Файл қосу

Қысқа мерзімді жоспар. кембридж тәсілімен. физика

Пән: Физика

7сынып
28.01

Сабақтың тақырыбы

Қысым, қысым бірліктері
Мақсаты
Таным белсенділігін арттыра отырып, ынталандыру үшін, іс-әрекеттерін тиімді ұймдастыру арқылы тақырыпты ғылымилылығымен қатар, өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі
Қысым ұғымын өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
Сілтеме
Оқулық:Физика .7-сынып Р.Башарұлы Тоқбергенова
Алматы _,<<Атамұра>>, 2007ж _____________
Негізгі идеясы
Қысым, қысым бірліктері бойынша мағлұмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Тест жұмысы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут

Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі - түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Жеке тапсырма Бес жолды өлең құрастыру

Ойлау
ды
Блум
Бойын
ша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау

Критерий
лер
Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
Білу
Үй тапсырмасы
<<.Масса мен күш >> тарауы бойынша
білімін анықтау. Қызығушылы-
ғын ояту.

Тест 1-нұсқа
2- нұсқа
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы
лығы
оянады, білімін көрсетеді.
Білім көлемін зерделеу

Сұраққа толық жауап берді
3


Сұраққа жартылай жауап берді
2

Сұраққа нашар жауап берді
1

Түсіну
Оқулық мәтінін игерту

.
Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо

Тақырыптың басты идеясын табу
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3


Қателіктері болды
2

Мүлдем орындай алмады
1

Қолда
ну
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Қысым тақырыбына постер қорғау

Сергіту сәті
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты
Ру
Қалыптасқан
3


Толық емес
2

Қиын
1

Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
* Қысымды қалай анықтайды?
* Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?
* Қысымды арттырп немесе кемітуге болама?
4.Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталас
қа түсу
диалог құрып,қорытынды жасай
ды
3


тек диалог құрайды
2

жұмысқа қатыспайды
1

Жинақ
тау
Бірлік болмай тірлік болмас.
№1 топ. 100 см2 ауданға 50н күш әрекет етеді. Қысымды анықта.
№2 топ. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78 Н, оның шаңғысының ұзындығы 1,95 м, ал ені 6 см. Қар бетіне түскен қысымды тап
№3 топ 14 жатт 1
№4 топ 14 жатт 2

Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3


Қиналды
2

Шаға алмады
1

Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
Класстер - құрастыру
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы
Креативті
3


Ойы жүйелі, тың ойы емес
2

Жалпыға ортақ ой
1




Ұқсас жұмыстар
Кембридж тәсілімен оқыту тәжіиибе және ізденіс
Сабақ - оқытушының педагогикалық мәдениетінің айнасы
Бөлшектерді қысқарту
Food
Уақыт. 4 сынып
Мүсіреповтің пьесалары
Оқушылар бағалану үшін талпынбайтын
Курстан кейін мен көшбасшылықты қалай жүзеге асырып жүрмін
Мектепті дамыту жоспары
Компьютер жадысының түрлері
Пәндер