Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы 5- сынып

11. 04. 2013
Сабақ 2
Уақыт: 45минут
Пән: математика
Сынып: 5 д
: Сабақ атауы
11. 04. 2013: Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
: Жалпы мақсаты
11. 04. 2013: Санның арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын және модасын табуды үйрету. Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.
: Оқыту нәтижесі
11. 04. 2013:

Топта сыйластық, іскерлік атмосферасы орнығады, бір-біріне көмек береді.

Сыни ойлаудың стратегияларын меңгереді.

: Негізгі идеялар
11. 04. 2013: Бұл сабақта өз бетімен оқу арқылы сабақты меңгерту және оқушының пәндік білімін жетілдіру және тақырыпты меңгеруде өз ойларын еркін айтуын қалыптастыру.
: Бағалау
11. 04. 2013: Критералды бағалау, формативті бағалау
: Құрал - жабдықтар
11. 04. 2013: Интерактивті тақта, слайд презентация, бағалау парағы, постер, маркер
: Оқытудың әдістері
11. 04. 2013: Сыни ойлату, диалог, деңгейлеп дамыта оқыту, акт технологияларының элеметтер, дарынды балаларды анықтау әдістері.
: Кезеңдері
11. 04. 2013: Мұғалімнің әрекеті
Сабақ 2:

Оқушының

іс- әрекеті

Уақыт: 45минут: Ұйымдастыру формасы
Пән: математика: Күтілетін нәтиже
Сынып: 5 д: Бағалау формасы
:

Ұйымдастыру

Слайд1

11. 04. 2013: Амандасу, «Шаттық шеңберін» құру. Бір- бірімізге жақсы күй сыйлау. Сендер адамдар шеңберге тұрғанды неге жақсы көреді деп ойлайсындар? Сабаққа басты назарын аудару. Стикердин артына жазылган үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер сөзі бойынша 3топқа бөлу.
Сабақ 2: Оқушылар бір біріне көңіл күй сыйлап, өз пікірлерін айтады және үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер болып үш топқа бөлінеді.
Уақыт: 45минут: ұжымдық
Пән: математика: Балалар сабақты жақсы көңіл күймен бастайды.
Сынып: 5 д:
:

Үй жұмысын тексеру

Слайд 2, 3

11. 04. 2013:

№1. Салыстырыңдар:

0, 483 0, 479 95, 3 95, 3000

4, 781 4, 79 0, 045 0, 0045

№2. а-ның мәнін тап.

C:\Documents and Settings\Ира\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0001.gif

№3. Қандай бүтін сандардың арасында орналасқан :

<0, 43< <12, 354<

<1, 25< < 9, 34<

№4 Есептің шарты:

Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3, 75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады?

Сабақ 2:

>

=

<

>

a=0, 4

a=0, 1

0 мен 1, 12 мен 13, 1 мен 2, 9 бен 10

1 тонна J0343921 1тонна J0343921 1тонна J0343921 0, 75 тонна J0343921

Жауабы: J0281712 J0318356

Уақыт: 45минут: Оқушылардан жеке сұралады
Пән: математика: Оқушылар өткен тақырыпты қайталап еске түсірді.
Сынып: 5 д: топтық
:

Мақсаты

Білу

Санның арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын және модасын табуды білу

11. 04. 2013:

Кесте толтыру

:
:
:
Сабақ 2: Білемін
Уақыт: 45минут: Білгім келеді
Пән: математика: Үйрендім
Сынып: 5 д:

Оқушылар толтырады

:
:
:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Сандарды дөңгелектеу, ондық бөлшек бөлу

Сан.

ариф.

ортасын

модасы

өзгеріс аймағы

Топтық

Кесте толтырады.

Балалар нені үйрену керек екенін айқындайды.
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:

Түсіну

«Маган айт, мен оны умытамын, корсет, мумкін, есімде сактармын, мені кызыктыр, мен сонда тусінемін»

мақсатында

Ресурсты пайдалана отырып, жаңа ақпаратты игеру

11. 04. 2013:

Джигсо стратегиясы бойынша топпен жұмыс кезеңі. Тақырып 3 тақырыпшаға бөлінеді:

1) Cанның ариф. ортасын қалай табамыз? 2) Санның өзгеріс ауқымы дегеніміз не? 3) Санның модасын қалай анықтаймыз?

Сабақ 2: Балалар өз бетінше оқып бір-біріне түсіндіреді. Түсінгенін постер арқылы қорғайды. Мысалдар келтіреді
Уақыт: 45минут:

Постер

топтық жұмыс

Пән: математика: Тақырыпты түсінеді және дәлелдейді
Сынып: 5 д: Топ бір бірін бағалайды
: Сергіту сәті
11. 04. 2013: Ойлау қабілетін дамытуда логикалық есептер
Сабақ 2:
:

Қолдану

берілген ережелерді тапсырмалар

ды түсіне отырып қолдану

11. 04. 2013:

№1209

№ 1210 Көп нүктенің орнына керекті сөзді тап

Сабақ 2:

1) Оқушылар ауызшажауап береді

2) Ережені қолданып табады 1) ариф. ортасы 2) модасы 3) өзгеріс ауқымы 4) модасы

Уақыт: 45минут: Топпен ойласып табады
Пән: математика: Үйренгенін есеп шығаруда қолданады
Сынып: 5 д: Топтық бағалау
:

Талдау

Білікті бір есеп шығарар, білімді мың есеп шығарар

Алған білімдерін саралай отырып, деңгейлік есептерді талдау жасауға үйрету

11. 04. 2013:

А

І топ. 7, 381; 5, 004; 6, 118; 8, 019; 7, 815; 5, 863.

ІІ топ. 42, 165; 0, 61; 3, 42; 22, 165; 8, 36; 17, 84.

ІІІ топ. 23, 65; 18, 21; 62, 75; 1, 25; 7, 83; 5, 35.

В

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 6-ға тең.

Бірінші сан 5, 4. Екіншісін тап.

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 3, 1-ге тең.

Бірінші сан 3, 8. Екіншісін тап.

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 9-ға тең

Бірінші сан 5, 2. Екіншісін тап.

С

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 22, 49-ға тең.

Екінші сан біріншісінен 1, 6 есе артық. Осы сандарды тап.

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 4-ке тең.

Екі санның біреуі екіншісінен 1, 4-і артық. Осы сандарды тап.

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 30-ға тең.

Бір сан екіншісінен 1, 5 есе артық. Осы сандарды тап.

Сабақ 2: Әр топ өзіне тиісті есептерді талдайды шығарады.
Уақыт: 45минут: Бірлескен топтық жұмыс
Пән: математика: Денгейлік есептеді шығарып оны талдап үйренеді.
Сынып: 5 д: Топтар шығарған есептерін басқа топқа беріп тексертеді
:

Жинақтау

Алған білімдерін жинақтай отырып, шығармашы

лыққа баулу

11. 04. 2013: Сандарда

Ұқсас жұмыстар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы. 6-сынып
5 класс емтихан сұрақтары
«жаңа бағдарлама бойынша 7 модуль идеясын тарату»
Берілген сандар қатарының медианасы. 6 сынып
Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Сандарды жуықтау және арифметикалық ортасын табу
Жұлдызды сағат. Сайыс сағаты
Отырар кітапханасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz