Файл қосу

Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу

Пән: Математика

Павлодар облысы
Май ауданы
Қаратерек ауылы
Қаратерек жалпы орта білім беретін мектеп
Еңбек өтілімі: 17 жыл.

Сынып: 5а
Сабақ тақырыбы: «Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу»
тақырыбына есептер шығару.
Мақсаттары:
Білімділік: Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей білуін және
координаталарын таба білу дағдысы мен іскерлігін жетілдіру. Біліктерін
сараланған есептер шығару арқылы логикалық оймен іске асыра білу.
Дамытушылық: Оқушылардың өзіндік ізденісі арқылы ойлау қабілеттерін
дамыту, оқу материалын ұзақ есте сақтауына жағдай жасау.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Сабақ түрі: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу.
Әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік , есептер шығару , дидактикалық
ойындар, ауызша жаттығулар, графикалық диктант, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 515, 516
ІІІ. Өткенді саралау: 1. Графикалық диктант: - - иә,
- жоқ
1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
2. [pic] бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.
3. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады
4. 15 минут сағаттың [pic] бөлігі
5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
6. Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.
7. [pic] бөлшегі дұрыс бөлшек
8. Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе бірден үлкен
9. [pic] бөлшегі координаталық сәуледе [pic] бөлшегінің оң жағында
орналасады.
10. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.

2.«Мергендер»- сайысы: Тақтаға бес оқушы шығып, координаталық сәуледе
орналасқан суреттердің координаталарына сәйкес нүктелерді атау және әр
суреттің мағынасын түсіндіру.
(Мына суреттер сізге қандай ой береді?) («А» деңгейінің тапсырмалары)

ІҮ. Білімді бекіту:
1. Есептер шығару: № 521, 523, («В» деңгейі), № 529 («С» деңгейі).
2. Жұбыңды тап: «Лото» ойыны. Әр оқушыға қағаз қиықтары беріледі. Сол
қиықтардың жалғасын дәл тауып, олардығ мағынасын ашып суреттерді
құрастырғанда сыныптағы оқушылар 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді.
1 топ: мемлекеттік Ту , 2 топ: мемлекеттік елтаңба, 3- топ: Алтын адам
бейнесі
|1 |2 |
|3 |4 |

Сынып 4 адамнан тұратын А, В, С деңгейіне топтасады.
«А»- деңгейі:
1. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

[pic]= [pic]
2. Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз: [pic]; [pic]
3.Бірлік кесіндіні 3 см етіп алып [pic]; [pic]; 1[pic] бөлшектерін
координаталық сәуледе кескінде.
«В» деңгейі:
1. Қатардың құрылау заңдылықтарын анықтап, келесі бөлшектерді жаз:
[pic]; [pic]; [pic]; ;
2 .Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік сақталады: 3[pic]=
[pic]
3. [pic], [pic] және [pic] бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 10 тор
көзі етіп алып, координаталық түзуде кескінде.
«С» деңгейі:
1. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 9[pic]; 3[pic]
2. Өрнектегі әріптің орнына мәнін қойып, бөлшекті қысқартып, шыққан
бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар: [pic], мұндағы х = 36; 51
3. [pic], [pic] және [pic] бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 12
тор көзі етіп алып, координаталық сәуледе кескінде.
Ү. Қорытындылау: 1. Рефлексия:
|Білемін |Білдім |Білгім келеді? |
| | | |

Үйге: № 520, 522, 528, ААДТ (108 бет)

-----------------------
[pic]




Ұқсас жұмыстар
Координаталық сәуле. жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
7.1.Процент
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Теңдеуге есептер шешу
Рационал сандарды қосу және азайту
Пәндер