Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Мушел жас. 2-сынып
9144089535
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Бірлестік ауылы
Бірлестік орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Тарбака Жанаргуль
Сабақтың тақырыбы: Мүшел жас.Сабақтың мақсаты: Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға жағдай туғызылады.
Күтілетін нәтижелер:Пәндік нәтиже: мәтін мазмұнын түсініп, адам жасының ерекшеліктеріне мән бере отырып, айтылған ойға, үлкеннің сөзін тыңдай білуге, өзгелердің пікірімен санаса білуге үйренеді.Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: Оқушылардың өздігінен ойлануы мен іскерлігін дамыды, өз беттерінше қорытынды шығару дағдылары жетіледі.
Тұлғалық нәтиже: ұлттық әдет-ғұрпымыз бен салт-дәстүрімізді құрметтеп, имандылыққа бейімделеді.Сабақтың көрнекілігі: бор, интерактивті тақта, мүшел жас кестесі, плакат, маркер, қосымша мәліметтер. Типі: жаңа сабақты меңгерту.Түрі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы дамыта оқыту.Сабақтың барысы:1. Қызығушылықты ояту. І. Топқа бөлу. Сыныпты 13, 25, 37 деп алғашқы мүшел жастың санына байланысты үш топқа бөлемін. Сергіту сәтіИнтерактивті тақтада музыканың сүйемелдеуімен көрсетіледі.Балалар сол қимылды қайталайды.
Өткенді қайталау. Ата - аналарының айтқан бесік жырымен тұсау кесу жырларын жазып келген оқушылардан сұрап шығу.<<Туған күнге>> арналған құттықтау өлеңін жатқа айту.Құтты болсын туған күн, Әкең келіп төбеңнен
Кіндігіңді кесіп ап, Тебірене төнген күн
Жібек жіппен буған күн. Қуанғаннан ел жұртың
Шілдехана суымен Көрімдігін берген күн.
Алғаш рет жуған күн. <<Кімге тартты екен?>> деп
Орап алып жөргекке, Бетіңді ашып берген күн.Ақ сүтін асыл ананың Туған күнің жыл сайын
Емірене емген күн. Жүз жыл бойы тойлансын.ІІ. Миға шабуыл. - Бұл өлең жолдары кімге арналып айтылды деп ойлайсыңдар? Өз ойларыңды дәптерлеріңе жаза қойыңдар. Жазып болғаннан соң көршілерімен жұптасып оқиды. Топта талқылайды. Ортаға әр топтан тақырыпты ашып жазған бір-бір оқушы шығады да жазғандарын оқып береді.
* Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болатынын аңғардыңдар ма?
* Ендеше сөзжұмбақты шешейік.
* М 3 50
* Батыр атамыз Бауыржан Момышұлының <<Ұшқан ұя>> әңгімесінен алынған үзінді <<Мүшел жас>> мәтінін оқимыз. - Мүшел жас дегенді қалай түсінесіңдер? Көз алдарыңа елестетіңдер, бұрын естіп пе едіңдер?
Бауыржан Момышұлы туралы не білетіндері бойынша топтастырады.
жазушы
Бауыржан Момышұлы
қолбасшы
жауынгерр
Халық қаһарманы
Мағынаны тану.Мәтінді түсініп оқу. Тізбектей оқыту.<<Мүшел жас>> кестесін толықтыру.
13 жас - ер жете бастау;
25 жас - жігіттік шақ;
37 жас - ақыл тоқтатқан кезең;
49 жас - орта жас;т.бАдамның мүшел жасы әрбір 12 жыл сайын кіріп отырады. Бір жылда 12 ай бар. Мұнда да бір байланыстың бары анық.
* Отбасында туған күн мерекесі қалай аталып өтіледі?
* Т кестесі стратегиясын қолдана отырып, бұл мерекенің жақсы-жаман жағын ажыратып жазайық,-деп әр топқа плакаттар мен маркерлер таратып беру.
жақсы
жаман
Жазып болғаннан соң тақтаға ілгізіп, жазғандарын әр топ басшыларына жеке-жеке қорғату.Ой толғау. 1- топ. Хат жазады.
Дәптерде берілген тапсырмаға көңіл бөлгізіп, таныстыра отырып, <<Жоғалған туған күн>> мәтінін оқып, Берентайға қуанышты хат жазғызу.
2-топ. Ойтолғау жазады. Алғашқы мүшел жасыңды тойла десе, қалай атап өтер едің? Сол жайлы жазыңдар.
3-топ. Сыныптастарыңның бірінің туған күніне тілек жазыңдар.
Бағалау: Кері байланыс жасау. Смайлингке жұлдызшалар жапсыру.
Үйге тапсырма. <<туған күнді тойлау>> тақырыбына шығарма жазу
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Бірлестік ауылы
Бірлестік орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Тарбака Жанаргуль
Сабақтың тақырыбы: Мүшел жас.Сабақтың мақсаты: Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға жағдай туғызылады.
Күтілетін нәтижелер:Пәндік нәтиже: мәтін мазмұнын түсініп, адам жасының ерекшеліктеріне мән бере отырып, айтылған ойға, үлкеннің сөзін тыңдай білуге, өзгелердің пікірімен санаса білуге үйренеді.Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: Оқушылардың өздігінен ойлануы мен іскерлігін дамыды, өз беттерінше қорытынды шығару дағдылары жетіледі.
Тұлғалық нәтиже: ұлттық әдет-ғұрпымыз бен салт-дәстүрімізді құрметтеп, имандылыққа бейімделеді.Сабақтың көрнекілігі: бор, интерактивті тақта, мүшел жас кестесі, плакат, маркер, қосымша мәліметтер. Типі: жаңа сабақты меңгерту.Түрі: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы дамыта оқыту.Сабақтың барысы:1. Қызығушылықты ояту. І. Топқа бөлу. Сыныпты 13, 25, 37 деп алғашқы мүшел жастың санына байланысты үш топқа бөлемін. Сергіту сәтіИнтерактивті тақтада музыканың сүйемелдеуімен көрсетіледі.Балалар сол қимылды қайталайды.
Өткенді қайталау. Ата - аналарының айтқан бесік жырымен тұсау кесу жырларын жазып келген оқушылардан сұрап шығу.<<Туған күнге>> арналған құттықтау өлеңін жатқа айту.Құтты болсын туған күн, Әкең келіп төбеңнен
Кіндігіңді кесіп ап, Тебірене төнген күн
Жібек жіппен буған күн. Қуанғаннан ел жұртың
Шілдехана суымен Көрімдігін берген күн.
Алғаш рет жуған күн. <<Кімге тартты екен?>> деп
Орап алып жөргекке, Бетіңді ашып берген күн.Ақ сүтін асыл ананың Туған күнің жыл сайын
Емірене емген күн. Жүз жыл бойы тойлансын.ІІ. Миға шабуыл. - Бұл өлең жолдары кімге арналып айтылды деп ойлайсыңдар? Өз ойларыңды дәптерлеріңе жаза қойыңдар. Жазып болғаннан соң көршілерімен жұптасып оқиды. Топта талқылайды. Ортаға әр топтан тақырыпты ашып жазған бір-бір оқушы шығады да жазғандарын оқып береді.
* Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болатынын аңғардыңдар ма?
* Ендеше сөзжұмбақты шешейік.
* М 3 50
* Батыр атамыз Бауыржан Момышұлының <<Ұшқан ұя>> әңгімесінен алынған үзінді <<Мүшел жас>> мәтінін оқимыз. - Мүшел жас дегенді қалай түсінесіңдер? Көз алдарыңа елестетіңдер, бұрын естіп пе едіңдер?
Бауыржан Момышұлы туралы не білетіндері бойынша топтастырады.
жазушы
Бауыржан Момышұлы
қолбасшы
жауынгерр
Халық қаһарманы
Мағынаны тану.Мәтінді түсініп оқу. Тізбектей оқыту.<<Мүшел жас>> кестесін толықтыру.
13 жас - ер жете бастау;
25 жас - жігіттік шақ;
37 жас - ақыл тоқтатқан кезең;
49 жас - орта жас;т.бАдамның мүшел жасы әрбір 12 жыл сайын кіріп отырады. Бір жылда 12 ай бар. Мұнда да бір байланыстың бары анық.
* Отбасында туған күн мерекесі қалай аталып өтіледі?
* Т кестесі стратегиясын қолдана отырып, бұл мерекенің жақсы-жаман жағын ажыратып жазайық,-деп әр топқа плакаттар мен маркерлер таратып беру.
жақсы
жаман
Жазып болғаннан соң тақтаға ілгізіп, жазғандарын әр топ басшыларына жеке-жеке қорғату.Ой толғау. 1- топ. Хат жазады.
Дәптерде берілген тапсырмаға көңіл бөлгізіп, таныстыра отырып, <<Жоғалған туған күн>> мәтінін оқып, Берентайға қуанышты хат жазғызу.
2-топ. Ойтолғау жазады. Алғашқы мүшел жасыңды тойла десе, қалай атап өтер едің? Сол жайлы жазыңдар.
3-топ. Сыныптастарыңның бірінің туған күніне тілек жазыңдар.
Бағалау: Кері байланыс жасау. Смайлингке жұлдызшалар жапсыру.
Үйге тапсырма. <<туған күнді тойлау>> тақырыбына шығарма жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz