Заттың агрегаттық күйлері тарауына омж 8 сынып

Физика пәні бойынша «Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі» тарауына орта мерзімді жоспарлау

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау\сабақ тақырыбы
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
№: 1
Өтілу мерзімі: 2
Сағат саны: 3
Тарау\сабақ тақырыбы: 4
Күтілетін нәтиже: 5
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 7
Үйрену барысын бағалау: 8
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: 9
№:
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 4
Тарау\сабақ тақырыбы: ІІ тарау. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін ұғыну, ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау, ауа ылғалдылығын анықтау алу
Күтілетін нәтиже: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеру себебін анықтай алады, өмірде бақылап, түсіндіре алады, қолдана алады, процестерді салыстыра алады, ауа ылғалдылығын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістері, ақпараттық коммуникативті технологияларды пайдалану, дарынды балалармен жұмыс, диалогтік оқыту тәсілдері, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар, сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, критерий жасау,
Үйрену барысын бағалау: Топқа жетекшілік ету, нұсқау беру, топқа, жеке кеңес беру, мақсаты мен жоспармен таныстыру, оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, компьютер, термометр, психрометр, балауыз, спиртшам, калориметр, таразы, есеп жинағы
№: 1
Өтілу мерзімі: 9. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: §13, 14 Қатты дененің балқу және қатаюы. Меншікті балқу жылуы. Мақсаты: заттың балқу және қатаю процестерін ұғыну, сондағы ішкі энергияның өзгеру шамасын анықтау
Күтілетін нәтиже: Балқу және қатаю процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, отын энергиясын есептей алады, процесті техникада қолдана алады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Джигсо, алты қалпақ, маршруттық карта, топтастыру, есеп шығару, эксперимент жасау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырма, сырттай бақылау, әңгімелесу
Үйрену барысын бағалау: Нұсқау беру, топтық жұмысқа критерий құру, жұлдыз және ұсыныс айту, өз-өздерін бағалау,
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Термометр, балауыз, стакан, есеп жинағы
№: 2
Өтілу мерзімі: 10. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: №2 Зертханалық жұмыс. Мұздың меншікті балқу жылуын анықтау. Мақсаты: Жылу балансының теңдеуін пайдаланып, мұздың меншікті жылуын анықтау
Күтілетін нәтиже: Дененің балқу процесін қадағалап, қорытынды жасайды, басқа денелер үшін меншікті балқу жылуын анықтай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жұптық жұмыс, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік сұрақтар. Жоспармен, сабақтың мақсатымен таныстыру
Үйрену барысын бағалау:

Нұсқау беру,

кейбір топтарға жетекші болу, Қорытынды арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: таразы, термометр, калориметр, мұз кесегі, сүзгіш қағаз, шәйнек (сыныпқа біреу)
№: 3
Өтілу мерзімі: 16. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы:

§15, 16 Булану және конденсация.

Қаныққан және қанықпаған бу. Мақсаты: заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі булану және конденсация құбылыстарын түсіндіру

Күтілетін нәтиже: Булану және конденсация процестерін түсіндіре алады, екі процесті салыстырады, талдайды, қорытынды жасайды
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, бейнеролик көрсету, графикалық диктант, маршруттық карта
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушыға арналған тапсырма,
Үйрену барысын бағалау: Жоспармен таныстыру, топқа кеңес беру, бағыт беру, критерий бойынша өздерін бағалау, бір-бірін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, компьютер, термометр, спирт, мақта,
№: 4
Өтілу мерзімі: 17. 10. 12
Сағат саны: 1
Тарау\сабақ тақырыбы: §17 Ауаның ылғалдылығы. Мақсаты: ауаның ылғалдылық дәрежесін анықтау, маңызын білу
Күтілетін нәтиже: Ауаның ылғалдылығы ұғымын түсіну, оны анықтай алу, психрометр, гигрометр құрылысын білу және пайдалана алу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жоғары-төмен деңгейлі сұрақтар, инсерт, бейнетаспа көрсету, Маршруттық карта, топтық зерттеушілік әңгіме
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Деңгейлік тапсырмалар,
Үйрену барысын бағалау: Сырттай бақылау, әңгіме жүргізу, кейбір тапсырмаларға нұсқау беру Критерий бойынша өздерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Психрометр, мақта, су, стакан, есеп жинағы

Ұқсас жұмыстар
Заттың күйі
Заттың агрегаттық күйлері. Оқушыларды заттың үш күйі - газ, сұйық, қатты дене болатындығымен таныстыру
Практикалық жұмыс: заттың агрегаттық күйлері өзгерген кездегі жылу мөлшерін есептеу»
Дене температурасының оның молекулаларының жылдамдығына тәуелділігі. Заттың агрегаттық күйлері және оларды молеклалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру
Заттың агрегаттық күйлері. қатты денелердің балқуы жіне қатаюы. балқу және қатаю температурасы
Валенттіліктері бойынша мына химиялық элементтерден формулалар құрастыр
Молекула - кинетикалық теорияның негіздері
Тақырып Булану және конденсация
Қатты денелер
Қысымның өлшем бірлігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz