Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Елдердің түрлері. халықаралық ұйымдар


Алматы облысы Ескелді ауданы
Мектепке дейінгі шағын орталықты
Жетісу орта мектебінің
география және биология пәндерінің мұғалімі
Болысбекова Жарқынай Қыдырбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Елдердің түрлері. Халықаралық ұйымдар.

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға елдердің түрлері мен халықаралық ұйымдар туралы жалпы
мағлұмат беру.
2. Оқушыларды оқулық, атласты пайдаланып, дағды іскерлігін
қалыптастырып, өз бетімен ізденуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра
отырып шығармашылыққа баулу.
3. Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, түсіндіру, әңгімелеу, топқа бөлу арқылы

деңгейлеп оқыту, сыни тұрғысынан дамыту әдістері.

Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің саяси картасы, кесте-
сызбалар,оқулық, атлас,бағалау парағы, интерактивті тақта, компютер.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың тегі: іздену сабағы.

Пәнаралық байланыс: тарих, әдебиет.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақты меңгерту.
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма беру.
6. Бағалау.

2. Үй тапсырмасын сұрау сұрақ- жауап арқылы.

1. Саяси карта дегеніміз не ?
2. Саяси картадағы өзгерістер туралы не білесің ?
3. Саяси картаның қалыптасуы неше кезеңнен тұрады ?
4. Саяси картадағы жаңа, ең жаңа кезең туралы не
айтасың ?
5. Бүгінгі сабағымыздың Қазақстанмен қандай байланысы
бар ?

3. Жаңа сабақ. 1. Оқушыларға тақырыпты айтып, сабақтың мақсатымен,
өту барысымен таныстыру, топқа бөлу.

2. Кестемен жұмыс. Кесте- сызба нұсқа бойынша дүние жүзі елдері
туралы түсінік беру (интерактивті тақтада
көрсетіледі).

| |
| |
|Дүние жүзінің саяси картасының объектілері |
| | |
|Тәуелсіз мемлекеттер |Тәуелді аумақтар |
| | | | | | | |
|монархиялар |Республикалар |отарл|протек|Мандат|Шалға|Ассоц|
| | |ар |торатт|тық |йдағы|иалық|
| | | |ар |аумақт|депар|мемле|
| | | | |ар |тамен|кетте|
| | | | | |ттер |р |
| | | | | |мен | |
| | | | | |аймақ| |
| | | | | |тар | |
| | | | | | |
|абсалюттік |теокр|консти|презид|парла| |
| |атты |туциял|енттік|ментт| |
| | |ы | |ік | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|федерациялы | | | | | |
|унитарлы | | | | | |

3. Топтастыру тәсілімен (сыни тұрғысынан дамыту әісі) оқулықты
қолдана отырып оқушылар өздері «Халықаралық ұйымдарды»
интерактивті тақтада ашу.

4. Үш топұа тапсырма беру. Кітаппен жұмыс.

1- топ. Тәуелсіз мемелекеттер туралы.
2- топ. Тәуелді аумақтар туралы.
3- топ. Халықаралық ұйымдар туралытөмендегі
тапсырмаларды орындау.

| Істелінетін| 1- топқа | 2- топқа | 3- топқа |
|жұмыс | | | |
| | | | |
| |Монархия мен |Отарлар мен |ЮНЕСКО мен ФАО- |
|1- тапсырма |Республиканың |Протектораттардың |ның ұқсастығы мен |
|ВЕНН |ұқсастығы мен |ұқсастығы мен |айырмашылығы |
|диограмасы |айырмашылығы |айырмашылығы | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| 2- тапсырма |Абсалютті |Мандаттық аумақтар |БҰҰ қашан құрылды.|
| |теократты |мен Ассосациялық |Штаб пәтері, |
|ауызша |конституциялы |мемлекеттер туралы |мақсаты мен |
| |монархиялар мен |түсініктерін ортаға|міндеттері туралы |
| |Президенттік |салу |сұрау |
| |Республикалар | | |
| |туралы | | |
| |түсініктерін | | |
| |ортаға салу | | |
| 3- тапсырма|Федерациялы, |Шалғайдағы |ОПЕК. Мұнай |
| |унитарлы туралы |департаменттер мен |ұйымының құрылу |
| |түсініктерін |аймақтар туралы |уақыты, штаб |
|Картамен жұмыс |сұрау. Екі |ойын айтып, ол |пәтері, міндеті, |
| |унитарлы.екі |елдерді картадан |оған мүше елдерді |
| |федеративті |көрсету |картадан көрсету |
| |мемлекетті | | |
| |картадан көрсету | | |
| | | | |
| | | | |

5. Деңгейлік тапсырма. Картамен жұмыс.

1- деңгей

1.Дүниежүзі елдерін географиялық орнының ерекшеліктеріне қарай топтастыру.
2.Картаны және оқулықты пайдалана отырып, алып жатқан аумағы бойынша ең
үлкен елдерді картадан тауып көрсету.
« Егер мен президент болсам » ой – толғау.

2- деңгей

1. АҚШ, ГФР, Франция, Ұлыбритания, Жапония елдерінің ұқсастығы неде ?
2.Төмендегі аталған елдердің қайсысы республикалық басқару түріне жатады
Болгария, Полша, Франция, Ұлыбритания, Жапония, Сауд Арабиясы.

3 –деңгей

1. Төмендегі аталған елдердің қайсысы Федерациялық әкімшілік,
территориялық құрлысы бар елдер ? Ұлыбритания,Куба, АҚШ,
Франция, Үндістан, Бразилия.

6. Бкеіту: 1- топ. Тесті орындайды.
1. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының қатарына қанша ел мен
аумақ жатады ?
а. 300 б. 415 в. 267 г. 191
2. Дүние жүзінің тәуелсіз мемелекеттерін мемелекеттік құрылымы бойынша
монархиядан басқа неге бөледі ?
а. федерациялы б.республика в.унитарлы г. теократты монархия

3.2000- жылғы санақ бойынша қанша тәуелсіз мем-р бар ?
а. 215 б. 361 в. 191 г.
217

4.Монархиялық мемлекеттерде жоғарғы өкімет билігі кімнің
қолында ?
а. президент б.кароль в. парламент г. хан

5.Қай монархиялық мемлекетте мемлекет басшысы дін қызметін атқарады ?
а. теократтық . в. унитарлы б. абсалюттік г. федерациялы
6.Мына елдердің қайсысы тәуелді аумақтарға жатады ?
а. Малайзия в. Бруней б. Нигерия г. Мартиника
7.1919 жылы құрылған Ұлттар Лигиясы қай жылы өз жұмысын
Тоқтатты ?
а. 1945 в. 1939 б. 1925 г. 2004

8.БҰҰ- ға 2000 ж. қанша мемлекет мүше болды ?
а. 188 в. 190 б. 119 г. 215
9.Аргентина қандай мемлекет ?
а. монархиялық в. федерациялы б.
унитарлы г.тәуелсіз

10.БҰҰ- ның бас хатшысы Бас Ассамблея қанша мерзімге
тағайындалады ?
а. 4 жыл в. 6 жыл б. 5 жыл г.
7жыл

Тестің жауабы

|1 |2 |3 |4 |5 |
|топ | | | | |
| | | | | |
| 2- топ | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3- топ | | | | |

Бағалау. 1. Үй тапсырмасын жеке- жеке бағалау.
2.Жаңа сабақты « бағалау парағы » бойынша әр топ жетекшісі
бағалайды.

Үйге тапсырма: 1. Елдердің түрлері. Халықаралық ұйымдар.
2. Абсалютті монархиялы елдерді кескін картаға түсіру.
3. БҰҰ мен Қазақстан арасындағы байланыстар туралы
хабарлама дайындау.


Ұқсас жұмыстар
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Орталық және Шығыс Азия елдері
Көлік және байланыс географиясы. 10 сынып
Ағылшын тілінен тереңдетілген оқу бағдарламасы. 8 сынып
Pisa халықаралық зерттеуі
Қазақстан Республикасы мен ресей федерациясының әскери-саяси бағыттағы ынтымақтастығы
Аум Синрике діни сектасы
Монографияның мәтінде кездесетін терминдердің анықтамалық сөздігі
Экономикалық факторлар
Бүгінгі біздің ашық тәрбие сағатымыздың мақсаты студенттерге адал жолмен жүруге, адалдыққа үйрету
Пәндер