"психологиялық өзін-өзі реттеу" тренингі

«Психологиялық өзін-өзі реттеу» тренингі
Мақсаты: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және тұлғалық ресурстарды жандандыру.
Міндеті :
1. рефлексия дағдысын дамыту
2. қиялдың творчестволық ресурстарын ояту
3. өзіне сенімділігін жақсарту және өз ісіне жауапкершілігін сезіндіру
4. күштену мен негативті эмоцияларды жою
5. эмоционалды-жағымды тәжірибе жинақтау
6. бірігіп әрекет ету дағдысын қалыптастыру.
Сабақты жүргізудің негізгі формалары:
• Ойын (творчестволық, еліктеу - іздену сипаттағы түрде, релаксациялық және т. б. )
• Үйретуші (өзін-өзі реттеу, аутотренинг) .
• Творчестволық (арт-терапия және т. б. )
• Берілген ситуацияларды модельдеп және анализдеуге жаттықтыру.
• Әңгімелеу, өз ойарын айтып үйрену
Күтілетін нәтижелер: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және меңгеру
Жүрісі.
- «Сәлемдесу»
2. « Наполеонның кейіпі» жаттығу
Қатысушыларға үш түрлі қозғалыс :
қолды кеуде тұсында айқастыру,
ашық алақанмен қолды алға созу,
түйілген жұдырықты қол көрсетіледі.
Жүргізушінің «Бір, екі, үш! », командасы бойынша: қатысушылар өзіне ұнаған кейіпті көрсету керек (ұнағанын) . Мақсатымыз барлығы немесе көбі бірдей қалып көрсеткені.
Жаттығуды орындау:
Бұл жаттығу сіздің жұмысқа қаншалықты дайын екендіктерңізді көрсетеді. Егер де көпшілігі алақандарын көрсетсе, онда, бұл олардың жұмысқа дайындығын көрсеетеді. Жұдрық агрессияны, Наполеон қалыбы - тұйықтық немесе жұмыс жасағысы келмеушілікті көрсетеді.
3. «Шеңберден өту»
Міндет: эмоционалды-жағымды көңіл-күй қалыптастыру, ортақ әрекеттерді үйлестіре білу, ауызбірлік, сенімділік көрсете білу.
Жаттығу сипаттамасы:
Қатысушылар ширенгаға тұрып, қолалыс тұруы керек; шеткі қатысушыға обруч беріледі. Қатысушыларың міндеті - қолдарын ажыратпай, шеңберден «өте» отырып, сол обруч шеренганың соңында болуы керек. Шеңберді беріп жіберуге, немесе керісінше шеңбер арқылы өздеріңізге өтуге болады.
Талдау:
Жаттығуды орындауға не көмектесті, керісінше не кедергі келтірді? Тапсырма біреудің жоспарлауымен жүрді ме, әлде әркім өздігінше әрекет етті ме? Шеңберді бір-біріңе берудің қандай әдістерін табу керек еді?(қолды жоғары көтеру . . . )
4. «Кеден» жаттығуы.
Міндет: кей ситуацияда өзіңнің адалдығыңды дәлелдеу үшін сенімді ұстай білуге жаттығу, «Кеденшілер» үшін - аңғарғыштық, зеректілікті жаттықтыру.
Жаттығу сипаттамасы:
3-4 ерікті «кеденшілердің» рөлінде, олардың міндеті - сұрау, бақылау арқылы басқа қатысушылар арасынан «тыйым салынған заттарды » тасымалдаушыларды анықтау. Бұл заттар (сіріңке қорапшалары) қатысушыларға жасырын беріледі. Осыдан кейін жолаушылар бір-бірлеп «кеденге» келеді, онда оған «тыйым салынған заттар» бар жоғын анықтау үшін т. рлі сұрақтар қойылады, (тінту жүргізілмейді тек сұрау арқылы ғана анықтау керек) . Барлық қатысушы кеденнен өткесін, «кеденшілер» олардың ойынша «контрабандист» кім екені жөнінде өз вердикттерін шығарады. Осыдан кейін кімде «тыйым салынған заттар» болса көрсетеді, ол «кеденшілердің» болжамдарын бағалауға көмектеседі.
Талқылау:
- «кеденшілер» өз болжамын неге сүйене жасады?
- Егер қателіктер кетсе, ол ненің әсерінен?
- «Контрабандисттің» жолының болуы немесе болмауының айырмашылығы неде? (сенімділік, байсалдылық, ұстамдылық)
- Егер кім де кім «кінәсіз жәбірленсе», онда ол неге байланысты болды? Өмірде осындай сәтсіздіктер болса ол адам не істеп және қалай осындай жағдайға ұшырамауы керек?
5. «Шарлар» жаттығуы.
Міндеті: агрессияны көрсетудің қауіпсіз әдістеріне үйрету.
Жаттығу сипаттамасы :
Мен Сіздерге шар үруді ұсынамын.
- Мына үрілген шарды - адам, ал ішіндегі ауаны - ашу мен түршігу деп елестетіңдер.
- Ашуланып, тітіркеніп жүрген адам байсалды салмақты бола ала ма?
- ашу кернеп, түршігу шардың ішін толтырғанда шар қандай күйге ұшырайды? (әрине, балалар болса - шар жарылар еді, өйткені олар әлі өз ашуын құрықтауға шамасы келмейді: біреуді ұрып жіберу, айқай шығару, еденге басын соғу)
- Үлкендер өз эмоциясын қолында белгілі бір уақытқа дейін ғана ұстай алады. Сол уақытта шарларыңызды жіберіп қалыңыз, біздің не істейтінімізді сонда көресіз (жан-жаққа аһ ұрамыз, ситуациядан шығу жолдарын іздейміз, долданамыз, ал біреулер соңында депрессияғс ұшырауы мүмкін) .
- Ашуды осылай шығару қауіпсіз болуы мүмкін бе? Неліктен?
- Шарды қайтадан үрлейміз, ауа сыртқа шықпайтындай етіп мықтап ұстаймыз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz