Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ алфавиті, білімді тиянақтау
Тақырыбы: <<Қазақ алфавиті>> Білімді тиянақтау
Мақсаты: Қазақ алфавитінде 42 әріп бар екендігін және алфавит туралы ұғымдарын кеңейту;
Балаларға бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге, ой - өрістерін дамытуға машықтандыру;
Таза, әдемі жазуға, ойын толық айта білуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: слайд, бейне баян, суреттер
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Сыныбымыз тап - таза,
Бор да дайын тақтада.
Денемізді жинақтап,
Отырайық партаға.
* Балалар, бізде ана тілі сабағы, керек құрал - жабдығымызды аламыз.
* Біздің бүгінгі сабағымыз күнделікті жай сабақ емес, артымызда қонақтар отыр, яғни бүгін ерекше сабақ болмақшы. Сондықтан бар білгендеріңді қорықпай, жауап берулеріңді сұраймын. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстыру
* Өткен сабақты пысықтау
* Балалар, сендер балаларға арналған қандай журналдарды білесіңдер? Айгөлек, Мөлдір бұлақ, Балдырған журналдарын білеміз,яғни алдағы уақытта осы журналдарды алып оқимыз. Сендерге арнап қызықты әңгімелер, өлеңдер, суреттер т.б жарияланады, сабағымызды пысықтамас бұрын бүгінгі <<Білім журналының>> бетін парақтай отырып өтпекпіз.
Олай болса, журналымыздың 1-ші беті: <<Алфавит>> қарияның ауылында. Мен сендерге өткен сабақты пысықтау мақсатында сахналап келуге үйге тапсырма берген болатынмын.
Мұғалім: Өте ерте заманда <<Алфавит>> деген ақылды, білімді қария болыпты. Бір күні ел аралап келе жатса, әдемі әннің әуенін естиді. Жақындап келсе, 1 қызыл үйді көреді. Әр үйден жаңағы әннің әуендері естіледі ( а, о, ұ, ө, ү, е )
Хормен: <<Біз дауысты дыбыс әріптерміз>>
Алфавит қария: Сендердің дауыссыз дыбыс екендеріңді білдім. Енді бұдан былай сендер бір көшенің тұрғындары боласыңдар.
Хормен: Сіз енді біздің патшамыз <<Алфавит>> қария боласыз
Алфавит қария: жарайды, олай болса, бәріміз бірге өмір сүреміз.
Хормен: Алфавитті білдіңдер,
Онда жүйе қалып бар.
Біздің қазақ тілінде
42 әріп бар. (слайдтан алфавит көрсетіледі)
Мұғалім: Міне, балалар, Алфавит қария дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір қалыпқа келтіріп рет - ретімен орналастырыпты, қане, балалар, осы алфавитті кім маған жатқа айтып береді
Үй тапсырмасын сұрау: Алфавитті жатқа сұрау
Алфавит дегеніміз не? Әріптердің орналасу ретін айтамыз.
Осы алфавит сөзін буынға бөліп көрейікші Ал-фа-вит 3 буын
* Неге үш буын?
* Дыбыстар нешеге бөлінеді?
* Дыбыстар 2-ге бөлінеді: дауысты, дауыссыз.
* Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 2-ге жуан, жіңішке
* Жұп дауыстыларды атау а-ә, ы-і, ұ-ү, о-ө.
* Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 3- ке, қатаң, ұяң, үнді мыс: п, н, б
* Қар сөз бе, сөйлем бе? Неше әріп, неше дыбыс? Аю сөзі неше әріп, неше дыбыстан тұрады? Неге?
Журналымыздың 2-ші беті: <<Оқулықты аш, әдемі етіп жаз>> деп аталады.
Оқулықпен жұмыс 29 беттегі 23 жаттығуды орындау
* Кісі аттарын алфавит ретімен жаз:
Асылтай, Әлия, Болат, Гүлнар, Ғалия, Дәулет, Еркебұлан, Қайрат, Ораз, Сәуле.
25 - жаттығу:
Ауыздық, жүген, қамшы, құрық, таға, тізгін, үзеңгі.( слайдтан бейнеролик көрсету және слайдтан суреттері көрсетіледі)
Мағлұмат беру:
* Қамшы - атқа мінгенде ұстайтын, атты айдап жүргізетін құрал.
* Жүген - ауыздық пен тізгін арқылы ат басын ырыққа көндіру үшін қолданылады.
* Құрық - басында жібі байланған ағаштан жасалға құрал, асау аттарды, яғни ұстатпай жүрген аттарға, биелерге пайдаланатын құрал
* Таға - аттың тұяғы тозбау үшін және табаны таймау үшін тұяғына тағылатын темірден жасалған құрал
* Ауыздық - жүгеннің арасына бекітілген жылқы аузына кигізілетін бөлшегі
Сергіту сәті: би билету
Журналымыздың 3-ші беті: <<Әдеби мәтін>> деп аталады
* <<Боз бие>> өлеңін мәнерлеп оқу
* Мұғалімнің оқуы ( слайдтан суреттерін көрсету)
* 1 оқушыға толықтай оқыту
* Тізбектей оқыту
* Сұрақ - жауап: Жылқы төлі не? Жылқы атасы кім?
Қорытындылау: Сонымен, біз бүгінгі сабақта сендермен толықтай алфавитті қайталадық. Жаттап келген мақал - мәтелдерімен сабақты аяқтау.
* Арық атқа қамшы ауыр.* Жақсы аттың тісін ашпа.* Жақсы ат алдынан сүрінбей, артынан сүрінеді.* Жақсы ат - жанға серік.* Атың жемқор болса, берді құдай, Қатының жемқор болса, ұрды құдай.* Жақындықты ат айырады, оқымағанды хат айырады. * Ат мінбеген атқа мінсе, шаба-шаба өлтірер, Тон кимеген тон кисе, сілке-сілке тоздырар.* Қара арғымақтан жал кетсе, қарға адым жер мұң болар.
Бағалау
* Оқулық
* Білімді тиянақтау
* Сабақ мақсаты
* Айгөлек, Мөлдір бұлақ, Балдырған журналдары
* Білім журнал
*
Мақсаты: Қазақ алфавитінде 42 әріп бар екендігін және алфавит туралы ұғымдарын кеңейту;
Балаларға бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге, ой - өрістерін дамытуға машықтандыру;
Таза, әдемі жазуға, ойын толық айта білуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: слайд, бейне баян, суреттер
Түрі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Сыныбымыз тап - таза,
Бор да дайын тақтада.
Денемізді жинақтап,
Отырайық партаға.
* Балалар, бізде ана тілі сабағы, керек құрал - жабдығымызды аламыз.
* Біздің бүгінгі сабағымыз күнделікті жай сабақ емес, артымызда қонақтар отыр, яғни бүгін ерекше сабақ болмақшы. Сондықтан бар білгендеріңді қорықпай, жауап берулеріңді сұраймын. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстыру
* Өткен сабақты пысықтау
* Балалар, сендер балаларға арналған қандай журналдарды білесіңдер? Айгөлек, Мөлдір бұлақ, Балдырған журналдарын білеміз,яғни алдағы уақытта осы журналдарды алып оқимыз. Сендерге арнап қызықты әңгімелер, өлеңдер, суреттер т.б жарияланады, сабағымызды пысықтамас бұрын бүгінгі <<Білім журналының>> бетін парақтай отырып өтпекпіз.
Олай болса, журналымыздың 1-ші беті: <<Алфавит>> қарияның ауылында. Мен сендерге өткен сабақты пысықтау мақсатында сахналап келуге үйге тапсырма берген болатынмын.
Мұғалім: Өте ерте заманда <<Алфавит>> деген ақылды, білімді қария болыпты. Бір күні ел аралап келе жатса, әдемі әннің әуенін естиді. Жақындап келсе, 1 қызыл үйді көреді. Әр үйден жаңағы әннің әуендері естіледі ( а, о, ұ, ө, ү, е )
Хормен: <<Біз дауысты дыбыс әріптерміз>>
Алфавит қария: Сендердің дауыссыз дыбыс екендеріңді білдім. Енді бұдан былай сендер бір көшенің тұрғындары боласыңдар.
Хормен: Сіз енді біздің патшамыз <<Алфавит>> қария боласыз
Алфавит қария: жарайды, олай болса, бәріміз бірге өмір сүреміз.
Хормен: Алфавитті білдіңдер,
Онда жүйе қалып бар.
Біздің қазақ тілінде
42 әріп бар. (слайдтан алфавит көрсетіледі)
Мұғалім: Міне, балалар, Алфавит қария дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір қалыпқа келтіріп рет - ретімен орналастырыпты, қане, балалар, осы алфавитті кім маған жатқа айтып береді
Үй тапсырмасын сұрау: Алфавитті жатқа сұрау
Алфавит дегеніміз не? Әріптердің орналасу ретін айтамыз.
Осы алфавит сөзін буынға бөліп көрейікші Ал-фа-вит 3 буын
* Неге үш буын?
* Дыбыстар нешеге бөлінеді?
* Дыбыстар 2-ге бөлінеді: дауысты, дауыссыз.
* Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 2-ге жуан, жіңішке
* Жұп дауыстыларды атау а-ә, ы-і, ұ-ү, о-ө.
* Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 3- ке, қатаң, ұяң, үнді мыс: п, н, б
* Қар сөз бе, сөйлем бе? Неше әріп, неше дыбыс? Аю сөзі неше әріп, неше дыбыстан тұрады? Неге?
Журналымыздың 2-ші беті: <<Оқулықты аш, әдемі етіп жаз>> деп аталады.
Оқулықпен жұмыс 29 беттегі 23 жаттығуды орындау
* Кісі аттарын алфавит ретімен жаз:
Асылтай, Әлия, Болат, Гүлнар, Ғалия, Дәулет, Еркебұлан, Қайрат, Ораз, Сәуле.
25 - жаттығу:
Ауыздық, жүген, қамшы, құрық, таға, тізгін, үзеңгі.( слайдтан бейнеролик көрсету және слайдтан суреттері көрсетіледі)
Мағлұмат беру:
* Қамшы - атқа мінгенде ұстайтын, атты айдап жүргізетін құрал.
* Жүген - ауыздық пен тізгін арқылы ат басын ырыққа көндіру үшін қолданылады.
* Құрық - басында жібі байланған ағаштан жасалға құрал, асау аттарды, яғни ұстатпай жүрген аттарға, биелерге пайдаланатын құрал
* Таға - аттың тұяғы тозбау үшін және табаны таймау үшін тұяғына тағылатын темірден жасалған құрал
* Ауыздық - жүгеннің арасына бекітілген жылқы аузына кигізілетін бөлшегі
Сергіту сәті: би билету
Журналымыздың 3-ші беті: <<Әдеби мәтін>> деп аталады
* <<Боз бие>> өлеңін мәнерлеп оқу
* Мұғалімнің оқуы ( слайдтан суреттерін көрсету)
* 1 оқушыға толықтай оқыту
* Тізбектей оқыту
* Сұрақ - жауап: Жылқы төлі не? Жылқы атасы кім?
Қорытындылау: Сонымен, біз бүгінгі сабақта сендермен толықтай алфавитті қайталадық. Жаттап келген мақал - мәтелдерімен сабақты аяқтау.
* Арық атқа қамшы ауыр.* Жақсы аттың тісін ашпа.* Жақсы ат алдынан сүрінбей, артынан сүрінеді.* Жақсы ат - жанға серік.* Атың жемқор болса, берді құдай, Қатының жемқор болса, ұрды құдай.* Жақындықты ат айырады, оқымағанды хат айырады. * Ат мінбеген атқа мінсе, шаба-шаба өлтірер, Тон кимеген тон кисе, сілке-сілке тоздырар.* Қара арғымақтан жал кетсе, қарға адым жер мұң болар.
Бағалау
* Оқулық
* Білімді тиянақтау
* Сабақ мақсаты
* Айгөлек, Мөлдір бұлақ, Балдырған журналдары
* Білім журнал
*
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz