Тамақ өнеркәсібі жайлы ақпарат. 9-сынып

Сыныбы: 9 «В» Пән атауы : География

Сабақтың тақырыбы : Тамақ өнеркәсібі

Сабақтың мақсаты :

Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның тамақ өнеркәсібі құрылымы, салалары, таралу аймақтары жөнінде мағлұмат беру.

Дамытушылық: Бірлескен топтық жұмыс негізінде өз беттерімен ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру, сыни ойлауға дағдыландыру.

Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, сөйлей білу, коммуникабельділік мәдениетін арттыру, топ ішінде өзара сыйластыққа, бірін-бірі құрметтеуге тәрбиелеу.

Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни ойлауға үйрету, дарынды және талантты балалармен жұмыс, оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялық іс- әрекет : «ой шақыру», «ротациялық» әдіс, СТО, рефлексия, «кластер» әдісі, топтық бағалау.

Уақыт өлшемі
Жоспар мазмұны
Мұғалім іс әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыт өлшемі: 1 мин
Жоспар мазмұны: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім іс әрекеті:

Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу.

Шағын топтарға бөлу

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сәлемдеседі, жылы қабақты сезеді. Сабаққа ынталары оянады.

5 топқа бөлініп отырады.

Ресурстар:
Уақыт өлшемі: 5 мин
Жоспар мазмұны: «Тұсаукесер»
Мұғалім іс әрекеті: Топтардың өздерін таныстыруын сұрайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ тақырыпқа сай өз тобының таңдап алған топ атауын таныстырады және дайындап әкелген тағамдарын таныстырып, ол туралы мағлұмат беріп өтеді.
Ресурстар:

Топ атаулары жазылған табличкалар:

  1. «Ет тағамдары»,
  2. «Сүт тағамдары»,
  3. «Кондитер өнімдері»,
  4. «Жеміс көкөністер»,
  5. «Нан тағамдары».

Оқушылар дайындап әкелген тағам түрлері.

Уақыт өлшемі: 5 мин
Жоспар мазмұны:

«Ой шақыру»

Кестемен жұмыс

Мұғалім іс әрекеті: Топтарға тамақ өнеркәсібінің салаларының орталықтары мен орналасу принциптерін еске түсіруге арналған үлестірме кестелерді таратады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Топтағы оқушылар бірлескен жұмыс арқылы өз тобының атауына сай тамақ өнеркәсібінің салаларының орналасу принциптерін еске түсіреді және орталықтарын атап, кестені толтырады. Топтан бір оқушы шығып топ жұмысын таныстырады және картадан көрсетеді.
Ресурстар:

ҚР экономикалық картасы,

Кесте:

:
:
:
:
:
:
Тамақ өнеркәсібінің салалары
Орналасу принципі
Орталықтары
Уақыт өлшемі:
Жоспар мазмұны:
Мұғалім іс әрекеті:
Уақыт өлшемі:
Жоспар мазмұны:
Мұғалім іс әрекеті:
Уақыт өлшемі:
Жоспар мазмұны:
Мұғалім іс әрекеті:
Уақыт өлшемі: 10 мин
Жоспар мазмұны:

«Автобус аялдамасы»

Ротациялық әдіс

Мұғалім іс әрекеті: «Өз облысыңда тамақ өнеркәсібінің қандай салалары дамыған?» деген сұраққа кластер құру тапсырылады.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Әр топ тақырыпқа сай флипчартқа кластер құрады.

Содан соң оқушылар орындарында қалады да, флипчарттар ауысады. Басқа топ оқушылары сызбаны толықтырып отырады.

Осылайша толықтырылған флипчарт алғашқы топқа қайтып келген кезде, топтан бір оқушы шығып, оны қорғайды.

Ресурстар: Кластерлер құруға арналған флипчарттар, маркерлер, т. б.
Уақыт өлшемі: 14 мин
Жоспар мазмұны:

«Мозаика»

Шығармашылық кезең

Мұғалім іс әрекеті: «Қазақ халқының ұлттық тағамдары» тақырыбына оқушыларға алдын ала берілген шығармашылық тапсырмаларын орындауға кезек береді.
Оқушылардың іс-әрекеті:
  1. «Ет тағамдары»-«Наурыз» мерекесі тақырыбы,
  2. «Сүт тағамдары»-«Ұлттық ойындар» тақырыбы,
  3. «Кондитер өнімдері»- «Мақал-мәтелдер» тақырыбы,
  4. «Жеміс көкөністер»-ән, өлең
  5. «Нан тағамдары»-«Салт-дәстүр» тақырыбы.
Ресурстар: Әр топ өз тақырыбына сай көрнекіліктер дайындайы. Сахналық көрініске қажетті киімдер, бұйымдар, музыка, презентациялар, т. б.
Уақыт өлшемі: 5 мин
Жоспар мазмұны:

«Қалай ойлайсың?»

Сыни ойлауға арналған тапсырма

Мұғалім іс әрекеті: «Хрюн мен Степа дүкенде» тақырыбындағы бейнефильмді көрсетеді. Оны топта талқылауды ұсынады.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Топта талқылайды және тұжырым жасайды.

Фильм мазмұнына байланысты ой қорытады және топтан бір оқушы өз ойын айтады.

:
:
Ресурстар: Бейнефильмнен алынған фактілер
Өзіндік пікірі
Бейнефильм
Уақыт өлшемі:
Жоспар мазмұны:
Уақыт өлшемі:
Жоспар мазмұны:
Уақыт өлшемі: 1 мин
Жоспар мазмұны: Үйге тапсырма
Мұғалім іс әрекеті: «Тамақ өнеркәсібі» тақырыбын оқу, кескін картаға тамақ өнеркәсібінің орталықтарын белгілеу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Күнделіктеріне жазып алу.
Ресурстар: Үй тапсырмасы жазылған слайд
Уақыт өлшемі: 2 мин
Жоспар мазмұны: Бағалау
Мұғалім іс әрекеті:

Сабақ барысында сабаққа жауап берген оқушыларға жүрекшелер таратып жүреді және сол арқылы формативті бағалау жүйесін қолданады.

Толтырылған парақшалар арқылы суммативті бағалайды.

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топтың көшбасшысы оқушылардың жауап беруін қадағалап отырады және топ топ мүшелерімен ақылдаса отырып қорытынды бағасын бағалау парағына толтырады.
Ресурстар:

Бағалау парағы.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушының аты-жөні

Тұсаукесер

«Ой шақыру»

«Автобу

с аялдамасы»

«Мерекелер


Ұқсас жұмыстар
Италия мемлекеті. халқы. шаруашылығы
Канада
Тамақ өнеркәсібі. 9 сынып
Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту
Тамақ өнеркәсібі
Жеңіл және тамақ өнеркәсібі
Биотехнология элективті курс
Солтүстік, Батыс Африка мемлекеттеріне экономикалық географиялық сипаттама
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Сабақты қорытындылау кезеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz