Көрсеткіштік теңдеулер тақырыбы бойынша бекіту сабағының сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы : «Көрсеткіштік теңдеулер»

Сабақтың мақсаты :

Білімділігі : Оқушылардың көрсеткіштік теңдеу тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеп, қорытындылау, ережені қайталау арқылы естесақтау қабілеттерін дамыту.

Дамытушылығы : Оқушылардың тез ойлау қабілеттерін арттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

Тәрбиелігі : Бірлесіп жұмыс істеуге, сыйластыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс, жеке жұмыс.

Сабақтың типі: Бекіту сабағы

Сабақтың көрнекілігі : Ментальды карта, семантикалық карта, слайд, нақыл сөздер

Пәнаралық байланыс: Өзін-өзі тану

Сабақтың барысы :

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Тренинг. «Сөйлейтін қолдар»

2. Топқа бөлу.

ІІ. Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау. /қайталау сұрақтары/

2. Мағынаны тану.

2. 1. Ментальды карта

2. 2. Оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

2. 3. Тест тапсырмалары

3. Толғаныс.

ІІІ. Қорытынды.

1. Үй тапсырмасын беру

2. Бағалау.

2. 1. Оқушылардың білімін бағалау

2. 2. Қатысушылардың сабақтан алған әсерін бағалау

І. Ұйымдастыру бөлімі.

1. Тренинг . «Сөйлейтін қолдар». Оқушылар мен сабаққа қатысушылар ішкі және сыртқы шеңберлер құрап, бір-біріне қарсы тұрады. Тек қана қолдың көмегімен амандасу, ризашылық білдіру, жұбату, қолдау көңіл-күйлерін білдіреді. Әр іс-әрекеттен кейін екі шеңбер құраушылар қарсы бағытта қозғалады.

2. Топқа бөлу . Ұлы математиктердің сөздері арқылы оқушыларекі топқа бөлінеді.

1) . «Табиғаттың ұлы кітабы математика тілінде жазылған». Г. Галилей

2) . «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек». М. В. Ломоносов

ІІ. Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау. /қайталау сұрақтары/

Екі топ жарысып жауап береді.

Көп нүктенің орнына керекті сөзді қой.

1. a х a^{х}\ өрнегінде х . . . деп аталады.

Дұрыс жауабы: дәреже көрсеткіші

2. Көрсеткіштік функцияның анықталу облысы . . .

Дұрыс жауабы: (−∞; +∞)

3. Көрсеткіштік функцияның мәндер жиыны . . .

Дұрыс жауабы: (0; +∞)

4. Функция f(x) = a х a^{х} барлық анықталу облысында кемиді, егер . . .

Дұрыс жауабы: 0<а<1

5. Функция f(x) = a х a^{х} барлық анықталу облысында өседі, егер . . .

Дұрыс жауабы: а>1

2. Мағынаны тану.

2. 1. Ментальды карта. Топтық жұмыс. Шығарылған мысалды түсіндіріп қорғау.

1-топ. Бірдей негізге келтіру.

27 х = 1 81 = \frac{1}{81}

3 = 3 = 3 -4

= 4 = - 4

х = 4 3 = - \frac{4}{3}

Ж: = 4 3 = - \frac{4}{3}

2-топ. Жаңа айнымалы енгізу

2 +3 2 \bullet 2 х -4 = 0 = 0

2 х = у = у

у 2 +3у -4 = 0 = 0

Д = 25 = 25

у 1 = 1 = 1 2 х = 1 = 1 2 х = 2 = 2 0 х = 0 = 0

у 2 = 4 = - 4 2 х 4 \neq - 4 мүмкін емес.

Ж : х = 0 = 0

2. 2. Оқулықпен жұмыс. Тақтада орындау.

№198

  1. 8х=16= 16\2) 25х=15= \frac{1}{5}3) 43-2х=4= 42-х4) 2х-2=1= 1

2 = 2 4 = 2^{4} 5 = 5 1 = 5^{- 1} 3-2х = 2 х = 2 - х 2 х-2 = 2 = 2 0

= 4 = 4\ \ \ \ = 1 = - 1 -2х+х = 2 3 = 2 - 3 х-2 = 0 = 0

х = 4 3 = \frac{4\ \ }{3} х = 1 2 = - \frac{1}{2} = 1 = - 1 х = 2 = 2

х = 1 = 1

№200

  1. 32х+1=92х= 9^{2х}2) 2•22х−3•2х−2=0\bullet 2^{2х} - 3 \bullet 2^{х} - 2 = 0

3 3 2 х = 9 \bullet 3^{2х} = 9 3 = у = у ж. айн. 2 х = у = у

= у = у 2 2 -3у-2 = 0 = 0

у 2 -3у = 0 = 0 Д = 9 4 2 ( 2 ) = 9 + 16 = 25 = 9 - 4 \bullet 2 \bullet ( - 2) = 9 + 16 = 25

у(у-3) = 0 = 0 у 1 = 3 + 5 4 = 2 = \frac{3 + 5}{4} = 2

у = 0 = 0\ \ \ \ у-3 = 0 = 0\ у 2 = 3 5 4 = 1 2 = \frac{3 - 5}{4} = - \frac{1}{2}

3 0 \neq 0 у = 3 = 3 2 х = 2 = 2 2 х 1 2 \neq - \frac{1}{2}

м. емес 3 = 3 = 3

= 1 = 1 х = 1 = 1 м. емес

х = 1 2 = \frac{1}{2} Ж: х = 1 = 1

Ж: х = 1 2 = \frac{1}{2}

Сергіту сәті.

  • Барлығымыз орнымыздан тұрып, көбейту кестесін еске түсірейік!
  • 1-20 дейінгі санаймыз, санау барысында 3-ке бөлінетін сандардың орнына «жаңылыспаймыз» деп айтамыз.

2. 3. Тест тапсырмалары.

І нұсқа

1. 5 х = 125 5^{х} = 125

А) 1 B) 2 C) 3 D) 4

2. 2 х + 2 = 8 2^{х + 2} = 8

А) 1 B) 2 C) 3 D) 0

3. 2 x-4 = 5 x-4

А) 0 B) 5 C) 3 D) 4

4. 3 х 2 = 27 3^{\frac{х}{2}} = 27

А) 6 B) 2 C) 8 D) 4

5. 9 x - 4∙3 x +3=0

А) (0; 1) B) (0; 2) C) (1; 2) D) (1; 3)

ІІ нұсқа

1. 3 х = 27 3^{х} = 27

А) 1 B) 2 C) 3 D) 4

2. 2 х + 1 = 16 2^{х + 1} = 16

А) 1 B) 2 C) 3 D) 0

3. 8 x-5 = 9 x-5

А) 0 B) 5 C) 3 D) 4

4. 5 х 2 = 25 5^{\frac{х}{2}} = 25

А) 6 B) 2 C) 8 D) 4

5. 4 x - 3∙2 x +2=0

А) (1; 2) B) (0; 2) C) (0; 1) D) (1; 3)

Тест тапсырмалардың дұрыс жауаптары.

І нұска
ІІ нұсқа
№: 1
І нұска: D
ІІ нұсқа: С
№: 2
І нұска: A
ІІ нұсқа: C
№: 3
І нұска: D
ІІ нұсқа: B
№: 4
І нұска: A
ІІ нұсқа: D
№: 5
І нұска: A
ІІ нұсқа: C

3. Толғаныс.


Ұқсас жұмыстар
Көрсеткіштік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері: сабақ жоспары
11-сыныпқа арналған көрсеткіштік теңдеулер тақырыбындағы ашық сабақ жоспары
Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері - қорытынды сабақ жоспары
Таңдау курсындағы олимпиадаға даярлау: тақырыптық жоспар және көрсеткіштік-логарифмдік теңдеулер бойынша сабақ жоспары
Дарынды оқушыларға арналған Квадрат теңдеулер тақырыбы бойынша қайталау сабағының жоспары
Көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйелерін шешу әдістері
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері
11-б сынып Алгебра және анализ бастамалары: Көрсеткіштік теңдеулер сабақ жоспары
Көрсеткіштік теңдеулер: теориясы, шешу әдістері және тестілік жаттығулар
11-сынып: §11 Көрсеткіштік теңдеулер және олардың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz