Қуат жайлы ақпарат


Тақырыбы : Қуат
| |I кезең .Ұйымдастыру кезеңі |
| |Сұрақтарға жауап бер. |
|Көпір | |
|тапсырмалар|1.Қысым анықтамасына сәйкес формуланы толық жаз? |
|ы | |
| |Жауабы: Р = [pic] |
| |2.Архимед заңының тұжырымдамасын толықтыр? |
| |Жауабы: Сұйыққа батырылған денеге оның батқан бөлігі |
| |көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет |
| |етеді. [pic] |
| |3.Атмосфералық қысым қандай шамаға байланысты өзгереді?. |
| |Жауабы: Биіктікке (һ) |
| |ІІ кезең.(топтық жұмыс) |
| |Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр (төмендегі жетелеуші |
| |тапсырмалар арқылы) |
|Теориясы: |Бос нүктенің орынына тиісті сөздерді қой. |
|“Білу” |1.Тұрмыста жеке адамдардың жасаған еңбегін не деп атайды? |
|(Кім? Не? |Жауабы: Жұмыс |
|Қашан? |2. Механикалық жұмыс дегеніміз не? |
|Қайда? Не |Жауабы: Дененің бір орынынан екінші орынға қозғап апаруда |
|істеді? ) |күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады.А-жұмыс |
| |3. Жұмыстың орындалу тездігін сиппаттайтын шаманы қалай |
| |атайды? |
| |Жауабы: Бұл физикалық шама қуат деп аталады? |
|Теориясы: |Сұраққа жауап бере отырып, бос нүктені толықтыр. |
|“Түсіну” |1.Механикалық жұмыс кезінде дененің орын ауыстырудың жүрілген|
|(Неге? |жолға тең болу себебі неде? |
|Себебі? |Жауабы:Түсірілген күштің бағыты дененің қозғалу бағытына |
|Неліктен?) |сәйкес болуына байланысты. |
| |2.Жұмыстың формуласын көрсет |
| |Жауабы: А = F*S ; жұмыс =[pic] |
| |3.Қуатты табу үшін істелген жұмыстың шамасын сол жұмысты |
| |істеуге кеткен уақытқа бөлу керек, оның себебі неде? |
| |Жауабы: Бір жұмысты орындау үшін әр түрлі қозғалтқыштар әр |
| |түрлі уақыт жұмсайды. |
| |Қуат = [pic] N = [pic][pic] |
|Теориясы: |Сұраққа жауап бер. |
|“Талдау” |1.Екі бала бірін-бірі шанамен сүйреді. Бұл жағдайда олар |
|(Салыстыр. |механикалық жұмыс істеді ме? |
|Айырмашылығ|Жауабы:Олар механикалық жұмыс жасады, өйткені олар күш |
|ы неде?) |жұмсап, орын ауыстырады. |
| |2.Массалары әр түрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса |
| |жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл |
| |жағдайда олар бірдей қуат өндірді ме? |
| |Жауабы: Екі қыз баланың өндірген қуаты бірдей емес,себебі |
| |қуат уақытқа және жасалынған жұмысқа тәуелді . |
| |Шамалардың атауын ,өлшем бірлігін жаза отырып, формуланы |
|Теориясы: |түрлендір. |
|“Жинақтау” | |
|(қорытынды |Жұмыстың, қуаттың анықтамасына сәйкес шамаларды жаза |
|шығар, |отырып формуланы түрлендір. |
|сызба, |Жауабы: А - жұмыс, Дж А = F * S => F = |
|сөзжұмбақ) |[pic] ; N = А = N * t |
| |F - күш, Н |
| |S - жол, м |
| |N - қуат, Вт |
| |t - уақыт, с |
|Практикасы |Есептерді шығар. |
|“Қолдану” |Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. |
|(қарапайым |Егер оның моторының тарту күші 2000 Н болса,онда ол 10 с-та |
|тапсырмалар|қанша жұмыс атқарады. |
|беру) | |
| |Берілгені: Шешуі: Есептелуі:|
| |[pic]=72 км/сағ= 20м/с А= F*S |
| |А=2000Н*20м/с*10с= 400000 Дж=400кДж |
| |F= 2000 Н [pic] |
| |t =10 c S= [pic]* t |
| |А= F*[pic]* t |
| |Т/к; А=? |
| |Жауабы:400 кДж |
| | |
| |2. Қуаты 30 Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді? |
| |Берілгені: шешуі: |
| |Есептелуі: |
| |N = 30Bт N=[pic] ; А=N·t А= |
| |30Вт·600с=18000Дж=18кДж |
| | |
| |t=10 мин=600с |
| |Жауабы:18 кДж |
| |Т/к: А-? |
|Практикасы | Сен қалай ойлайсың? |
|“Баға беру”|Өлшемдері мен құрлысы бірдей екі кеме әр түрлі қуат өндіреді. |
|(Сен қалай |Бұл кемелер бірдей жылдамдықпен қозғала ма? |
|ойлайсын? |Жауабы: Менің ойымша: бірдей жылдамдықпен қозғалмайды, себебі|
|Не істер |олар әр түрлі қуат өндіріп отыр. |
|едің?) | |
| |ІІІ бағалау кезеңі (жеке жұмысы) |
| |Деңгейлік тапсырмалардыбіртіндеп орындап, балл жинаңдар |
|Теориясы: |1 деңгей. Тест жауабын белгілеңдер. |
|“Білу” | |
|(Кім? Не? |1. Механикалық жұмыстың формуласын тап. |
|Қашан? Не |А) А = [pic] В) А = F · S С) А= [pic] |
|істеді?) |Д) А= F·t |
| |2.Қуаттың анықтамасына сәйкес формуланы көрсет? |
| |А) N= [pic][pic] В) N= [pic] [pic] С) |
| |N=[pic][pic] Д) N= [pic] [pic] |
| |3.5 мВт-та қанша ватт бар ? |
| |А) 5·10-3 Вт B) 5·10-3 Вт C) 10-3 Вт Д) |
| |5·10-6 Вт |
| | |
| |4. 1 мк Дж –да қанша джоуль бар? |
| |А) 0,000001 Дж В) 0,001 Дж С) 1000000 Дж |
| | |
| | |
| |1.Массасы 0,5 кг қаршыға ауа ағынымен 60 м биіктікке |
|Практикасы |көтерілген . Ауырлық күшінің жұмысын анықтаңдар? |
|“Қолдану” |Бер: Шешуі: Есептелуі: |
|(жоғарыдағы|А=F· S А=0,5 кг·10н/кг·60 м=300Дж |
|қарапайым |m= 0,5 кг F=mg;S=Һ |
|тапсырмалар|Һ= 60м A=mg·h |
|үлгісінде |Т/к: А=? |
|болу керек)|Жауабы:300Дж |
| |2.Салмағы 120 Н бір шелек суды тереңдігі 20 м құдықтан 15 |
| |секунд ішінде көтеріп шығару үшін адамның өндіретін |
| |орташа қуаты қандай? Бер: |
| |Шешуі: Есептелуі: |
| |Р=120 Н N=[pic] [pic] |
| |N=[pic][pic] =[pic] [pic]=160 Вт |
| |һ=20 м А= Р·Һ |
| |t=15 с N=[pic][pic] Жауабы:160 |
| |Вт |
| |Т/к: Nорт -? |
| |2 – деңгей (5балл+4балл=9 балл) |
|Теориясы: |Сұрақтарға жауап бер. |
|“Түсіну” |1. Денеге түсірілген күш, атқарылған жұмысқа байланысты ма? |
|(Неге? |Жауабы: Ия, себебі механикалық жұмыс күшке тура |
|Себебі. |пропорционал. |
|Неліктен?) |2.Әр түрлі қозғалтқыштардың қуаты артқан сайын жасалынған |
| |жұмыс көп өндіріле ме? Себебі неде |
| |Жауабы: Қуат шамасы артқан сайын өндірілген жұмыс та |
| |артады.Себебі қуат жұмысқа тура пропорционал. |
|Теориясы: | Бос нүктенің орнына тиісті шамаларды қой. |
|“Талдау” | |
|(Салыстыр. | |
|Айырмашылығ| |
|ы неде?) | |
|Практикасы |Есептерді шығар. |
|“Қолдану” | |
|(өзгертілге|1.Салмағы 4 кг жәшікті 2,5 ке биіктікке көтергенде |
|н |істелген жұмыс неге тең? |
|жағдайдағы |Бер: Шешуі: |
|тапсырмалар|Есептелуі: |
|) |m=4 кг А=F·S |
| |А=4 кг·9,8Н/кг·2,5 м=100Дж |
| |Һ=2,5 м F= mg; S=Һ |
| |Т/к: А-? A= mg·Һ |
| |Жауабы: 100 Дж |
| |2."Волга"автомобилі 2 сағатта 110 кДж жұмыс атқарса , оның |
| |қуаты неге тең? |
| |Бер: Шешуі: |
| |Есептелуі : |
| |t=2 сағ=7200 с |
| |А=110 кДж=110000 Дж [pic] N= [pic][pic] |
| |=15Вт |
| |Т/к: N=? Жауабы:15 Вт |
| |3 деңгей (9балл+3балл=12балл) |
|Теориясы: |Тірек –сызба нұсқаны толықтыр. |
|“Жинақтау” | |
|(қорытынды | |
|шығар, | |
|сызба | |
|сөзжұмбақ) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Қуат қандай шама скаляр |
| |                                                              |
| |Формуласы [pic] |
| |                                  Өлшем бірлігі Вт |
| |             Қуаттың белгіленуі N |
|Практикасы | Есептерді шығар |
|“Баға беру”|1.Биіктігі 10 м сарқырамадан 2 мин-та 50 м3су құлап ағады.Су |
|(Сен қалай |ағынының қуаты қандай? |
|ойлайсын? |Бер: шешуі: |
|Не істер |һ=10 м N= [pic] |
|едің?) |   |
| |V=50 м3 |
| |t=2 мин =120с           |
| | |
| |есептелуі: |
| |Т/к: N-? |
| |                       N=[pic] |
| |                                     немесе 42000 Вт |
| | |
| |Жауабы: 42 кВт |

-----------------------
Жұмыс

Қуат

N= [pic] ; A=N*t;

N=F*[pic];

A=F·S [pic]

Белгіленуі: N

Формуласы[pic]

Өлшем бірлігі Вт

Қуат

Қандай шама скаляр


Ұқсас жұмыстар
Табиғат-тал бесігің,аялай біл!
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың типі
Алтын қақпа
Ақпараттық қауіпсіздік
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Менің тәрбие жұмысыма алып қосарым
Ана жайлы
Табиғат сыйы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz