Санды теңсіздіктерді қосу және азайту. сабақ жоспары. 6 сынып

Сабақтың тақырыбы
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаттар
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:
  • ойлау қабілетін дамыту;
  • ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
  • сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
  • топтық жұмысқа бейімдеу;
  • өзін-өзі реттеуді үйрету
Сабақтың тақырыбы: Негізгі мақсаттар
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту бойынша білім қалыптастыру; білімін есептер шығаруда пайдалана білуге, түсінгендерін математика тілінде жеткізе білуге баулу.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижелері
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Санды теңсіздіктерді қосу және азайту бойынша алған білімдерін есептер шығаруда пайдалана біледі; түсінгендерін жүйелі түрде математика тілінде жеткізе алады.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: 6 сынып математика оқулығы (Т. Алдамұратова, «Атамұра», 2011ж. ), слайдтар, бағалау парақтары, АЗ парақтар.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Блум таксономиясы, СТО, топтық, жеке жұмыс
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:

а > b а < b а > b а < b

+ + -

с > d с < d с < d с > d

а+с > b+d а+с < b+d а- с > b - d а - с < b - d

Сабақтың тақырыбы: Кезеңдер
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Сәлемдеседі, сынып оқушыларының көңіл-күйін сұрайды, дайындығын тексереді, жақсы тілек тілейді. (топ бойынша бағалау парақтарын үлестіреді), түгендейді.

Мұғаліммен сәлемдеседі,

бір-біріне сәттілік тілейді

Сабақтың тақырыбы: Білу
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:

1. Үй жұмысына талдау жасайды.

№921(2, 6), №923(4), №926 (слайд арқылы дайын жауап көрсетіледі) .

2. Жалпы білімін тексеру мақсатында жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясын қолданады.

3. Жаңа сабаққа дайындық сұрақтарын ұсынады.

1. Қателіктерін анықтайды, түзетеді, өзін-өзі бағалайды.

2. Жіңішке сұрақтарға жеке оқушылар жауап береді, жалпақ сұрақтарды әр топтан бір оқушы тақтаға шығып қорғайды.

3. Жеке оқушылар жауап береді.

Сабақтың тақырыбы: Мақсат қою
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Сабақтың тақырыбын хабарлайды.
Сабақтың мақсатын қояды
Сабақтың тақырыбы: Түсіну
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Тақырып мазмұнын ашады
Тақырыпты үйренеді
Сабақтың тақырыбы: Қолдану
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:

Тапсырмалар ұсынады.

1. №939(1-5)

2. №940(1-5)

3. №941. 944,

Уақыт болса:

№ 951.

4. Логикалық тапсырмалар.

1. Топтық жұмыс

2. Топтық жұмыс

3. «Кім шапшаң?» ойыны

4. Сыныппен жұмыс.

Сабақтың тақырыбы: Талдау
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Слайд арқылы талдау сұрақтарын ұсынады.
Жеке оқушылар жауап береді
Сабақтың тақырыбы: Жинақтау
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Қорытындылау сұрағын қояды.
А3 параққа қорытынды жасайды
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:

§ 5. 4. Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.

№939(6), №940(6), №942, 943.

Дәптерлеріне белгілеп алады
Сабақтың тақырыбы:

Тақырыпты бағалау

Бағалау

Санды теңсіздіктерді қосу және азайту:

Тақырыптың маңыздылығы жайлы айтады

Оқуды бағалайды

Ойларын білдіреді.

Өзін-өзі бағалайды

Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту: Бүгінгі сабақтан алған әсері туралы сұрайды
Бағалау парағының келесі бетіне сабақтан алған әсері туралы жазады

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру:

1. Сәлемдесу, дайындығын тексеру, көңіл-күйін сұрау, тілек айту.

Біз бақытты баламыз, Әділдікті жақтаймыз,

Оқып, білім аламыз. Тәртіпті де сақтаймыз,

Іркілместен есепті Ата менен ананың

Үйреніп-ақ аламыз. Үмітін біз ақтаймыз.

2. Түгендеу.

Білу.

Үй жұмысын тексеру.

№921. Салыстыр, мұндағы а>b:

  1. -2а < -2b

6) 6(а-3) > 6(b-3)

№923. 1 а \frac{1}{а} өрнегін бағала:

4) 1 8 \frac{1}{8} < а < 1 4 \frac{1}{4} . \rightarrow 8 > 1 а > 4 \frac{1}{а} > 4 \rightarrow 4< 1 а \frac{1}{а} < 8.

№926. 0, 8 < а < 0, 9

4 \bullet 0, 8 < 4 \bullet \ а < 4 \bullet \ 0, 9

3, 2 < P < 3, 6 (дм) .

Жіңішке және жалпақ сұрақтар стратегиясы

Жіңішке сұрақтар.

1 . Δ 1. \ \ \mathrm{\Delta} орнына < немесе > белгісін қойыңдар:

а) Егер а - b > 0 болса, онда а Δ \mathrm{\Delta} b.

ә) Егер а - b < 0 болса, онда а Δ \mathrm{\Delta} b .

2. Координаталық түзуде орналасқан сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

х у

3. Санды теңсіздіктердің неше қасиеті бар?

Жалпақ сұрақтар.

Жалғастыр және теңсіздіктің қасиеттерін тұжырымда:

1. Егер а > b болса, онда b . . . . а. (І топ)

2. Егер а < b болса, ал b < с болса, онда а . . . . . с . (ІІ топ)

3. Егер а < b және с - кез келген сан болса, онда а +с . . . . . b+с. (ІІІ топ)

4. а) Егер а < b және с > 0 болса, онда ас . . . . . bс.

ә) Егер а < b және с < 0 болса, онда ас . . . . . bс. (ІV топ)

5. Егер 0 < а < b болса, онда 1 а \frac{1}{а} 1 b \frac{1}{b} . (V топ)

Жаңа сабаққа дайындық сұрақтары

1. > және < теңсіздік белгілері бірге қалай аталады?

2. > және > немесе < және < белгілері бірге қалай аталады?

Мақсат қойдыру.

Түсіну

а > b а < b а > b а < b

+ + -

с > d с < d с < d с > d

а+с > b+d а+с < b+d а- с > b - d а - с < b - d

Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктерді мүшелеп қосуға болады. Қосынды теңсіздіктің теңсіздік белгісі қосылғыш теңсіздіктердің белгісімен бірдей болады.

Теңсіздік белгілері қарама-қарсы екі теңсіздікті мүшелеп азайтуға болады. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі азайғыш теңсіздіктің теңсіздік белгісіндей болады.

Қолдану.

Тапсырмалар:

І топтық жұмыс:

№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) қосыңдар:

  1. 5 < 9 және 3 < 4 (8<13)
  2. 3 > 1 және 5 > -2 (8>-1)
  3. 2 < 3 және 4 < 7 (6<10)
  4. 4, 2 > 3 және 5 > -1 (9, 2>2)
  5. 0, 3 < 1, 2 және 2 > 0, 8 (1, 1<3, 2)

ІІ топтық жұмыс:

№939. Теңсіздіктерді (мүшелеп) азайтыңдар:

  1. 7 > 5 -тен 3 > 2 (7 > 5 -тен 2< 3, 5>2)
  2. 9 < 11 -ден 4 < 7 (9<11-ден 7>4, 2<7)
  3. 12 > 7 -ден 4 < 7 (8>0)
  4. 6, 3 > 5 -тен 3, 5 > 2 (6, 3 > 5 -тен 2 < 3, 5, 4, 3>1, 5)
  5. 13 > 6, 2 және 3, 1 < 5 (10, 1>1, 2)

«Кім шапшаң?» ойыны:

№941.

Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ, ол 13 км/сағ-тан артық, мотоциклшінің жылдамдығы у км/сағ, ол 38 км/сағ-тан артық. Велосипедші мен мотоциклші


Ұқсас жұмыстар
Тапсырма станциясы
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту. қысқа мерзімді жоспар
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сан аралықтары жайлы
Тапсырмаларды бағалау
10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық тенсіздікті шешу
Математикадан ашық сабақтар 6-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz