Елдердің түрлері. халықаралық ұйымдар

Алматы облысы Ескелді ауданы

Мектепке дейінгі шағын орталықты

Жетісу орта мектебінің

география және биология пәндерінің мұғалімі

Болысбекова Жарқынай Қыдырбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Елдердің түрлері. Халықаралық ұйымдар.

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларға елдердің түрлері мен халықаралық ұйымдар туралы жалпы мағлұмат беру.

2. Оқушыларды оқулық, атласты пайдаланып, дағды іскерлігін қалыптастырып, өз бетімен ізденуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып шығармашылыққа баулу.

3. Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, түсіндіру, әңгімелеу, топқа бөлу арқылы

деңгейлеп оқыту, сыни тұрғысынан дамыту әдістері.

Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің саяси картасы, кесте-

сызбалар, оқулық, атлас, бағалау парағы, интерактивті тақта, компютер.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың тегі: іздену сабағы.

Пәнаралық байланыс: тарих, әдебиет.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.

2. Үй тапсырмасын сұрау.

3. Жаңа сабақты меңгерту.

4. Сабақты бекіту.

5. Үйге тапсырма беру.

6. Бағалау.

2. Үй тапсырмасын сұрау сұрақ- жауап арқылы.

1. Саяси карта дегеніміз не ?

2. Саяси картадағы өзгерістер туралы не білесің ?

3. Саяси картаның қалыптасуы неше кезеңнен тұрады ?

4. Саяси картадағы жаңа, ең жаңа кезең туралы не айтасың ?

5. Бүгінгі сабағымыздың Қазақстанмен қандай байланысы бар ?

3. Жаңа сабақ. 1. Оқушыларға тақырыпты айтып, сабақтың мақсатымен,

өту барысымен таныстыру, топқа бөлу.

2. Кестемен жұмыс. Кесте- сызба нұсқа бойынша дүние жүзі елдері

туралы түсінік беру (интерактивті тақтада көрсетіледі) .

Дүние жүзінің саяси картасының объектілері
Дүние жүзінің саяси картасының объектілері: Тәуелсіз мемлекеттер
Тәуелді аумақтар
Дүние жүзінің саяси картасының объектілері: монархиялар
Республикалар
отарлар
протектораттар
Мандаттық аумақтар
Шалғайдағы департаменттер мен аймақтар
Ассоциалық мемлекеттер
Дүние жүзінің саяси картасының объектілері: абсалюттік
теократты
конституциялы
президенттік
парламенттік
Дүние жүзінің саяси картасының объектілері: Мемлекеттік құрылым түрлері
Дүние жүзінің саяси картасының объектілері: федерациялы унитарлы

3. Топтастыру тәсілімен (сыни тұрғысынан дамыту әісі) оқулықты

қолдана отырып оқушылар өздері «Халықаралық ұйымдарды»

интерактивті тақтада ашу.

4. Үш топұа тапсырма беру. Кітаппен жұмыс.

1- топ. Тәуелсіз мемелекеттер туралы.

2- топ. Тәуелді аумақтар туралы.

3- топ. Халықаралық ұйымдар туралытөмендегі тапсырмаларды орындау.

Істелінетін

жұмыс

1- топқа
2- топқа
3- топқа
Істелінетінжұмыс:

1- тапсырма

ВЕНН

диограмасы

1- топқа: Монархия мен Республиканың ұқсастығы мен айырмашылығы
2- топқа: Отарлар мен Протектораттардың ұқсастығы мен айырмашылығы
3- топқа: ЮНЕСКО мен ФАО- ның ұқсастығы мен айырмашылығы
Істелінетінжұмыс:

2- тапсырма

ауызша

1- топқа: Абсалютті теократты конституциялы монархиялар мен Президенттік Республикалар туралы түсініктерін ортаға салу
2- топқа: Мандаттық аумақтар мен Ассосациялық мемлекеттер туралы түсініктерін ортаға салу
3- топқа: БҰҰ қашан құрылды. Штаб пәтері, мақсаты мен міндеттері туралы сұрау
Істелінетінжұмыс:

3- тапсырма

Картамен жұмыс

1- топқа: Федерациялы, унитарлы туралы түсініктерін сұрау. Екі унитарлы. екі федеративті мемлекетті картадан көрсету
2- топқа: Шалғайдағы департаменттер мен аймақтар туралы ойын айтып, ол елдерді картадан көрсету
3- топқа: ОПЕК. Мұнай ұйымының құрылу уақыты, штаб пәтері, міндеті, оған мүше елдерді картадан көрсету

5. Деңгейлік тапсырма. Картамен жұмыс.

1- деңгей

1. Дүниежүзі елдерін географиялық орнының ерекшеліктеріне қарай топтастыру.

2. Картаны және оқулықты пайдалана отырып, алып жатқан аумағы бойынша ең үлкен елдерді картадан тауып көрсету.

« Егер мен президент болсам » ой - толғау.

2- деңгей

1. АҚШ, ГФР, Франция, Ұлыбритания, Жапония елдерінің ұқсастығы неде ?

2. Төмендегі аталған елдердің қайсысы республикалық басқару түріне жатады Болгария, Полша, Франция, Ұлыбритания, Жапония, Сауд Арабиясы.

3 -деңгей

1. Төмендегі аталған елдердің қайсысы Федерациялық әкімшілік,

территориялық құрлысы бар елдер ? Ұлыбритания, Куба, АҚШ,

Франция, Үндістан, Бразилия.

6. Бкеіту: 1- топ. Тесті орындайды.

1. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының қатарына қанша ел мен

аумақ жатады ?

а. 300 б. 415 в. 267 г. 191

2. Дүние жүзінің тәуелсіз мемелекеттерін мемелекеттік құрылымы бойынша монархиядан басқа неге бөледі ?

а. федерациялы б. республика в. унитарлы г. теократты монархия

3. 2000- жылғы санақ бойынша қанша тәуелсіз мем-р бар ?

а. 215 б. 361 в. 191 г. 217

4. Монархиялық мемлекеттерде жоғарғы өкімет билігі кімнің

қолында ?

а. президент б. кароль в. парламент г. хан

5. Қай монархиялық мемлекетте мемлекет басшысы дін қызметін атқарады ?

а. теократтық . в. унитарлы б. абсалюттік г. федерациялы

6. Мына елдердің қайсысы тәуелді аумақтарға жатады ?

а. Малайзия в. Бруней б. Нигерия г. Мартиника

7. 1919 жылы құрылған Ұлттар Лигиясы қай жылы өз жұмысын

Тоқтатты ?

а. 1945 в. 1939 б. 1925 г. 2004

8. БҰҰ- ға 2000 ж. қанша мемлекет мүше болды ?

а. 188 в. 190 б. 119 г. 215

9. Аргентина қандай мемлекет ?


Ұқсас жұмыстар
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Орталық және Шығыс Азия елдері
Көлік және байланыс географиясы. 10 сынып
Ағылшын тілінен тереңдетілген оқу бағдарламасы. 8 сынып
Pisa халықаралық зерттеуі
Қазақстан Республикасы мен ресей федерациясының әскери-саяси бағыттағы ынтымақтастығы
Аум Синрике діни сектасы
Монографияның мәтінде кездесетін терминдердің анықтамалық сөздігі
Экономикалық факторлар
Бүгінгі біздің ашық тәрбие сағатымыздың мақсаты студенттерге адал жолмен жүруге, адалдыққа үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz