Заттың агрегаттық күйлері тарауына омж 8 сынып

Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау
№
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау\сабақ тақырыбы
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
№:
1
Өтілу мерзімі:
2
Сағат саны:
3
Тарау\сабақ тақырыбы:
4
Күтілетін нәтиже:
5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
7
Үйрену барысын бағалау:
8
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
9
№:
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
4
Тарау\сабақ тақырыбы:
ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі.
Мақсаты:
заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алу
Күтілетін нәтиже:
Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс, диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау,
Үйрену барысын бағалау:
Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы
№:
1
Өтілу мерзімі:
9. 10. 12
Сағат саны:
1
Тарау\сабақ тақырыбы:
§13, 14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы.
Мақсаты:
заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау
Күтілетін нәтиже:
Балқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Джигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесу
Үйрену барысын бағалау:
Нұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру, жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау,
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Термометр, балауыз, стакан, есеп жинағы
№:
2
Өтілу мерзімі:
10. 10. 12
Сағат саны:
1
Тарау\сабақ тақырыбы:
№2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау.
Мақсаты:
Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтау
Күтілетін нәтиже:
Дененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыру
Үйрену барысын бағалау:
Нұсқау беру,
кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу)
№:
3
Өтілу мерзімі:
16. 10. 12
Сағат саны:
1
Тарау\сабақ тақырыбы:
§15, 16 Булану және конденсация.
Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру
Күтілетін нәтиже:
Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайды
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық карта
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма,
Үйрену барысын бағалау:
Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта,
№:
4
Өтілу мерзімі:
17. 10. 12
Сағат саны:
1
Тарау\сабақ тақырыбы:
§17 Ауаның ылғалдылығы.
Мақсаты:
ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу
Күтілетін нәтиже:
Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету, Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгіме
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Деңгейлік тапсырмалар,
Үйрену барысын бағалау:
Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Психрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz