Логарифм және оның қасиеттері

Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Аңқаты ЖОББ мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ержанова Нұргүл Төремұратқызы

Сабақтың тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері.

Сабақтың мақсаты:

1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту.

2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;

3. Оқушыларды барақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-бірлерін тыңдауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Білім мен дағдыны қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, деңгейлік тест тапсырмалары, ҰБТ материалдары.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. (1 минут)
  2. Үй жұмысын тексеру:(7 минут)

а) фронтальды сұрау.

1) Натурал логарифм дегеніміз не?

2) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?

3) Потенциалдау дегеніміз не?

4) Негізі е болатын санның логарифмі қалай анықталады?

5) Санның логарифмі деген не?

ә) ауызша есептер.

log 4 x = 2 log x 25= 2

  1. Жарыс картасын құрайық.

Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау. (3 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бұл кезеңде логарифмнің қасиеттері бойынша алған білімдері тексеріледі. Дұрыс формула алу үшін өрнектердің арасына сәйкес стрелкалар қоюлары қажет.
Оқушылардың іс-әрекеті: Дұрыс формула алу үшін оқушылар сәйкестікті тауып, стрелка қоюға тиісті.

Сәйкестікті тап:

log a xy p log a x

log a (x/y) log a x - log a y

log a x p log a x

log a x +log a y.

  1. Логарифмдер эстафетасы. (10 минут)
: Өрнектің мәнін табыңдар.
: Оқушылар тақтаға есептерді түсіндіріп шығарады және жауабын табады.
Д
lg8 + lg125
lg(8∙125) = lg 1000 = 3
Д: Н
lg8 + lg125: log 2 6 - log 2 (6/32)
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: log 2 (6 : (6/32) ) = log 2 32 = 5
Д: П
lg8 + lg125: log 3 5 - log 3 135
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: log 3 (5 : 135) = log 3 (1:27) = -3
Д: Е
lg8 + lg125: 2 log 2 7 - log 2 49
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: log 2 7 2 - log 2 49 = log 2 (49:49) = log 2 1 = 0
Д: Ж
lg8 + lg125: log 9 3+ log 9 27
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: log 9 (3∙27) = log 9 81=2
Д: О
lg8 + lg125: log 3 х = log 3 6 + log 3 2 \log_{3}{х = \log_{3}{6 + \log_{3}2}}
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: log 3 6 × 2 = log 3 12 , \log_{3}{6 \times 2 = \log_{3}{12, \ \ \ }} х = 12 = 12
Д: Р
lg8 + lg125: log 2 ( 2 х 4 ) = 3 \log_{2}{(2х - 4) = 3}
lg(8∙125) = lg 1000 = 3: 2х-4 = 8 , = 8, х=6
Д:
lg8 + lg125:
lg(8∙125) = lg 1000 = 3:
3
2
12
5
3: Д
2: Ж
12: О
5: Н
5
0
-3
0
6
5: Н
0: Е
-3: П
0: Е
6: Р

Логарифм - logos - сан және arіthmos - қатынас деген сөздерінен туындайды да, сандардың қатынасы деп аударылады. Логарифм атауын Джон Непер ұсынған. (1550-1617)

John Napier.jpg

  1. ҰБТ-ға дайындық. (8 минут) (оқушылар интерактивті тақтада бір-бірден шығып орындайды. )
  1. Амалдарды орындаңдар:

  1. Өрнекті ықшамдаңыз:

  1. Теңсіздікті шешіңдер:

  1. Туындыны табыңдар:

  1. Көбейткішке жіктеңдер:

.

6. Интегралды есептеңіз:

  1. Тест-бақылау.

Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)

(оқушылар тест тапсырмаларын жеке-жеке ноутбукте орындайды. )

1-нұсқа.

  1. Есептеңдер:

А) 9; В) 18; С) 3; D) 0; Е) 10.

  1. Теңдеуді шешіңдер:

А) 4; В) 1/2; С) 0; D) 1; Е) 16.

  1. Теңдеуді шешіңдер: logх-19 = 2

А) 4; В) 2; С) 3; D) 1; Е) 0.

  1. Өрнектің мәнін тап: log2log2log416?

А) 2; В) 4; С) 1; D) 8; Е) 0.

  1. Теңдеуді шешіңдер: log4(4х - 16) = 1

А) 5; В) 3; С) 4; D) 6; Е) 8.

2-нұсқа.

  1. Есептеңдер:

А) 98; В) 49; С) 0; D) 24; Е) 1.

  1. Теңдеуді шешіңдер:

А) 5; В) 6; С) 0; D) 1/2; Е) 1.

  1. Теңдеуді шешіңдер: logх-15 = 1

А) 4; В) 6; С) 0; D) 1; Е) 5.

  1. Өрнектің мәнін тап: log2log2log381?

А) 9; В) 5; С) 1; D) 3; Е) 0.

  1. Теңдеуді шешіңдер: log3(2х + 3) = 0

А) 2; В) -1; С) 0, 5; D) 3; Е) 1

Тест жауабы:

Нұсқа №
Тапсырмалар
1
2
3
4
5
Нұсқа №: Нұсқа 1
Тапсырмалар: В
В
А
Е
А
Нұсқа №: Нұсқа 2
Тапсырмалар: А
D
В
С
В

Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді хабардар етеді.

  1. Логарифмдік комедия. (қатесін тап) (5 минут)

дұрыс теңсіздігін алайық. Бұдан шығады . функциясы өспелі болғандықтан, аламыз. Бұдан . lg қысқартқаннан кейін, 2>3 шығады.

Қай жерде қате бар?

Жауабы : lg < 0 болғандықтан, қысқартудан кейін теңсіздік таңбасы өзгертілген жоқ, ол таңба өзгертілуі тиіс еді.

  1. Үйге тапсырма беру:№ 214, № 210 (6, 8), №211 (4) . (1 минут)
  2. Рефлексия. (3 минут)
  1. Оқушыларды бағалау.
  2. Сабақты қорытыңдылау. Оқушылар кестені толтырады.
Логарифмнің анықтамасы
Логарифм қасиеттері
Логарифмді есептеу
Логарифмдік теңдеуді шешу
: Мен білемін
Логарифмнің анықтамасы:
Логарифм қасиеттері:
Логарифмді есептеу:
Логарифмдік теңдеуді шешу:
: Менің қолымнан келеді
Логарифмнің анықтамасы:
Логарифм қасиеттері:
Логарифмді есептеу:
Логарифмдік теңдеуді шешу:
: Менің үйренгім келеді
Логарифмнің анықтамасы:
Логарифм қасиеттері:
Логарифмді есептеу:
Логарифмдік теңдеуді шешу:

Ұқсас жұмыстар
Логарифмдер
Зерттеушілер лабораториясы
Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе - теңдік. Логарифмнің қасиеттері
Логарифмнің қасиеттері
Оқушылардың білімін бағалау
Деңгейлік тест тапсырмалары
Логарифмдерді не үшін оқып - үйренеміз
Теңдеулердегі логарифмдік функция
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Санның логарифмі жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz