Файл қосу

Қазақ тілі пәніне омж,3 сынып 1 модуль

Пән: Әртүрлі

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Қазақ тіліне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Қазақ тілін|4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын|үйренудегі |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілде|тіл | |бағаны | |көздер |
| | |р |тосқауылын | |қоса, | | |
| | | |жеңу | |бағалау | | |
|І-модуль «Дыбыс және әріп» |
|1-моду| | |1.Аз уақыт |Күтілетін |Суретті |Төмен деңгей |Қазақ тілі |
|ль |Тақырыптар: | |ішінде көп |нәтижелер: |сызба және|Жаттығу түрлері:|оқулығы 3 |
| |2 сыныпта өткенді қайталау |Өзге тілден |сөйлету. |Суретті |логикалық |Ребусты |сынып, |
| |Э-дыбысы |енген |«Жалғастыр», |сызбаларды |тапсырмала|шеш-шешуіне 4 |қосымша |
| |В дыбысы |дыбыстарды |«Дұрысын тап»|өздігіненн |рда |сөйлем құр, көп |тапсырмалар,|
| |Ф дыбысы |түсіндіруде |оқыта үйрету |орындайды. |бірін-бірі|нүктенің орына |түрлі |
| |В, ф дыбыстары мен |сөзге |ойындарын |Өздерін |бағалау, |тиісті әріптер |дереккөздерд|
| |әріптерінің ерекшеліктері |байланысты |ойнату. |бағалайды. |Өзін-өзі |қой, сөздер |ен. |
| |Ч, щ дыбыстары |суреттер | |Тақырып бойынша |бағалау, |тізбегін жаз (5 |(балаларға |
| |Ч, щ дыбыстары мен |көрсету. | |мәтін құрайды. |топты |сөз), суретке |арналған |
| |әріптерінің | | |Шығармашылық |бағалау |қарап 4 сөйлем |газет-журанл|
| |Ц дыбысы | | |тапсырмаларды | |құр, шеңбер |дардан, |
| |Х,һ дыбыстары , олардың | | |ізденіспен | |бойындағы |ғаламтор |
| |айтылу ерекшеліктері. | | |орындайды. | |сөздерден 2 сөз |беттерінен) |
| |Х, һ дыбыстарына қатысты | | |Сауатты жазуға | |шығар, сөзден 4 | |
| |сөздердің емілесі. | | |дағдыланады. | |сөз шығар. | |
| | | | |Өздерін | |Орта деңгей | |
| | |АКТ, | |бағалайды. | |Жаттығу түрлері:| |
| | | | |Сөздің дыбыс пен| |Ребусты | |
| | |Ассоциация | |әріптен | |шеш-шешуіне 6 | |
| | |жинау, | |тұратынын | |сөйлем құр, көп | |
| | |кластер | |біледі. | |нүктенің орына | |
| | |құру, постер| |Сөздерге | |тиісті әріптер | |
| | |құру | |фонемалық | |қой, сөздер | |
| | |Суретті | |талдаулар жасай | |тізбегін жаз (7 | |
| | |сызба, | |отырып, шыққан | |сөз), суретке | |
| | |логикалық | |жаңа сөздерге | |қарап 6 сөйлем | |
| | |тапсырмалар.| |сөйлемдер құрай | |құр, шеңбер | |
| | | | |алады. | |бойындағы | |
| | | | |Оқушылар өз ойын| |сөздерден 6 сөз | |
| | | | |жүйелі | |шығар, сөзден 6 | |
| | |Сергіту сәті| |жеткізуге, сыни | |сөз шығар, | |
| | |Сөзжұмбақтар| |тұрғыдан | |айтылуы мен | |
| | |, ребустар, | |ойлауға, | |жазылуы бөлек | |
| | |қызықты | |ынтымақтастықта | |сөздерге | |
| | |ойындар. | |жұмыс жасауға | |мысалдар келтір.| |
| | | | |үйренеді. | |Жоғары деңгей | |
| | |Шығармашылық| | | |Жаттығу түрлері:| |
| | |тапсырмалар.| | | |Ребусты | |
| | | | | | |шеш-шешуіне | |
| | | | | | |шағын әңгіме | |
| | |Рефлексия | | | |құр, көп | |
| | |(стикерлер | | | |нүктенің орына | |
| | |арқылы ой | | | |тиісті әріптер | |
| | |түйіндеу) | | | |қой, сөздер | |
| | | | | | |тізбегін жаз (8 | |
| | |Өзінді | | | |сөз), суретке | |
| | |тексер | | | |қарап шағын | |
| | |(өтілген | | | |мәтін құр, | |
| | |тақырыптарға| | | |шеңбер бойындағы| |
| | |қатысты | | | |сөздерден 8 сөз | |
| | |тапсырмалар)| | | |шығар, сөзден 8 | |
| | | | | | |сөз шығар, | |
| | | | | | |берілген суретке| |
| | | | | | |қарап сипаттау | |
| | | | | | |мәтін құра. | |
| |Мақсаты: Білу |Өткен | | | | | |
| | |сыныптарда | | | | | |
| | |алған дыбыс | | | | | |
| | |және әріп | | | | | |
| | |ұғымыны | | | | | |
| | |пысықтау. | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Келтіру формулалары туралы
Әдебиеттік оқу пәніне -омж-3 сынып
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Көшбасшы мұғалім
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Бағдарлама
Пәндер