Тамақ өнеркәсібі жайлы ақпарат. 9-сынып

Сыныбы: 9 «В» Пән атауы : География
Сабақтың тақырыбы : Тамақ өнеркәсібі
Сабақтың мақсаты :
Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның тамақ өнеркәсібі құрылымы, салалары, таралу аймақтары жөнінде мағлұмат беру.
Дамытушылық: Бірлескен топтық жұмыс негізінде өз беттерімен ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру, сыни ойлауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, сөйлей білу, коммуникабельділік мәдениетін арттыру, топ ішінде өзара сыйластыққа, бірін-бірі құрметтеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни ойлауға үйрету, дарынды және талантты балалармен жұмыс, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс- әрекет : «ой шақыру», «ротациялық» әдіс, СТО, рефлексия, «кластер» әдісі, топтық бағалау.
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.
Шағын топтарға бөлу
Сәлемдеседі, жылы қабақты сезеді. Сабаққа ынталары оянады.
5 топқа бөлініп отырады.
Топ атаулары жазылған табличкалар:
- «Ет тағамдары»,
- «Сүт тағамдары»,
- «Кондитер өнімдері»,
- «Жеміс көкөністер»,
- «Нан тағамдары».
Оқушылар дайындап әкелген тағам түрлері.
«Ой шақыру»
Кестемен жұмыс
ҚР экономикалық картасы,
Кесте:
«Автобус аялдамасы»
Ротациялық әдіс
Әр топ тақырыпқа сай флипчартқа кластер құрады.
Содан соң оқушылар орындарында қалады да, флипчарттар ауысады. Басқа топ оқушылары сызбаны толықтырып отырады.
Осылайша толықтырылған флипчарт алғашқы топқа қайтып келген кезде, топтан бір оқушы шығып, оны қорғайды.
«Мозаика»
Шығармашылық кезең
- «Ет тағамдары»-«Наурыз» мерекесі тақырыбы,
- «Сүт тағамдары»-«Ұлттық ойындар» тақырыбы,
- «Кондитер өнімдері»- «Мақал-мәтелдер» тақырыбы,
- «Жеміс көкөністер»-ән, өлең
- «Нан тағамдары»-«Салт-дәстүр» тақырыбы.
«Қалай ойлайсың?»
Сыни ойлауға арналған тапсырма
Топта талқылайды және тұжырым жасайды.
Фильм мазмұнына байланысты ой қорытады және топтан бір оқушы өз ойын айтады.
Сабақ барысында сабаққа жауап берген оқушыларға жүрекшелер таратып жүреді және сол арқылы формативті бағалау жүйесін қолданады.
Толтырылған парақшалар арқылы суммативті бағалайды.
Бағалау парағы.
Оқушының аты-жөні
Тұсаукесер
«Ой шақыру»
«Автобу
с аялдамасы»
«Мерекелер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz