Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып


Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Қазақ тілін|4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын|үйренудегі |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілде|тіл | |бағаны | |көздер |
| | |р |тосқауылын | |қоса, | | |
| | | |жеңу | |бағалау | | |
|«Тіл және сөйлеу» |
|2 | | |1. «Алло, бұл|Күтілетін |Топтардың |Төмен деңгей |Қазақ тілі |
|сағат |Тақырыптар: Тіл және сөйлеу | |кім?» |нәтижелер: |жұмысын «2|5-жаттығу-суретк|оқулығы 3 |
| |Сөйлеу туралы берілген ұғымды| |(телефон |Сөлей мүшелерін |жұлдыз, 1 |е 4 сөйлем құру.|сынып, |
| |кеңейту. Сөйлеу мәнерлілігі. | |арқылы |біледі. |тілек» |11 |қосымша |
| |Ауызекі және жазба тілде | |сөйлесу) |Диалог құра |бағлайды. |жаттығу-жұмбақты|тапсырмалар,|
| |сөйлеу ерекшеліктері | |2. Мен |алады. |«смайликте|көшіру |түрлі |
| | |АКТ, |жүргізушімін |Суретке қарап, |р арқылы» |Орта деңгей |дереккөздерд|
| | | |(теле |кезкелген |Мадақ |5-жаттығу-суретк|ен. |
| | |Ассоциация |бағдарлама) |жағдаятты |сөздермен:|е 6 сөйлем құру.|(балаларға |
| | |жинау, |3. |суреттеп |«жарайсың»|11 жаттығу-сурет|арналған |
| | |постер құру |«Мамандықтар»|әңгімелей алады.|, «өте |арқылы шешуін |газет-журанл|
| | | |(әр мамандық | |жақсы» |табу. Неліктен |дардан, |
| | | |жайында |Хат жаза біледі.| |олай ойлайсың? |ғаламтор |
| | | |диалог құру) | | |себебін жазу |беттерінен) |
| | | |Осындай |Оқушылар өз ойын| |Жоғары деңгей | |
| | |Суретті |тапсырмаларды|жүйелі | |5-жаттығу-суретк| |
| | |сызба, |топпен, |жеткізуге, сыни | |е 8 сөйлем құру.| |
| | |логикалық |жұппен, |тұрғыдан | |11 жаттығу-Сол | |
| | |тапсырмалар.|жекелей жұмыс|ойлауға, | |суреттегі | |
| | | |жасау |ынтымақтастықта | |заттарға қатысты| |
| | | |барысында |жұмыс жасауға | |жұмбақтар құру. | |
| | | |өзінің ойын |үйренеді. | | | |
| | |Сергіту сәті|ашық еркін | | | | |
| | | |жеткізуге | | | | |
| | |қызықты |тырысады. | | | | |
| | |ойындар. | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Шығармашылық| | | | | |
| | |тапсырмалар.| | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | |(стикерлер | | | | | |
| | |арқылы ой | | | | | |
| | |түйіндеу) | | | | | |
| |Мақсаты: Білу |Сөйлеу үшін | | | | | |
| | |адамға не | | | | | |
| | |қажеттілігін| | | | | |
| | |біледі. | | | | | |
| | |Сөйлеу | | | | | |
| | |түрлері | | | | | |
| | |туралы | | | | | |
| | |мағлұмат | | | | | |
| | |алады. | | | | | |
| | |Сөйлеу | | | | | |
| | |мүшелеріне | | | | | |
| | |тоқталады. | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Сабақ жоспарларының түрлері
Тіл мәдениеті. арнайы курс. 7 сынып
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Туған тілім өлеңін жаттау
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Көшбасшы мұғалім
Тіл және сөйлеу
Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып
Этнографтар тобы
Пәндер