Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Біздің заң. хамит ерғалиев

Сабактын такырыбы :Біздің заң. Хамит Ерғалиев
Сабактын максаты:
1.Әрбір окушының заң туралы қарапайым түсініктерінің қалыптасуына мүмкіндік жасау.Адам күнделікті өмірде, қоғамда заңнан тыс бола алмайтынын байқату.
2.Оқушының ойлау, шығармашылық дағдыларын дамыту.
3.Занды білу-өмір сүрудегі сауаттылық,өзін-өзібасқара білу мүмкіндіктері екенін, өз Отанына деген құрмет екенін сезіндіру.
Сабақтын көрнекілігі: <<Қазакыстан Республикасының Конститутциясы>> (кітапша) , мерекелік,салтанатты ілінген рәміздері.
Сабактын барысы:
1.Қызығушылыкты ояту.
-Балалар,Білім күні мерекелерін құтты болсын!
30 тамыз күні тағы кандай мереке қткенінт кім айта алады ?
Әрине,Қазакстан Республикасының Конститутциасы күні .Бұл қандаймереке екенін сендер білесіндер.Конституциа-еліміздін Ата Заны.
Оқушыларды тактада жазылған,Зандарды кұрметтеиміз,Занды мойындаймыз,Занды білуге талпынамыз,Рәміздерді мақтан етеміз топтарына бөліп отырғызу.
Заң деген не?
Адам заңды қалай үйренеді?
Заң не үшін керек?
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім

а)Кестенің <<Білемін>> бөлігін толтыру.
ә) - Сендер заң туралы не білгілерің келеді?
2.Мағынаны тану.
Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
Ақын еліміздің заңын қалай дәріптеген?
Адамның заңсыз өмір сүре алмайтынын қалай түсіндіреді?
Халықтың ізгі арманы ыыз өмір сүре алмайтынын қалай түсіндіреді?
Халықтың ізгі арманы не?
34-бап. <<2. Әркім Республиканың мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге міндетті>>.
38-бап. <<Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға міндетті>>.
3.Ойтолғау.
Өз еліңнің заңын құрметтеу дегенді қалай түсінесіндер?
Заңның орындалуын күнделікті өмірден қалай көруге болады?
Заңды білмеуден адам қандай қиындықтарға ұшырауы мүмкін?
Мемлекеттік рәміздерді құрмет тұту дегенді қалай түсінесің?
-Бүгін біз не үйрендік?
-Өзің үшін қандай жаңалық аштың?
-Мектеп ережелері заң бола ала ма?
Ойды жалғастыр:
Балалардың сөйлеуге құқығы бар,бірақ
__________________________________________________________________________________________________________________________, сабаққа байланысты сұрақтар қоюға құқығы бар.

4.Үйге тапсырма.Өлеңді мәнерлеп оқу.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ сазгерлері
“ гүл - өмір көркі ”
Қасым Аманжоловтың портреті, интерактивті тақта
Қасым -ән, қасым -жыр
Бауыржан Момышұлы, 1947 жыл
ПОЭЗИЯ КЕШІ Строка, оборванная пулей Оқпен үзілген өлең жолдары
Ата - аналарды таныстыру
Х дыбысы мен әрпі
Сыр сандық кімнің өлеңі
Суреттерді құрастыру арқылы оқушыларды топқа бөлу
Пәндер