Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көрсеткіштік теңдеулер 11 кл
Сабақтың тақырыбы: <<Көрсеткіштік теңдеулер>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың көрсеткіштік теңдеу тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеп, қорытындылау, ережені қайталау арқылы естесақтау қабілеттерін дамыту.
Дамытушылығы: Оқушылардың тез ойлау қабілеттерін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Бірлесіп жұмыс істеуге, сыйластыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс, жеке жұмыс.
Сабақтың типі: Бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Ментальды карта, семантикалық карта, слайд, нақыл сөздер
Пәнаралық байланыс: Өзін-өзі тану
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
1.Тренинг. <<Сөйлейтін қолдар>>
2.Топқа бөлу.
ІІ.Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау. /қайталау сұрақтары/
2.Мағынаны тану.
2.1.Ментальды карта
2.2.Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
2.3.Тест тапсырмалары
3.Толғаныс.
ІІІ.Қорытынды.
1.Үй тапсырмасын беру
2.Бағалау.
2.1.Оқушылардың білімін бағалау
2.2.Қатысушылардың сабақтан алған әсерін бағалау
І.Ұйымдастыру бөлімі.
1.Тренинг. <<Сөйлейтін қолдар>>. Оқушылар мен сабаққа қатысушылар ішкі және сыртқы шеңберлер құрап, бір-біріне қарсы тұрады. Тек қана қолдың көмегімен амандасу, ризашылық білдіру, жұбату, қолдау көңіл-күйлерін білдіреді. Әр іс-әрекеттен кейін екі шеңбер құраушылар қарсы бағытта қозғалады.
2.Топқа бөлу. Ұлы математиктердің сөздері арқылы оқушыларекі топқа бөлінеді.
1).<<Табиғаттың ұлы кітабы математика тілінде жазылған>>. Г.Галилей
2).<<Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек>>. М.В.Ломоносов
ІІ.Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау./қайталау сұрақтары/
Екі топ жарысып жауап береді.
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қой.
1. aх өрнегінде х ......... деп аталады.
Дұрыс жауабы: дәреже көрсеткіші
2. Көрсеткіштік функцияның анықталу облысы .........
Дұрыс жауабы: (−infinity;+infinity)
3. Көрсеткіштік функцияның мәндер жиыны .........
Дұрыс жауабы: (0;+infinity)
4. Функция f(x)=aх барлық анықталу облысында кемиді, егер......
Дұрыс жауабы: 0<а<1
5. Функция f(x)=aх барлық анықталу облысында өседі, егер......
Дұрыс жауабы: а>1
2.Мағынаны тану.
2.1.Ментальды карта. Топтық жұмыс. Шығарылған мысалды түсіндіріп қорғау.
1-топ. Бірдей негізге келтіру.
27х=181
33х=3-4
3х=-4
х=-43
Ж: =-43
2-топ. Жаңа айнымалы енгізу
22х+3∙2х-4=0
2х=у
у2+3у -4=0
Д=25
у1=12х=1 2х=20 х=0
у2=-42х!=-4 мүмкін емес.
Ж : х=0
2.2.Оқулықпен жұмыс. Тақтада орындау.
№198
* 8х=16 2) 25х=15 3) 43-2х=42-х 4) 2х-2=1
23х=24 52х=5-1 3-2х=2-х 2х-2=20
3х =4 2х=-1 -2х+х=2-3 х-2=0
х=4 3 х=-12 -х=-1 х=2
х=1
№200
* 32х+1=92х 2) 2∙22х-3∙2х-2=0
3∙32х=92х 32х=уж.айн. 2х=у
3у=у2 2у2-3у-2=0
у2-3у=0 Д=9-4∙2∙-2=9+16=25
у(у-3)=0 у1=3+54=2
у=0 у-3=0 у2=3-54=-12
32х!=0 у=3 2х=2 2х!=-12
м.емес 32х=3
2х=1 х=1 м.емес
х=12 Ж: х=1
Ж: х=12
Сергіту сәті.
* Барлығымыз орнымыздан тұрып, көбейту кестесін еске түсірейік!
* 1-20 дейінгі санаймыз, санау барысында 3-ке бөлінетін сандардың орнына <<жаңылыспаймыз>> деп айтамыз.
2.3.Тест тапсырмалары.
І нұсқа
1.5х=125
А)1 B) 2 C) 3 D) 4
2. 2х+2=8
А)1 B) 2 C) 3 D) 0
3. 2x-4 = 5x-4
А)0 B) 5 C) 3 D) 4
4. 3х2=27
А)6 B) 2 C) 8 D) 4
5. 9x - 4∙3x +3=0
А)(0;1) B)(0;2) C)(1;2) D)(1;3)
ІІ нұсқа
1. 3х=27
А)1 B) 2 C) 3 D) 4
2. 2х+1=16
А)1 B) 2 C) 3 D) 0
3. 8x-5 = 9x-5
А)0 B) 5 C) 3 D) 4
4. 5х2=25
А)6 B) 2 C) 8 D) 4
5. 4x - 3∙2x +2=0
А)(1;2) B)(0;2) C)(0;1) D)(1;3)
Тест тапсырмалардың дұрыс жауаптары.
№
І нұска
ІІ нұсқа
1
D
С
2
A
C
3
D
B
4
A
D
5
A
C
3.Толғаныс.
- Көрсеткіштік теңдеулерді шешуде қолданылатын тәсілдердің алгоритмінің қадамдарының ретін тап.
1-топ. Жаңа айнымалы енгізу
1)айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу; 2) шыққан теңдеуді шешу; 3)алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау; 4)табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру; 5)берілген теңдеудің шешімін жазу.
2-топ. Бірдей негізге келтіру 1)теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізге келтіру; 2)теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрсеткішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу; 3)шыққан теңдеуді шешу; 4)табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру; 5)берілген теңдеудің шешімін жазу.
ІІІ.Қорытынды.
1. Үй тапсырмасын беру.
- Осы әдістермен қолданып үй жұмысын орындаңдар. №199 есеп.
2. Бағалау.
2.1.Оқушылардың білімін бағалау.
0-1 <<2>>, 2-4 <<3>>, 5-6 <<4>>, 7-ден жоғары <<5>>.
Аты-жөні:
Сұрақ-жауап
Топтық жұмыс қорғау
Есеп шығару
Тест
Барлығы
Бағасы
2.2.Қатысушылардың сабақтан алған әсерін бағалау.
<
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz