Файл қосу

7- ге көбейту және бөлу. (математикадан сабақ)

Пән: Математика
Ерейментау білім бөлімі
Павловка орта мектебі






Тақырыбы : << 7- ге көбейту және бөлу>>
(математикадан ашық сабақ)




Өткізген: Арилина А.Б.




Тақырыбы: 7-ге көбейту және бөлу.
Мақсаты : 1. 7-ге көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру және оны пысықтау;қалдықпен бөлу жағдайларын қарастыру;
2. Көбейту, бөлу амалдарына есептеу дағдысын қалыптастыру;
3. Табиғатты сүюге ,қорғауға , аялауға, дәптерге таза, әдемі жазуға тәрбиелеу;пәнге деген қызығушылықтарынын арттыру.
Түрі :аралас.
Әдісі : саяхат сабақ.
Көрнекілігі : жыл мезгілдерінің суреттері, Абайдың өлеңдері , балықтар, құстар,карточкалар,шырша.
Барысы : І . Ұйымдастыру кезеңі.
* Сабаққа оқушылардың назарын аудару.
* Ауызша шот. ( Тірек сигнал карточкалар мен жұмыс.) 49:7;7* 8; 9*7;7:7 т.б
* Жеке карточкалармен жұмыс (5 оқушы) 2 тақтада, 3-дәптерінде. Тексеру,бағалау.
ІІ. Жаңа сабақ: 1. Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен танысу.
2. Дәптермен жұмыс
3. Абай << Қыс>>
А ). Қыс мезгілі: << Шырша << жасау керек.
2.Оқулықпен жұмыс. №1. Есепті оқу. Талдау , шешу.
Ж .- 48 (д)
Т -24(д)
Б .- 9 балаға
Әр бала неше дәптер алды-?
(48+24):9=8 (д)
Жауабы : 8 дәптерден тиді.

* 1-ші амалмен нені біліп алдық ? 2-ші амалмен ше? 1-ші тәсілмен орындауға бола ма? Неге ?
Ә ). Ә - 32 кг
Ж - 28 кг
Қ -? .
1. 28 :4=7 кг - 1 күн
2. 32-28= 4 кг
Жауабы : 4 кг ет қалды
№2 (ауызша)
* Санды 7-ге бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ?
* Неге ? ( 1,2,3,4,5,6.)
* Жаңа жыл мерекесі де таяп қалды . Қыс мезгілінен соң қай жыл мезгілі келеді?
* Көктем .
* Көктем келгенін қалай бақылауға болады?
* Дұрыс .
Абай " Жазғытұрғы "
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы.
Масатыдай құлпырған жердің жүзі.
Жан - жануар ,азамат анталаса,
Ата - анадай елжірер күннің көзі.

Түйе боздап, қой қоздап-қорада шу,
Көбелек пен құстар да сайда ду-ду.
Гүл мен ағаш майысып қарағанда ,
Сыбдыр қағып, бұрандап ағады су.

-Құстар ұшып келеді. Сендерге тапсырмалар әкелді. ( Қарлығаш пен ұзақ)
А). 70-ті 7 есе кемітуді өрнек түрінде жаз.
Ә). Белгісіз санды 7 есе арттыруды өрнек түрінде жаз. Х*7
Б). 70-ті 7 - ге кемітуді өрнек түрінде жаз
В). Белгісіз санды 7 - ге арттыруды өрнек түрінде жаз. Х+7
ІІІ. Сергіту сәті." Ормандағы аю"

IV. Бекіту. " Жаз" Абай.
" Балық аулау" (І- нұсқа, ІІ-нұсқа)
а) Ойлаған санды 7 есе арттырғанда 63 саны шықты . (Х*7 =63)
ә ) Ойлаған санды 7 - ге арттырғанда 63 шықты.( х+7=63 х=56)
Тексеру. Бағалау.Дәлелдеу.
V ." Күз" Абай. Шығармашылық тапсырма.

Сұр бұлт, түсі суық, қаптайды аспан,
Күз болып ,дымқыл думан жерді басқан.
Білмеймін тоңғаныма, тойғаныма,
Жылқы ойнап,тай жарысқан,бие қашқан.

________________


5 бөрене әзірлеуге болады. 2 *4=8 мин Жауабы: 8 мин жұмсады.
№7 ( қатарлар бойынша).
7:1=7 28:4=7 56:7=8
14:2=7 35:5=7 63:9=7
21:3=7 42:6=7 70:10=7
VІ. Қорытынды. (оқушылар өздері қорытындылайды)?
* 7-ге бөлгенде қандай қалдық қалуы мүмкін?
VІІ. Үйге: 90- бет №5
VІІІ. Бағалау.

Ерейментау білім бөлімі
Павловка орта мектебі
2291715794385









Тақырыбы :
<< Бірдей қосылғыштардың қосындысын табу>>



Өткізген: Арилина А. Б.



ТАҚЫРЫБЫ: Бірдей қосылғыштардың қосындысын табу.
МАҚСАТЫ:
1). Оқушылардың бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, әр түрлі тапсырмалар орындауға, екі және бір амалды есептер шығаруға, теңдеулер шешуге үйрету;
2).Оқушылардың зейінін, ойлау, зерде үрдістерін дамыту,қиялын ұштап,қабілеттерін шыңдау, іскерлік дағдыларын қалыптастыру;
3).Оқушылардың ойын арқылы ақыл-ой белсеңділігін тәрбиелеу,алғырлыққа,тапқырлыққа тәрбиелеу. Сауатты, таза, әдемі жазуға баулу .
Әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру.
Түрі : жарыс, ойын.
Көрнекіліктері: тірек сигнал карточкалары, дөңгелектер ( қызыл, сары, көк)
<< ТЕЛЕФОН>> , << ДЕНСАУЛЫҚ ШЫҢЫ>>, << ОЙЛАН, ТАП>> ойындары, перфокарталары, кесте, гүлдер.
БАРЫСЫ: І . Ұйымдастыру кезеңі.
1). Оқушылардың назарын аудару. Сәлемдесу.
2). Жеке каточкалармен жұмыс.(4 оқушы)
3). Өткен тақырыпты қайталау:
а) тірек сигнал карточкалармен жұмыс: 2 онд.8бірл.+7бірл.
2онд.+3онд.; 9 онд-2 онд.
4). << Телефон>> ойыны ( ауызша шот)
ІІ ЖАҢА САБАҚ.
1). Сабақтың мақсатымен, тақырыбымен танысу
2). Кестемен жұмыс (тақтада)
- Екі домбырадан неше рет алынған ?( 3 )
- Барлығы неше домбыра? (6)
- Қандай бірдей қосылғыштармен 6 санын алмастырдық? ( 2+2+2)
- Екі түймеден неще рет алынған? (4)
- Барлығы неше түйме? (8)
- 8 сансын қандай бірдей қосылғыштардың қосыдысымен алмастырдық ?
( 2+2+2+2)
ІІІ Оқулықпен жұмыс.
1). << Денсаулық шыны>> ойыны. (Тақтаға <<Денсаулық шыны>> ілінеді) . Оқушылар тапсырмаларды дұрыс ,тиянақты орындап, топпен шынға көтеріледі. Жазылған сиқырлы сөздерді хормен оқиды.)
2). Дәптермен жұмыс а) ай,күнді жазу
№3( тақтада). Оқушылар кезек-кезекпен шығып , тапсырмаларды орындайды.
2+2+2+2 3+3 5+5
4+4 2+2+2 2+2+2+2+2
6+6 4+4+4 3+3+3
3+3+3+3 2+2+2+2+2+2

№4. Есепті оқу, талдау.
* Наурыз мерекесіне неше парақ түсті қағаз жұмсалды?
* Ақ қағаз туралы не айтылды?
* Есептің сұрағы қандай?
* Есеп неше амалмен шығарылады?
* Неліктен ?
?№ №? ?
Түсті қағаз - 37
Ақ түсті -? 18 парақ артық
(38+18)+37=92 парақ
Жауабы: барлығы 92 парақ қағаз жұмсалды
- Бірінші амалмен нені біліп алдық?
- Екінші амалмен ше?
-Есепті бір амалмен шығарылатын есепке айалдырыңдар
-Не істеу керек?
-Есепті оқыңдар және шығарыңдар.
Түсті қағаз-37парақ
Ақ түсті-?18 парақ артық
37+18=55 парақ
Жауабы: 55 ақ парақ жұмсалды
IV Сергіту сәті. <<Менің досым>>
V. Бекіту 1). <<Белгісіз санды тап>> ойыны.
Алдымызға бүркіт кедергі болды. Ол бізге тапсырма дайындап қойыпты, егер оны дұрыс орындасақ, жоғары көтерілеміз.
Белгісіз саннан 32-ні кеміткенде 53 болды.
Х-32=53 бұл не? (теңдеу)
х=53+32
х=85
85-3=53
53=53
Бір оқушы шығару жолын түсіндіреді.
2). <<Білім арқаны>> ойыны.
-Екі оқушы тақтаға шығып, тапсырманы орындайды:
(12 6) =8
(12+6)-10=8
(12-6)+2=8
-Орындағаннан кейін екі гүлді алып, сиқырлы сөздер оқылады. (хормен)
VІ. Қорыту
-Қандай тақырыппен таныстық? Денсаулық шыңына жету үшін қандай тапсырмалар орындадық? Денсаулықтарың мықты болу үшін не істеу керек?
VІІІ. Үйге 149 бет№6
ҮІІ.Бағалау
-Оқушылардың білімін дөңгелектерің көмегімен бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушылардың білімін бағалау.
ҮІІІ. <<Тілектер >> ойыны



Ұқсас жұмыстар
Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып
Ойлаған сан қандай сан
Математикалық ойлау есептері
Біздің топ
Қасиетті жеті саны.8-11 сынып
Күрделірек санды өрнектер
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Сабақ тақырыбы. Үйге тапсырма
Санды 7-ге көбейту, бөлу
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары
Пәндер