Файл қосу

Өзен. 4-класс. ана тілі

Пән: Әртүрлі

4-сынып Ана тілі.

Сабақтың тақырыбы: «Өзен» Ы.Алтынсарин.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі:оқушыларға Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңін оқыта отырып,оқу
дағдысын қалыптастыруБаланың ой-өрісін ,қиялын,
пәнге деген қызығушылығын арттыру.Өлеңнің мазмұнын түсіне білуге,өлеңдегі
жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіріп,мағыналық байланысына қарай ретімен
әңгімелеу дағдысын қалыптастыру.

Дамытушылылығы: оқушыларды әдеби шығарманы сүйіп оқуға баулу.Тақырыпқа
сай мәселелерге сын тұрғысынан ойлануға мүмкіндік туғызу,дамыту.

Тәрбиелілігі: суын ішіп отырған табиғат-ананы қорғап,аялауға өзін қоршаған
табиғатпен тығыз байланысымыз бар екенін ұғындыру.Табиғат берген байлықты
қорғауға, қадірлеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс: дүниетану.

Түрі: аралас сабақ.

Әдісі:баяндау,сұрақ-жауап,түсіндіру.

Көрнекілігі: Ы.Алтынсарин суреті,интерактивті тақта,ребустар,карта.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылар назарын сабаққа аудару.Балаларды шаттық
шеңберіне шақыру.

Көңіл-күйіміз қандай? Тамаша.Ауа-райы қандай? Тамаша. Сабаққа дайынбыз ба?
Ия.

Оқушыларды әр түрлі түстерді таңдау арқылы 3-топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау.Білімді жан-жақты сұрау, тексеру.Бөлімге арналған
сұрақтар мен тапсырмалар (Жазбаша орындау,ауызша айтып беру.)

Жаңа материалды игеруге дайындық(« ребус шешу. «Өзен» өлеңі.

-Балалар мына тақтаға зер салып қараңдаршы.1-ден 4-ке дейінгі ұяшық
берілген.Сол ұяшықтың артында жасырылған сұрақтар бар.Сол сұраққа жауап
берсек ,бүгінгі тақырыпқа байланысты сурет шығады .Әр топтан оқушылар жауап
береді.

1-сұрақ. Ы.Алтынсарин кім?

2-сұрақ. Ы.Алтынсарин қай жылы мектеп ашты? 1864 жылы 8-қаңтарда мектеп
ашты.

3-сұрақ. Қандай әңгімелерін білесіңдер?

« Таза бұлақ,»Әке мен бала», «Ананың сүті», Өрмекші,құмырсқа,қарлығаш»,
«Асан мен Үсен» Өсиет», «Екі шыбын», «Баланың айласы».

4-сұрақ. Қандай өлеңдерін білесіңдер? «Кел,балалар,оқылық», « Өнер ,білім
бар жұрттар» «Жаз», «Өзен»

4 Жаңа сабақ. «Табиғат менің өз үйім» тарауы Ы.Алтынсаринның «Өзен»
өлеңімен басталыпты.

Олай болса,бәріміз оқулыққа зер салып қарайықшы.

Өлеңді мәнерлеп оқу.Мазмұнын айтып беру.

Сөздік жұмысы: Қынарда-жағасында.

Жанабында-маңайында.

Әр топтан 1 оқушыға оқытып,мазмұнын айтқызу.

Сергіту сәті:

Сабақты дүниетану мен байланыстыру.3-топқа 2-сұрақтан беріліп,.оқушылар
жауап береді.

1.Өзен қайдан пайда болады? ( Тау мұздықтары, жер асты сулары,батпақ
көлдер,қар,жаңбыр .)

2.Өзеннің қандай түрлері бар? ( Тау өзені,жазық өзені)

3. Өзен қай кезде тасиды? Оны не дейді? ( Тасқын дегеніміз-аса күшті
жаңбырдан ,қар мен мұздықтардың еруінен су деңгейінің көтерілуі.)

4.Қазақстанның өзендерін ата.( картамен жұмыс) (
Есіл,Нұра,Сырдария,Іле,Ертіс,Жайық,-бұлар үлкен өзендер.)

5. Қазақстандағы ең ұзын өзен қайсы? ( Ертіс- 4248 км)

6. Біздің обылыстағы өзен аты?

5.Дәптермен жұмыс:

Мақал-мәтелдің жалғасын табу. 3-топқа мақалдар беріледі. Жалғасын тауып ,
мағынасын түсіндіріп, дәптерге жазады. 1-топ- Бір кісі қазған
құдықтан............ 2-топ- Сыйлап берген ........ тәтті. 3-топ-..........
да сұрауы бар.

6.Жаңа сабақты бекіту:

Су жүргізер тіршіліктің тамырын,

Су жоқ болса тіршілік жаман бауырым.

Судың біздер біле тұра маңызын,

Көп болған соң ұмытамыз қадірін.,- деп сабағымызды аяқтаймыз.

7.Оқушы білімін бағалау.8. Үйге тапсырма беру.




Ұқсас жұмыстар
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
ТУҒАН ТІЛІМ
XXI ғасыр көшбасшысы жайлы ақпарат
Ыбырай алтынсарин "өзен" өлеңі
Ыбырай Алтынсарин өзен жайлы ақпарат
Ыбырай Алтынсарин Өзен
Ең үздік тіл жанашыры
Кітап - шебер ұстаз, тілсіз мұғалім
Елбасының Ой бөлістім халқыммен атты кітабына арналған оқырмандар конференциясының сценарийі
Материалды тұсіндіру кезеңі
Пәндер