Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бақылау жұмысы
Мұғалімі: Өксікбай Гүлбақыт Тұрмағанбетқызы
Ақтөбе қаласы, №2Жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы
Пәні: Математика
Класы: 2 <<Ә>> класы
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы.
Сабақтың мақсаты:
а) Математика сабағында оқушылардың логикалық ой-өрістерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
ә) Жаңа тақырыптың мазмұнын ашу, білімдерін кеңейту, білімдерін тыянақтау.
б) Шапшаңдыққа, тазалыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ міндеттері: Оқушыларға білімділік пен біліктілікті ұштастыра білуін үйрету. Пәнге, тақырыпқа қызығушылықтарын, белсенділіктерін қалыптастыру. Адамгершілік, еңбек тәрбиелерін қалыптастыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту.
Сабақ әдісі: Ауызша, жазбаша.
Сабақтың түрі: бақылау
Сабақ барысы:
* Ұйымдастыру бөлімі.
* Үй тапсырмасына шолу жасау.
3. Өткен сабақты пысықтауға берілген есептерді шығара отырып, білімдерін кеңейту.
Теңдіктер құрастыру, есептепді шығар, сызбаны орында, салыстыр сурет және өрнектер бойынша есептер құрастыр, теңдеуді шеш сияқты есептерді орындату. Бестік бағаға үлгеріп, аяқтаған балалар №1 жұмыс дәптерінен қосымша есептер шығарады.
4.Дәптермен жұмыс.
№2 бақылау жұмысы
(Кестелік қосу және азайту, есептер шығару)
* Есепте.
7+5= 14-7= 5+9= 11-8=
8+3= 18-9= 6+8= 12-5=
* Есепті шығар.
Себеттен 8 алма алынғанда, онда тағы 9 алма қалды. Бастапқыда себетте неше алма болған?
* Есепті шығар.
Дәулеттің 14 медалі болды. Ол оның бірнешеуін інісіне сыйлағанда, өзінде 6 медаль қалды. Дәулет інісіне неше медаль сыйлады?
* Өрнекті жазып, оның мәнін тап.
8-бен 4-тің қосындысынан 10-ды азайт.
12-мен 6 сандарының айырмасына 4-ті қос.
* Ұзындығы 8 см АВ кесіндісін, одан 4 см қысқа КМ кесіндісін сыз.
Математикадағы ережеге сүйене отырып, есептетуге дағдыландыру.
5.Сабақты бекіту. Өтілген сабақпен байланыс жасай отырып, сабақты бекіту ұсынылады.
Өлшем бірліктерінің атауларын атайықшы, кәне?
Мәтін есептерден мысал келтіру арқылы да, сұрақ-жауап әдісін қолдана отырып, бекітуге болады.
6. Қорытындылау. Үйге тапсырма. Қайталауға арналған есептер шығарып дағдылану. Сонымен бірге өз-өзін бағалай білу үшін өз қателерін табуға, қатемен жұмыс жасауды үйден ата-ананың көмегімен орындап дағдылауға да болады.
Ақтөбе қаласы, №2Жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы
Пәні: Математика
Класы: 2 <<Ә>> класы
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы.
Сабақтың мақсаты:
а) Математика сабағында оқушылардың логикалық ой-өрістерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
ә) Жаңа тақырыптың мазмұнын ашу, білімдерін кеңейту, білімдерін тыянақтау.
б) Шапшаңдыққа, тазалыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақ міндеттері: Оқушыларға білімділік пен біліктілікті ұштастыра білуін үйрету. Пәнге, тақырыпқа қызығушылықтарын, белсенділіктерін қалыптастыру. Адамгершілік, еңбек тәрбиелерін қалыптастыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту.
Сабақ әдісі: Ауызша, жазбаша.
Сабақтың түрі: бақылау
Сабақ барысы:
* Ұйымдастыру бөлімі.
* Үй тапсырмасына шолу жасау.
3. Өткен сабақты пысықтауға берілген есептерді шығара отырып, білімдерін кеңейту.
Теңдіктер құрастыру, есептепді шығар, сызбаны орында, салыстыр сурет және өрнектер бойынша есептер құрастыр, теңдеуді шеш сияқты есептерді орындату. Бестік бағаға үлгеріп, аяқтаған балалар №1 жұмыс дәптерінен қосымша есептер шығарады.
4.Дәптермен жұмыс.
№2 бақылау жұмысы
(Кестелік қосу және азайту, есептер шығару)
* Есепте.
7+5= 14-7= 5+9= 11-8=
8+3= 18-9= 6+8= 12-5=
* Есепті шығар.
Себеттен 8 алма алынғанда, онда тағы 9 алма қалды. Бастапқыда себетте неше алма болған?
* Есепті шығар.
Дәулеттің 14 медалі болды. Ол оның бірнешеуін інісіне сыйлағанда, өзінде 6 медаль қалды. Дәулет інісіне неше медаль сыйлады?
* Өрнекті жазып, оның мәнін тап.
8-бен 4-тің қосындысынан 10-ды азайт.
12-мен 6 сандарының айырмасына 4-ті қос.
* Ұзындығы 8 см АВ кесіндісін, одан 4 см қысқа КМ кесіндісін сыз.
Математикадағы ережеге сүйене отырып, есептетуге дағдыландыру.
5.Сабақты бекіту. Өтілген сабақпен байланыс жасай отырып, сабақты бекіту ұсынылады.
Өлшем бірліктерінің атауларын атайықшы, кәне?
Мәтін есептерден мысал келтіру арқылы да, сұрақ-жауап әдісін қолдана отырып, бекітуге болады.
6. Қорытындылау. Үйге тапсырма. Қайталауға арналған есептер шығарып дағдылану. Сонымен бірге өз-өзін бағалай білу үшін өз қателерін табуға, қатемен жұмыс жасауды үйден ата-ананың көмегімен орындап дағдылауға да болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz