Ұзақ мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы 7-сынып

Қызылорда облысы,
Жалағаш аданы,
Қаракеткен ауылы,
№ 114 орта мектептің тарих және құқық пәні мұғалімі.
Алимова Гүлзира Мұратбайқызы
Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары .
ұзақ мерзімді жоспары. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні. барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат. Пән мұғалімі :Алимова Гүлзира.
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
Оқулық мазмұнымен
танысу.
Бірінші тарау.
Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 8 сағат /
Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар
ОүБ-, 1-2, 5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 2. Батыс түрік қағанаты
(ойын сабақ)
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 3. Түргеш қағанаты
(ойын сабақ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы » журналы, МАН
Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау
Тұсаукесер, жоба қорғау
Кеңейтілген
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Игерілген білімдерді,
өзара
талқылау негізінде ой елегінен
өткізе
отырып,
практикада
жалпы шығармашылық
пен қолдану
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау
Тұсаукесер, жоба қорғау
Кеңейтілген
Игерілген білімдерді,
өзара
талқылау негізінде ой елегінен
өткізе
отырып,
практикада
жалпы шығармашылық
пен қолдану
Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар
ОүБ-, 1-2, 5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 9. Архитектура және өнер.
(ойын сабақ)
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 10. Түріктердің рухани мәдениеті .
(ойын сабақ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы » журналы, МАН
Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар
ОүБ-, 1-2, 5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№12. Наймандар, керейттер
, жалайырлар
(ойын сабақ)
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 13. Қарақытайлар(1128-1213 жж) .
(ойын сабақ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы » журналы, МАН
Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау
№ 15. Ұлы Жібек жолының қалыптасуы және
тарихи маңызы. (таным сабақ)
Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар
ОүБ-, 1-2, 5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 16. Ұлы Жібек жолының тармақтары . Ұлы Жібек жолының Қазақстандығ сілемі.
(ойын сабақ)
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 17. Қалалық
мәдениеттің дамуы.
(таным сабақ)
Ім-диалогтік
оқыту,
ІІм-себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,
ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар
ОүБ-, 1-2, 5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 18. IX-XII ғғ
қолөнер, сауда және
шаруашылықтың
дамуы.
(ойын сабақ)
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 19. Сәулет өнері мен
құрылыстың дамуы.
(ойын сабақ
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН
№ 20. Дін және
мәдениет. Исламның
таралуы. (таным
сабақ)
Ғаламтор
Оқулық
«Қазақстан тарихы » журналы, МАН
№ 21. Ғылым мен
білімнің дамуы.
Тақырыпқа байланысты түсініктерін қалыптастырып,
дүниетанымын кеңейту
Мәдениетке тарту, өнерді құрметтеуге тәрбиелеу
таным белсенділіктерін арттыру
Кері байланыс,
мадақтау,
топтарда өзара бағалау
Тұсаукесер, жоба қорғау
Кеңейтілген
Рөлдік ойыны;
Ім-диалогтік оқыту, ІІм -ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, 4-АКТ, ОүБ
Игерілген білімдерді,
өзара
талқылау негізінде ой елегінен
өткізе
отырып,
практикада
жалпы шығармашылық
пен қолдану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz