Қуат жайлы ақпарат

Тақырыбы : Қуат

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі
:

Көпір

тапсырмалары

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Сұрақтарға жауап бер.

1. Қысым анықтамасына сәйкес формуланы толық жаз?

Жауабы: Р = F S \frac{F}{S} F S \frac{F}{S}

2. Архимед заңының тұжырымдамасын толықтыр?

Жауабы : Сұйыққа батырылған денеге оның батқан бөлігі көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет етеді.

3. Атмосфералық қысым қандай шамаға байланысты өзгереді?.

Жауабы : Биіктікке (һ)

:
I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

ІІ кезең. (топтық жұмыс)

Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр (төмендегі жетелеуші тапсырмалар арқылы)

:

Теориясы: “ Білу

(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді? )

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Бос нүктенің орынына тиісті сөздерді қой.

1. Тұрмыста жеке адамдардың жасаған еңбегін не деп атайды?

Жауабы: Жұмыс

2. Механикалық жұмыс дегеніміз не?

Жауабы: Дененің бір орынынан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады. А-жұмыс

3. Жұмыстың орындалу тездігін сиппаттайтын шаманы қалай атайды?

Жауабы: Бұл физикалық шама қуат деп аталады?

:

Теориясы:

“Түсіну”

(Неге? Себебі? Неліктен?)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Сұраққа жауап бере отырып, бос нүктені толықтыр.

1. Механикалық жұмыс кезінде дененің орын ауыстырудың жүрілген жолға тең болу себебі неде?

Жауабы: Түсірілген күштің бағыты дененің қозғалу бағытына сәйкес болуына байланысты.

2. Жұмыстың формуласын көрсет

Жауабы : А = F*S ; жұмыс =

3. Қуатты табу үшін істелген жұмыстың шамасын сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа бөлу керек, оның себебі неде?

Жауабы: Бір жұмысты орындау үшін әр түрлі қозғалтқыштар әр түрлі уақыт жұмсайды.

Қуат = N = A t \frac{A}{t} A t \frac{A}{t}

:

Теориясы: “Талдау”

(Салыстыр. Айырмашылығы неде?)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Сұраққа жауап бер.

1. Екі бала бірін-бірі шанамен сүйреді. Бұл жағдайда олар механикалық жұмыс істеді ме?

Жауабы: Олар механикалық жұмыс жасады, өйткені олар күш жұмсап, орын ауыстырады .

2. Массалары әр түрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндірді ме?

Жауабы: Екі қыз баланың өндірген қуаты бірдей емес, себебі қуат уақытқа және жасалынған жұмысқа тәуелді .

:

Теориясы:

“Жинақтау”

(қорытынды шығар, сызба, сөзжұмбақ)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Шамалардың атауын, өлшем бірлігін жаза отырып, формуланы түрлендір.

Жұмыстың, қуаттың анықтамасына сәйкес шамаларды жаза отырып формуланы түрлендір.

А S \frac{А}{S} Жауабы: А - жұмыс, Дж А = F * S => F = А S \frac{А}{S} ; N = А = N * t

F - күш, Н

S - жол, м

N - қуат, Вт

t - уақыт, с

:

Практикасы

“Қолдану”

(қарапайым тапсырмалар беру)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Есептерді шығар.

Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000 Н болса, онда ол 10 с-та қанша жұмыс атқарады.

Берілгені: Шешуі: Есептелуі:

ϑ \vartheta ϑ \vartheta =72 км/сағ= 20м/с А= F*S А=2000Н*20м/с*10с= 4 Дж=400кДж

F= 2000 Н . 3

t =10 c S= . 3* t

А= F* . 3* t

Т/к; А=? Жауабы: 400 кДж

2. Қуаты 30 Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді?

Берілгені: шешуі: Есептелуі:

А t \frac{А}{t} N = 30Bт N= А t \frac{А}{t} ; А=N·t А= 30Вт·600с=18000Дж=18кДж

t=10 мин=600с

Жауабы:18 кДж

Т/к: А-?

:

Практикасы

“Баға беру”

(Сен қалай ойлайсын? Не істер едің?)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Сен қалай ойлайсың?

Өлшемдері мен құрлысы бірдей екі кеме әр түрлі қуат өндіреді. Бұл кемелер бірдей жылдамдықпен қозғала ма?

Жауабы: Менің ойымша: бірдей жылдамдықпен қозғалмайды, себебі олар әр түрлі қуат өндіріп отыр.

:
I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

ІІІ бағалау кезеңі (жеке жұмысы)

Деңгейлік орындап, балл жинаңдар

:

Теориясы:

“Білу” (Кім? Не? Қашан? Не істеді?)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

1 деңгей. Тест жауабын белгілеңдер.

1. Механикалық жұмыстың формуласын тап.

А) А = В ) А = F · S С) А= Д) А= F·t

2. Қуаттың анықтамасына сәйкес формуланы көрсет?

А t \frac{А}{t} S t \frac{S}{t} ϑ t \frac{\vartheta}{t} А ϑ \frac{А}{\vartheta} А) N= А t \frac{А}{t} В) N= S t \frac{S}{t} С) N= ϑ t \frac{\vartheta}{t} Д) N= А ϑ \frac{А}{\vartheta}

3. 5 мВт-та қанша ватт бар ?

А) 5·10 -3 Вт B) 5·10 -3 Вт C ) 10 -3 Вт Д) 5·10 -6 Вт

4. 1 мк Дж -да қанша джоуль бар?

А) 0, 1 Дж В) 0, 001 Дж С ) 1 Дж

:

Практикасы

“Қолдану”

(жоғарыдағы қарапайым тапсырмалар үлгісінде болу керек)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Массасы 0, 5 кг қаршыға ауа ағынымен 60 м биіктікке көтерілген . Ауырлық күшінің жұмысын анықтаңдар?

Бер: Шешуі: Есептелуі:

А=F· S А=0, 5 кг·10н/кг·60 м=300Дж

m= 0, 5 кг F=mg; S=Һ

Һ= 60м A=mg·h

Т/к: А=? Жауабы:300Дж

А t \frac{А}{t} 120 Н 20 м 15 с \frac{120Н\ \cdot 20\ м}{15\ с} 2400 \frac{2400}{} 2. Салмағы 120 Н бір шелек суды тереңдігі 20 м құдықтан 15 секунд ішінде көтеріп шығару үшін адамның өндіретін орташа қуаты қандай? Бер: Шешуі: Есептелуі: Р=120 Н N= А t \frac{А}{t} N= 120 Н 20 м 15 с \frac{120Н\ \cdot 20\ м}{15\ с} = 2400 \frac{2400}{} =160 Вт

һ=20 м А= Р·Һ

Р Һ t \frac{Р \cdot Һ}{t} t=15 с N= Р Һ t \frac{Р \cdot Һ}{t} Жауабы :160 Вт

Т/к: N орт -?

:
I кезең . Ұйымдастыру кезеңі: 2 - деңгей (5балл+4балл=9 балл)
:

Теориясы: “Түсіну”

(Неге? Себебі. Неліктен?)

I кезең . Ұйымдастыру кезеңі:

Сұрақтарға жауап бер.

1. Денеге түсірілген күш, атқарылған жұмысқа байланысты ма?

Жауабы: Ия , себебі механикалық жұмыс күшке тура пропорционал.

2. Әр түрлі қозғалтқыштардың қуаты артқан сайын жасалынған жұмыс көп өндіріле


Ұқсас жұмыстар
Табиғат-тал бесігің,аялай біл!
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың типі
Алтын қақпа
Ақпараттық қауіпсіздік
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Менің тәрбие жұмысыма алып қосарым
Ана жайлы
Табиғат сыйы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz