Файл қосу

..+4: ....-4 і есептері

Пән: Математика

Тақырыбы: ..+4: ....-4 і есептері
Мақсаты:
1.Білімділік.Кері есептер ұғымы жайлы оқушылардың білімдерін жетілдіру
4 санын қосу және азайту тәсілдері жайлы оқушылардың
білімдерін бекіту
2.Дамытушылық: Оқушылардың жан-жақты ойлануын, ізденуін, оқығанын
есте сақтауға, оны іс жүзінде қолдана білуге
үйрету.
3.Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, тез шешім қабылдай алуға,
ұжым болып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Типі:жаңа сабақ
Әдісі:Ойын арқылы, сұрақ-жауап, түсіндіру
Көрнекілік:слайдтар, таратпа материалдар, интерактивті тақта.
Түрі: жаңа сабақ
Барысы:психологиялық даярлық:
Ойға толып санамыз
Бестік болып бағамыз
Баласындай бір үйдің
Тату болсын арамыз
Ұйымдастыру:
Сабағымыз жарыс тұрінде өтеді. Қазақ халқы ежелден бәйгені жарыс арқылы
жеңіп алған. Бұрын жаяу жарыс, өгіз жарыс, тай, құнан жарыспен жеңіп алса,
қазір ХХІ ғасырда, яғни ғылым мен техниканың дамыған заманында жарысқа
машиналармен түсіп жүр. Ал бүгінгі жарысқа білімімізбен түсеміз. Бәйгеміз
Қазақстанда өтетін ЭКСПО-2017 көрмесіне тарту етеміз. Ол біздің қосқан
үлесіміз болмақ.
Бүгінгі жарысқа үш топ қатысады. «Алғырлар» «Зеректер» «Өжеттер». Бұл
топтар өзара жарысып, орындалған әрбір тапсырмалар ұшін топ қоржынына
ұпайлар салып отырады. Қай топ көп ұпай жинаса, сол топ жеңіске жетеді. Бұл
жарыс бірнеше тапсырмалардан тұрады. Тапсырмасы орындалған топ сигналды
белгіні көтеріп, жауап беруге дайын екендігін білдіреді. Бір топ жауап
беріп жатқанда қалған топ сабыр сақтап күтеді. Егер жауап қате болған
жағдайда басқа топ ол жауапты толықтырып, өзіне ұпай жинауына болады.
Тыныштық сақталмай тәртіп бұзылса, сол топтың ұпай саны кемітіледі.
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|Ұлжан-топ басшысы |Әнес-топ басшысы |Марғұлан-топ басшысы |
|Мадияр |Айзере |Дәурен |
|Аруай |Аякөз |Асылай |
| | | |

Ұраны:
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|Білімдіге дүние жарық, |Ақыл азбайды, |Оқу-білім бұлағы, |
|Білімсіздің күні кәріп. |Білім тозбайды. |Білім-өмір шырағы. |

Топтардың ұпайлары/фишкалар беріледі/

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың стратегиялық бағдарламасында білім саласы
бойынша «білім беруді дамыту» жөнінде 8 нақты тапсырмалар көрсетілген,
Соның 4-сі мектептерді компьютерлендіру болатын. «Математика-ғылымдар
патшасы десек, Компьютер-келешектің қожайыны» екен. Қазақстан дамыған 50
елдің қатарына жету үшін білім берудегі жоғары технологияны, компьютерді
меңгеру керек. Компьютер туралы тақпақ.

|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|Ақпараттан күнбе-күн |Интернетке қосылу-Бірақ |Кезекпенен ағылып, |
|Өрге басып келеді. |жұмыс керекгі. |Экранға шығады. |
|Таппай іздеп жүргенің |Барлық пәндер жазылып |Тілін білген мамандар |
|Компьютерге енеді. |Дисклерде тұрады. |Қырын,сырын ұғады. |

Топтардың ұпайы беріледі.
-жақсы. 3 топ та сабаққа дайын екен.
Үй тапсырмасы:
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|4+5=9 |6+4=10 |Ең алдымен шортанды, ең |
|9-5=4 |10-6=4 |соңында сазанды ұстады. |
|9-4=5 |10-4=6 |Шортанды бұрын ұстады. |
|5+4=9 |4+6=10 | |

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

Жаңа сабақ
Ай, күн реті жазылады....+4...-4
4 саны туралы білетінімізді еске түсірейік.
| |Жұп сан |
|4 | |
| |Жақсы баға |
| |Аптаның 4-ші күні, бейсенбі |
| |Дұниенің 4 бұрышы |
| |Тұлік мал |
| |Жылдың 4 мезгілі |

|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: |
| | |«Өжеттер» |
|4 түлік |Дүниенің 4 бұрышы: |Жылдың 4 мезгілі.|
|мал:/қой-ешкі,сиыр,түйе|солтүстік,оңтүстік,шығыс,батыс |Жаз күз |
|,жылқы/ | |қыс,көктем |

Топтардың ұпайлары беріледі.Оқушылардың жұлдыздары беріледі.
Мақсат қою: кеше кері есеп туралы таныстық. Бүгінгі мақсат кері есеп туралы
білімімізді жетілдіру.
Оқулық бойынша жұмыс:/тақтаға, дәптерге қоса жазу/ слайд көрсету.
№1
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|5-4еуі артық? |? 4еуі кем-9 |Бұлар кері есеп болама? |
|Ш:5+4=9 |Ш:9-4=5 | |
|Ж:9 алмұрт |Ж:5 алма | |

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

№2
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|3>2 |4<1 |4>1 |
|7>5 |9<5 |9>5 |
|6<8 |6>10 |6<10 |

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

Сергіту сәті: /қимылмен көрсету/Слайд
Қыс келді, алақай! /қол шапалақтау/
Ақ күміс қар жауды /саусақтармен төгілу/
Ағаштар, бұталар /қос қолмен тербету/
Ақ қарға оранды /өзін құшақтау арқылы көрсету/

№3 төрт тура теңсіздік құру
А /5,9,4 4+5=9 9-4=5 9-4=5 5+4=9/Оқушыларың жұлдызшалары беріледі/
Ойын: «Ғарыш кемесін ұшырайық» /слайд/

[pic]

І. Ойлан тап
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|3+4<2+.... |3+4<2+.... |3+4<2+.... |

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

ІІ. Логикалық тапсырма
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|Үстелде 3 стакан сүт |Нанды 3 бөлікке бөлу |Торда 4 қоян бар. 4 бала|
|бар. Алмас 1 стакан |үшін нанды неше рет кесу|4 қоянды әкетті. Ал |
|сүтті ішіп қойды. |керек? Жауап:2 |торда 1 қоян торда |
|Үстелде неше стакан сүт | |қалды. Неге? |
|қалды? | |Жауап:Төртінші бала |
|Жауап:3 | |қоянды тормен қоса алды.|

ІІІ. 4 санына жаңылтпаш, мақал, санамақ айту
|І топ: «Алғырлар» |ІІ топ: «Зеректер» |ІІІ топ: «Өжеттер» |
|Жаңылтпаш |Мақал |Санамақ |
|4 төртім бар |Төртеу түгел болса |4 дегенім-төзім, |
|4 торым бар |Төбедегі келеді |Төзе білем өзім. |
|Төртім-саған | | |
|Торым саған | | |

Топтардың ұпайлары беріледі. Оқушылардың жұлдызшалары беріледі.

Балалар, біз ғарыш кемесін ұшырдық. Осылай білімімізбен самғай берейік!
Үйге тапсырма: №3 /ә/ 116 бет.
ЭКСПО-2017-ге қандай үлесімізді қостық екен, көрейік.
Бағалау: жұлдызшалар арқылы арқылы оқушыларды, фишкаларды санау арқылы
топтарды бағалау.
Жеңімпаз топты анықтау.
Қорытынды: «5» болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер, білім көп болып
Өсе берсін санамыз.
Білімнің тұңғиығына терең бойлап, жалықпай ізденуге және жетістіктерге жете
берулеріңе тілектеспін.

-----------------------

1 ойлан тап

2 логикалық есептер

3
Жаңылтпаш Мақал Санамақ




Ұқсас жұмыстар
Аралас сан
Топ сұрақтары
Сабақ мақсатын түсіндіру, топ
Математика тарихынан ескілікті есептер
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
ҰБТ есептері, тест
Білімді сынып
Алымы бөлімінен кіші бөлшек
Оқушылар жобаларының тұсаукесері
Қайталау есептері
Пәндер