5-сынып математика: Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы және модасы - сабақ жоспары

11. 04. 2013
Сабақ 2
Уақыт: 45минут
Пән: математика
Сынып: 5 д
: Сабақ атауы
11. 04. 2013: Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы
: Жалпы мақсаты
11. 04. 2013: Санның арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын және модасын табуды үйрету. Оқушыларда есеп шығару қабілеттерін дамыту. Есеп мәтінін сараптау және есеп сұрағына байланысты амалдар белгісін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.
: Оқыту нәтижесі
11. 04. 2013:

Топта сыйластық, іскерлік атмосферасы орнығады, бір-біріне көмек береді.

Сыни ойлаудың стратегияларын меңгереді.

: Негізгі идеялар
11. 04. 2013: Бұл сабақта өз бетімен оқу арқылы сабақты меңгерту және оқушының пәндік білімін жетілдіру және тақырыпты меңгеруде өз ойларын еркін айтуын қалыптастыру.
: Бағалау
11. 04. 2013: Критералды бағалау, формативті бағалау
: Құрал - жабдықтар
11. 04. 2013: Интерактивті тақта, слайд презентация, бағалау парағы, постер, маркер
: Оқытудың әдістері
11. 04. 2013: Сыни ойлату, диалог, деңгейлеп дамыта оқыту, акт технологияларының элеметтер, дарынды балаларды анықтау әдістері.
: Кезеңдері
11. 04. 2013: Мұғалімнің әрекеті
Сабақ 2:

Оқушының

іс- әрекеті

Уақыт: 45минут: Ұйымдастыру формасы
Пән: математика: Күтілетін нәтиже
Сынып: 5 д: Бағалау формасы
:

Ұйымдастыру

Слайд1

11. 04. 2013: Амандасу, «Шаттық шеңберін» құру. Бір- бірімізге жақсы күй сыйлау. Сендер адамдар шеңберге тұрғанды неге жақсы көреді деп ойлайсындар? Сабаққа басты назарын аудару. Стикердин артына жазылган үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер сөзі бойынша 3топқа бөлу.
Сабақ 2: Оқушылар бір біріне көңіл күй сыйлап, өз пікірлерін айтады және үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер болып үш топқа бөлінеді.
Уақыт: 45минут: ұжымдық
Пән: математика: Балалар сабақты жақсы көңіл күймен бастайды.
Сынып: 5 д:
:

Үй жұмысын тексеру

Слайд 2, 3

11. 04. 2013:

№1. Салыстырыңдар:

0, 483 0, 479 95, 3 95, 3000

4, 781 4, 79 0, 045 0, 0045

№2. а-ның мәнін тап.

C:\Documents and Settings\Ира\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\сканирование0001.gif

№3. Қандай бүтін сандардың арасында орналасқан :

<0, 43< <12, 354<

<1, 25< < 9, 34<

№4 Есептің шарты:

Егер бір машина 1 т артық емес жүкті көтере алса, 3, 75 т жүкті тасу үшін қанша машина қажет болады?

Сабақ 2:

>

=

<

>

a=0, 4

a=0, 1

0 мен 1, 12 мен 13, 1 мен 2, 9 бен 10

1 тонна J0343921 1тонна J0343921 1тонна J0343921 0, 75 тонна J0343921

Жауабы: J0281712 J0318356

Уақыт: 45минут: Оқушылардан жеке сұралады
Пән: математика: Оқушылар өткен тақырыпты қайталап еске түсірді.
Сынып: 5 д: топтық
:

Мақсаты

Білу

Санның арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын және модасын табуды білу

11. 04. 2013:

Кесте толтыру

:
:
:
Сабақ 2: Білемін
Уақыт: 45минут: Білгім келеді
Пән: математика: Үйрендім
Сынып: 5 д:

Оқушылар толтырады

:
:
:
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Сандарды дөңгелектеу, ондық бөлшек бөлу

Сан.

ариф.

ортасын

модасы

өзгеріс аймағы

Топтық

Кесте толтырады.

Балалар нені үйрену керек екенін айқындайды.
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:
11. 04. 2013:
Сабақ 2:
:

Түсіну

«Маган айт, мен оны умытамын, корсет, мумкін, есімде сактармын, мені кызыктыр, мен сонда тусінемін»

мақсатында

Ресурсты пайдалана отырып, жаңа ақпаратты игеру

11. 04. 2013:

Джигсо стратегиясы бойынша топпен жұмыс кезеңі. Тақырып 3 тақырыпшаға бөлінеді:

1) Cанның ариф. ортасын қалай табамыз? 2) Санның өзгеріс ауқымы дегеніміз не? 3) Санның модасын қалай анықтаймыз?

Сабақ 2: Балалар өз бетінше оқып бір-біріне түсіндіреді. Түсінгенін постер арқылы қорғайды. Мысалдар келтіреді
Уақыт: 45минут:

Постер

топтық жұмыс

Пән: математика: Тақырыпты түсінеді және дәлелдейді
Сынып: 5 д: Топ бір бірін бағалайды
: Сергіту сәті
11. 04. 2013: Ойлау қабілетін дамытуда логикалық есептер
Сабақ 2:
:

Қолдану

берілген ережелерді тапсырмалар

ды түсіне отырып қолдану

11. 04. 2013:

№1209

№ 1210 Көп нүктенің орнына керекті сөзді тап

Сабақ 2:

1) Оқушылар ауызшажауап береді

2) Ережені қолданып табады 1) ариф. ортасы 2) модасы 3) өзгеріс ауқымы 4) модасы

Уақыт: 45минут: Топпен ойласып табады
Пән: математика: Үйренгенін есеп шығаруда қолданады
Сынып: 5 д: Топтық бағалау
:

Талдау

Білікті бір есеп шығарар, білімді мың есеп шығарар

Алған білімдерін саралай отырып, деңгейлік есептерді талдау жасауға үйрету

11. 04. 2013:

А

І топ. 7, 381; 5, 004; 6, 118; 8, 019; 7, 815; 5, 863.

ІІ топ. 42, 165; 0, 61; 3, 42; 22, 165; 8, 36; 17, 84.

ІІІ топ. 23, 65; 18, 21; 62, 75; 1, 25; 7, 83; 5, 35.

В

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 6-ға тең.

Бірінші сан 5, 4. Екіншісін тап.

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 3, 1-ге тең.

Бірінші сан 3, 8. Екіншісін тап.

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 9-ға тең

Бірінші сан 5, 2. Екіншісін тап.

С

І топ. Екі санның арифметикалық ортасы 22, 49-ға тең.

Екінші сан біріншісінен 1, 6 есе артық. Осы сандарды тап.

ІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 4, 4-ке тең.

Екі санның біреуі екіншісінен 1, 4-і артық. Осы сандарды тап.

ІІІ топ. Екі санның арифметикалық ортасы 30-ға тең.

Бір сан екіншісінен 1, 5 есе артық. Осы сандарды тап.

Сабақ 2: Әр топ өзіне тиісті есептерді талдайды шығарады.
Уақыт: 45минут: Бірлескен топтық жұмыс
Пән: математика: Денгейлік есептеді шығарып оны талдап үйренеді.
Сынып: 5 д: Топтар шығарған есептерін басқа топқа беріп тексертеді
:

Жинақтау

Алған білімдерін жинақтай отырып, шығармашы

лыққа баулу

11. 04. 2013: Сандарда

Ұқсас жұмыстар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы және модасы
Сандардың бөлінгіштік белгілері: 5-сыныпқа арналған математика үйірмесінің кешенді бағдарламасы
5-сыныптағы натурал сандардың бөлінгіштігі: жай және құрама сандарға арналған сабақ жоспары
Сандарды жуықтау және арифметикалық ортасын табу: 5-сыныпқа арналған интерактивті тақтадағы әдістемелік сабақ жоспары
Жай бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар қолдану: 5-сынып сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: 5-сынып - натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
5-сынып: натурал сандардың 2, 5 және 10-ға бөлінгіштік ережелері
Бөлшек сандардың ондық жазылуы: 5-б сыныпқа арналған сабақ жоспары
Натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілері: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сынып математика: арифметикалық амалдардың қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, үлестірілімдік)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz