Логарифм және оның қасиеттері

Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Аңқаты ЖОББ мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ержанова Нұргүл Төремұратқызы
Сабақтың тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту.
2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;
3. Оқушыларды барақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-бірлерін тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім мен дағдыны қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, деңгейлік тест тапсырмалары, ҰБТ материалдары.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі. (1 минут)
- Үй жұмысын тексеру:(7 минут)
а) фронтальды сұрау.
1) Натурал логарифм дегеніміз не?
2) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?
3) Потенциалдау дегеніміз не?
4) Негізі е болатын санның логарифмі қалай анықталады?
5) Санның логарифмі деген не?
ә) ауызша есептер.
log
4
x = 2 log
x
25= 2
- Жарыс картасын құрайық.
Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. (3 минут)
Сәйкестікті тап:
log a xy p log a x
log a (x/y) log a x - log a y
log a x p log a x
log
a
x +log
a
y.
- Логарифмдер эстафетасы. (10 минут)
Логарифм - logos - сан және arіthmos - қатынас деген сөздерінен туындайды да, сандардың қатынасы деп аударылады. Логарифм атауын Джон Непер ұсынған. (1550-1617)
- ҰБТ-ға дайындық. (8 минут) (оқушылар интерактивті тақтада бір-бірден шығып орындайды. )
- Амалдарды орындаңдар:
- Өрнекті ықшамдаңыз:
- Теңсіздікті шешіңдер:
- Туындыны табыңдар:
- Көбейткішке жіктеңдер:
.
6. Интегралды есептеңіз:
- Тест-бақылау.
Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)
(оқушылар тест тапсырмаларын жеке-жеке ноутбукте орындайды. )
1-нұсқа.
- Есептеңдер:
А) 9; В) 18; С) 3; D) 0; Е) 10.
- Теңдеуді шешіңдер:
А) 4; В) 1/2; С) 0; D) 1; Е) 16.
- Теңдеуді шешіңдер: logх-19 = 2
А) 4; В) 2; С) 3; D) 1; Е) 0.
- Өрнектің мәнін тап: log2log2log416?
А) 2; В) 4; С) 1; D) 8; Е) 0.
- Теңдеуді шешіңдер: log4(4х - 16) = 1
А) 5; В) 3; С) 4; D) 6; Е) 8.
2-нұсқа.
- Есептеңдер:
А) 98; В) 49; С) 0; D) 24; Е) 1.
- Теңдеуді шешіңдер:
А) 5; В) 6; С) 0; D) 1/2; Е) 1.
- Теңдеуді шешіңдер: logх-15 = 1
А) 4; В) 6; С) 0; D) 1; Е) 5.
- Өрнектің мәнін тап: log2log2log381?
А) 9; В) 5; С) 1; D) 3; Е) 0.
- Теңдеуді шешіңдер: log3(2х + 3) = 0
А) 2; В) -1; С) 0, 5; D) 3; Е) 1
Тест жауабы:
Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді.
- Логарифмдік комедия. (қатесін тап) (5 минут)
дұрыс теңсіздігін алайық. Бұдан шығады
.
функциясы өспелі болғандықтан,
аламыз. Бұдан
. lg
қысқартқаннан кейін, 2>3 шығады.
Қай жерде қате бар?
Жауабы
: lg
< 0 болғандықтан, қысқартудан кейін теңсіздік таңбасы өзгертілген жоқ, ол таңба өзгертілуі тиіс еді.
- Үйге тапсырма беру:№ 214, № 210 (6, 8), №211 (4) . (1 минут)
- Рефлексия. (3 минут)
- Оқушыларды бағалау.
- Сабақты қорытыңдылау. Оқушылар кестені толтырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz