Файл қосу

Сөз және оның құрылымы

Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы: Сөз және оның құрылымы
Мақсаты: сөздердегі я, ю әріптерінің ерекшеліктерін, сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету; сөздік қорын, қисынды ойлауын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту; еңбек, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік.
Сабақтың көрнекіліктері:мазмұнды суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: <<Жазда>> тақырыбында жазылған шығармаларын оқу, талдау. Сөйлемдерде кездесетін у дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа материалмен жұмыс: а) оқулықпен жұмыс 1. Қоян сөзінде неше әріп бар? Неше дыбыс естіледі? Аю сөзінде ше? Я және ю қанда дыбыс болып есептелінеді? 2. Я және ю дыбыстары ездесетін сөздерді айту. ә) дәптермен жұмыс Күн ретін жазу. Көркем жазу .
36-жаттығуды өшіріп жазу, сөздердің мағынасын ашу, ю, я әріптерінің атылуы мен жазылуындағы ереекшеліктерін айту. Оюшы, зиян сөздерінде неше буын бар? Я, ю дыбыстары қандай дыбыстар? <<Өз орнын тап>> ойынын ойнату. Ойынның шарты: орны ауыстырылып берілен сөздерден сөйлем құрау.

38-жаттығу ю деп айтып көрейік. Алдымен қандай дыбысты естисіңдер? Мына сөздердің қайсысына у дыбысын қосқанда ю шығады? Жи-ю, ки-ю, қо-ю, жа-ю.
39-жаттығудағы сөлемдерді и,я,ю әріптерімен толықтырып жазу.
40-жаттығудағы өлеңдерді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу, суреттпен жұмыс жүргізу.
41-жаттығудағы сұрақтардың жааптарындағы сөздерден сөзжұмбақ құрастыру. Неше сұрақ берілген? Бес әріпті сөз шығатын неше және қандай жауап бар? Осыны негізге ала отырып сөзжұмбақ құрастыру.
қ
о
я
н
т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я
п
и
я
з
ұ
я

т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я

қ
о
я
н
п
и
я
з
ұ
я

42-жаттығудағы ребустың жауабы <<хайуанат>>. Осы сөзге қатысты шағын әңгіме құрастыру, оқу, талдау. в) Сергіту жаттығуы
Ү. Бекіту: 1. Ю, я дыбыстары қандай дыбыстар? Олар қандай әріптердің қосындысынан тұрады? 2. Өздік диктант: жи+у= ...., ки+у=...., жыми+у=...., бұрти+у=...., тымпи+у=...., жай+у=...., есей+у=...., үлкей+у=...., түй+у=... .
ҮІ. Қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік?
ҮІІ. Үйге тапсырма: 43-жаттығу, 15-бет түсіндіру.
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау.




Ұқсас жұмыстар
Синоним сөздерді ажырата білу
Инверсия және шеңберлер шоғы
Бұйрық қандай құжат
Абайдың табиғат туралы өлеңдері
Адамгершілік тәрбиесі
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Тілдің алфавиті
Махамбет Өтемісұлы Ереуіл атқа ер салмай , Жалғыздық , Мұнар күн
Сабақта оқушылардың лексико-фразеологиялық сөз байлығын дамыту
Интернет желісінің құрылымы
Пәндер