Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
7 саны туралы
Сабақтың тақырыбы: 7 саны.
Сабақтың мақсаты: Сандар туралы білімдерін қалыптастырып, 7 санымен
таныстыру.
Олардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, қосу, азайтуды меңгерту.
Ұлттық дәстүрімізді дәріптеу.
Көрнекілігі: Ертегі кейіпкерлері, магнитті тақта, құрастырмалы сандар,санау
таяқшалары.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Қуанамын мен де,
қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
арайлап атқан әр күнге.
Балалар бізде қазір математика сабағы.
Математика сабағында біздер қандай сандармен таныстық?
0,1,2,3,4,5,6
(әр суретті сана және тиісті сандарды шеңбер ішіне жаз).
|1 |2 |
| 3|4 |
|1 |2 |
|4 |5 |
|6 |7 |
|1 |2 |3 |
Балалар біз 0 ден 6 ға дейінгі сандарды санай да аламыз, жаза да аламыз
олай болса «Көршісін тап» ойынын ойнайық.
Балаларды ойынға шығару.
Енді балалар 6 санының көршісін табайық.
| | 3 | |
| | 5 | |
Енді балалар 6 санының көршісін табайық.
|5 | 6 |7 |
Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: 7 саны.
Яғни біз бүгін 7 санымен танысамыз. Сабағымызды бастамас бұрын балалар біз
қандай ертегілерді білеміз. (ертегілерді естеріне түсіру).
Бауырсақ ертегісі.
Кәнекей кім бауырсақ ертегісін біледі.
(тақтаға бауырсақтың суретін ілу).
Балалар бізге ертегілер елінен бауырсақ қонаққа келді. Бізден көмек сұрай
келіпті. Атасынан , әжесінен қашып жолға шыққан екен, алдынан кенет қоян
кездесті. Балалар қоян аш екен. Қоян бауырсақты жемекші егер біз қоянның
шартын орындасақ бауырсақты босатады.
Қоянның тапсырмасы:
Жыл мезгілдері туралы жұмбақ шешу.
Жиын – терін болатын,
Қамбаға астық толатын.
Қызыл қырман ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Күз)
Шанамен зырлап ойнайтын,
Шаңғы, коньки тебетін.
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Қыс)
Күн ұзарып, қар еріп,
Су сайларға толады.
Бөбектерім айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады? (Көктем)
Қойны толы жеміске,
Көк майсалы еңіске.
Көбелек қуып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (Жаз)
Бұлардың барлығы бір атаумен қалай аталады?
Жыл мезгілдері.
Балалар қоянның тапсырмаларын жақсы орындадыңдар. Ол сендерге риза болып
бауырсақты боатты. Бауырсақ әрі қарай домалап жүре бергенде алдынан аю
кездеседі. Олда аш екен бауырсақты жемекші. Аюдыңда бізге қояр шарты бар.
Аюдың шартын орындасақ бауырсақты босатады. Не істейміз, балалар
көмектесеміз бе?
Аюдың шарты:
Балалар аю сан білмейді екен. Маған санды,санауды үйретіңдерші дейді.
Үйретеміз бе?
Өткен сандарды тура және кері санау.
Есеп. Аю бал жинайтын кесе сатып алыпты. Бірақ санын білмейді.
6 кіші кесе, 1 үлкен кесе барлығы неше кесе?
6+1
Аюдың тапсырмасын өте жақсы орындадық. Аю бауырсаққа тиіспеді.
Сергіту сәті.
Қорбаңдаған аюдың,
Құлпынайы
көп екен.
Теріп, теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
Алдынан қасқыр
шығады. Ол да бауырсақты жемекші. Балалар қасқырдың бізге қояр шарты.
Әліппе – дәптермен жұмыс.
Жақсы балалар, біз қасқырдың да тапсырмаларын орындап тастадық. Қасқырда
бауырсаққа тиіспеді. Енді бауырсақтың алдынан түлкі шығады. Түлкі де аш
екен, бауырсақты жемекші. Түлкінің шарты.
Есептер шығару.
Балалар біз түлкінің тапсырмасын орындасақта, қу түлкі қулығын асырып,
бауырсақты жібермей тұр.
Мен 7 саны туралы көп білгім келіп тұр дейді. Олай болса 7 саны қандай сан
екенін, бұл санның қасиетін келген қонақтарға да айта кетейік.
7 саны бұрынғы заманнан бері құпияға толы қасиетті сан.
Жеті ата. Ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
Жеті қазына. Ер жігіт, сұлу әйел, ақыл білім, қыран бүркіт, құмай тазы,
жүйрік ат,берен мылтық.
Жеті шелпек.
Мінекей балалар қу түлкі де 7 саны туралы көп білгесін бауырсаққа тиіспеді.
Ал бауырсақ болса келген ізімен домалап орманды аралап ата – әжесіне аман –
есен қауышады.
Балалар, тапсырмаларды орындау барысында қай санды көбірек естідік?
7 санын.
7 саны сандық қатарда алтыдан кейін тұрады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
7 саны жеті бірліктен тұрады.
1+1+1+1+1+1+1
Балалар бүгінгі сабақта қандай санмен таныстық?
7 санымен
Тура және кері санауды
Есептер шығардық.
Жапырақ, ешкі, түйе, ілгіш суреттерінің басқы әріптерінен сөз құрату.
«Жеті» сөзін оқыту. Сандар туралы санамақ айтқызу.
1 – дегенім бесік, шықтым содан өсіп,
2 – дегенім елім, далам, тауым көгім.
3 – дегенім үміт, үміт артар жігіт.
4 – дегенім төзім, төзе білем өзім.
5 – дегенім бақыт, бағалайтын уақыт.
6 – дегенім ақыл, тыңдағаның мақұл.
7 – дегенім жалау, жүректегі алау.
Бүгінгі сабағымыз аяқталды. Балалар біз сандар туралы көп білетіндігіміздің
арқасында,мейірімділігіміздің арқасында бауырсақты да құтқардық. Бауырсаққа
ақылды бол дейміз. Бауырсақ тарату.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz