Қмж физика 7-сыныпқа арналған

Сабақтың тақырыбы
Электр тогы. Ток көздері
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Электр тогы. Ток көздері: Электр тогы ұғымын беру, өткізгіштерде электр тогының пайда болу шарттарын қарастыру, оқушыларға мәтіннің мазмұнын түсіндіре отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс нәтижесі
Электр тогы. Ток көздері: Электр тогы ұғымы, ток көздері туралы жаңа түсініктер қалыптасады, өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Электр тогы. Ток көздері: Оқулық : Физика . 8-сынып Б. М. Дүйсембаев Г. З Байжасарова А. А Медетбекова Алматы _ , «Мектеп», 2004ж
Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеясы
Электр тогы. Ток көздері: Электр тогы, ток көздері туралы мағлұмат алады.
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Электр тогы. Ток көздері:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Электр тогы. Ток көздері: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, компьютер, проектор, желім, қайшы
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Электр тогы. Ток көздері: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Сабақ жоспары
Электр тогы. Ток көздері:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі -түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Электр тогы. Ток көздері: Жеке тапсырма

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау

Критерий

лер

Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасы «Электр құбылыстары» тарауы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

1. Электр зарядының екі түрі

2. Оң ион және теріс ион

3. Зарядтың өлшем бірлігі

4. Кулон заңы

5. Электр өрісінің кернеулігі

6. Потенциалдар айырымы

7. Конденсатор

8. Электр сыйымдылығы

9. Е мен U арасынд байл

Нәтиже:

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Бағалау: Білім көлемін зерделеу
Сурет толық анықталған
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сурет толық анықталмаған
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сурет толық анықталмаған
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат: Оқулық мәтінін игерту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс\,

Жигсо әдісін пайдаланып мәтінді талдау

Нәтиже: Тақырыптың басты идеясын табу
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қателіктері болды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Қолда

ну

Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

І топ Электр тогы дегеніміз не?

ІІ топ Электр тогы пайда болу және ұзақ сақталу үшін қажетті және жеткілікті шарттарға не жатады

ІІІ топ. Қандай құрылғыларды ток көздері деп атайды

ІV топ . ЭҚК деп нені айтады?

Сергіту сәті

Нәтиже:

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Бағалау:

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Толық емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиын
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Токтың әсерлері

Жылулық

Химиялық

Магниттік

Физиологиялық

Нәтиже: Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Бағалау:

Пікірталас

қа түсу

диалог құрып, қорытынды жасай

ды

3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Бірлік болмай тірлік болмас.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: . Электр тогының пайда болу шарттары
Нәтиже: Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Бағалау: Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Тақырыпқа сәйкес бес жолды өлең құрастыру
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: Логикалық ойы
Креативті
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Физика заңы, информатика негізі. 7-8 сынып
Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы
Бала мен ойыншық
Инфомашка информатикадан викторина
Ғалым туралы
Тәлімгерлік жоспар
Функцияны туындының көмегімен зерттеу
Оқушының әрекетің әрекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz