Файл қосу

Ы.алтынсариннің "әке мен бала" әңгімесі

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсариннің «Әке мен бала» әңгімесі
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың Ыбырай өмірі мен
шығармашылығын қалай меңгергендігін пысықтау; әңгімелерінің тақырыбын ашу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, ойын ашық айта
білуге және өз пікірін қорғай білуге баулу.
3.Тәрбиелік: Оқушыларды адалдыққа, еңбексүйгіштікке, жақсы жолдас бола
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілі: СТО стратегиялары
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі
Көрнекілігі: Ы.Алтынсариннің портреті, кітаптар
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастырушылық кезеңі
І. Қызығушылықты ояту

- Оқушыларға түрлі түсті қағаздар үлестіріп, үш топқа бөлу.

- «Сандар сөйлейді...» стратегиясы (Ы.Алтынсариннің өмірбаяны бойынша
сұрау)

- 1841 жылы қандай оқиға болды?

- 1850 жылы қайда түседі?

- 1879 жылы не болды?

Ы.Алтынсарин кім? Осы сұрақ бойынша топтастыру.

ІІ. Мағынаны ажырату

- Сендер кіммен бірге тұрасыңдар?

- Отбасыңда неше адам бар?

- Әкең мен анаңды қалай сыйлайсың?

- Отбасы – тіршіліктің тірегі,-демекші отбасының бала өмірінде алатын
орны ерекше. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз отбасымен байланысы бар.

- Ы.Алтынсарин – балалар әдебиетінің атасы. Балаларға арналған
әңгімелері өте көп. Бүгін «Әке мен бала» атты әңгімесімен танысамыз.

- «Адасқан мәтін» стратегиясы бойынша әңгіменің мәтінін үщ топқа беру.
10 минут ішінде балалар мәтінді ретке келтіріп, оқып, түсінгендерін
сұрақтар қою арқылы сұрау.

- Әңгіме кімдер туралы?

- Әкесі жолда не көрді?

- Баласы не деп жауап берді?

- Әкесі ақшаға не сатып алды?

- Жерге түскен шиені баласы не істеді?

- Әкесі балаға не дейді?

- Балалар, сөздікпен жұмыс істейік.

- Ескі таға – старая подкова

- Шие – вишня

- Ұста – кузнец

- Осы сөздермен сөз тіркестерін және сөйлемдер құрастыру.

- Мәтіннен қандай мақал кездесті? Оны дәптерлеріңе жазыңдар.

ІІІ. Ой толғау

- Бұл әңгімеден қандай ой түйдіңдер. Әңгіме неге үйретеді? Өз ойларыңды
мына кестеге жазыңдар.

|Менің әңгімеден алған әсерім |Пікірім |
| | |

ІV. Бағалау

V. Үйге тапсырма: 8-тапсырма, жоспарға сүйене отырып, әңгіменің мазмұнын
айту. Еңбек туралы мақал-мәтелдер жазу.

Венн диаграммасын толтыру

еңбекқор
жалқау

-----------------------

балалар әдебиетінің атасы

«Қазақ хрестоматиясының» авторы

Ы.Алтынсарин

ақын

аудармашы

ағартушы




Ұқсас жұмыстар
Ы.алтынсарин әңгімелерінің тәрбиелік мәні. 9 сынып
Ыбырайдың прозалық шығармалары мен аудармалары 9 сынып
Ыбырый алтынсарин
Ы.алтынсариннің өлеңдері мен әңгімелері
Әдепті бала арлы бала, Әдепсіз бала сорлы бала
Жарық жұлдыз
Шоқанның ұстаздары
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
Алтынсарин мектеп ашуы
"Сәулелі жұлдыз іздеген адам"
Пәндер