Ұлттық ойындар. етістік

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойындар. Тоғызқұмалақ. (5- сынып)

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділік: Ұлттық ойындар тақырыбына байланысты мағлұмат беру. Ұлттық ойындардың мәнін, мақсатын ұғындыру. Оқушылар етістік туралы түсініктерін пысықтай отырып, алған білімдерін жинақтайды, бекітеді.
Дамытушылық: Өткен сабақтардағы алған білім деңгейін байқауға, тез ойлауға есте сақтауға, өз ойын толық жеткізе білуге дағдыландыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, ауызша сөйлеу мәдениетін дамыту.

Тәрбиелілік: ұлттық құндылықтарымызды дәріптеу арқылы қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттыру, қазақ халқының салт- дәстүрін, тарихын білуге тәрбиелеу; адамгершілік біліктіліктерін жетілдіру.

Сабақтың көрнекілігі: асық, тоғызқұмалақ, арқан, тест тапсырмалары, интерактивті тақта.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ- жауап, іздендіру.

Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, дене шынықтыру.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

І. Ұйымдастыру кезеңі 1-2 мин.

- Балалар, «сәлем-сөздің анасы» деген екен, сондықтан келген қонақтармен амандасайық.
1. оқушылармен сәлемдесу . Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау (тренинг)

Оқушылар ортаға шығып, шеңбер жасап, сабақ барысында білім шыңына жету үшін керекті қасиеттерді бір-біріне тілейді.

2. сабақта жоқ оқушыларды белгілеу

Ән тыңдау «Қонақ келсе» Жігіттер тобы (1мин)

II. Үй тапсырмасы ( ұяшықтардағы сұрақтар арқылы), 1-2 оқушы түсінгендерін мазмұндайды

Мұғалім: Балалар, қазір біз қазақтың ойындары туралы бейнебаян көрейік.
(Мультимедиялық қондырғыдан «Қазақтың ұлттық ойындары » деген бейнефильм көрсетіледі) .
Мұғалім: Балалар, бейнебаян ұнады ма? Несімен ұнады? Ойынға шыққан адамдар не істейді?
Оқушылар бейнебаян туралы өз ойларын айтады.

-Ендеше, балалар, осы асық ойынын өзіміз ойнап көрейік. ( Ұл балалар ортаға шығып асық ойынын ойнайды) А. Енсепов күй

Мұғалім: Бүгінгі сабақта да ұлттық ойындар туралы жалғастырамыз, сондықтан да дәптерлеріңді ашып күн жадын, жаңа сабақ тақырыбын жазып қойыңдар. (мақсаты айтылады)

III. Жаңа сабақ: «Тоғызқұмалақ»

Білетін оқушылар ойнап көрсетеді.

  1. Оқулықпен жұмыс. Орыс тіліндегі мәтінді аудару, жаңа сөздермен жұмыс.

Жаңа сөздер : (түрлі жұмыстар жүргізу: синоним, антоним, омонимін табу, қазақ тіліне тән дыбыстарды табу, дыбыстық талдац т. с. с)

Құмалақ-сухие овечьи катышки

Қарсы жақ-противная сторона

Қолданады-применяют

Раскладывают-салады

Пластмасса шарлар-пластмассовые шарики

Қатысады- участвуют

Ұяшық-ячейка

Бірдей сан-парное число

Пайда болу-образуется

ә) сөздердің дұрыс дыбысталуына көңіл бөлу.

б) сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құру.

2 . Грамматика : Етістікті қайталау. ( Жуан, жіңішке сұрақтар арқылы дәлелдеу)

  1. « Ойнады» -бұл етістік .
  2. Етістік құрамына қарай 2 ге бөлінеді.
  3. Етістік сөйлемде 2сызықпен сызылады.
  4. Кел, кет, көрген, айтпа- бұл негізгі етістіктер.
  5. Алып кел, жазып отыр, уәде берді - бұлар күрделі етістіктер.
  6. Алды, жаздыр, бар, қарайды-бұлар болымды етістіктер
  7. Барған жоқ, алма, алған емес, көрген жоқ, көрген емес-болымсыз етістіктер
  8. Ойла, сана, көмектес, ақылдас-туынды етістіктер.

3. Семантикалық карта .

Атауы

мысал

Дара етістік
Күрделі етістік
Негізгі етістік

Туынды

етістік

Болымды етістік
Болымсыз етістік
Атауымысал: Баста
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: Ойнап отыр
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: Жеңілген жоқ
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: Жүгіріп жүр
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: Кел
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: Ойнады
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:
Атауымысал: сана
Дара етістік:
Күрделі етістік:
Негізгі етістік:
Туындыетістік:
Болымды етістік:
Болымсыз етістік:

4. Тест (Етістікке байланысты)

Сабақты қорытындылап, бекіту

IV. Рефлексия Оқушылар стикерлер арқылы білімдерін бағалайды.

Үй тапсырмасын беру. Деңгейлік тапсырмалар, 91-бет.

Мәтінмен топтық жұмыс. Екі топқа «Ханталапай» және «Тоғызқұмалақ» ойындары беріледі. Бір топ қазақшадан орысшаға, келесі топ орысшадан қазақшаға аударулары қажет.


Ұқсас жұмыстар
Болымды және болымсыз етістік жайлы ақпарат
Айқұлақ ұлттық ойын
Сабақты салт етістіктің ережесін айт
Балабақшада мемлекеттік тілді меңгеруде қолданатын әдіс-тәсілдер мен технологиялар
Шемішке шақсаң шақ, шапшаң шақ
Тақырып - Ұлттық ойындар
Бағдарлама
Жасырылған сөзді тап
Болымды және болымсыз етістік 3-сынып, сөйлем түрлері 2-сынып
Спорт және ойын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz