулықтағы жаттығуды орындау
IV.Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
Өзін-өзі критериалды бағалау
V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

<<Тілім,тірегім,соғып тұрған жүрегім!>> тақырыбына шығарма жазып келу.
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Формативті бағалау
Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия(3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Екі жақты күнделік жүргізу
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу

Бельгибаева Алмагуль Султановна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Бірлестік селосы



Ұқсас жұмыстар
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Тіл - рухани қазына. Сөз мәдениеті
Тәрбиенің мақсат мен міндеттері
Сөз құрамына талдау
Шығару операторы
Этнографтар тобы
Тілдік норманың анықтамасы
Тіл байлығы - ел байлығы
Мәліметтер типі. Өрнек. Айнымалылар
Пәндер