Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеу құру
Тақырыбы: Теңдеу құру
Мақсаты: Теңдеу құру, санды және әріпті өрнек құру оны оқуға үйрету; қосу мен азайту амалдарының орындалу тәртібінің ережесін қайталау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 1. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с.
ІІІ.
3053715196850004015740124460Х+5
00Х+5
267271512446000132969012446010-х
0010-х
43815124460 12-6
00 12-6
* Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар
* ІҮ..
№ 1 Топтау және оқу.
Өрнек; санды өрнек; әріпті өрнек; қосынды; айырма; теңдеу; теңдік; теңсіздік.есептеп тап
42 +35 а+2 6+с 72 > 50
Х + 30 = 90 78 - 64 65 + 30 = 95 5 - Х = 3
№ 2. Кестелерді толтыр: <<Кім жылдам?>> Жылдамдыққа есептеу.
Қосылғыш
54
70
Қосылғыш
20
48
Қосындының мәні
90
96
Азайғыш
400
72
Азайтқыш
28
85
Айырманың мәні
60
170
(74,20,48) (372,12, 85)
Өздігінен орындау.
№ 3 Өрнек құрып, оның мәнін табу.
* 600 және 350 сандарының қосындысынан 80- ді азайт; (600+350)-80 = 950-80= 870)
* 326 және 89 сандарының айырмасын 257-ге арттыр. (326-89)+257= 237+257= 494)
*
№ 4. Берілген өрнектердің мәнін тап:
а+ 29, мұндағы с = 78,109,352
Үйге: Теңдеу шығару
Мақсаты: Теңдеу құру, санды және әріпті өрнек құру оны оқуға үйрету; қосу мен азайту амалдарының орындалу тәртібінің ережесін қайталау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту.
Сабақтың түрі: аралас.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 1. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с.
ІІІ.
3053715196850004015740124460Х+5
00Х+5
267271512446000132969012446010-х
0010-х
43815124460 12-6
00 12-6
* Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар
* ІҮ..
№ 1 Топтау және оқу.
Өрнек; санды өрнек; әріпті өрнек; қосынды; айырма; теңдеу; теңдік; теңсіздік.есептеп тап
42 +35 а+2 6+с 72 > 50
Х + 30 = 90 78 - 64 65 + 30 = 95 5 - Х = 3
№ 2. Кестелерді толтыр: <<Кім жылдам?>> Жылдамдыққа есептеу.
Қосылғыш
54
70
Қосылғыш
20
48
Қосындының мәні
90
96
Азайғыш
400
72
Азайтқыш
28
85
Айырманың мәні
60
170
(74,20,48) (372,12, 85)
Өздігінен орындау.
№ 3 Өрнек құрып, оның мәнін табу.
* 600 және 350 сандарының қосындысынан 80- ді азайт; (600+350)-80 = 950-80= 870)
* 326 және 89 сандарының айырмасын 257-ге арттыр. (326-89)+257= 237+257= 494)
*
№ 4. Берілген өрнектердің мәнін тап:
а+ 29, мұндағы с = 78,109,352
Үйге: Теңдеу шығару
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz