Қазақ тілінен орта мерзімді сабақ жоспары 10 сынып

Орта мерзімді жұмыс жоспары 10 сынып

Әлеуметтік-мәдени ая

І-модуль

«Техника ғылымы саласындағы белгілі тұлғалар»

Сабақтың тақырыбы
Мақсаты
Түйінді идеялар
Міндеті
Модуль
Әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Нәтиже
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Техника саласының белгілі ғалымдар (Қазақ халқының ғалымдары)
Мақсаты: Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту.
Түйінді идеялар: Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу.
Міндеті: Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату.
Модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық - комунникациялық технология»
Әдіс-тәсілдер: «Блиц - кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия
Ресурстар: Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы
Нәтиже: Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін - өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады.
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Әлихан Бөкейханов
Мақсаты: Ә. Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан ойлауына жағдай туғызу.
Түйінді идеялар: Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту.
Міндеті: Бір - бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық талғамын арттыру.
Модуль: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау.
Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Топтастыру»
Ресурстар: Көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы
Нәтиже: Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды.
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Тұңғыш ғалым- Қаныш Сәтбаев
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту.
Түйінді идеялар: Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу.
Міндеті: Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу.
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау.
Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою»
Ресурстар: Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы.
Нәтиже: - сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді; - диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады; - топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама «Алғашқы ғалымдар»
Мақсаты: Мазмұндама бірнеше рет оқылады, оқушылармен бірге жоспар құрылып, тақтаға жазылады.
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Әлкей Марғұлан
Мақсаты: Әлкей Марғұлан туралы мәлімет беру. Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, жіктік жалғау туралы түсінікті кеңейту.
Түйінді идеялар: Оқушыда когнитивтік ойлауын дамыту. Дербес оқудың мәнін түсініп, бірлесе оқуды қалыптастыру
Міндеті: Әр түрлі дәрежелі сұрақтар арқылы үдеріс сипатына сыни көзқарас қалыптасуына ықпал ету, деңгейлік тапсырмалар орындай отыра өз мақсатын анықтауға жетелеу.
Модуль: Ой шақыру стратегиясы; формативті бағалау, бір-бірін бағалау; жеке жұмыс, топтық жұмыс; АКТ; диалогты оқыту.
Әдіс-тәсілдер: Топқа бөлу «туған күн айларының ретімен», «пікір алмасу», «сұрақ-жауап»
Ресурстар: Деңгейлік тапсырмалар көрнекіліктер, кестелер, оқулық.
Нәтиже: Қосымша ақпараттардың көмегінің арқасында оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артып танымдық қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмысқа белсенділіктері жоғарлайды.

ІІ-модуль

«Қазақстан мемлекеті, оның құрылымы»

Сабақтың тақырыбы
Мақсаты
Түйінді идеялар
Міндеті
Модуль
Әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Нәтиже
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан - тәуелсіз ел
Мақсаты: Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту.
Түйінді идеялар: Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу.
Міндеті: Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату.
Модуль: «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық - комунникациялық технология»
Әдіс-тәсілдер: «Блиц - кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия
Ресурстар: Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы
Нәтиже: Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін - өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады.
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік рәміздер
Мақсаты: Ә. Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан ойлауына жағдай туғызу.
Түйінді идеялар: Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту.
Міндеті: Бір - бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық талғамын арттыру.
Модуль: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау.
Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Топтастыру»
Ресурстар: Көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы
Нәтиже: Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды.
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Елбасы
Мақсаты: Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту.
Түйінді идеялар: Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу.
Міндеті: Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу.
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау.
Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою»
Ресурстар: Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы.
Нәтиже: - сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді; - диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады; - топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның облыстары
Мақсаты: Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, Қазақстан облыстары туралы оқушылардың өздерінің меңгеруін ұйымдастыру, оқушыларды өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу.
Түйінді идеялар: Түрлі тапсырмалар орындауда

Ұқсас жұмыстар
Мінездеме үлгісі
Мәтін туралы түсінік
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды
Сөздік диктантын жүргізу
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Ғарышты игеру
Қазақ киносы
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz