Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу

Павлодар облысы
Май ауданы
Қаратерек ауылы
Қаратерек жалпы орта білім беретін мектеп
Еңбек өтілімі: 17 жыл.
Сынып: 5а
Сабақ тақырыбы : «Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу» тақырыбына есептер шығару.
Мақсаттары:
Білімділік: Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей білуін және координаталарын таба білу дағдысы мен іскерлігін жетілдіру. Біліктерін сараланған есептер шығару арқылы логикалық оймен іске асыра білу.
Дамытушылық : Оқушылардың өзіндік ізденісі арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, оқу материалын ұзақ есте сақтауына жағдай жасау.
Тәрбиелік : Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақ түрі: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу.
Әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік, есептер шығару, дидактикалық ойындар, ауызша жаттығулар, графикалық диктант, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 515, 516
ІІІ. Өткенді саралау: 1. Графикалық диктант: - иә, - жоқ
- Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
- бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.
- Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады
- 15 минут сағаттыңбөлігі
- Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
- Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.
- бөлшегі дұрыс бөлшек
- Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе бірден үлкен
- бөлшегі координаталық сәуледебөлшегінің оң жағында орналасады.
- Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.
2. «Мергендер»- сайысы: Тақтаға бес оқушы шығып, координаталық сәуледе орналасқан суреттердің координаталарына сәйкес нүктелерді атау және әр суреттің мағынасын түсіндіру.
(Мына суреттер сізге қандай ой береді?) («А» деңгейінің тапсырмалары)
ІҮ. Білімді бекіту:
- Есептер шығару:№ 521, 523, («В» деңгейі), № 529 («С» деңгейі) .
2. Жұбыңды тап: «Лото» ойыны. Әр оқушыға қағаз қиықтары беріледі. Сол қиықтардың жалғасын дәл тауып, олардығ мағынасын ашып суреттерді құрастырғанда сыныптағы оқушылар 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді.
1 топ: мемлекеттік Ту, 2 топ: мемлекеттік елтаңба, 3- топ: Алтын адам бейнесі
Сынып 4 адамнан тұратын А, В, С деңгейіне топтасады.
«А»- деңгейі:
1. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:
2. Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз:
3. Бірлік кесіндіні 3 см етіп алып
«В» деңгейі:
1. Қатардың құрылау заңдылықтарын анықтап, келесі бөлшектерді жаз:
2 . Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік сақталады: 3
3.
«С» деңгейі:
- Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 9; 3
- Өрнектегі әріптің орнына мәнін қойып, бөлшекті қысқартып, шыққан бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар:, мұндағы х = 36; 51
- , жәнебөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 12 тор көзі етіп алып, координаталық сәуледе кескінде.
Ү. Қорытындылау: 1. Рефлексия:
Үйге: № 520, 522, 528, ААДТ (108 бет)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz