Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
"психологиялық өзін-өзі реттеу" тренингі
<<Психологиялық өзін-өзі реттеу>> тренингі
Мақсаты: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және тұлғалық ресурстарды жандандыру.
Міндеті:
1. рефлексия дағдысын дамыту
2. қиялдың творчестволық ресурстарын ояту
3. өзіне сенімділігін жақсарту және өз ісіне жауапкершілігін сезіндіру
4. күштену мен негативті эмоцияларды жою
5. эмоционалды-жағымды тәжірибе жинақтау
6. бірігіп әрекет ету дағдысын қалыптастыру.
Сабақты жүргізудің негізгі формалары:
:: Ойын (творчестволық, еліктеу - іздену сипаттағы түрде, релаксациялық және т.б.)
:: Үйретуші (өзін-өзі реттеу, аутотренинг) .
:: Творчестволық (арт-терапия және т.б.)
:: Берілген ситуацияларды модельдеп және анализдеуге жаттықтыру.
:: Әңгімелеу, өз ойарын айтып үйрену
Күтілетін нәтижелер: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және меңгеру
Жүрісі.
* <<Сәлемдесу>>
2. << Наполеонның кейіпі>> жаттығу
Қатысушыларға үш түрлі қозғалыс :
қолды кеуде тұсында айқастыру,
ашық алақанмен қолды алға созу,
түйілген жұдырықты қол көрсетіледі.
Жүргізушінің <<Бір, екі, үш! >>, командасы бойынша: қатысушылар өзіне ұнаған кейіпті көрсету керек (ұнағанын). Мақсатымыз барлығы немесе көбі бірдей қалып көрсеткені.
Жаттығуды орындау:
Бұл жаттығу сіздің жұмысқа қаншалықты дайын екендіктерңізді көрсетеді. Егер де көпшілігі алақандарын көрсетсе, онда, бұл олардың жұмысқа дайындығын көрсеетеді. Жұдрық агрессияны, Наполеон қалыбы - тұйықтық немесе жұмыс жасағысы келмеушілікті көрсетеді.
3. <<Шеңберден өту>>
Міндет: эмоционалды-жағымды көңіл-күй қалыптастыру, ортақ әрекеттерді үйлестіре білу, ауызбірлік, сенімділік көрсете білу.
Жаттығу сипаттамасы:
Қатысушылар ширенгаға тұрып, қолалыс тұруы керек; шеткі қатысушыға обруч беріледі. Қатысушыларың міндеті - қолдарын ажыратпай, шеңберден <<өте>> отырып, сол обруч шеренганың соңында болуы керек. Шеңберді беріп жіберуге, немесе керісінше шеңбер арқылы өздеріңізге өтуге болады.
Талдау:
Жаттығуды орындауға не көмектесті, керісінше не кедергі келтірді? Тапсырма біреудің жоспарлауымен жүрді ме, әлде әркім өздігінше әрекет етті ме? Шеңберді бір-біріңе берудің қандай әдістерін табу керек еді?(қолды жоғары көтеру...)
4. <<Кеден>> жаттығуы.
Міндет: кей ситуацияда өзіңнің адалдығыңды дәлелдеу үшін сенімді ұстай білуге жаттығу, <<Кеденшілер>> үшін - аңғарғыштық, зеректілікті жаттықтыру.
Жаттығу сипаттамасы:
3-4 ерікті <<кеденшілердің>> рөлінде, олардың міндеті - сұрау, бақылау арқылы басқа қатысушылар арасынан <<тыйым салынған заттарды >> тасымалдаушыларды анықтау. Бұл заттар (сіріңке қорапшалары) қатысушыларға жасырын беріледі. Осыдан кейін жолаушылар бір-бірлеп <<кеденге>> келеді, онда оған <<тыйым салынған заттар>> бар жоғын анықтау үшін т.рлі сұрақтар қойылады, (тінту жүргізілмейді тек сұрау арқылы ғана анықтау керек). Барлық қатысушы кеденнен өткесін, <<кеденшілер>> олардың ойынша <<контрабандист>> кім екені жөнінде өз вердикттерін шығарады. Осыдан кейін кімде <<тыйым салынған заттар>> болса көрсетеді, ол <<кеденшілердің>> болжамдарын бағалауға көмектеседі.
Талқылау:
- <<кеденшілер>> өз болжамын неге сүйене жасады?
- Егер қателіктер кетсе, ол ненің әсерінен?
- <<Контрабандисттің>> жолының болуы немесе болмауының айырмашылығы неде? (сенімділік,байсалдылық, ұстамдылық)
- Егер кім де кім <<кінәсіз жәбірленсе>>, онда ол неге байланысты болды? Өмірде осындай сәтсіздіктер болса ол адам не істеп және қалай осындай жағдайға ұшырамауы керек?
5. <<Шарлар>> жаттығуы.
Міндеті: агрессияны көрсетудің қауіпсіз әдістеріне үйрету.
Жаттығу сипаттамасы :
Мен Сіздерге шар үруді ұсынамын.
- Мына үрілген шарды - адам, ал ішіндегі ауаны - ашу мен түршігу деп елестетіңдер.
- Ашуланып, тітіркеніп жүрген адам байсалды салмақты бола ала ма?
- ашу кернеп, түршігу шардың ішін толтырғанда шар қандай күйге ұшырайды? (әрине, балалар болса - шар жарылар еді, өйткені олар әлі өз ашуын құрықтауға шамасы келмейді: біреуді ұрып жіберу, айқай шығару, еденге басын соғу)
- Үлкендер өз эмоциясын қолында белгілі бір уақытқа дейін ғана ұстай алады. Сол уақытта шарларыңызды жіберіп қалыңыз, біздің не істейтінімізді сонда көресіз (жан-жаққа аһ ұрамыз, ситуациядан шығу жолдарын іздейміз, долданамыз, ал біреулер соңында депрессияғс ұшырауы мүмкін).
- Ашуды осылай шығару қауіпсіз болуы мүмкін бе? Неліктен?
- Шарды қайтадан үрлейміз, ауа сыртқа шықпайтындай етіп мықтап ұстаймыз.
- Естеріңде сақтаңдар, шар -- бұл адам, ал ішіндегі ауа -- кернеген ашу-ыза.
- Біз өз ашуымызды бақылап қолда ұстай алатын болсақ ешкімге зиянымызды тигізбейміз.
- Ал енді шардын кішкене ауа шығарып, қайтадан мықтап ұстаймыз. Сіздер байқадыңыздар ма шардың кішірейгенін?
- Ашуды осылай шығару қауіпсіз деп есептеуге бола ма?
- Өздеріңіздің ашуды ақылға қалай жеңдіресіңдер, ортаға салар әдістеріңіз болса бөлісіп отырамыз.
6. Коллаждар жаттығуы. "Менің болашағым". (жайлы музыка қосу)
Міндеті: балалардың мектеп пен үйде эмоционалды комфорт қамтамасыз етуге көмектесетін жағдайларды анықтау, топтық өзара әрекеттерді жандандыру.
Құрал-жабдықтар: фото, журналдар, ватмандар, қайшы, клей, скотч, фломастерлер, карандаштар.
Соңында әр топ өз жобаларын қорғайды.
7. Релаксация музыкалық қолдаумен(презентация пайдалану, фотографиялар)
Мақсаты: релаксация, эмоционалдық ширығудан арылу.
Құрал-жабдық: ноутбук, проектор, проекциялық экран.
Музыка - ол да психотерапияға жатады. Сіздер жайланып орынығып, экранға қараңыздар және музыка тыңдаңыздар. (презентация қарау)
Сіздерге сәттілік пен ішкі тепе-теңдік тілеймін!
Мектеп психологі: Р.А. Абишева
Мақсаты: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және тұлғалық ресурстарды жандандыру.
Міндеті:
1. рефлексия дағдысын дамыту
2. қиялдың творчестволық ресурстарын ояту
3. өзіне сенімділігін жақсарту және өз ісіне жауапкершілігін сезіндіру
4. күштену мен негативті эмоцияларды жою
5. эмоционалды-жағымды тәжірибе жинақтау
6. бірігіп әрекет ету дағдысын қалыптастыру.
Сабақты жүргізудің негізгі формалары:
:: Ойын (творчестволық, еліктеу - іздену сипаттағы түрде, релаксациялық және т.б.)
:: Үйретуші (өзін-өзі реттеу, аутотренинг) .
:: Творчестволық (арт-терапия және т.б.)
:: Берілген ситуацияларды модельдеп және анализдеуге жаттықтыру.
:: Әңгімелеу, өз ойарын айтып үйрену
Күтілетін нәтижелер: психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игеру және меңгеру
Жүрісі.
* <<Сәлемдесу>>
2. << Наполеонның кейіпі>> жаттығу
Қатысушыларға үш түрлі қозғалыс :
қолды кеуде тұсында айқастыру,
ашық алақанмен қолды алға созу,
түйілген жұдырықты қол көрсетіледі.
Жүргізушінің <<Бір, екі, үш! >>, командасы бойынша: қатысушылар өзіне ұнаған кейіпті көрсету керек (ұнағанын). Мақсатымыз барлығы немесе көбі бірдей қалып көрсеткені.
Жаттығуды орындау:
Бұл жаттығу сіздің жұмысқа қаншалықты дайын екендіктерңізді көрсетеді. Егер де көпшілігі алақандарын көрсетсе, онда, бұл олардың жұмысқа дайындығын көрсеетеді. Жұдрық агрессияны, Наполеон қалыбы - тұйықтық немесе жұмыс жасағысы келмеушілікті көрсетеді.
3. <<Шеңберден өту>>
Міндет: эмоционалды-жағымды көңіл-күй қалыптастыру, ортақ әрекеттерді үйлестіре білу, ауызбірлік, сенімділік көрсете білу.
Жаттығу сипаттамасы:
Қатысушылар ширенгаға тұрып, қолалыс тұруы керек; шеткі қатысушыға обруч беріледі. Қатысушыларың міндеті - қолдарын ажыратпай, шеңберден <<өте>> отырып, сол обруч шеренганың соңында болуы керек. Шеңберді беріп жіберуге, немесе керісінше шеңбер арқылы өздеріңізге өтуге болады.
Талдау:
Жаттығуды орындауға не көмектесті, керісінше не кедергі келтірді? Тапсырма біреудің жоспарлауымен жүрді ме, әлде әркім өздігінше әрекет етті ме? Шеңберді бір-біріңе берудің қандай әдістерін табу керек еді?(қолды жоғары көтеру...)
4. <<Кеден>> жаттығуы.
Міндет: кей ситуацияда өзіңнің адалдығыңды дәлелдеу үшін сенімді ұстай білуге жаттығу, <<Кеденшілер>> үшін - аңғарғыштық, зеректілікті жаттықтыру.
Жаттығу сипаттамасы:
3-4 ерікті <<кеденшілердің>> рөлінде, олардың міндеті - сұрау, бақылау арқылы басқа қатысушылар арасынан <<тыйым салынған заттарды >> тасымалдаушыларды анықтау. Бұл заттар (сіріңке қорапшалары) қатысушыларға жасырын беріледі. Осыдан кейін жолаушылар бір-бірлеп <<кеденге>> келеді, онда оған <<тыйым салынған заттар>> бар жоғын анықтау үшін т.рлі сұрақтар қойылады, (тінту жүргізілмейді тек сұрау арқылы ғана анықтау керек). Барлық қатысушы кеденнен өткесін, <<кеденшілер>> олардың ойынша <<контрабандист>> кім екені жөнінде өз вердикттерін шығарады. Осыдан кейін кімде <<тыйым салынған заттар>> болса көрсетеді, ол <<кеденшілердің>> болжамдарын бағалауға көмектеседі.
Талқылау:
- <<кеденшілер>> өз болжамын неге сүйене жасады?
- Егер қателіктер кетсе, ол ненің әсерінен?
- <<Контрабандисттің>> жолының болуы немесе болмауының айырмашылығы неде? (сенімділік,байсалдылық, ұстамдылық)
- Егер кім де кім <<кінәсіз жәбірленсе>>, онда ол неге байланысты болды? Өмірде осындай сәтсіздіктер болса ол адам не істеп және қалай осындай жағдайға ұшырамауы керек?
5. <<Шарлар>> жаттығуы.
Міндеті: агрессияны көрсетудің қауіпсіз әдістеріне үйрету.
Жаттығу сипаттамасы :
Мен Сіздерге шар үруді ұсынамын.
- Мына үрілген шарды - адам, ал ішіндегі ауаны - ашу мен түршігу деп елестетіңдер.
- Ашуланып, тітіркеніп жүрген адам байсалды салмақты бола ала ма?
- ашу кернеп, түршігу шардың ішін толтырғанда шар қандай күйге ұшырайды? (әрине, балалар болса - шар жарылар еді, өйткені олар әлі өз ашуын құрықтауға шамасы келмейді: біреуді ұрып жіберу, айқай шығару, еденге басын соғу)
- Үлкендер өз эмоциясын қолында белгілі бір уақытқа дейін ғана ұстай алады. Сол уақытта шарларыңызды жіберіп қалыңыз, біздің не істейтінімізді сонда көресіз (жан-жаққа аһ ұрамыз, ситуациядан шығу жолдарын іздейміз, долданамыз, ал біреулер соңында депрессияғс ұшырауы мүмкін).
- Ашуды осылай шығару қауіпсіз болуы мүмкін бе? Неліктен?
- Шарды қайтадан үрлейміз, ауа сыртқа шықпайтындай етіп мықтап ұстаймыз.
- Естеріңде сақтаңдар, шар -- бұл адам, ал ішіндегі ауа -- кернеген ашу-ыза.
- Біз өз ашуымызды бақылап қолда ұстай алатын болсақ ешкімге зиянымызды тигізбейміз.
- Ал енді шардын кішкене ауа шығарып, қайтадан мықтап ұстаймыз. Сіздер байқадыңыздар ма шардың кішірейгенін?
- Ашуды осылай шығару қауіпсіз деп есептеуге бола ма?
- Өздеріңіздің ашуды ақылға қалай жеңдіресіңдер, ортаға салар әдістеріңіз болса бөлісіп отырамыз.
6. Коллаждар жаттығуы. "Менің болашағым". (жайлы музыка қосу)
Міндеті: балалардың мектеп пен үйде эмоционалды комфорт қамтамасыз етуге көмектесетін жағдайларды анықтау, топтық өзара әрекеттерді жандандыру.
Құрал-жабдықтар: фото, журналдар, ватмандар, қайшы, клей, скотч, фломастерлер, карандаштар.
Соңында әр топ өз жобаларын қорғайды.
7. Релаксация музыкалық қолдаумен(презентация пайдалану, фотографиялар)
Мақсаты: релаксация, эмоционалдық ширығудан арылу.
Құрал-жабдық: ноутбук, проектор, проекциялық экран.
Музыка - ол да психотерапияға жатады. Сіздер жайланып орынығып, экранға қараңыздар және музыка тыңдаңыздар. (презентация қарау)
Сіздерге сәттілік пен ішкі тепе-теңдік тілеймін!
Мектеп психологі: Р.А. Абишева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz