Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам,қоршаған орта туралы білімін кеңейту,ежелгі адамдар,олардың тіршілігі туралы мағлұмат беру арқылы танымдық әрекеттерін дамыту,тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: <<Ежелгі адамдар>> бейнетаспасы.
Сабақтың барысы:
1.Психологиялық көңіл күй.
2.Зерттеу жұмыстарын талдау.
3.Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.Қайталау.
-Сөздікте <<Адам - сөйлеу,ойлау қабілеттері бар,құрал-жабдықтар жасап,оларды пайдалана алатын тіршілік иесі>> делінген.Сонымен адам-табиғаттың бір бөлігі.Осыны дәлелдеңдер.(Адам тыныс алады,дамиды,өседі,өмірге бала әкеледі,өледі).
-Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы неде?
-Айырмашылығы мынада:Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.
4.Жаңа сабақты меңгеру.
1.Уақыт машинасымен өткен өмірге саяхатқа шығу.
-Тарих дегеніміз не?(Тарих-бұл адамзат қоғамының өткені туралы ғылым).
-Тарихи дереккөз деп нені айтады?
-Тарихи деректемелерге қолжазбалар,кітаптар,монеталар,т.б. жатады.
-Тарихтан өткен өмір туралы не білгілерің келеді?
2.Оқушылардың жауаптарын толықтыру.
а) Адам қолымен еңбек етудің арқасында денесін тік ұстап жүре бастады.
ә )Миы дамып,ойлау,сөйлеу,қиялдау қабілеті дамыды.
б)Адам шығармашылығы мен іскерлігінің арқасында еңбек құраодарын жасай бастады.
5.Оқулықпен жұмыс.
а)Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.
ә)Ежелгі адамды көз алдарына елестету.
б)Кестені толтыру.
Ежелгі адам
Қазіргі адам
Ұқсастығы
1
2
3
4
Мәтінді оқып,қазіргі адам мен ежелгі адамның ұқсастығы мен айырмашылықтарын кестеге толтырады,талдау жұмысын жүргізеді,қорытынды шығарады.
6.Сабақты қорытындылау.
1.Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері.
2.Миллиондаған жылдар бойғы адамзаттың дамуы.
Өлеңді талдау.
Адам болсам десеңіз,
Бес нәрседен қашық бол-
Өтірік,өсек,мақтаншақ,
Еріншек, бекер мал шашпақ.
Абай
7.Үйге тапсырма беру.
Мәтінді оқу.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам,қоршаған орта туралы білімін кеңейту,ежелгі адамдар,олардың тіршілігі туралы мағлұмат беру арқылы танымдық әрекеттерін дамыту,тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: <<Ежелгі адамдар>> бейнетаспасы.
Сабақтың барысы:
1.Психологиялық көңіл күй.
2.Зерттеу жұмыстарын талдау.
3.Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.Қайталау.
-Сөздікте <<Адам - сөйлеу,ойлау қабілеттері бар,құрал-жабдықтар жасап,оларды пайдалана алатын тіршілік иесі>> делінген.Сонымен адам-табиғаттың бір бөлігі.Осыны дәлелдеңдер.(Адам тыныс алады,дамиды,өседі,өмірге бала әкеледі,өледі).
-Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы неде?
-Айырмашылығы мынада:Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.
4.Жаңа сабақты меңгеру.
1.Уақыт машинасымен өткен өмірге саяхатқа шығу.
-Тарих дегеніміз не?(Тарих-бұл адамзат қоғамының өткені туралы ғылым).
-Тарихи дереккөз деп нені айтады?
-Тарихи деректемелерге қолжазбалар,кітаптар,монеталар,т.б. жатады.
-Тарихтан өткен өмір туралы не білгілерің келеді?
2.Оқушылардың жауаптарын толықтыру.
а) Адам қолымен еңбек етудің арқасында денесін тік ұстап жүре бастады.
ә )Миы дамып,ойлау,сөйлеу,қиялдау қабілеті дамыды.
б)Адам шығармашылығы мен іскерлігінің арқасында еңбек құраодарын жасай бастады.
5.Оқулықпен жұмыс.
а)Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.
ә)Ежелгі адамды көз алдарына елестету.
б)Кестені толтыру.
Ежелгі адам
Қазіргі адам
Ұқсастығы
1
2
3
4
Мәтінді оқып,қазіргі адам мен ежелгі адамның ұқсастығы мен айырмашылықтарын кестеге толтырады,талдау жұмысын жүргізеді,қорытынды шығарады.
6.Сабақты қорытындылау.
1.Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері.
2.Миллиондаған жылдар бойғы адамзаттың дамуы.
Өлеңді талдау.
Адам болсам десеңіз,
Бес нәрседен қашық бол-
Өтірік,өсек,мақтаншақ,
Еріншек, бекер мал шашпақ.
Абай
7.Үйге тапсырма беру.
Мәтінді оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz