Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сөйлем мүшелерін қайталау
Қазақ тілі 4 класс
Тақырыбы: Сөйлем мүшелерін қайталау
Мақсаты: Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау, еске түсіру,
білімдерін пысықтау. Еркін сөйлеуге баулу, сауаттылығын көтеру.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту
Достыққа, бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабактың көрнекілігі: жаттығу ережелері,үлестірме қағаздары, сынау
үлгілері, белгілейтін көрсеткіш, Венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе бөлімі:
1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2. Сабақ мақсатын хабарлау, дәптерлеріне күн ретін тақырыпты жаздыру
3. Көркем жазу минуты
4. Тартіп сақтауды, сабаққа белсенді қатысуды, бір-бірінің жауабын
тыңдауды ескерту.
5. Жаттығу ережелері бойынша өте жақсы жауапқа - 5 ұпай
Жақсы жауапқа - 4 ұпай
Орташа ұпайға - 4 ұпай
ІІ. Негізгі бөлім:
<<Зымыран сұрақ>>
Үш топқа бір уақытта бірдей сұраққһтар қойылады. Әрбір топ мүшелері жылдам жауап беруі қажет. Бұл бөлімде біліммен қатар жылдам ой қортып,нақты жауап беруі талап етіледі. Ойланып жауап беруге 15-секунд белгіленеді.
- Сөйлем мүшелері неше түрге бөлінеді?
- Бастауыш қай сөз табынан жасалады? Мысал келтір.
- Баяндауыш қай сөз табынан жасалады?
- Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?
- Бастауыштан кейін қай уақытта сызықша қойылады?
<< Ой жинақтау, талдаумен>>
Тапсырмаларды таратып береді. Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрау. Сөйлемнен сұрақ қойып тұрлаулы,тұрлаусыз мүшені тап. Ойлануға 2-минут беріледі.
1.Топ тапсырмасы: Кім? Нені?Не істеді? (Зайра шәй жасады)
2.Топ тапсырмасы: Не? Неден? Не істеді? (Мал төлден өседі
3.Топ тапсырмасы: Кім? Қайда? Не қылды? (Мұғалім сыныпқа кірді)
<<Жұмбақ сөз>>
Әр топқа жеке - жеке мақал - мәтел айтылады. Ол үшін баяндауышты үнсіз айту белгісімен оқыймын. Жасырған сөзді тауып оны орыс-тілдеріне аудару керек, ойлануға 1-минут.
1.Топ тапсырмасы: Ақылды адам арын (қорғайды) сараң адам
малын(қорғайды)
2. Топ тапсырмасы: Ақылды кісі ісіне (сенеді) Ақымақ кісі күшіне (сенеді)
3. Топ тапсырмасы: Болат қайнауда (шынығады) Батыр майданда(шынығады)
<<Зерделі сұрақ, дәлелді жауап>>
Үлестірме қағаздар беріледі. Берілген мысал ережеге сай емес екендігін айтып дәлелдейді. Ойлануға 2-минут, жауап беруге 1-минут.
1.Топ №1 үлестірме
Мысал ереже. 1. Жадыра қалаға келді. Тұрлаусыз мүше.
2. Қызыл ала. Зат есім.
Анықтамаға сайма.
<<Нұсқалықты сөйлет>>
Ойланып жауап беруге 1-минут.
1.Топ: Сөйлем мүшелері бойынша кесте құрастыру.
2.Топ: Әрі қарай сөйлем мүшелерінің кестесін жалғастырады.
3.Топ: Кестені жалғастырады.
ІІІ. Қорытынды кезең:
Сабақты қорту. Топтардың ұпай санын санау, кестеге белгілеу. Оқушылардың білімін бағалау. Үйге тапсырма: Кез-келген 1 мәтінді көшіріп жазу, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін белгілеу.
Тақырыбы: Сөйлем мүшелерін қайталау
Мақсаты: Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерден өткенді қайталау, еске түсіру,
білімдерін пысықтау. Еркін сөйлеуге баулу, сауаттылығын көтеру.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту
Достыққа, бірлікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабактың көрнекілігі: жаттығу ережелері,үлестірме қағаздары, сынау
үлгілері, белгілейтін көрсеткіш, Венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе бөлімі:
1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2. Сабақ мақсатын хабарлау, дәптерлеріне күн ретін тақырыпты жаздыру
3. Көркем жазу минуты
4. Тартіп сақтауды, сабаққа белсенді қатысуды, бір-бірінің жауабын
тыңдауды ескерту.
5. Жаттығу ережелері бойынша өте жақсы жауапқа - 5 ұпай
Жақсы жауапқа - 4 ұпай
Орташа ұпайға - 4 ұпай
ІІ. Негізгі бөлім:
<<Зымыран сұрақ>>
Үш топқа бір уақытта бірдей сұраққһтар қойылады. Әрбір топ мүшелері жылдам жауап беруі қажет. Бұл бөлімде біліммен қатар жылдам ой қортып,нақты жауап беруі талап етіледі. Ойланып жауап беруге 15-секунд белгіленеді.
- Сөйлем мүшелері неше түрге бөлінеді?
- Бастауыш қай сөз табынан жасалады? Мысал келтір.
- Баяндауыш қай сөз табынан жасалады?
- Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?
- Бастауыштан кейін қай уақытта сызықша қойылады?
<< Ой жинақтау, талдаумен>>
Тапсырмаларды таратып береді. Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрау. Сөйлемнен сұрақ қойып тұрлаулы,тұрлаусыз мүшені тап. Ойлануға 2-минут беріледі.
1.Топ тапсырмасы: Кім? Нені?Не істеді? (Зайра шәй жасады)
2.Топ тапсырмасы: Не? Неден? Не істеді? (Мал төлден өседі
3.Топ тапсырмасы: Кім? Қайда? Не қылды? (Мұғалім сыныпқа кірді)
<<Жұмбақ сөз>>
Әр топқа жеке - жеке мақал - мәтел айтылады. Ол үшін баяндауышты үнсіз айту белгісімен оқыймын. Жасырған сөзді тауып оны орыс-тілдеріне аудару керек, ойлануға 1-минут.
1.Топ тапсырмасы: Ақылды адам арын (қорғайды) сараң адам
малын(қорғайды)
2. Топ тапсырмасы: Ақылды кісі ісіне (сенеді) Ақымақ кісі күшіне (сенеді)
3. Топ тапсырмасы: Болат қайнауда (шынығады) Батыр майданда(шынығады)
<<Зерделі сұрақ, дәлелді жауап>>
Үлестірме қағаздар беріледі. Берілген мысал ережеге сай емес екендігін айтып дәлелдейді. Ойлануға 2-минут, жауап беруге 1-минут.
1.Топ №1 үлестірме
Мысал ереже. 1. Жадыра қалаға келді. Тұрлаусыз мүше.
2. Қызыл ала. Зат есім.
Анықтамаға сайма.
<<Нұсқалықты сөйлет>>
Ойланып жауап беруге 1-минут.
1.Топ: Сөйлем мүшелері бойынша кесте құрастыру.
2.Топ: Әрі қарай сөйлем мүшелерінің кестесін жалғастырады.
3.Топ: Кестені жалғастырады.
ІІІ. Қорытынды кезең:
Сабақты қорту. Топтардың ұпай санын санау, кестеге белгілеу. Оқушылардың білімін бағалау. Үйге тапсырма: Кез-келген 1 мәтінді көшіріп жазу, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерін белгілеу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz