Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Мектеп басшылары мен ұжым мүшелеріне арналған сауалнамалар жинағы
Сауалнама
<<Мектеп басшысы мұғалімдердің көздерімен>>
Егер Сіз тұжырымдамалармен келісетін болсаңыз <<+>> белгісін, келіспейтін болсаңыз << - >> белгісін қойыңыз .
* Экспериментальды базаға жағдай жасайды.
* Мектептегі істердің жағдайлары туралы ақпаратпен қаруланған.
* Адамдарға талап қоя біледі.
* Педагогтардың жұмыс сапасын жоғарылатуға мүмкіндік жасайды.
* Талап қояр алдында нені, қай мерзімге дейін екенін нақты түсіндіреді.
* Ұжыммен кеңесе отырып, демократиялық әдістермен басқарады
* Егер <<кімде-кімді сапқа тарту>> керек болса, ұжымның көмегіне шебер сүйенеді.
* Мұғалімдердің сыйластығына ие.
* Әріптестермен жұмыста көбінесе жаман жағынан гөрі жақсы жағын айтады.
* Педагогикалық шеберлік тәсілдерін көрсете біледі.
* Квалификациялы әдістемелік көмек көрсетеді.
* Мектепте педагогикалық ғылымның жетістіктері мен алдыңғы тәжірибелерді үгіттейді және ендіреді.
* Ескертулерге дұрыс жауап береді, сынға қуғын жасамайды.
* Ұжымда ауызбіршілік, жақсы көңіл - күйді сақтай біледі.
* Мұғалімнің уақытына ұқыптылықпен қарайды.
* Ұстамды, адамға ашумен дауыс көтермейді.
* Ұжымды өзімдікі мен өзгенікіге бөлмейді, барлығына обьективті қарайды.
* Конфликтті шешуде ептілікпен, ұжым бірлігін сақтайды.
* Жасанды сәттілікті емес жоғары сапалы білім мен тәрбие беруді көздейді.
* Өз әрекетінде барлық ұжымның маңыздылығы мен тәжірибесін қолданады.
Сауалнама
Мектеп әкімшілігінің кәсіби әрекетін ұжым мүшелерінің бағалауы
Басшының қасиеттері
ОІМ
ӘБЖ
ТЖО
Ұйымдаст.
1.Мектептегі істердің жағдайлары туралы ақпаратпен қаруланған
2. Ақпаратты сауатты анализдейді, ситуацияға қарай басқарушылық шешім қабылдайды.
3. Қабылдаған шешімдерінің салдарын көре біледі
4. Күрделі ситуацияларда белсенді, басып озатын шешім қабылдауға тырысады
5. Басқарушылық әрекеттің нәтижесінің жауапкершілігін өзіне алады
6. Қабылданған шешімдерді іске асыруда ұйымдастырушылық пен табандылық танытады
7. Қол астындағыларға әділ
8.Адамдармен қарым-қатынаста такт пен шыдамдылық танытады.
9. Сынды жалпы дұрыс қабылдап, өз әрекетін түзету мақсатында қолдануға тырысады
10. Адамдарға сенеді, ұсақ қамқорлықпен титығына тимейді
11. Өзі тәртіпті, ұқыпты және адал
12. Басшыларға Сіздің кеңестеріңіз бен тілектеріңіз
Бағалау: <<+2>> - бғаланып отырған қасиет әрдайым байқалады
<<+1>> - сиректен гөрі көбінесе жиі
<<-1>> - жиіректен гөрі, көбінесе сирек
<<-2>> - сирек <<0>> - жауап беруге қиналып тұрмын
<<__>>_________2014ж. ________________________
сауалнамаға қатысушының қол таңбасы
Мектеп психологі __________________ Р. Абишева
<<Сіз дау - жанжалға қалайсыз?>> тесті
Нұсқау: Әр сұрақтан сіздің тәртібіңізге, жөн-жосығыңызға неғұрлым сәйкес келетін бір жауапты таңдаңыз.
Сұрақтар:
1. Қоғамдық көлікте көтеріңкі дауыстармен егес (айтыс) басталды. Сіздің әрекетіңіз қандай?
а) қатыспаймын;
б) дұрыс деген жақтың мүддесін қорғап қысқаша ойымды айтам;
в) белсенді араласамын , сөйтіп <<барлық айқайды өзіме шақырамын>> .
2. Жиналысарда (сынып сағаттарында) сын айтып қарсы шығасыз ба?
а) жоқ;
б) тек ол үшін орынды жағдай болған да ғана;
в) кез келген сылтау болса болды.
3. Достарыңызбен жиі таласасыз ба?
а) тек егер де ол адамдар өкпешіл болса;
б) түбегейлі сұрақтар бойынша ғана;
в) талас -- менің стихиям.
4. Үйде түскі асқа тұзы татымаған тамақ берілді. Сіздің әрекетіңіз қандай?
а) болмашы нәрсе үшін айқай-шу шығармаймын;
б) үнсіз тұз салғышқа қал созамын;
в) ескеру айтпай қала алмаймын .
5. Егер көшеде, транспортта Сіздің аяғыңызды басып кетсе:
а) жәбірлеушіме ызаланған көзбен қараймын;
б) салқын ескерту жасаймын;
в) еш қысылмастан аттың басын жіберем.
6. Егер де жақындарыңыздың бірі Сізге ұнамайтын зат сатып алса:
а) үндемеймін;
б) қысқа әдепті ескертумен тоқтаймын;
в) жан-жал шығарамын.
7. Лотереядан жолыңыз болмады. Бұған қалай қарайсыз?
а) немқұрайды болып көрінуге тырысам, бірақ өзіме енді ешқашан айналыспаймын деп серт етемін;
б) өкінішімді жасырмаймын, бірақ оған келесіде есемді жібермеймін деп, қалжыңмен қарап
в) ұтылыс көпке дейін көңіл - күйімді түсіреді.
Бағалау: Алынған нәтижені әрбір <<а>> жауабына -- 4 балл; <<б>> -- 2 балл; <<в>> -- 0 бағалаңыз.
Жинаған ұпай санын есептеңіз.
20-28 балл. Сіз өнегелі және ынтымақшылсыз, дау мен таластардан тыс, жұмыс пен үйде сыни ситуациялардын жалтарасыз. Мүмкін сондықтан Сізді ыңғайшыл(приспособленец) деп санайтын шығар.
10-18 балл. Сіз дау - жанжалшылдығыңызбен белгілісіз. Бірақ нақтысында тек басқа жол жоқ және барлық амал таусылғанда ғана дауласасыз. Алайда әдептіліктің шеңберінен шықпай, өз пікіріңізді табанды қорғайсыз. Бұның бәрі Сізге деген сыйластық туғызады.
8 балға дейін. Дау-жанжал, талас - бұл Сіздің стихияңыз емес. Басқаларды сынап, бірақ өз адресіңізге сынды көте алмайсыз. Сіздің дөрекілігіңіз мен ұстамсыздығыңыз адамдарды алыстатады. Сібен жұмыста қандай қиын болса үйде де сондай. Өз мінезіңізді жеңуге тырысып бағыңыз.
Тест приведен из книги " Сборник психологических тестов" / Составители: Л.А.Богатова, В.В.Герасимова, Л.А.Кудряшова, И.А.Радчук.-Казань: КНПО ВТИ, 2007.
<<Стандартты - Стандартты емес мұғалім>> тесті.
Тапсырма: Мұғалімнің өз оқушыларынан кездестіретін тұлғалық және іскерлік қасиеттері берілген. <<+>> белгісімен сізге оқушылардағы ұнайтын қасиеттерді , ал <<->> белгісімен олардағы ұнамайтын қасиеттерді белгілеңіз.
1.Тәртіпті.
2.Ұйымшыл.
3.Үлгерімі секірмелі.
4.Ортақ қарқыннан шығып қалушы.
5.Білімдар.
6.Тәртібі оғаш, түсініксіз.
7.Ортақ істі қолдап білетін.
8.Үлгерімі тұрақты.
9.Өз ісімен қамтылған.
10.Шапшаң, қағып алады.
11.Қатынасып білмейтін, жанжалшыл.
12.Сабақта түсініксіз ескертелер айтып отырады.
13.Қатынаста тартымды.
14.Кейде миғұла, кейде кейде айқын затты түсінбейді.
15.Өзіңізге анық, түсінікті өз ойын білдіреді.
16. көпщіліке немесе ресми басшылыққа әр қашан бағынуға қаламайтын
Сізде қай белгі <<плюс>> немесе <<минус>> көп - жұп нөмірлерде немесе тақ нөмірлерде ме? Егер <<тақ плюстер>> көп болса, біз Сізді құттықтаймыз: сіз барып тұрған СТАНДАРТТЫ ЕМЕС МҰҒАЛІМСІЗ.
<<Әділ мұғалім>> тесті.
Сұрақтар:
1.Сынып басшысы етіп сіз ... сайлайсыз:
а) мұғаліммен достықтағы оқушыны
б) жақсы оқитын оқушыны
в) жақсы лидерлік қасиеті бар оқушыны
2. Көбіне сіз сыныпта ... мақтайсыз:
А) мұғаләммен дос, оған барлығын айтып отыратындарды
Б) жақсы оқып, жоғары көрсеткіш көрсеткендерді
В) ыждағаттылығының нәтижесіне қарамастан, кім жақсы тырысады
3. Сіз ашық сабақтарда ең жауапты деген жерін сеніп тапсырасыз:
а) кім жақсы оқиды, кім жаттайды тому,
б) оларда өздерін көрсетсін деп, төмен үлгерімдері оқушылармен қосымша жұмыс жасайсыз
в) өз балаларының қатысқанын қалайтын ата-аналардың балаларын
4. Сіз жоқ кезде сыныпта терезе сынып қалды
а) сынып белсенділерінің әрқайсысымен жеке-жеке сөйлессіз, олар мұғалімен дос болуына байланысты бәрін айтып береді б) жеке өзіңіз секемденгендермен сөйлесесіз
в) сабақ боларлық әңгіме жүргізіп және кінәлілерді жазаламайтыныңызды айтып олардың өздерін мойындауға мәжбүр етемін
5. Сыныпта сіз дауласып жүрген және ұнатпайтын оқушыңыз бар. Сіз ...:
а) ол басқа сыныпқа (мектепке) ауысып кеткенге дейін жоюға барасыз
б) оны қатал шаралармен жөнге саласыз, қайта тәрбиелейсіз
в) жақсылыққа сүйеніп, оған жол іздеп шыдамдылық танытасыз
6. Мұғалімдер бөлмесінде күлкілі жағдай айтылып жатса:
а) сіз барлығымен бірге күлесіз
б) мұғалімдерге күлкіге жол бермеу керектігін айтып ескертесіз
в) үндемейсіз, күлмейсіз, әңгімені өзгертуге тырысасыз
7. Сізді ата-аналар еркелететіндеріне бағаны көтермелеп қояды деп санайды:
а) сіз еш сыр бермейсіз, мейлі не ойласа соны ойласын
б) ата-аналар жиналысында өз бағаларыңызға аргументтер келтіресіз
в) сол ата-ананы сабақтарыңыздың бірне қатысуға шақырасыз
Бағалау :
А - 0 балл
Б - 1 балл
В - 3 балл
1-6 балл - Сізге психологтің көмегі керек. Сіз өзіңіздің педагогикалық қателіктеріңізді түсінбейсіз. Балалар Сізге <<зорға шыдап жүр>>, кейде қорқады.
7-12 балл - Сіз оқыту және тәрбиелеу процесінде көбінде әділ бола бермейсіз. Өзіңіздің кейбір ағаттықтарыңыздың орнын балалардың түсінушілігімен, олардың мотивтерімен толтырасыз.
13-16 балл - Қазіргі заман педагогтары үшін үлгісіз, бірақ сізге әбден төселуқажет, өйткені заман күнде өзгереді сондықтан Сізге заман талабына ілесе білу керек. Әрекет етуге асықпауға тырысыңыз, сонда сіздің балаларға деген қылықтарыңыз әділірек болады.
17-21 балл - Барлық ситуацияларда идеалды сезінесіз. Сізде әділдік сезімі жақсы дамыған. Тек басқа мұғалімдерге бағыт сілтеуге тырыспаңыз, олар сіздің үнсіз үлгіңізді көріп өздері <<өсе>> түссін.
<<Сіз стреске бейімсіз бе?>> тесті
Сіз күніне кем дегенде бір ыстық тамақ ішесіз.
Сіз аптасына кем дегенде төрт рет 7-8 сағат ұйықтайсыз.
Сіз басқалардың жылы сезімін тұрақты сезініп, өз жан жылуыңызды жауап ретінде қайтарасыз.
50 км шегінде Сіз сене алатын кем дегенде бір адам бар.
Сіз кем дегенде аптасын бір реттер шыққанша жаттығасыз.
Күніне жарты пачка сигарет шегесіз.
Аптада бес рөмкеден артық емес алкогольді ішімдік пайдаланасыз.
Сіздің салмағыңыз сіздің бойыңызға сәйкес келеді.
Сіздің табысыңыз Сіздің негізгі қажеттілігіңізді толықтай қанағаттандыра алады.
Сізді Сіздің сеніміңіз қолдайды
Сіз клубтық немесе қоғамдық қызметпен тұрақты айналысасыз.
Сіздің достарыңыз ьен таныстарыңыз көп.
Сіздің толық сенетін бір немесе екі досыңыз бар.
Сіздің деніңіз сау.
Сіз ашуланғанда немесе бірдеңеге алаңдағанда өз сезімдеріңіз туралы ашық айта аласыз.
Сіз өзіңіз бірге тұратын адамдармен үйдегіпроблемалармен тұрақты талқылап отырасыз.
Кем дегенде аптсына бір рет тек қалжың үшін бірдеңе жасайсыз.
Сіз өз уақытыңызды тиімді ұйымдастыра аласыз.
Күні бойы Сіз үш шашкеден артық кофе, шай немесе басқа да кофеині бар сусындар ішпейсіз.
Әр күн бойы өзіңізге аз уақыт табасыз.
Бағалау:
- әрқашан дерлік - 1;
- жиі - 2;
- кейде - 3;
- ешқашан дерлік - 4;
- ешқашан - 5.
Енді алынған нәтижені қосып, одан 20 ұпайды алып тастаңыз.
Егер Сіз 10 ұпайдан төмен алсаңыз, онда Сізді қуантуға болады әрине, Сіз шыншыл жауап берген болсаңыз - Сізде стрестік жағдайлар мен стрестің организмге әсер етуіне тұрақты төзімділік бар. Сіде алаңдаушылық болмасын.
Егер сіздің қорытынды ұпайыңыз 30 - дан асып кетсе, стрестік ситуациялар Сіздің өміріңізге көп әсер тигізеді және Сіз оған, сондай қарсыласпайсыз да.
Егер сіз 50 ұпай жинасаңыз, Сізге Өзіңіздің өміріңізді өзгертетін уақыт келген жоқ па екен деп байсалды ойлауыңыз керек. Сіз стреске өте осал болып табыласыз.
Тест нәтижесіне тағы бір рет қараңыз. Егер Сіздің жауабыңыз қандай да бір тұжырымдамадан 3 немесе одан жоғары ұпай алса, сай келіп тұрған пункттегі өзіңіздің үйреншікті әрекеттеріңізді өзгертуге тырысыңыз, сонда Сіздің стреске осалдығыңыз төмендейді. Мысалы, 19-пункттегі бағаңыз - 4 ұпай болса, онда Сіз қалай болса да күделіктегіден 1шашке кофе(қою шай) аз ішуге тырысып көріңіз.
Өзіңзіге кеш болған да емес, қазірден бастап қамқорлықпен қараңыз
Тест Подвержены ли Вы стрессу? был разработан ученым-психологом Медицинского центра Университета Бостона.
Қолданылған ресурстар: ғаламтордан алынған материалдар мен жазбалар негізінде аударылған
Р.А. Абишева
<<Мектеп басшысы мұғалімдердің көздерімен>>
Егер Сіз тұжырымдамалармен келісетін болсаңыз <<+>> белгісін, келіспейтін болсаңыз << - >> белгісін қойыңыз .
* Экспериментальды базаға жағдай жасайды.
* Мектептегі істердің жағдайлары туралы ақпаратпен қаруланған.
* Адамдарға талап қоя біледі.
* Педагогтардың жұмыс сапасын жоғарылатуға мүмкіндік жасайды.
* Талап қояр алдында нені, қай мерзімге дейін екенін нақты түсіндіреді.
* Ұжыммен кеңесе отырып, демократиялық әдістермен басқарады
* Егер <<кімде-кімді сапқа тарту>> керек болса, ұжымның көмегіне шебер сүйенеді.
* Мұғалімдердің сыйластығына ие.
* Әріптестермен жұмыста көбінесе жаман жағынан гөрі жақсы жағын айтады.
* Педагогикалық шеберлік тәсілдерін көрсете біледі.
* Квалификациялы әдістемелік көмек көрсетеді.
* Мектепте педагогикалық ғылымның жетістіктері мен алдыңғы тәжірибелерді үгіттейді және ендіреді.
* Ескертулерге дұрыс жауап береді, сынға қуғын жасамайды.
* Ұжымда ауызбіршілік, жақсы көңіл - күйді сақтай біледі.
* Мұғалімнің уақытына ұқыптылықпен қарайды.
* Ұстамды, адамға ашумен дауыс көтермейді.
* Ұжымды өзімдікі мен өзгенікіге бөлмейді, барлығына обьективті қарайды.
* Конфликтті шешуде ептілікпен, ұжым бірлігін сақтайды.
* Жасанды сәттілікті емес жоғары сапалы білім мен тәрбие беруді көздейді.
* Өз әрекетінде барлық ұжымның маңыздылығы мен тәжірибесін қолданады.
Сауалнама
Мектеп әкімшілігінің кәсіби әрекетін ұжым мүшелерінің бағалауы
Басшының қасиеттері
ОІМ
ӘБЖ
ТЖО
Ұйымдаст.
1.Мектептегі істердің жағдайлары туралы ақпаратпен қаруланған
2. Ақпаратты сауатты анализдейді, ситуацияға қарай басқарушылық шешім қабылдайды.
3. Қабылдаған шешімдерінің салдарын көре біледі
4. Күрделі ситуацияларда белсенді, басып озатын шешім қабылдауға тырысады
5. Басқарушылық әрекеттің нәтижесінің жауапкершілігін өзіне алады
6. Қабылданған шешімдерді іске асыруда ұйымдастырушылық пен табандылық танытады
7. Қол астындағыларға әділ
8.Адамдармен қарым-қатынаста такт пен шыдамдылық танытады.
9. Сынды жалпы дұрыс қабылдап, өз әрекетін түзету мақсатында қолдануға тырысады
10. Адамдарға сенеді, ұсақ қамқорлықпен титығына тимейді
11. Өзі тәртіпті, ұқыпты және адал
12. Басшыларға Сіздің кеңестеріңіз бен тілектеріңіз
Бағалау: <<+2>> - бғаланып отырған қасиет әрдайым байқалады
<<+1>> - сиректен гөрі көбінесе жиі
<<-1>> - жиіректен гөрі, көбінесе сирек
<<-2>> - сирек <<0>> - жауап беруге қиналып тұрмын
<<__>>_________2014ж. ________________________
сауалнамаға қатысушының қол таңбасы
Мектеп психологі __________________ Р. Абишева
<<Сіз дау - жанжалға қалайсыз?>> тесті
Нұсқау: Әр сұрақтан сіздің тәртібіңізге, жөн-жосығыңызға неғұрлым сәйкес келетін бір жауапты таңдаңыз.
Сұрақтар:
1. Қоғамдық көлікте көтеріңкі дауыстармен егес (айтыс) басталды. Сіздің әрекетіңіз қандай?
а) қатыспаймын;
б) дұрыс деген жақтың мүддесін қорғап қысқаша ойымды айтам;
в) белсенді араласамын , сөйтіп <<барлық айқайды өзіме шақырамын>> .
2. Жиналысарда (сынып сағаттарында) сын айтып қарсы шығасыз ба?
а) жоқ;
б) тек ол үшін орынды жағдай болған да ғана;
в) кез келген сылтау болса болды.
3. Достарыңызбен жиі таласасыз ба?
а) тек егер де ол адамдар өкпешіл болса;
б) түбегейлі сұрақтар бойынша ғана;
в) талас -- менің стихиям.
4. Үйде түскі асқа тұзы татымаған тамақ берілді. Сіздің әрекетіңіз қандай?
а) болмашы нәрсе үшін айқай-шу шығармаймын;
б) үнсіз тұз салғышқа қал созамын;
в) ескеру айтпай қала алмаймын .
5. Егер көшеде, транспортта Сіздің аяғыңызды басып кетсе:
а) жәбірлеушіме ызаланған көзбен қараймын;
б) салқын ескерту жасаймын;
в) еш қысылмастан аттың басын жіберем.
6. Егер де жақындарыңыздың бірі Сізге ұнамайтын зат сатып алса:
а) үндемеймін;
б) қысқа әдепті ескертумен тоқтаймын;
в) жан-жал шығарамын.
7. Лотереядан жолыңыз болмады. Бұған қалай қарайсыз?
а) немқұрайды болып көрінуге тырысам, бірақ өзіме енді ешқашан айналыспаймын деп серт етемін;
б) өкінішімді жасырмаймын, бірақ оған келесіде есемді жібермеймін деп, қалжыңмен қарап
в) ұтылыс көпке дейін көңіл - күйімді түсіреді.
Бағалау: Алынған нәтижені әрбір <<а>> жауабына -- 4 балл; <<б>> -- 2 балл; <<в>> -- 0 бағалаңыз.
Жинаған ұпай санын есептеңіз.
20-28 балл. Сіз өнегелі және ынтымақшылсыз, дау мен таластардан тыс, жұмыс пен үйде сыни ситуациялардын жалтарасыз. Мүмкін сондықтан Сізді ыңғайшыл(приспособленец) деп санайтын шығар.
10-18 балл. Сіз дау - жанжалшылдығыңызбен белгілісіз. Бірақ нақтысында тек басқа жол жоқ және барлық амал таусылғанда ғана дауласасыз. Алайда әдептіліктің шеңберінен шықпай, өз пікіріңізді табанды қорғайсыз. Бұның бәрі Сізге деген сыйластық туғызады.
8 балға дейін. Дау-жанжал, талас - бұл Сіздің стихияңыз емес. Басқаларды сынап, бірақ өз адресіңізге сынды көте алмайсыз. Сіздің дөрекілігіңіз мен ұстамсыздығыңыз адамдарды алыстатады. Сібен жұмыста қандай қиын болса үйде де сондай. Өз мінезіңізді жеңуге тырысып бағыңыз.
Тест приведен из книги " Сборник психологических тестов" / Составители: Л.А.Богатова, В.В.Герасимова, Л.А.Кудряшова, И.А.Радчук.-Казань: КНПО ВТИ, 2007.
<<Стандартты - Стандартты емес мұғалім>> тесті.
Тапсырма: Мұғалімнің өз оқушыларынан кездестіретін тұлғалық және іскерлік қасиеттері берілген. <<+>> белгісімен сізге оқушылардағы ұнайтын қасиеттерді , ал <<->> белгісімен олардағы ұнамайтын қасиеттерді белгілеңіз.
1.Тәртіпті.
2.Ұйымшыл.
3.Үлгерімі секірмелі.
4.Ортақ қарқыннан шығып қалушы.
5.Білімдар.
6.Тәртібі оғаш, түсініксіз.
7.Ортақ істі қолдап білетін.
8.Үлгерімі тұрақты.
9.Өз ісімен қамтылған.
10.Шапшаң, қағып алады.
11.Қатынасып білмейтін, жанжалшыл.
12.Сабақта түсініксіз ескертелер айтып отырады.
13.Қатынаста тартымды.
14.Кейде миғұла, кейде кейде айқын затты түсінбейді.
15.Өзіңізге анық, түсінікті өз ойын білдіреді.
16. көпщіліке немесе ресми басшылыққа әр қашан бағынуға қаламайтын
Сізде қай белгі <<плюс>> немесе <<минус>> көп - жұп нөмірлерде немесе тақ нөмірлерде ме? Егер <<тақ плюстер>> көп болса, біз Сізді құттықтаймыз: сіз барып тұрған СТАНДАРТТЫ ЕМЕС МҰҒАЛІМСІЗ.
<<Әділ мұғалім>> тесті.
Сұрақтар:
1.Сынып басшысы етіп сіз ... сайлайсыз:
а) мұғаліммен достықтағы оқушыны
б) жақсы оқитын оқушыны
в) жақсы лидерлік қасиеті бар оқушыны
2. Көбіне сіз сыныпта ... мақтайсыз:
А) мұғаләммен дос, оған барлығын айтып отыратындарды
Б) жақсы оқып, жоғары көрсеткіш көрсеткендерді
В) ыждағаттылығының нәтижесіне қарамастан, кім жақсы тырысады
3. Сіз ашық сабақтарда ең жауапты деген жерін сеніп тапсырасыз:
а) кім жақсы оқиды, кім жаттайды тому,
б) оларда өздерін көрсетсін деп, төмен үлгерімдері оқушылармен қосымша жұмыс жасайсыз
в) өз балаларының қатысқанын қалайтын ата-аналардың балаларын
4. Сіз жоқ кезде сыныпта терезе сынып қалды
а) сынып белсенділерінің әрқайсысымен жеке-жеке сөйлессіз, олар мұғалімен дос болуына байланысты бәрін айтып береді б) жеке өзіңіз секемденгендермен сөйлесесіз
в) сабақ боларлық әңгіме жүргізіп және кінәлілерді жазаламайтыныңызды айтып олардың өздерін мойындауға мәжбүр етемін
5. Сыныпта сіз дауласып жүрген және ұнатпайтын оқушыңыз бар. Сіз ...:
а) ол басқа сыныпқа (мектепке) ауысып кеткенге дейін жоюға барасыз
б) оны қатал шаралармен жөнге саласыз, қайта тәрбиелейсіз
в) жақсылыққа сүйеніп, оған жол іздеп шыдамдылық танытасыз
6. Мұғалімдер бөлмесінде күлкілі жағдай айтылып жатса:
а) сіз барлығымен бірге күлесіз
б) мұғалімдерге күлкіге жол бермеу керектігін айтып ескертесіз
в) үндемейсіз, күлмейсіз, әңгімені өзгертуге тырысасыз
7. Сізді ата-аналар еркелететіндеріне бағаны көтермелеп қояды деп санайды:
а) сіз еш сыр бермейсіз, мейлі не ойласа соны ойласын
б) ата-аналар жиналысында өз бағаларыңызға аргументтер келтіресіз
в) сол ата-ананы сабақтарыңыздың бірне қатысуға шақырасыз
Бағалау :
А - 0 балл
Б - 1 балл
В - 3 балл
1-6 балл - Сізге психологтің көмегі керек. Сіз өзіңіздің педагогикалық қателіктеріңізді түсінбейсіз. Балалар Сізге <<зорға шыдап жүр>>, кейде қорқады.
7-12 балл - Сіз оқыту және тәрбиелеу процесінде көбінде әділ бола бермейсіз. Өзіңіздің кейбір ағаттықтарыңыздың орнын балалардың түсінушілігімен, олардың мотивтерімен толтырасыз.
13-16 балл - Қазіргі заман педагогтары үшін үлгісіз, бірақ сізге әбден төселуқажет, өйткені заман күнде өзгереді сондықтан Сізге заман талабына ілесе білу керек. Әрекет етуге асықпауға тырысыңыз, сонда сіздің балаларға деген қылықтарыңыз әділірек болады.
17-21 балл - Барлық ситуацияларда идеалды сезінесіз. Сізде әділдік сезімі жақсы дамыған. Тек басқа мұғалімдерге бағыт сілтеуге тырыспаңыз, олар сіздің үнсіз үлгіңізді көріп өздері <<өсе>> түссін.
<<Сіз стреске бейімсіз бе?>> тесті
Сіз күніне кем дегенде бір ыстық тамақ ішесіз.
Сіз аптасына кем дегенде төрт рет 7-8 сағат ұйықтайсыз.
Сіз басқалардың жылы сезімін тұрақты сезініп, өз жан жылуыңызды жауап ретінде қайтарасыз.
50 км шегінде Сіз сене алатын кем дегенде бір адам бар.
Сіз кем дегенде аптасын бір реттер шыққанша жаттығасыз.
Күніне жарты пачка сигарет шегесіз.
Аптада бес рөмкеден артық емес алкогольді ішімдік пайдаланасыз.
Сіздің салмағыңыз сіздің бойыңызға сәйкес келеді.
Сіздің табысыңыз Сіздің негізгі қажеттілігіңізді толықтай қанағаттандыра алады.
Сізді Сіздің сеніміңіз қолдайды
Сіз клубтық немесе қоғамдық қызметпен тұрақты айналысасыз.
Сіздің достарыңыз ьен таныстарыңыз көп.
Сіздің толық сенетін бір немесе екі досыңыз бар.
Сіздің деніңіз сау.
Сіз ашуланғанда немесе бірдеңеге алаңдағанда өз сезімдеріңіз туралы ашық айта аласыз.
Сіз өзіңіз бірге тұратын адамдармен үйдегіпроблемалармен тұрақты талқылап отырасыз.
Кем дегенде аптсына бір рет тек қалжың үшін бірдеңе жасайсыз.
Сіз өз уақытыңызды тиімді ұйымдастыра аласыз.
Күні бойы Сіз үш шашкеден артық кофе, шай немесе басқа да кофеині бар сусындар ішпейсіз.
Әр күн бойы өзіңізге аз уақыт табасыз.
Бағалау:
- әрқашан дерлік - 1;
- жиі - 2;
- кейде - 3;
- ешқашан дерлік - 4;
- ешқашан - 5.
Енді алынған нәтижені қосып, одан 20 ұпайды алып тастаңыз.
Егер Сіз 10 ұпайдан төмен алсаңыз, онда Сізді қуантуға болады әрине, Сіз шыншыл жауап берген болсаңыз - Сізде стрестік жағдайлар мен стрестің организмге әсер етуіне тұрақты төзімділік бар. Сіде алаңдаушылық болмасын.
Егер сіздің қорытынды ұпайыңыз 30 - дан асып кетсе, стрестік ситуациялар Сіздің өміріңізге көп әсер тигізеді және Сіз оған, сондай қарсыласпайсыз да.
Егер сіз 50 ұпай жинасаңыз, Сізге Өзіңіздің өміріңізді өзгертетін уақыт келген жоқ па екен деп байсалды ойлауыңыз керек. Сіз стреске өте осал болып табыласыз.
Тест нәтижесіне тағы бір рет қараңыз. Егер Сіздің жауабыңыз қандай да бір тұжырымдамадан 3 немесе одан жоғары ұпай алса, сай келіп тұрған пункттегі өзіңіздің үйреншікті әрекеттеріңізді өзгертуге тырысыңыз, сонда Сіздің стреске осалдығыңыз төмендейді. Мысалы, 19-пункттегі бағаңыз - 4 ұпай болса, онда Сіз қалай болса да күделіктегіден 1шашке кофе(қою шай) аз ішуге тырысып көріңіз.
Өзіңзіге кеш болған да емес, қазірден бастап қамқорлықпен қараңыз
Тест Подвержены ли Вы стрессу? был разработан ученым-психологом Медицинского центра Университета Бостона.
Қолданылған ресурстар: ғаламтордан алынған материалдар мен жазбалар негізінде аударылған
Р.А. Абишева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz