Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Тыныс алу мүшелерінің маңызы
Ы. Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін
орта мектебі
Тақырыбы:
Өткізген: биология пәні мұғалімі Нұрмұханбетова Г.Н
2012-2013 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда мекендейтін
сүтқоректілер
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сүтқоректілердің түрлері мен тіршілігі, алуан
түрлілігі жайлы білім таразыларын кеңейту;
Дамытушылық: топпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың шығармашылық ізденуге
үйрету, ой- өрісін, ойлау қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік: оқушыларда табиғатқа деген мейірімділік, жанашырлық сезімдерін
ояту, экологиялық көзқарас қалыптастыру;
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру;
Көрнекі құралдар: презентация, тірек- сызба, сұрақтар, суреттер
Cабақтың түрі: сұрақ -жауап
Әдіс тәсілдер: СТО технологиясы, топпен жұмыс, сұрақ –жауап, мәтінмен
жұмыс,
Сабақ барысы:
І) Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын қадағалау)
1. 2 топқа бөлу (ат қою) 3 мин
Үй тапсырмасы:
1. Ұрпағын сүтімен асырайтын жануарларды не деп атаймыз?
2. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым?
3. Жер шарында сүтқоректілердің қанша түрі бар?
4. Сүтқоректілердің ең кіштайы мен үлкендерінің салмағы қанша?
5. Сыртқы тері жабыны қандай?
6. әр түрлі орта жағдайларына тіршілік етуіне байланысты сүтқоректілер
бірнеше экологиялық топтарға бөлінеді, қандай?
III) Жаңа сабақ. 10 мин
|№ |Білем |Білдім |Білгім келеді |
|1 | | | |
❖ Сүтқоректілер - Ұрпағын сүтімен асырайтын жануарларды
айтамыз
❖ Қазақстанда мекендейтін сүтқоректілердің 178 түрі
таралған
❖ 40 түрі Қызыл кітапқан енген.
❖ Қазіргі кезде Қазақстанда 10 мемлекеттік қорық, 12 ұлттық табиғи
саябақ, 50- ден астам қорықшалар бар.
❖ 8 отрядқа біріктіріледі
3.1 Мағынаны ажырату. мәтінмен жұмыс 5 мин
(2 түрлі мәтін беріледі, өз топтарына бай.ты, суретпен)
3.2. Сергіту сәті
Бекіту тапсырмалары:
1. Ой қозғау. Сәйкестендіру кестесі
|№ |Қолқанаттылар отряды |Құлан |
|1 |Ескекаяқтылар отряды |Қасқыр |
|2 |Қоянтектестер отряды |Түлен |
|3 |Кемірушілер отряды |Доңыз |
|4 |Бунаққоректілер отряды |Шошқа |
|5 |Жыртқыштар отряды |Кірпі |
|6 |Жұптұяқтылар отряды |Ақ қоян |
2. Анограмма 3 мин
3. Қызығушылықты ояту. ортадағы қалам әдісі
№ |
Топтағы оқушылар
|
Мәтінмен жұмыс |
Сәйкестендіру
кестесі
|
Аннограмма |
Кластер құру |Сабаққа белсенділігі |Қорытынды баға | |1 | | | | | | | |
|кластер 5 мин (пайдасы, зияны, маңызы)
4. Бағалау 2 мин (оқушының өзін – өзі бағалауы)
5. Рефлексия (екі жұлдыз бір тілек әдісі)1 мин
Үйге тапсырма: Мәтінді оқып, эссе жазып келу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz