Қысқа мерзімді жоспар. кембридж тәсілімен. физика

7сынып

28. 01
7сынып: Сабақтың тақырыбы
28. 01: Қысым, қысым бірліктері
7сынып: Мақсаты
28. 01: Таным белсенділігін арттыра отырып, ынталандыру үшін, іс-әрекеттерін тиімді ұймдастыру арқылы тақырыпты ғылымилылығымен қатар, өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру сын тұрғысынан ойлауға үйрету
7сынып: Жұмыс нәтижесі
28. 01: Қысым ұғымын өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
7сынып: Сілтеме
28. 01:

Оқулық :Физика . 7-сынып Р. Башарұлы Тоқбергенова

Алматы _ , «Атамұра», 2007ж

7сынып: Негізгі идеясы
28. 01: Қысым, қысым бірліктері бойынша мағлұмат алады.
7сынып: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
28. 01:

Тест жұмысы

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

7сынып: Ресурстар
28. 01: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
7сынып: Сабақтың өтілетін уақыты
28. 01: 45 минут
7сынып: Сабақ жоспары
28. 01:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі -түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
7сынып: Үйге тапсырма
28. 01: Жеке тапсырма Бес жолды өлең құрастыру

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау

Критерий

лер

Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасы

«. Масса мен күш » тарауы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Тест 1-нұсқа

2- нұсқа

Нәтиже:

Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Бағалау: Білім көлемін зерделеу
Сұраққа толық жауап берді
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа жартылай жауап берді
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Сұраққа нашар жауап берді
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат:

Оқулық мәтінін игерту

.

Тапсырма түрі.Түрткілер.: Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Нәтиже: Тақырыптың басты идеясын табу
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қателіктері болды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Қолда

ну

Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Қысым тақырыбына постер қорғау

Сергіту сәті

Нәтиже:

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Бағалау:

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Толық емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиын
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:
  1. Қысымды қалай анықтайды?
  2. Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?
  3. Қысымды арттырп немесе кемітуге болама?

4. Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды

Нәтиже: Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Бағалау:

Пікірталас

қа түсу

диалог құрып, қорытынды жасай

ды

3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: тек диалог құрайды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: жұмысқа қатыспайды
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Бірлік болмай тірлік болмас.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

№1 топ. 100 см 2 ауданға 50н күш әрекет етеді. Қысымды анықта.

№2 топ. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78 Н, оның шаңғысының ұзындығы 1, 95 м, ал ені 6 см. Қар бетіне түскен қысымды тап

№3 топ 14 жатт 1

№4 топ 14 жатт 2

Нәтиже: Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Бағалау: Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Қиналды
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Шаға алмады
Мақсат: 1
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Дүниетанымын кеңейту.
Тапсырма түрі.Түрткілер.: Класстер-құрастыру
Нәтиже: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Бағалау: Логикалық ойы
Креативті
3
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Мақсат: 2
ОйлаудыБлумБойынша жіктеу: Жалпыға ортақ ой
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Кембридж тәсілімен оқыту тәжіиибе және ізденіс
Мінездеме үлгісі
Сабақ - оқытушының педагогикалық мәдениетінің айнасы
Бөлшектерді қысқарту
Food
Уақыт. 4 сынып
Оқушылар бағалану үшін талпынбайтын
Мүсіреповтің пьесалары
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Компьютер жадысының түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz