Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

150 гр допты қашықтыққа лақтыру


Сабақтың түрі: Жеңіл атлетика
Сыныбы: 7 А
Сабақтың тақырыбы: 150 гр. допты қашықтыққа лақтыру Күні: 25 .
09. 2013 ж.

Сабақтың мақсаты: мергендікке дайындау
Міндеті:
а) Білімділік: кіші допты қашықтыққа лақтыру әдісін үйрету
б) Дамытушылық: салауатты өмір салтын насихаттау барысында мектеп
оқушыларының
жеңіл атлетикамен айналысуға
қызығушылығын арттыру.
в) Тәрбиелік: Оқушыларды мықты, жылдам, епті болуға, шыдамды
әрі шымыр болып өсуге
толыққанды азамат етіп тәрбиелеу.
Көрнекті құрал - жабдықтар: уақыт өлшегіш, ысқырық, жалаушалар, 150 гр.
кіші доп.
Өткізілетін жері: мектептің спорт алаңы.
| | | |
|Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
| |мөлшері | |
| | | |
|Дайындық бөлімі: Ұйымдастыру; | |Оқушының сырт бейнесіне |
|Оқушыларды сапқа тұрғызу; Мәлімдеме қабылдау; | |назар аудару |
|Сәлемдесу; Жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру; | | |
| | | |
|Саптық жаттығулар: |10 – 12 |Оң аяқтың өкшесімен, сол|
|«Оңға бұрыл!» |мин |аяқтың басымен бұрылу |
|«Солға бұрыл!» | |сол аяқтың өкшесімен, оң|
|«Кері айнал!» | |аяқтың басымен бұрылу |
|Жүру жаттығулары: | | |
|«зал бойымен оң иық алдыға адымдап бас!» | |денені тік ұстап, |
|«Жай жүріспен бас!» | |тізені бүкпеу |
|Қолды жоғарыда, аяқтың ұшымен | |денені тік ұстап жүру, |
|Қол белге, өкшемен | |ара қашықтықты сақтау |
|Қол белге, аяқтың сыртқы қырымен | | |
|Қол белде, аяқтың ішкі қырымен | |қолмен көмектесу |
|Жартылай отырып бас! | |қолмен көмектесу |
|Толық отырып бас! | | |
|Жүгіру жаттығулары: | | |
|Зал бойымен жай жүгіріспен бас! | |ара қашықтық сақтау |
|Сызық бойымен жүгіріп бас! | |еркін жүгіру |
|Зал бойымен жай жүгіріспен бас! | | |
|Зал ортасынан екі қатармен жүгіріп бас! | |ара қашықтық сақтау |
|Бір қатар саппен жүгіріп бас! | |еркін жүгіру |
|Зал бойымен жүгіріп бас! | | |
|Жай жүріспен бас! | |екі қолды жоғары көтеріп|
|Терең дем алып, дем шығарамыз! | |дем алу, екі қолды |
|Арнайы жүгіру жаттығулары: | |түсіріп дем шығару |
|Қол алда тізені жоғары көтеріп жүгіріп бас! | | |
|Қол артта өкшені алақанға тигізіп бас! | |қолды шынтаққа бүкпеу, |
|Қол желкеге аяқты алдыға сілкіп бас! | |тізені алақанға тигізу |
|Сол иықпен қолды артқа айналдырып бас! | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Дем алу жаттығулары: | |екі қолды жоғары көтеріп|
|Тынысалу жаттығулары 1,2 қол жоғарыда терең дем | |дем алу, екі қолды |
|аламыз | |түсіріп дем шығару |
|3,4 төменде дем шығарамыз | | |
|Зал ортасынан 4 қатар саппен жүріп бас! | |тоқтау, мұғалім |
|Жалпы дамыту жаттығулары: | |командасы арқылысолға |
| | |бұрылу, бір қатардан |
|Б.қ.а.а.и.к қол белде басты 4 сан оңға, 4 сан | |төрт қатарға тұрғызу |
|солға айналдыру | |денені тік ұстап, басты,|
|Б.қ.а.а.и.к қол басы иықта қолды алдыға 4 сан, | |көзді жұмбайайналдыру |
|артқа 4 сан айналдыру | | |
|Б.қ.а.а.а.и.к қолды ашып артқа 4рет, алдығ 4рет | | |
|айналдыру | |қолды шынтақтан бүгіп |
|Б.қ.а.а.а.и.к қол кеуде алдында, 1,2 қолды | |жаттығуды дұрыс орындау |
|жазбайсерпу, 3,4 қолды ашып жазып серпу | | |
|Б.қ.а.а.а.и.к қол белде, белді 4 сан оңға, 4 сан | |белді толық айналдыру |
|солға айналдыру | | |
|Б.қ.а.а.а. оң қолды сол аяққа сол қолды оң аяққа | |еңкейіп қолды тигізу, әр|
|тигізу | |оқушы өздігінен |
|Б.қ.н.т 1 тіреп отыру, 2 тіреп жату, 3 тіреп | |орындайды |
|отыру, 4 бастапқы қалып | | |
|Б.қ.н.т 4 сан оң аяқта, 4 сан сол аяқта үш сан | | |
|қос аяқпен, 3сан қос аяқпен 4- ші сан 180 градусқа| |биік секіру |
|секіру | | |
| | | |
|Сап бойынша жәй жүріспен бас! | |сол аяқтың өкшесімен, оң|
|топ тоқта! | |аяқтың басымен бұрылу |
|Солға бұрыл! | | |
| | | |
|Негізгі бөлімі: | | |
| | | |
|Допты лақтыруды орында тұрып орындайды. Онда | |бұйрық берілгенге дейін,|
|дененің салмағыноң аяққа сала қисайтып, содансоң | |өз |
|сол аяқты ілгері тастап, бар салмақты сол аяққа | |беттерімен |
|сала, оң аяқпен денені көтере доп нысанаға |30 |артық қимыл жасамауларын|
|лақтырылады. |мин |қадағалау. |
| | | |
|Нысанаға тигізу тапсырмасы болса оны орында тұрып,| |Оқушыларға қауіпсіздік |
|нысанаға көздеп допты лақтыру керек. | |ережесін еске түсіреміз |
| | | |
|Ал егер допты алыс қашықтыққа керек болса, онда | | |
|айтылған қозғалыста, лақтыру кезінде жүгіріп келіп| | |
|қолдану керек. | | |
| | | |
| |3 | |
|Сабақты қорытындылау: |мин |сапқа тұрып, 1 минутқа |
|Жаттығу орнын жинастыру | |ішімізден санап, еркін |
|Сапқа тұрғызу; | |тыныс алып, демді |
|Оқушыларды бағалау | |қалыпқа келтіру |
|Үйге тапсырма: биіктікке секіру (70 см.) | | |
| | |оқушылардың жетістік |
| | |кемшіліктерін атап өту |
| | | |

Мұғалімнің қолы:

Ұқсас жұмыстар
Денешынықтыру календар план
Жеңіл атлетика. 5-сынып
Командалық қозғалыстар
Дене дайындығының деңгейі
Теннистік допты нысанаға және алыс қашықтыққа лақтыру. 10 сынып
Қозғалыс кезінде допты себетке лақтыру
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Қолды артқа ұстау
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Спорттық жүгіру
Пәндер