Қазақ тілі пәніне омж,3 сынып 1 модуль

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Қазақ тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

№: І-модуль «Дыбыс және әріп»
№: 1-модуль
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыптар:

2 сыныпта өткенді қайталау

Э-дыбысы

В дыбысы

Ф дыбысы

В, ф дыбыстары мен әріптерінің ерекшеліктері

Ч, щ дыбыстары

Ч, щ дыбыстары мен әріптерінің

Ц дыбысы

Х, һ дыбыстары, олардың айтылу ерекшеліктері.

Х, һ дыбыстарына қатысты сөздердің емілесі.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Өзге тілден енген дыбыстарды түсіндіруде сөзге байланысты суреттер көрсету.

АКТ,

Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру

Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.

Сергіту сәті

Сөзжұмбақтар, ребустар, қызықты ойындар.

Шығармашылық тапсырмалар.

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу)

Өзінді тексер (өтілген тақырыптарға қатысты тапсырмалар)

3. Қазақ тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу:

1. Аз уақыт ішінде көп сөйлету.

«Жалғастыр», «Дұрысын тап» оқыта үйрету ойындарын ойнату.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Күтілетін нәтижелер :

  • Суретті сызбаларды өздігіненн орындайды.
  • Өздерін бағалайды.
  • Тақырып бойынша мәтін құрайды.
  • Шығармашылық тапсырмаларды ізденіспен орындайды.
  • Сауатты жазуға дағдыланады.

Өздерін бағалайды.

Сөздің дыбыс пен әріптен тұратынын біледі.

Сөздерге фонемалық талдаулар жасай отырып, шыққан жаңа сөздерге сөйлемдер құрай алады.

Оқушылар өз ойын жүйелі жеткізуге, сыни тұрғыдан ойлауға, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Суретті сызба және логикалық тапсырмаларда бірін-бірі бағалау, Өзін-өзі бағалау, топты бағалау
6. Барлығынқосқанда:

Төмен деңгей Жаттығу түрлері: Ребусты шеш-шешуіне 4 сөйлем құр, көп нүктенің орына тиісті әріптер қой, сөздер тізбегін жаз (5 сөз), суретке қарап 4 сөйлем құр, шеңбер бойындағы сөздерден 2 сөз шығар, сөзден 4 сөз шығар.

Орта деңгей Жаттығу түрлері: Ребусты шеш-шешуіне 6 сөйлем құр, көп нүктенің орына тиісті әріптер қой, сөздер тізбегін жаз (7 сөз), суретке қарап 6 сөйлем құр, шеңбер бойындағы сөздерден 6 сөз шығар, сөзден 6 сөз шығар, айтылуы мен жазылуы бөлек сөздерге мысалдар келтір.

Жоғары деңгей Жаттығу түрлері: Ребусты шеш-шешуіне шағын әңгіме құр, көп нүктенің орына тиісті әріптер қой, сөздер тізбегін жаз (8 сөз), суретке қарап шағын мәтін құр, шеңбер бойындағы сөздерден 8 сөз шығар, сөзден 8 сөз шығар, берілген суретке қарап сипаттау мәтін құра.

7. Негізгі дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)
№: Мақсаты: Білу
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өткен сыныптарда алған дыбыс және әріп ұғымыны пысықтау.
№: Түсіну
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Суретті сызба және логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттері артады.
№: Қолдану
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Жаттығу жұмыстарын өзара талдау арқылы, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы оянады, сауатты жазуға, әр сөзді дұрыс айтуға үйренеді.
№: Талдау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Алған білімдерін қолдана біледі, өз бетімен талдау жасайды.
№: Жинақтау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Осы өткен тақарыптар бойынша жұмбақтар құруда, ізденімпаздық жұмыстар жасауға үйренеді.
№:
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
3. Қазақ тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
6. Барлығынқосқанда:

Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Әдебиеттік оқу пәніне -омж-3 сынып
Келтіру формулалары туралы
Сабақ жоспарларының түрлері
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Көшбасшы мұғалім
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz