Физика пәні: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі тарауы бойынша орта мерзімді жоспар

Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау\сабақ тақырыбы
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау\сабақ тақырыбы: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 7
Үйрену барысын бағалау: 8
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: 9
№:
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 4
Тарау\сабақ тақырыбы: ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алу
Күтілетін нәтиже: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс, диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау,
Үйрену барысын бағалау: Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы
№: 1
Өтілу мерзімі: 9. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: §13, 14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы. Мақсаты: заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау
Күтілетін нәтиже: Балқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Джигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесу
Үйрену барысын бағалау: Нұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру, жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау,
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Термометр, балауыз, стакан, есеп жинағы
№: 2
Өтілу мерзімі: 10. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: №2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау. Мақсаты: Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтау
Күтілетін нәтиже: Дененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыру
Үйрену барысын бағалау:

Нұсқау беру,

кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу)
№: 3
Өтілу мерзімі: 16. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы:

§15, 16 Булану және конденсация.

Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру

Күтілетін нәтиже: Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайды
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық карта
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма,
Үйрену барысын бағалау: Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта,
№: 4
Өтілу мерзімі: 17. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: §17 Ауаның ылғалдылығы. Мақсаты: ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу
Күтілетін нәтиже: Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету, Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгіме
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар,
Үйрену барысын бағалау: Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Психрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы

Ұқсас жұмыстар
Заттың күйі
Заттың агрегаттық күйлері. Оқушыларды заттың үш күйі - газ, сұйық, қатты дене болатындығымен таныстыру
Практикалық жұмыс: заттың агрегаттық күйлері өзгерген кездегі жылу мөлшерін есептеу»
Дене температурасының оның молекулаларының жылдамдығына тәуелділігі. Заттың агрегаттық күйлері және оларды молеклалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру
Заттың агрегаттық күйлері. қатты денелердің балқуы жіне қатаюы. балқу және қатаю температурасы
Валенттіліктері бойынша мына химиялық элементтерден формулалар құрастыр
Молекула - кинетикалық теорияның негіздері
Тақырып Булану және конденсация
Қатты денелер
Қысымның өлшем бірлігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz