Ұзақ мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы 7-сынып

Қызылорда облысы,

Жалағаш аданы,

Қаракеткен ауылы,

№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.

Алимова Гүлзира Мұратбайқызы

Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .

ұзақ мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні. барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат. Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.

Тақырыбы
Сағ/с
мерзімі

Оқып-үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар)
Негізгі дерек көздері
Тақырыбы: 1
Сағ/с: Кіріспе
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Оқулық мазмұнымен

танысу.

Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?: Iм-диалогтік оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі: Жеке тапсырмалар
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Дүниетанымы кеңейеді, өзара қарым-қатынастары артады.
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар): Мадақтау, кері байланыс
Негізгі дерек көздері: Кеңейтілген тапсырмалар
Оқулық. электронды оқулық
Тақырыбы:

Бірінші тарау.

Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 8 сағат /

Тақырыбы: 2
Сағ/с: № 1. Түрік қағанаты (таным сабақ)
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?:

Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Оқып үйренудің нәтижесі: Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар):

ОүБ-, 1-2, 5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Негізгі дерек көздері: Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Тақырыбы: 3
Сағ/с:

№ 2. Батыс түрік қағанаты

(ойын сабақ)

мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?:

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Оқып үйренудің нәтижесі: Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар): ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
Негізгі дерек көздері: Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Тақырыбы: 4
Сағ/с:

№ 3. Түргеш қағанаты

(ойын сабақ

мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?: Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс
Оқып үйренудің нәтижесі: Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар): Мадақтау, формативті бағалау
Негізгі дерек көздері: Топтық тапсырмалар, әңгімелесу

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Тақырыбы: 5
Сағ/с: № 4. Қарлұқ қағанаты . (таным сабақ)
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?: АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
Оқып үйренудің нәтижесі: «Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар): Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау
Негізгі дерек көздері: Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

Тақырыбы: 6
Сағ/с: № 5. Түрік қағанаттарының шаруашылығы мен мәдениеті
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?: АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
Оқып үйренудің нәтижесі: Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар):

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Негізгі дерек көздері:

Тұсаукесер, жоба қорғау

Кеңейтілген

Тақырыбы: 7
Сағ/с: № 6. Оғыз мемлекеті (IX ғсоңы- XI ғ ортасы )
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?:

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Оқып үйренудің нәтижесі: Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар):
Негізгі дерек көздері:
7сынып. электронды оқулық
Тақырыбы: 8
Сағ/с: № 7. Қимақ қағанаты (IX ғсоңы- XI ғ басы )
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сөйлеу барысында мәдениеттілікті қалыптастыру.
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?:

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Оқып үйренудің нәтижесі: Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау: Дүниетанымы кеңейеді. Тарихқа деген қызығушылығы оянады.
Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар):

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Негізгі дерек көздері:

Тұсаукесер, жоба қорғау

Кеңейтілген

Тақырыбы: 9
Сағ/с: Тарауды қайталау
мерзімі: 1
Оқып-үйренудің негізгімақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Оқушының үйренгенін қайдан білесіз?:
Оқып үйренудің нәтижесі: Тест жұмысы
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау:

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар):
Негізгі дерек көздері: Тест жұмысы
Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/
Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 10
: № 8. Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері. (таным сабақ)
1
Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.

Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар Г
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

ОүБ-, 1-2, 5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 11
:

№ 9. Архитектура және өнер.

(ойын сабақ)

1
Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 12
:

№ 10. Түріктердің рухани мәдениеті .

(ойын сабақ

1
Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету
Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс
Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.
Мадақтау, формативті бағалау
Топтық тапсырмалар, әңгімелесу

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 13
: Тарауды қайталау
1
Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу
АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы
Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды
Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау
Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: Үшінші тарау. Дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттер / 5 сағат/
:
Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 14
: № 11. Қарахан мемлекеті (942-1212 жж) . (таным сабақ)
1
Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.

Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

ОүБ-, 1-2, 5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 15
:

№12. Наймандар, керейттер

, жалайырлар

(ойын сабақ)

1
Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 16
:

№ 13. Қарақытайлар(1128-1213 жж) .

(ойын сабақ

1
Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету
Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс
Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.
Мадақтау, формативті бағалау
Топтық тапсырмалар, әңгімелесу

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 17
: № 14. Қыпшақ хандығы (XI-XIII ғ басы ) . (таным сабақ)
1
Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу
АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы
Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды
Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау
Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

Екінші тарау. VI-IX ғасырлардағы отырықшы және жартылай көшпелі мәдениет /4 сағат/: 18
: Тарауды қайталау
1
Білу, түсіну, жинақтау, қолдану, ой қорыту
Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

7сынып. электронды оқулық
Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат)
Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат): 19
:

№ 15. Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және

тарихи маңызы. (таным сабақ)

1
Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.

Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

ОүБ-, 1-2, 5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Төртінші тарау. Ұлы Жібек жолы (2 сағат): 20
:

№ 16. Ұлы Жібек жолының тармақтары . Ұлы Жібек жолының Қазақстандығ сілемі.

(ойын сабақ)

1
Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат)
Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 21
:

№ 17. Қалалық

мәдениеттің дамуы.

(таным сабақ)

1
Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау.

Ім-диалогтік

оқыту,

ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,

ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар .
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

ОүБ-, 1-2, 5;

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 22
:

№ 18. IX-XII ғғ

қолөнер, сауда және

шаруашылықтың

дамуы.

(ойын сабақ)

1
Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 23
:

№ 19. Сәулет өнері мен

құрылыстың дамуы.

(ойын сабақ

1
Өзін-өзі реттеуге бағыттау, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу, мазмұнды меңгеруіне ықпал ету
Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс
Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді.
Мадақтау, формативті бағалау
Топтық тапсырмалар, әңгімелесу

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 24
:

№ 20. Дін және

мәдениет. Исламның

таралуы. (таным

сабақ)

1
Білімдерін кеңейтуге көмектесу, неғұрлым жан-жақты ақпарат жинауына қолайлы орта туғызу
АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
«Дамыту картасы», диалогтық сұрақтар, ақпаратты талдау арқылы
Зерттейді, саралайды, сипаттайды, салыстырады, талдайды, тұжырымдайды
Өзін-өзі бағалау, мадақтау, кластер арқылы бағалау
Кеңейтілген тапсырмалар, қалың сұрақтар

Ғаламтор

Оқулық

«Қазақстан тарихы » журналы, МАН

Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 25
:

№ 21. Ғылым мен

білімнің дамуы.

1

Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып,

дүниетанымын кеңейту

Мәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу

таным белсенділіктерін арттыру

АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар
Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

Кері байланыс,

мадақтау,

топтарда өзара бағалау

Тұсаукесер, жоба қорғау

Кеңейтілген

7сынып. электронды оқулық
Бесінші тарау. IX ғасырдың екінші жартысы -XVIII ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті . (6 сағат): 26
: Тарауды қайталау
1
Білу, түсіну, жинақтау, қолдану, ой қорыту

Рөлдік ойыны;

Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ

Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс

Игерілген білімдерді,

өзара

талқылау негізінде ой елегінен

өткізе

отырып,

практикада

жалпы шығармашылық

пен қолдану

Топтарда өзара бағдау
Тест жұмысы
7-сынып оқулық

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Сабақ жоспары
Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Оқу жоспары
Қоныстандыру саясатының мақсаты
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Сабақ басында
Қоныстандыру саясатының барысы
Заңнамада отбасы қалай қорғалған
Қазақтың хандарын ата
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz