Файл қосу

Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.қорғау.(қысқа мерзімді жоспар).4 сынып

Пән: Әртүрлі

[pic]

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы «Құрық орта мектеп-
гимназиясының»
жоғары
санатты бастауыш сынып мұғалімі
Бабаева Жібек Шамғалиқызы

4 – сыныптың дүниетану пәніне арналған қысқа мерзімді жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары.Қорғау. |
|Сабақтың мақсаты |Білімдік: Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары және |
| |оларды қорғау туралы білім алады. |
| |Дамытушылық: Сөйлеу дағдылары дамиды. |
| |Тәрбиелік:Табиғатты қорғау қажеттігін сезінеді,топтық |
| |жұмыс жасап,достық қарым-қатынаста бір-біріне |
| |көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары және оларды |
| |қорғау туралы түсінік қалыптасады.Тақырып бойынша өз |
| |білімдерін қолдана отырып,постер қорғайды..Шығармашылық|
| |қабілеттері дамиды,пәнге қызығушылығы артады.Кері |
| |байланысқа үйренеді. |
| |«Дүниетану»-4 сынып,«Атамұра» баспасы .Сөзжұмбақ. |
|Сілтеме | |
|Сабақта қолданылытын |Оқулық,стикрлер,А-3,кесте,жетондар.слайдтар, |
|материалдар: | |
|Сабақта қолданылатын |Топтық жұмыс,түсіндіру,АКТ,оқыту үшін бағала,СТО,жаңа |
|әдістер: |әдістер |
|Сабақтың барысы |
|І.Ұйымдастыру бөлімі |«5» болсын алар бағамыз, Білімнен бақыт табамыз. |
| |Өнер-білім көп оқып, Өсе берсін санамыз! |
| |Топқа бөлу (су қоймасы құстарымен) |
|Үй тапсырмасын |Су қоймасы өсімдіктері мен жануарларын қорғау туралы |
|тексеру |ауызша дәлелдеп айту.1- топ:Су қоймасын жалпы қорғау |
| |туралы;2-топ: Құндыз,қара күзен туралы;3-топ:Су қоймасы|
| |құстары,арал албырты туралы;4-топ:Жетісу бақатісі. |
|Жаңа сабаққа кіріспе |-Жер бетінің ерекше биік тұстарын қалай атаймыз? (тау) |
| |---Бүгінгі таулы жер туралы сабағымызда не туралы |
| |білуге болады деп ойлайсыңдар? |
| |(өсімдіктері,жануарлары,оларды қорғау) |
| |1-топ:Таулы жер,өсімдіктері; 2-топ:Жануарлары; |
| |3-топ:Құстары; 4-топ:Таулы жерді қорғау |
|Сергіту сәті |АКТ қолдану |
|Постер қорғау |Әр топ постер қорғайды.Өздерінің ізденіп келген |
| |материалдарын қолданады.(суреттер,рефераттар,т.б.) |
|Сөзжұмбақ «Қорық» |1)Ұзын аяқты жабайы қой. (арқар) |
| |2) сирек кездесетін көбелектер (аполло) |
| |3) 2011 жылғы қысқы Азиада тұмары (барыс) |
| |4) Қоянды- ........, жігітті намыс өлтіреді (қамыс) |
| |5) .......... ойлағаны арамдық, |
| |Қойдың ойлағаны – амандық.(қасқыр) |
|Шығармашылық |1-топ:Үстірт дөңесті аймағының оңтүстік батыстан |
|тапсырма: |солтүстік шығыс бағытта ұзындығы 550км,ені 350 |
|«Қына тасқа бітеді, |км.Үстірт дөңесті аймағының периметрін тап? |
|білім басқа бітеді.» |2-топ:Іле АлатауындағыТалғар шыңының биіктігі 4973 |
| |м.Тянь-Шань тауындағы Хан тәңірі шыңы 6995 м. Қай |
| |шыңның биіктігі қанша үлкен? |
| |3-топ:Маңғыстаудағы Қаратау аласа тау жоталары батыстан|
| |шығысқа қарай 110 км ұзындыққа созылып жатыр.Ал ені 12|
| |км/ді алып жатыр.Қаратау аласа тау жоталарының ауданы |
| |қандай? 4-топ:Маңғыстаудағы Шерқала тарихи |
| |орнын шөлдеген жолаушыға сусын ұсынатын кесенің |
| |төңкерілген пішініне ұқсатады. Масштабын өте кішірейтіп|
| |алған кездегі кесенің диаметрі 6 см болса,радиусы |
| |қаншаға тең? |
|Тұжырымдау |Сонымен... Оқушылардың өз беттерімен сұрақ |
| |дайындап,келесі топтарға қоюы. |
|Қорытындылау |Кері байланыс.Мәтін бойынша дайындалу.Өлкеміздегі |
|Үйге тапсырма |таулар, олардың табиғаты,өзі көрген,үлкендерден |
| |естіп-білгендерін әңгімелеуге дайындық. |
| |Ғарыш туралы іздену. |
|Бағалау |Кері байланыс.Дискуссиялық карта бойынша.Жетондар |
| |арқылы.Оқушылардың бірін-бағалауы |

ДИСКУССИЯЛЫҚ
КАРТА

|№ |Сұрақтар |иә |жоқ |
|1 |Адам бара алмайтын тік құздарда үкі ұялайды | | |
|2 |Шырша,қарағай-қылқанжапырақты орман ағашы | | |
|3 |Жапалақ едәуір ірі,түсі тас реңдес сұрғылт құс | | |
|4 |Күреңот-балды көп беретін өсімдік | | |
|5 |Наурызым-таулы жер қорығы | | |
|6 |Арыстан-биік тауды мекендейтін ерекше сымбатты,күшті, | | |
| |епті,батыл аң. | | |
|7 |Арқар түнде мұзды алқапқа дейін өрлеп барып,түнейді. | | |
| |Ертеңгісін жайылымға түседі | | |
|8 |Тау етегіндегі жапырақты ормандарда ұшқат,тобылғы, итмұрын | | |
| |сияқты бұталар өседі. | | |
|9 |Іле Алатауында халық тұтынуына қажетті жеміс-жидек өседі | | |
|10 |Таутекені будандастырудан меринос қойы алынады | | |

1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 | | жоқ |иә |жоқ |иә |жоқ |жоқ |иә
|иә |иә |жоқ | |




Ұқсас жұмыстар
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.
Топқа бөлу
Сабаққа назарларын аудару
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары туралы
Қима қағаздары
"Баяндауыш." 3 сынып
Жас қорық
"дала, шөл, шалғын табиғат аймақтары" дүниетану 4 сынып
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Пәндер