Санды теңсіздіктерді қосу және азайту. сабақ жоспары. 6 сынып

- ойлау қабілетін дамыту;
- ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
- сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
- топтық жұмысқа бейімдеу;
- өзін-өзі реттеуді үйрету
а > b а < b а > b а < b
+ + -
с > d с < d с < d с > d
а+с > b+d а+с < b+d а- с > b - d а - с < b - d
Мұғаліммен сәлемдеседі,
бір-біріне сәттілік тілейді
1. Үй жұмысына талдау жасайды.
№921(2, 6), №923(4), №926 (слайд арқылы дайын жауап көрсетіледі) .
2. Жалпы білімін тексеру мақсатында жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясын қолданады.
3. Жаңа сабаққа дайындық сұрақтарын ұсынады.
1. Қателіктерін анықтайды, түзетеді, өзін-өзі бағалайды.
2. Жіңішке сұрақтарға жеке оқушылар жауап береді, жалпақ сұрақтарды әр топтан бір оқушы тақтаға шығып қорғайды.
3. Жеке оқушылар жауап береді.
Тапсырмалар ұсынады.
1. №939(1-5)
2. №940(1-5)
3. №941. 944,
Уақыт болса:
№ 951.
4. Логикалық тапсырмалар.
1. Топтық жұмыс
2. Топтық жұмыс
3. «Кім шапшаң?» ойыны
4. Сыныппен жұмыс.
§ 5. 4. Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
№939(6), №940(6), №942, 943.
Тақырыпты бағалау
Бағалау
Тақырыптың маңыздылығы жайлы айтады
Оқуды бағалайды
Ойларын білдіреді.
Өзін-өзі бағалайды
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру:
1. Сәлемдесу, дайындығын тексеру, көңіл-күйін сұрау, тілек айту.
Біз бақытты баламыз, Әділдікті жақтаймыз,
Оқып, білім аламыз. Тәртіпті де сақтаймыз,
Іркілместен есепті Ата менен ананың
Үйреніп-ақ аламыз. Үмітін біз ақтаймыз.
2. Түгендеу.
Білу.
Үй жұмысын тексеру.
№921. Салыстыр, мұндағы а>b:
- -2а < -2b
6) 6(а-3) > 6(b-3)
№923. өрнегін бағала:
4) < а < . 8 > 4< < 8.
№926. 0, 8 < а < 0, 9
4 0, 8 < 4 а < 4 0, 9
3, 2 < P < 3, 6 (дм) .
Жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясы
Жіңішке сұрақтар.
орнына < немесе > белгісін қойыңдар:
а) Егер а - b > 0 болса, онда а b.
ә) Егер а - b < 0 болса, онда а b .
2. Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші?
х у
3. Санды теңсіздіктердің неше қасиеті бар?
Жалпақ сұрақтар.
Жалғастыр және теңсіздіктің қасиеттерін тұжырымда:
1. Егер а > b болса, онда b . . . . а. (І топ)
2. Егер а < b болса, ал b < с болса, онда а . . . . . с . (ІІ топ)
3. Егер а < b және с - кез келген сан болса, онда а +с . . . . . b+с. (ІІІ топ)
4. а) Егер а < b және с > 0 болса, онда ас . . . . . bс.
ә) Егер а < b және с < 0 болса, онда ас . . . . . bс. (ІV топ)
5. Егер 0 < а < b болса, онда … . (V топ)
Жаңа сабаққа дайындық сұрақтары
1. > және < теңсіздік белгілері бірге қалай аталады?
2. > және > немесе < және < белгілері бірге қалай аталады?
Мақсат қойдыру.
Түсіну
а > b а < b а > b а < b
+ + -
с > d с < d с < d с > d
а+с > b+d а+с < b+d а- с > b - d а - с < b - d
Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады. Қосынды теңсіздіктің теңсіздік белгісі қосылғыш теңсіздіктердің белгісімен бірдей болады.
Теңсіздік белгілері қарама-қарсы екі теңсіздікті мүшелеп азайтуға болады. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі азайғыш теңсіздіктің теңсіздік белгісіндей болады.
Қолдану.
Тапсырмалар:
І топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) қосыңдар:
- 5 < 9 және 3 < 4 (8<13)
- 3 > 1 және 5 > -2 (8>-1)
- 2 < 3 және 4 < 7 (6<10)
- 4, 2 > 3 және 5 > -1 (9, 2>2)
- 0, 3 < 1, 2 және 2 > 0, 8 (1, 1<3, 2)
ІІ топтық жұмыс:
№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) азайтыңдар:
- 7 > 5 -тен 3 > 2 (7 > 5 -тен 2< 3, 5>2)
- 9 < 11 -ден 4 < 7 (9<11-ден 7>4, 2<7)
- 12 > 7 -ден 4 < 7 (8>0)
- 6, 3 > 5 -тен 3, 5 > 2 (6, 3 > 5 -тен 2 < 3, 5, 4, 3>1, 5)
- 13 > 6, 2 және 3, 1 < 5 (10, 1>1, 2)
«Кім шапшаң?» ойыны:
№941.
Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ, ол 13 км/сағ-тан артық, мотоциклшінің жылдамдығы у км/сағ, ол 38 км/сағ-тан артық. Велосипедші мен мотоциклші
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz