Ежелгі адамдардың өмірі: тарихи дереккөздер мен қазіргі адаммен салыстырмалы талдау

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адам, қоршаған орта туралы білімін кеңейту, ежелгі адамдар, олардың тіршілігі туралы мағлұмат беру арқылы танымдық әрекеттерін дамыту, тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: «Ежелгі адамдар» бейнетаспасы.

Сабақтың барысы:

1. Психологиялық көңіл күй.

2. Зерттеу жұмыстарын талдау.

3. Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі. Қайталау.

-Сөздікте «Адам - сөйлеу, ойлау қабілеттері бар, құрал-жабдықтар жасап, оларды пайдалана алатын тіршілік иесі» делінген. Сонымен адам-табиғаттың бір бөлігі. Осыны дәлелдеңдер. (Адам тыныс алады, дамиды, өседі, өмірге бала әкеледі, өледі) .

-Адамның басқа тіршілік иелерінен айырмашылығы неде?

-Айырмашылығы мынада:Адам-ақыл-есі бар тіршілік иесі.

4. Жаңа сабақты меңгеру.

1. Уақыт машинасымен өткен өмірге саяхатқа шығу.

-Тарих дегеніміз не?(Тарих-бұл адамзат қоғамының өткені туралы ғылым) .

-Тарихи дереккөз деп нені айтады?

-Тарихи деректемелерге қолжазбалар, кітаптар, монеталар, т. б. жатады.

-Тарихтан өткен өмір туралы не білгілерің келеді?

2. Оқушылардың жауаптарын толықтыру.

а) Адам қолымен еңбек етудің арқасында денесін тік ұстап жүре бастады.

ә ) Миы дамып, ойлау, сөйлеу, қиялдау қабілеті дамыды.

б) Адам шығармашылығы мен іскерлігінің арқасында еңбек құраодарын жасай бастады.

5. Оқулықпен жұмыс.

а) Мәтіннің бірінші бөлігін оқыту.

ә) Ежелгі адамды көз алдарына елестету.

б) Кестені толтыру.

Ежелгі адам
Қазіргі адам
Ұқсастығы
Ежелгі адам: 1
Қазіргі адам:
Ұқсастығы:
Ежелгі адам: 2
Қазіргі адам:
Ұқсастығы:
Ежелгі адам: 3
Қазіргі адам:
Ұқсастығы:
Ежелгі адам: 4
Қазіргі адам:
Ұқсастығы:

Мәтінді оқып, қазіргі адам мен ежелгі адамның ұқсастығы мен айырмашылықтарын кестеге толтырады, талдау жұмысын жүргізеді, қорытынды шығарады.

6. Сабақты қорытындылау.

1. Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері.

2. Миллиондаған жылдар бойғы адамзаттың дамуы.

Өлеңді талдау.

Адам болсам десеңіз,

Бес нәрседен қашық бол-

Өтірік, өсек, мақтаншақ,

Еріншек, бекер мал шашпақ.

Абай

7. Үйге тапсырма беру.

Мәтінді оқу.


Ұқсас жұмыстар
6-сынып. Ежелгі адамдардың өмірі мен еңбек құралдары
Ертедегі және қазіргі алғашқы адамдар: анатомиялық және мәдени-тарихи салыстырмалы талдау
Отырар және ежелгі қалалар: сабақ жоспары мен тарихи-мәдени талдау
Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы: тарихи-әдеби талдау
Абай Құнанбаевтың Ескендір поэмасы: тарихи Александр мен поэмалық бейнені салыстырмалы талдау
Спарта және Афина: ежелгі Грекия қала-мемлекеттерінің құрылымы мен салыстырмалы талдауы
6-сыныпқа арналған тарих сабағы: Алғашқы қауымдық адамдардың өмірі
2-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Ежелгі адамдардың иемденуші шаруашылықтан өндіруші шаруашылыққа өтуі
Тәуелсіз Қазақстан: тарихи жолы мен қазіргі жетістіктері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №31: М.Дулатовтың Бақытсыз Жамал романының тақырыбы, идеясы және тарихи-көркемдік құндылықтарын салыстырмалы талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz