Еуразия материгінің климаты

Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы

№ 44 орта мектептің география пәнінің мұғалімі

Адамбаева Айгуль Омирсериковна

Сабақтың тақырыбы : Еуразия материгінің климаты.

Сабақтың оқыту мақсаты : Материктің климаты туралы оқушылардың зерттеушілік шығармашылық қабілетін арттыру

Міндеттері: - Оқыған мәтіннен алған мәліметтерін өмірмен байланыстыра алу дағдыларын қалыптастыру;

- Пікір алмасу барысында тең құқылы серіктестер болуын қамтамасыз ету

- Топтық жұмыста оқушы белсенділігін жетілдіру.

Қолданылатын модулдер: Оқытуды басқару және көшбасшылық. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Бағалау, АКТ

Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ -жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Стратегиялар : “Топтастыру”, «Блум таксономиясы”, “Диалогтық оқыту”, “Венн диаграммасы”, «Ментальді карта»

“Рефлексия”

Бөлімдері
Эпизод
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Ресурстар
Бөлімдері: Кіріспе
Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

«Көпір»

Үй тапсырмасын пысықтау

Топтастыру

15 баланы 3-топқа бөлемін.

Оқушының іс -әрекеті:
  1. Еуразия жер бедерінің негізі белгілерін ата?
  2. Ең биік және ең төмен жатқан нүктесі?
  3. Магмалық пайдалы қазбаларды ата?
  4. Шөгінді пайдалы қазбалар қай аймақта кең таралған?

Оқушылар топқа бөлінеді.

Ресурстар: Суреттер
Бөлімдері:

Тұсаукесер

Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Теория бойынша « Білу»

(тақырып мазмұны бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Нені? Қашан? Не істеді? сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)

Оқушының іс -әрекеті:
  1. Мұндасолтүстік жарты шарғатән климаттың барлық белгілері байқалады.
  2. орны мен әр түрлі ендіктерде орналасуынабайланысты күн сәулесі поляр шеңберінен солтүстікке қарай орналасқан бөлігіне аз түссе, оңтүстікке қарай біртіндеп артады.
  3. Жер шарындағы жауын -шашынның ең көп түсетін жер ЕуразиядағыГималайдың оңтүстік - шығысбеткейі.
  4. Солтүстік -Шығыс Сібірдегі-710Стемпература тіркелгенОймяконелді мекені солтүстік жарты шардағы суықтық полюсі болып табылады.
  5. Ыстық әрі аптапты ҮндістандағыТар шөлінде +530Стемпература байқалады.
Ресурстар:

Қолдан жасалған материал

Атлас

Оқулық

Бөлімдері: Негізгі бөлім
Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Теория бойынша « Түсіну»

(Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарын тереңдету үшін қойылады)

Оқушының іс -әрекеті:

1. Неліктен материк бойынша жауын -шашынның мөлшері мен түсу мерзімі әр түрлі?

2. Неліктен Еуразия материгінде солтүстік жарты шарға тән барлық климаттық белдеулер кездеседі?

3. Неліктен биік таулы аймақтарда климаттық жағдайлар өзгереді?

Ресурстар:

Таратпа материал

оқулық

Бөлімдері: 10
Эпизод:

Теория бойынша « Талдау»

  1. Салыстыр
  2. Айырмашылығы неде?
  3. Ұқсастығы неде?

Венн диаграммасы арқылы қамту

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Оқулық мәтіні мен климаттық картаны пайдаланып Венн диаграммасы арқылы қоңыржай және субтропиктік белдеулер бойынша климат сипатының өзгерістерін анықтаңдар.

Қоңыржай Ұқсастығы Субтропиктік

Оқушының іс -әрекеті:

Атлас

Ватман

Бөлімдері: 10
Эпизод:

Теория бойынша « Жинақтау»

(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны құрастыру тапсырмалары оқушының басты идеясына жазған жауабына қойылады)

Мұғалімнің іс -әрекеті: Климаттық картаны пайдалана отырып, 50 с. е. бойынша қоңыржай белдеудің теңіздік және континенттік климаттарының салыстырмалы кестесін толтыр.
Оқушының іс -әрекеті:

Ватман

флипчарт

Бөлімдері:

Қорытынды

Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті: Практика бойынша: «Қолдану»
Оқушының іс -әрекеті:

Берілген климаттық диаграммаларды жоспар бойынша талдау жасап, олардың қандай белдеу мен климат сипатына сәйкес келетінін анықтау.

А) ең суық және ең ыстық айдың орташа температурасын анықтау.

Ә) жылдық температураның айырмашылығын анықтау

Б) Жылдық жауын -шашын мөлшерін және түсу мерзімін анықтау

В) Берілген диаграммаға сәйкес келетін климаттық белдеу мен клиат сипатын анықтау.

Лиссабон

А) ең ыстық 22 0 С тамыз айында, ең суық 10 0 С қаңтар айында түседі.

Ә) 12 0 С

Б) Ең көп жауын - шашын 120 мм қараша айында, ал ең аз жауын - шашын 10 мм шілде, тамыз айларында түседі.

В) Субтропиктік климат белдеуі тән.

Улан-Батор

А) ең ыстық 19 0 С шілде айында, ең суық 19 0 С ақпан айында түседі.

Ә) 38 0 С

Б) Ең көп жауын - шашын 90 мм шілде айында, ал ең аз жауын - шашын 0 мм қаңтар, ақпан, наурыз айларында түседі.

В) Қоңыржай климат белдеуі тән.

Джакарта

А) ең ыстық 26 0 С мамыр айында, ең суық 24 0 С сәуір айында түседі.

Ә) 2 0 С

Б) Ең көп жауын - шашын 300 мм қаңтар, ақпан айында, ал ең аз жауын - шашын 40 мм, тамыз айларында түседі.

В) Экваторлық климат белдеуі тән.

Ресурстар:

Оқулық

Атлас

Диаграмма

Бөлімдері: 5
Эпизод:

Рефлексия.

Эссе жазу

Мұғалімнің іс -әрекеті: Оқушылар сабақ барысында не ұнағанын, ұсыныстарын, пікірлерін жазады .
Оқушының іс -әрекеті: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Африка материгі-10 сағат
Солтүстік жартышар материктері
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Солтүстік Америка материгінің жер көлемі
Солтүстік Мұзды мұхиты
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады
Еураияның халқы және елдері
Қазақстанның экологиялық проблемалары
Аустралия материгінің оңтүстігінде орналасқан арал
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz