Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сөз және оның құрылымы
Тақырыбы: Сөз және оның құрылымы
Мақсаты: сөздердегі я, ю әріптерінің ерекшеліктерін, сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету; сөздік қорын, қисынды ойлауын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту; еңбек, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік.
Сабақтың көрнекіліктері:мазмұнды суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: <<Жазда>> тақырыбында жазылған шығармаларын оқу, талдау. Сөйлемдерде кездесетін у дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа материалмен жұмыс: а) оқулықпен жұмыс 1. Қоян сөзінде неше әріп бар? Неше дыбыс естіледі? Аю сөзінде ше? Я және ю қанда дыбыс болып есептелінеді? 2. Я және ю дыбыстары ездесетін сөздерді айту. ә) дәптермен жұмыс Күн ретін жазу. Көркем жазу .
36-жаттығуды өшіріп жазу, сөздердің мағынасын ашу, ю, я әріптерінің атылуы мен жазылуындағы ереекшеліктерін айту. Оюшы, зиян сөздерінде неше буын бар? Я, ю дыбыстары қандай дыбыстар? <<Өз орнын тап>> ойынын ойнату. Ойынның шарты: орны ауыстырылып берілен сөздерден сөйлем құрау.
38-жаттығу ю деп айтып көрейік. Алдымен қандай дыбысты естисіңдер? Мына сөздердің қайсысына у дыбысын қосқанда ю шығады? Жи-ю, ки-ю, қо-ю, жа-ю.
39-жаттығудағы сөлемдерді и,я,ю әріптерімен толықтырып жазу.
40-жаттығудағы өлеңдерді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу, суреттпен жұмыс жүргізу.
41-жаттығудағы сұрақтардың жааптарындағы сөздерден сөзжұмбақ құрастыру. Неше сұрақ берілген? Бес әріпті сөз шығатын неше және қандай жауап бар? Осыны негізге ала отырып сөзжұмбақ құрастыру.
қ
о
я
н
т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я
п
и
я
з
ұ
я
т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я
қ
о
я
н
п
и
я
з
ұ
я
42-жаттығудағы ребустың жауабы <<хайуанат>>. Осы сөзге қатысты шағын әңгіме құрастыру, оқу, талдау. в) Сергіту жаттығуы
Ү. Бекіту: 1. Ю, я дыбыстары қандай дыбыстар? Олар қандай әріптердің қосындысынан тұрады? 2. Өздік диктант: жи+у= ...., ки+у=...., жыми+у=...., бұрти+у=...., тымпи+у=...., жай+у=...., есей+у=...., үлкей+у=...., түй+у=... .
ҮІ. Қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік?
ҮІІ. Үйге тапсырма: 43-жаттығу, 15-бет түсіндіру.
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау.
Мақсаты: сөздердегі я, ю әріптерінің ерекшеліктерін, сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету; сөздік қорын, қисынды ойлауын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту; еңбек, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік.
Сабақтың көрнекіліктері:мазмұнды суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: <<Жазда>> тақырыбында жазылған шығармаларын оқу, талдау. Сөйлемдерде кездесетін у дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа материалмен жұмыс: а) оқулықпен жұмыс 1. Қоян сөзінде неше әріп бар? Неше дыбыс естіледі? Аю сөзінде ше? Я және ю қанда дыбыс болып есептелінеді? 2. Я және ю дыбыстары ездесетін сөздерді айту. ә) дәптермен жұмыс Күн ретін жазу. Көркем жазу .
36-жаттығуды өшіріп жазу, сөздердің мағынасын ашу, ю, я әріптерінің атылуы мен жазылуындағы ереекшеліктерін айту. Оюшы, зиян сөздерінде неше буын бар? Я, ю дыбыстары қандай дыбыстар? <<Өз орнын тап>> ойынын ойнату. Ойынның шарты: орны ауыстырылып берілен сөздерден сөйлем құрау.
38-жаттығу ю деп айтып көрейік. Алдымен қандай дыбысты естисіңдер? Мына сөздердің қайсысына у дыбысын қосқанда ю шығады? Жи-ю, ки-ю, қо-ю, жа-ю.
39-жаттығудағы сөлемдерді и,я,ю әріптерімен толықтырып жазу.
40-жаттығудағы өлеңдерді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу, суреттпен жұмыс жүргізу.
41-жаттығудағы сұрақтардың жааптарындағы сөздерден сөзжұмбақ құрастыру. Неше сұрақ берілген? Бес әріпті сөз шығатын неше және қандай жауап бар? Осыны негізге ала отырып сөзжұмбақ құрастыру.
қ
о
я
н
т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я
п
и
я
з
ұ
я
т
а
қ
и
я
қ
а
р
и
я
қ
о
я
н
п
и
я
з
ұ
я
42-жаттығудағы ребустың жауабы <<хайуанат>>. Осы сөзге қатысты шағын әңгіме құрастыру, оқу, талдау. в) Сергіту жаттығуы
Ү. Бекіту: 1. Ю, я дыбыстары қандай дыбыстар? Олар қандай әріптердің қосындысынан тұрады? 2. Өздік диктант: жи+у= ...., ки+у=...., жыми+у=...., бұрти+у=...., тымпи+у=...., жай+у=...., есей+у=...., үлкей+у=...., түй+у=... .
ҮІ. Қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік?
ҮІІ. Үйге тапсырма: 43-жаттығу, 15-бет түсіндіру.
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz