Жер бедері мен пайдалы қазбалары

Сыныбы: 7 «А» Күні: Пән мұғалімі: Адамбаева Айгуль Омирсериковна

Сабақтың тақырыбы : §16-17. Жер бедері мен пайдалы қазбалары

Сабақтың оқыту мақсаты : Материктің жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы сыни және рефлективті қатынас жасай алуға төселдіріп, шығармашылыққа жетелеу.

Міндеттері: - Оқушылардың бірлесе оқу машықтарын жетілдіру;

- мәтіндегі негізгі ойды анықтату арқылы танымдық іс - әрекетке тарту;

- топтық жұмыстағы жауапкершілікті орнықтыру.

Қолданылатын модулдер: Оқытуды басқару және көшбасшылық. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Бағалау, АКТ

Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ -жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Стратегиялар : «Блум таксономиясы», «Көпір», Венн диаграммасы, «Ой салу», «Ментальды карта», «Рефлексия»

Бөлімдері
Эпизод
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Ресурстар
Бөлімдері: Кіріспе
Эпизод: 7
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

«Көпір»

Үй тапсырмасын пысықтау

Топтастыру

  1. баланы 3-топқа бөлемін.
Оқушының іс -әрекеті:
  1. Еуразияның ең биік нүктесі?
  2. Ең төмен жатқан нүктесі?
  3. Материк жағалауын қандай мұхиттар шайып жатыр?

Оқушылар топқа бөлінеді.

Ресурстар: Суреттер
Бөлімдері:

Тұсаукесер

Эпизод: 10
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Теория бойынша « Білу»

(тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

Оқушының іс -әрекеті:

Еуразияның жер бедері алуан түрлі.

Материктің теңіз деңгейінен орташа биіктігі 840м

Материктегі 14 шыңның абсолют биіктігі 8000 м-ден жоғары.

Ең биігі- Джомолунгма 8848м

Теңіз деңгейінен ең төмен жатқан Өлі теңіз (-403м)

Ең ежелгі - Шығыс Еуропа, Сібір, Қытай-Корей, және Оңтүстік Қытай платформалары.

Еуразия литосфералық тақтасының соқтыңысу жүрген оңтүстік бөлігінде өте күшті тау жасалу жүрді.

Аса биік, құрылымы күрделі тау жүйелері - Кавказ таулары, Армян және Иран таулы қыраттары, Памир, Тибет таулы қыраты, Гималай таулары қалыптасты.

Альпі -Гималай белдеуі Еуразияның оңтүстік батысынан Азияның оңтүстік - шығысына дейін созылып жатыр.

Күшті жер сілкінулер Тынық мұхиттық геосинклиналдық белдеуде де байқалады.

Жер сілкіну орталықтарынан жан - жаққа шеңбер жасап, жылдам тарайтын күшті толқындар - цунами жағалаудағы қалаларға үлкен апат әкеледі.

Жанартау әрекеті тоқталмаған кейбір аудандарға ыстық сулардың атқылауы - гейзерлер тән

Оңтүстіктегі Альпі - Гималай белдеуінде материктің ең биік таулары шоғырланған.

Памир тауында материктегі ең ірі тау мұздығы Федченко мұздығы (ұзындығы 77 км) орналасқан.

Ресурстар:

Қолдан жасалған материал

Атлас

Оқулық

Бөлімдері: Негізгі бөлім
Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Теория бойынша « Түсіну»

(Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарын тереңдету үшін қойылады)

Оқушының іс -әрекеті:

1. Неліктен Еуразия материгі пайдалы қазбаларға бай болып келеді?

Ж: себебі. Материктің даму тарихының ұзақтығы, жер қыртысы құрылымдарының күрделілігі.

2. Неліктен Тынық мұхиттық геосинклиналдық белдеуді «Отты шеңбер» деп атайды?

3. Неліктен биік таулпардағы шыңдарын альпілік жер бедері деп атайды?

Ресурстар:

Таратпа материал

оқулық

Бөлімдері: 15
Эпизод:

Теория бойынша « Талдау»

  1. Салыстыр
  2. Айырмашылығы неде?
  3. Ұқсастығы неде?

Венн диаграммасы арқылы қамту

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Венн диаграммасы арқылы Арабия және Үндістан түбектерінің пайдалы қазбаларын салыстырыңдар.

Арабия Ұқсастығы Үндістан

Оқушының іс -әрекеті:

Атлас

Ватман

флипчарт

Бөлімдері:
Эпизод:

Теория бойынша « Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны құрастыру тапсырмалары оқушының басты идеясына жазған жауабына қойылады)

Мұғалімнің іс -әрекеті: Тақырыптың басты идеясын сызба түрінде беріп, толтыру
Оқушының іс -әрекеті: Ватман
Бөлімдері:

Қорытынды

Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті: Практика бойынша: «Қолдану»
Оқушының іс -әрекеті: Кескін картаға Еуразия аумағындағы ежелгі платформаларды және оларға сәйкес келетін ірі жазықтарды, геосинклиналдық белдеулер мен олардағы тау жоталарының жату бағыттарын белгілеп, аттарын жазыңдар.
Ресурстар:

Кескін карта

флипчарт

Атлас

Бағалау парағы

Бөлімдері: 3
Эпизод:

Рефлексия.

Эссе жазу

Мұғалімнің іс -әрекеті: Оқушылар сабақ барысында не ұнағанын, ұсыныстарын, пікірлерін жазады .
Оқушының іс -әрекеті: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Еуразия пайдалы қазбалары
Оңтүстік америка. жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Тақырып Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Солтүстік Американың жер бедері және пайдалы қазбалары
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Еуразиялық жер бедері мен пайдалы қазбалары
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Солтүстік жартышар материктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz