Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу


Павлодар облысы
Май ауданы
Қаратерек ауылы
Қаратерек жалпы орта білім беретін мектеп
Еңбек өтілімі: 17 жыл.

Сынып: 5а
Сабақ тақырыбы: «Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу»
тақырыбына есептер шығару.
Мақсаттары:
Білімділік: Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей білуін және
координаталарын таба білу дағдысы мен іскерлігін жетілдіру. Біліктерін
сараланған есептер шығару арқылы логикалық оймен іске асыра білу.
Дамытушылық: Оқушылардың өзіндік ізденісі арқылы ойлау қабілеттерін
дамыту, оқу материалын ұзақ есте сақтауына жағдай жасау.
Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Сабақ түрі: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу.
Әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік , есептер шығару , дидактикалық
ойындар, ауызша жаттығулар, графикалық диктант, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 515, 516
ІІІ. Өткенді саралау: 1. Графикалық диктант: - - иә,
- жоқ
1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
2. [pic] бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.
3. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады
4. 15 минут сағаттың [pic] бөлігі
5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
6. Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.
7. [pic] бөлшегі дұрыс бөлшек
8. Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе бірден үлкен
9. [pic] бөлшегі координаталық сәуледе [pic] бөлшегінің оң жағында
орналасады.
10. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.

2.«Мергендер»- сайысы: Тақтаға бес оқушы шығып, координаталық сәуледе
орналасқан суреттердің координаталарына сәйкес нүктелерді атау және әр
суреттің мағынасын түсіндіру.
(Мына суреттер сізге қандай ой береді?) («А» деңгейінің тапсырмалары)

ІҮ. Білімді бекіту:
1. Есептер шығару: № 521, 523, («В» деңгейі), № 529 («С» деңгейі).
2. Жұбыңды тап: «Лото» ойыны. Әр оқушыға қағаз қиықтары беріледі. Сол
қиықтардың жалғасын дәл тауып, олардығ мағынасын ашып суреттерді
құрастырғанда сыныптағы оқушылар 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді.
1 топ: мемлекеттік Ту , 2 топ: мемлекеттік елтаңба, 3- топ: Алтын адам
бейнесі
|1 |2 |
|3 |4 |

Сынып 4 адамнан тұратын А, В, С деңгейіне топтасады.
«А»- деңгейі:
1. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

[pic]= [pic]
2. Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз: [pic]; [pic]
3.Бірлік кесіндіні 3 см етіп алып [pic]; [pic]; 1[pic] бөлшектерін
координаталық сәуледе кескінде.
«В» деңгейі:
1. Қатардың құрылау заңдылықтарын анықтап, келесі бөлшектерді жаз:
[pic]; [pic]; [pic]; ;
2 .Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік сақталады: 3[pic]=
[pic]
3. [pic], [pic] және [pic] бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 10 тор
көзі етіп алып, координаталық түзуде кескінде.
«С» деңгейі:
1. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 9[pic]; 3[pic]
2. Өрнектегі әріптің орнына мәнін қойып, бөлшекті қысқартып, шыққан
бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар: [pic], мұндағы х = 36; 51
3. [pic], [pic] және [pic] бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 12
тор көзі етіп алып, координаталық сәуледе кескінде.
Ү. Қорытындылау: 1. Рефлексия:
|Білемін |Білдім |Білгім келеді? |
| | | |

Үйге: № 520, 522, 528, ААДТ (108 бет)

-----------------------
[pic]


Ұқсас жұмыстар
Координаталық сәуле. жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
7.1.Процент
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz