Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұзақ мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы 7-сынып
[pic]
Қызылорда облысы ,
Жалағаш аданы,
Қаракеткен ауылы,
№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.
Алимова Гүлзира Мұратбайқызы
Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .
ұзақ мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.барлығы -68 сағат.
Аптасына 2-сағат.Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.
|Тақырыбы |
|2 |
|10 |
|14 |
|19 |
| |
| |
|21 |
|27 |
|38 |
|43 |
|46 |
|53 |
|60 |
62 |46-47.Қазақ халқының мәдениеті |
1 | |Мәтін мазмұнын талдау арқылы саналы меңгертуге жағдай жасау. |Ім-
диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар |Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік
тапсырмалар |Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды
шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас
орнатады |ОүБ-,1-2,5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
|Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесулер, ізденушілік жеке және жұптық, топтық
тапсырмалар |Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | |63 |46-47.Қазақ халқының
мәдениеті |
1 | |Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,
|Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ,
ОүБ
|Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс |Топта бір-бірінің пікірлерін
тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын
түсінеді, логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
|ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс |Қалың,
жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар |Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |64 |48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі |
1 | |
Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып,
дүниетанымын кеңейту
Мәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу
таным белсенділіктерін арттыру |АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ
нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке
жұмыстар |Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір
ұсыныс» |Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген қызығушылығы оянады. |ОүБ
(Түзетулерді орындау)
Критерий арқылы бағалау |Тұсаукесер, жоба қорғау
Кеңейтілген тапсырмалар |Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
| |65 |48-49.Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі |
1 | |Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту
|Ім-диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың
болмауы, пайым, жеке, топтық жұмыс |Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні
арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» |Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай
отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, нені оқып жатқанын түсінеді,
логикалық қорытынды жасай алады, қорытындыларды бағалап отырады
|Формативтік (қалыптастырушы) бағалау
Ынталандыру |Кеңейтілген тапсырмалар |Оқулық.7-сынып | |66 |50.XVI-XVII
ғғ тарихи шығармалар |
1 | |Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып дүниетанымын кеңейту
|АКТ(ИКТ), 1-диалогтік оқыту, 2-СТОҮ нұсқау беру, тәртіп, 4-АКТ
Шығармашылық, топтық, пайым, мәтінмен жеке жұмыстар |Кеңейтілген
тапсырмалар, дәптермен жұмыс |Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген
қызығушылығы оянады. |Блум таксономиясы бойынша
Топтар арасында бағалау
Ынталандыру
Мадақтау
|Кеңейтілген тапсырмалар |7сынып.электронды оқулық | |67 |Тарауды
қайталау |1 | |Білу,түсіну,жинақтау,қолдану,ой қорыту |Ім-диалогтік оқыту,
зерттеушілік әңгіме, ІІм-тәртіп, сыңаржақтылықтың болмауы, пайым, жеке,
топтық жұмыс |Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс
|Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады,
барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады |Блум
таксономиясы
Өзара, критерий арқылы бағалау
Жиынтық бағалау |Тұсаукесер, жоба қорғау
Кеңейтілген тапсырмалар |Тест жұмыстары | |68 |Қайталау |1 | |Тоқсандық
тақырып барысында материалдарды меңгерту | |Проблемалық сұрақтар, эссе
мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» |Дүниетанымы кеңейеді.Тарихқа деген
қызығушылығы оянады. |Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау |Тест жұмыстары |Оқулық 7-сынып. Ман | |
І м – бірінші модуль «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»;
ІІ м – екінші модуль «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»;
ІІІ м – үшінші модуль «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»;
IV м – төртінші модуль «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық
технологияларды (АКТ) пайдалану»;
V м – бесінші модуль «Талантты және дарынды балаларды оқыту»;
VІ м – алтыншы модуль «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу»;
VІІ м – жетінші модуль «Оқытуды басқару және көшбасшылық»
ОүБ – Оқыту үшін бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz