Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Қысқа мерзімді жоспар. кембридж тәсілімен. физика
7сынып
28.01
Сабақтың тақырыбы
Қысым, қысым бірліктері
Мақсаты
Таным белсенділігін арттыра отырып, ынталандыру үшін, іс-әрекеттерін тиімді ұймдастыру арқылы тақырыпты ғылымилылығымен қатар, өмірмен байланыстыра отырып түсіндіру сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі
Қысым ұғымын өмірмен байланыстыра мысалдар келтіріп дәлелдейді.
Сілтеме
Оқулық:Физика .7-сынып Р.Башарұлы Тоқбергенова
Алматы _,<<Атамұра>>, 2007ж _____________
Негізгі идеясы
Қысым, қысым бірліктері бойынша мағлұмат алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Тест жұмысы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі - түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Жеке тапсырма Бес жолды өлең құрастыру
Ойлау
ды
Блум
Бойын
ша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
Критерий
лер
Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
Білу
Үй тапсырмасы
<<.Масса мен күш >> тарауы бойынша
білімін анықтау. Қызығушылы-
ғын ояту.
Тест 1-нұсқа
2- нұсқа
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы
лығы
оянады, білімін көрсетеді.
Білім көлемін зерделеу
Сұраққа толық жауап берді
3
Сұраққа жартылай жауап берді
2
Сұраққа нашар жауап берді
1
Түсіну
Оқулық мәтінін игерту
.
Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Тақырыптың басты идеясын табу
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
Қателіктері болды
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолда
ну
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Қысым тақырыбына постер қорғау
Сергіту сәті
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты
Ру
Қалыптасқан
3
Толық емес
2
Қиын
1
Талдау
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
* Қысымды қалай анықтайды?
* Қысымның қандай бірліктерін білесіңдер?
* Қысымды арттырп немесе кемітуге болама?
4.Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталас
қа түсу
диалог құрып,қорытынды жасай
ды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақ
тау
Бірлік болмай тірлік болмас.
№1 топ. 100 см2 ауданға 50н күш әрекет етеді. Қысымды анықта.
№2 топ. Қар үстінде тұрған шаңғышының салмағы 78 Н, оның шаңғысының ұзындығы 1,95 м, ал ені 6 см. Қар бетіне түскен қысымды тап
№3 топ 14 жатт 1
№4 топ 14 жатт 2
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шаға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
Класстер - құрастыру
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz