Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жай механизмдер
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Абай атындағы орта мектебі" ММ, физика пәні мұғалімі Тыныштыкова Жанат Шалабаевна
Жай механизмдер
Сабақтың мақсаты: Жай механизмдерге түсінік беру.
Міндеттері :
1. Негізгі ұғымдарды қалыптастыру:жай механизмдер,қозғалмайтын және қозғалатын блоктар.Жай механизмдер жұмыста ұтыс бермейтінін меңгеруді үйрету.
2. Оқушыларға дәлелдеуді мәліметтер негізінде өрістету, ойлау қабілеттерін жетілдіру.
3. Ғылыми көзқарасын қалыптастыру, оқушыларды ұжымдыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері:
* Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
* Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінеді
* Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай алады.
* Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай алады.
* Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.
Қамтылатын модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс),
2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл), топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау,
3-модуль - бағалау,
4 - модуль-АКТ пайдалану (электрондық оқулық),
7 модуль-көшбасшылық (топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
* Үй тапсырмасын тексеру
* интерактивті тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
* рефлексия
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
* Ұйымдастыру
* Оқушының зейінін сабаққа аудару
* Топқа бөлу, ережесімен таныстыру, топбасшы тағайындау.(3 мин)
4. Мәтінді тарату
5. Деңгейлік тапсырма
Оқушының іс-әрекеті
І.Үй тапсырмасын тексеру
"Кір жаятын жіп" ойын элементі сұрақтарға жауап беріп жауаптарын жіпке іліу.(12 мин)
1- тапсырма. Модуль СТО. Әдіс: Ассоциация
І-топ
1.Қозғалмайтын ось төңірегінде дене қай бағыттарда айнала алады?
2.Иіндік дегеніміз не?
ІІ-топ
1.Күш иіні деп нені айтамыз?
2.Күш моменті дегеніміз не?
ІІІ-топ
1.Қандай шарт орындалғанда қозғалмайтын ось төңірегінде айнала алатын дене тепе-теңдікте тұра алады?
2.Теңиінді таразылар мен ондық таразылар арасындағы айырмашылықтар қандай?
ІV-топ
1.Салмақсыздық жағдайында таразы жұмыс істей ме?
2.Бір ғана гір тасымен жұмыс істейтін таразы түрі бар ма?
2-тапсырма. Модуль АКТ-ны пайдалану.
Электрондық оқулықпен жұмыс.(5 мин)
3-тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу.(5 мин)
Модуль СТО. Әдіс: Суретпен жұмыс.
Оқулықтағы 169-сурет бойынша .
4-тапсырма. Модуль СТО. Әдіс: 6 ойлау шляпасы арқылы жаңа сабақтың негізгі түйіндерін атап шығу.(12 мин)
1.Ақ қалпақ-Иіндік,күш иіні,күш моменті
2.Қызыл қалпақ-Теңиінді таразылар мен ондық таразылардың арасындағы айырмашылықтар.
3.Қара қалпақ-Бір ғана гір тасымен жұмыс істейтін таразы түрі бар ма? Бар болса,оның жұмыс істеу принципі қандай?
4.Сары қалпақ-Қозғалмайтын ось төңірегінде дене қай бағыттарда айнала алады?
5.Жасыл қалпақ-Таразының Ай бетіндегі көрсетуі мен Жер бетіндегі көрсетуі бірдей бола ала ма?
6.Көк қалпақ-Қандай шарт орындалғанда қозғалмайтын ось төңірегінде айнала алатын дене тепе-теңдікте тұра алады.
Рефлексия. "Сағат бойынша достар"(4 мин)
Бағалау .Топ басшылары топ мүшелерін жетондар таратып,бағалау парақшасына бағалайды.Сабақ қорытындыланып, жиынтық баға қойылып отырды.(4 мин)
Үйге тапсырма. § 59 Көлбеу жазықтық.Механикалық алтын ережесі.
§60 Механизмнің ПӘК-і.
Жай механизмдер
Сабақтың мақсаты: Жай механизмдерге түсінік беру.
Міндеттері :
1. Негізгі ұғымдарды қалыптастыру:жай механизмдер,қозғалмайтын және қозғалатын блоктар.Жай механизмдер жұмыста ұтыс бермейтінін меңгеруді үйрету.
2. Оқушыларға дәлелдеуді мәліметтер негізінде өрістету, ойлау қабілеттерін жетілдіру.
3. Ғылыми көзқарасын қалыптастыру, оқушыларды ұжымдыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері:
* Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
* Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінеді
* Өз пікірін жеткізу арқылы берілген тапсырманы орындай алады.
* Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай алады.
* Кейбір оқушылар топтың көмегімен берілген тапсырманы орындайды.
Қамтылатын модульдер:
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс),
2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабуыл), топтастыру стратегиясы бойынша тапсырма орындау,
3-модуль - бағалау,
4 - модуль-АКТ пайдалану (электрондық оқулық),
7 модуль-көшбасшылық (топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
* Үй тапсырмасын тексеру
* интерактивті тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
* рефлексия
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
* Ұйымдастыру
* Оқушының зейінін сабаққа аудару
* Топқа бөлу, ережесімен таныстыру, топбасшы тағайындау.(3 мин)
4. Мәтінді тарату
5. Деңгейлік тапсырма
Оқушының іс-әрекеті
І.Үй тапсырмасын тексеру
"Кір жаятын жіп" ойын элементі сұрақтарға жауап беріп жауаптарын жіпке іліу.(12 мин)
1- тапсырма. Модуль СТО. Әдіс: Ассоциация
І-топ
1.Қозғалмайтын ось төңірегінде дене қай бағыттарда айнала алады?
2.Иіндік дегеніміз не?
ІІ-топ
1.Күш иіні деп нені айтамыз?
2.Күш моменті дегеніміз не?
ІІІ-топ
1.Қандай шарт орындалғанда қозғалмайтын ось төңірегінде айнала алатын дене тепе-теңдікте тұра алады?
2.Теңиінді таразылар мен ондық таразылар арасындағы айырмашылықтар қандай?
ІV-топ
1.Салмақсыздық жағдайында таразы жұмыс істей ме?
2.Бір ғана гір тасымен жұмыс істейтін таразы түрі бар ма?
2-тапсырма. Модуль АКТ-ны пайдалану.
Электрондық оқулықпен жұмыс.(5 мин)
3-тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу.(5 мин)
Модуль СТО. Әдіс: Суретпен жұмыс.
Оқулықтағы 169-сурет бойынша .
4-тапсырма. Модуль СТО. Әдіс: 6 ойлау шляпасы арқылы жаңа сабақтың негізгі түйіндерін атап шығу.(12 мин)
1.Ақ қалпақ-Иіндік,күш иіні,күш моменті
2.Қызыл қалпақ-Теңиінді таразылар мен ондық таразылардың арасындағы айырмашылықтар.
3.Қара қалпақ-Бір ғана гір тасымен жұмыс істейтін таразы түрі бар ма? Бар болса,оның жұмыс істеу принципі қандай?
4.Сары қалпақ-Қозғалмайтын ось төңірегінде дене қай бағыттарда айнала алады?
5.Жасыл қалпақ-Таразының Ай бетіндегі көрсетуі мен Жер бетіндегі көрсетуі бірдей бола ала ма?
6.Көк қалпақ-Қандай шарт орындалғанда қозғалмайтын ось төңірегінде айнала алатын дене тепе-теңдікте тұра алады.
Рефлексия. "Сағат бойынша достар"(4 мин)
Бағалау .Топ басшылары топ мүшелерін жетондар таратып,бағалау парақшасына бағалайды.Сабақ қорытындыланып, жиынтық баға қойылып отырды.(4 мин)
Үйге тапсырма. § 59 Көлбеу жазықтық.Механикалық алтын ережесі.
§60 Механизмнің ПӘК-і.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz