Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

8 сынып. қатты денелердің деформациясы


Фиика пәні мұғалімі: Мұңдыбекова Ұлбосын Ақылтайқызы

Қысқа мерзім жоспары

|Тақырыбы |Қатты денелердің деформациясы. Деформация түрлері |
|Сыныбы |8 «А» |
|Күні |20.11.2013 |
|Мақсаты |Қатты дененің деформациясы туралы мағлұмат беру, деформация” ұғымы туралы|
| |білімдерін жетілдіру,қалыптастыру. Гук заңын меңгерту |
|Міндеттері |Деформация ұғымымен таныстыру |
| |Тақырып негізінде көзқарасын дамыту |
| |Оқушы бойында өз бетінше есептер шығаруын, білім алуын қалыптастыру |
|Ресурстар |Перышкин А.В, Абдуллина Н.Д, Ерғалиева Г.М, физика. Интерактивті тақта, |
| |электронды оқулық, флипчарт, бағалау парақтары. |
|Ұйымдастыру |Сәлемдесу |
|кезеңі |Сурет құрастыру арқылы топқа бөлу (2 топ) |
| |Тренинг. Сенімді қарым – қатынас |
|Тұсаукесер |Құпия зат стратегиясы |
| |Суреттен не көріп тұрмыз? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сөздікпен жұмыс. Глоссарий. «Деформация» ғаламтор арқылы іздеу |
| |Мәтінмен жұмыс |
|Негізгі бөлім|Электронды оқулық |
| |Дене пішінінің немесе өлшемдерінің өзгеруін деформация (латынша |
| |деформация - бүліну, бұзылу) деп атайды. өзгертеді Деформация пластикалық|
| |және серпімді болып бөлінеді. Күштің әрекеті тоқтағаннан кейін, дене |
| |өзінің бастапқы пішіні мен өлшемін өзгертетін болса, мұндай деформация |
| |пластикалық деп аталады. Күштің әрекеті тоқтағаннан кейін дененің |
| |бастапқы пішіні мен өлшемі қайтадан қалпына келетін болса, мындаіі |
| |деформация серпімді деп аталады. Денеге әсер ететін күштердің сипатына |
| |қарай деформацияны келесі түрлерге жіктейді: |
| |Созылу деформациясы; |
| |Сығылу деформациясы; |
| |Ығысу деформациясы ( немесе кесу); |
| |Бұрау деформациясы; |
| |Майыстыру деформациясы. |
| |Есептер шығару |
| |Резеңке тампаның қатаңдығы 7,2* 104 Н/м. Егер таспаға 10кН күш ісер |
| |тетін болса, |
| |онда ол қандай шамаға созылады? |
| |2. Болат серіппе 245 Н күш әрекетінен 35 м-ге ұзарды. Серіппенің |
| |қатаңдығын анықтаңдар. |
| |3. Массасы 0,2 кг балықты тік жоғары көтергенде қатаңдығы |
| |500 Н/м-ге тең қармақ бауы қаншаға созылады? |
| |4. Қатаңдығы 100 Н/м-ге тең сымды 1 см-ге созу |
| |үшін оның шеттеріне қандай күш тұсіру керек? |
| |Сәйкесін тап |
| | |
| |Созылу |
| | |
| | |
| |Серпімді |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Пластикалық |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Серпімді |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сығылу |
| | |
| | |
|Қорытынды |«Жұмбақтас» ойыны |
|бөлім |Ойынның шарты: Кестедегі әріптерді көлденең, вертикаль бағыттарда сыза |
| |отырып, физикалық термин сөздерді тауып жазады. Қай топ көп тапса, сол |
| |топ жеңімпаз атанады. |
| | |
| |Д |
| |О |
| |Р |
| |М |
| |А |
| |Т |
| |Е |
| |Р |
| |И |
| |Ь |
| |Г |
| |А |
| | |
| | |
| |Ш |
| |Ы |
| |Р |
| | |
| | |
| |Е |
| |Ф |
| |Ц |
| |А |
| |Р |
| |И |
| |С |
| |Т |
| |Е |
| |Л |
| |А |
| |Л |
| |У |
| |К |
| |А |
| |М |
| |А |
| |Ғ |
| | |
| |А |
| |Д |
| |И |
| |Ф |
| | |
| | |
| |Т |
| |О |
| |Ғ |
| |Ы |
| |З |
| |А |
| |Т |
| |Е |
| |Л |
| |А |
| |К |
| |Ө |
| | |
| |М |
| |Л |
| |Я |
| |Ф |
| | |
| |Д |
| | |
| |А |
| |Ы |
| | |
| |Д |
| |К |
| |О |
| |С |
| |М |
| |Ж |
| |И |
| |Л |
| | |
| |Д |
| |Ы |
| | |
| |У |
| |З |
| |И |
| |Я |
| |С |
| |Т |
| |Р |
| |Ы |
| |Т |
| |М |
| |Б |
| |О |
| |Л |
| |Т |
| |Е |
| | |
| |Ы |
| |Ж |
| |Е |
| |Р |
| |А |
| |Н |
| | |
| |П |
| |Е |
| |О |
| |Қ |
| |И |
| | |
| |Ш |
| |Н |
| |А |
| |В |
| |М |
| | |
| |Қ |
| |А |
| |У |
| | |
| |Й |
| |А |
| |М |
| |О |
| |М |
| |Н |
| | |
| |К |
| |А |
| |Ү |
| |Н |
| |З |
| |Е |
| |П |
| | |
| |Ы |
| |Т |
| |Т |
| |Ы |
| |С |
| |Р |
| |А |
| |К |
| |К |
| |О |
| |М |
| |И |
| |Я |
| |К |
| |А |
| |А |
| |Р |
| |М |
| | |
| | |
| |О |
| |А |
| |Б |
| |И |
| |А |
| |С |
| |С |
| |А |
| |П |
| |Е |
| |Р |
| |Н |
| |И |
| |Г |
| |Р |
| |А |
| |М |
| | |
| | |
| |Н |
| |Т |
| |А |
| |Ғ |
| |К |
| |С |
| |Е |
| |Л |
| |Е |
| |Т |
| |Е |
| |Х |
| |Л |
| |О |
| |У |
| |Т |
| | |
| | |
| | |
| |Н |
| |А |
| |А |
| |Т |
| |Е |
| |А |
| |Ж |
| |О |
| | |
| |Р |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Сергіту сәті |«Физикалық айтыс» |
|Бағалау | |
| |Оқушының аты – жөні |
| |Сұраққа жауап беру |
| |Сөздікпен |
| |жұмыс |
| |Мәтінмен жұмыс |
| |Есептер шығару |
| |Сәйкесін тап |
| |«Жұмбақтас» ойыны |
| |Қорытынды |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Әр тапсырмаға 1 баллдан беріледі. |
| |1 – 2 балл – «3» |
| |3 – 4 балл – «4» |
| |5 – 6 балл - «5» |
|Рефлексия |«Екі жұлдыз, бір тілек». Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды |
|Үй жұмысы |Мәтінді оқу. Презентация жасау. Тест құрастыру |


Ұқсас жұмыстар
Серпінділік күші
Сыныптан тыс
Күш тақырыбына
Оқушыларды түгендеп, сабаққа зейінін аудару
Дененің массасы
Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі
Молекулалар арасындағы тартылыс күші
Тарауды қайталау
Электр зарядының сақталу заңы
Пәндер