Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Келтіру формулалары тақырыбына есептер шығару


05.03.2013ж.

Сабақтың тақырыбы:. Келтіру формулалары тақырыбына есептер шығару

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір
бұрышындағы синустың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру
формулаларын тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді
шығару кезінде қолдануды үйрету;

Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру.

Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды
алғырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, оқулық, кеспе
қағаздар, формула жазылған плакат
Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекіліктерді қолдану. Әңгімелеу, баяндау. 
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақ барысы: 
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу және өзімді таныстыра кету.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. “Ой қозғау” (Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ-жауаптар)
Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп функция?
Синус, косинус функцияларының анықталу облысы мен мәндер жиынын атаңдар.
Перидты функция дегеніміз не?
Тангенс және котангенс функцияларының анықталу облысында қандай айырмашылық
бар?
Таңбалары арқылы функцияны анықта:

Бос орынды толтыр:

ІІІ. Жаңа сабақ.
Келтіру формуласын пайдаланып есептер шығару

Егер бұрышының функциялары
берілсе, онда оларды α бұрышына байланысты тригонометриялық функцияларға
келтіру ыңғайлы. Ол үшін арнайы берілген келтіру формулаларын қолданамыз.

Есте сақта!!!
Егер келтірілген тригонометриялық функция-ның аргументі (бұрышы) π ±α
(180 ±α), 2π ±α (360 ±α) түрінде болса, онда оның аты өзгермейді.
Егер келтірілген тригонометриялық функция-ның аргументі (бұрышы) π/2 ±α
(90 ±α), 3π/2 ±α (270 ±α) түрінде болса, онда синус косинусқа, косинус
синусқа, тангенс котангенске, котангенс тангенске өзгереді;
Келтіру формуласының оң жағының таңбасы сәйкес ширектегі келтірілген
функцияныі таңбасымен бірдей жазылады.
Келтіру формулалары:

Оқулықпен жұмыс!!!

№340 Егер а)

мұндағы

№341. Өрнектің мәнін табыңдар:
б).

Бекіту бөлімі:
1. Сәйкестендіру тесті

|tg(π-α) |cos α |
|ctg(π+α) |tg α |
|sin(360-α) |-tgα |
|cos(360-α) |ctgα |
|ctg(360-α) |- sinα |
|tg(360+α) |- ctgα |

2. “Математикалық жәрмеңке” (Өзіндік жұмыс)
Өрнекті ықшамда.

1).

2).

Есепте.
1).

2.

Үйге тапсырма: §21-оқу, №340 ә), 341 а), ә) есептер.

Бағалау.
Мектепке дейінгі шағын орталығы бар
№3 жалпы орта білім беру мектебі

Қалалық физика - математика пәндерінің
«Үздік мұғалім» сайысы

Тақырыбы: «Келтіру формулалары»
Сыныбы: 9

Өткізген: Кощанова
М.Е.
математика пәні мұғалімі

Ақтау қаласы
2012-2013 оқу жылы
-----------------------
[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]


Ұқсас жұмыстар
Келтіру формулалары
Теңдеуге есептер шешу
Келтіру формулалары. АШЫҚ САБАҚ
Тақырып - Келтіру формулалары
Келтіру формулалары туралы
Логарифмдік теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
Екі еселенген бұрыштың формулалары
Тригонометрия формулалары
Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті. рационал бөлшектерді қысқарту тақырыбына есептер шығарту
Пәндер