Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Математика пәніне арналған орта мерзімді жоспар
|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Математика |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын|пәніндегі |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілде|тіл | |бағаны | |көздер |
| | |р |тосқауылын | |қоса, | | |
| | | |жеңу. | |бағалау | | |
|І-модуль «Өткен сыныптағыны қайталау» |
|1-моду|Тақырыптары: | |1. Естепті, |Күтілетін |Жұппен |Төмен деңгей |Математика |
|ль |Қосу және азайту | |логикалық |нәтижелер: |орындалаты|Екі таңбалы және|оқулығы 3 |
| |Екі таңбалы сандар. Екі | |тапсырмаларды|Екі таңбалы |н |үш таңбалы |сынып, |
| |таңбалы сандарды ауызша және |Екі таңбалы,|жұппен |және үш таңбалы |жұмыстарды|сандарды жазбаша|қосымша |
| |жазбаша қосу мен азайту |үш таңбалы, |орындауда, |сандарды ауызша |өзара |қосу азайту, |тапсырмалар,|
| |тәсілдері |геометрилық |үлгі бойынша |және жазбаша |бірін-бірі|Шамаларға |түрлі |
| |Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы|фигуралар, |шығарылатын |қосу мен азайта |тесеріп |қатысты |дереккөздерд|
| |сандарды ауызша қосу мен |шамалар |танымдық |біледі. |бағалаулар|тапсырмалар, |ен. |
| |азайту тәсілдері |өлшем |тапсырмаларды|Шамалар |ы, |қарапайым |(балаларға |
| |Шамалар (ұзындық, масса, |бірліктері |топпен |(ұзындық, масса,|критериалд|теңдеулер, санды|арналған |
| |уақыт, сыйымдылық) және өлшем|жазылған |орындауда, |уақыт, |ы бағалау,|өрнектердің |газет-журанл|
| |бірліктері |кестелер. |жекелей жұмыс|сыйымдылық) және|жиынтық |мәнін табу, |дардан, |
| |Теңдеу. Өрнек. Санды және | |түрлерін |өлшем |бағалау. |геометриялық |ғаламтор |
| |әріпті өрнектер. | |орындауда |бірліктерін | |фигураларды |беттерінен) |
| |Теңдік. Теңсіздік. | |орнайтын |салыстыра алады.| |сызу. | |
| |Құрама есептер және оларды | |диалог | | |Орта деңгей | |
| |шығару тәсілдері. | |арқылы. |Теңдеу. Өрнек. | |Екі таңбалы және| |
| |Геометриялық фигуралар. | | |Санды және | |үш таңбалы | |
| |Периметр. | | |әріпті өрнектер,| |сандарды | |
| |2 санына көбейту және бөлу | | | | |ондықтан аттап | |
| |3 санына көбейту және бөлу | | |теңдік. | |жазбаша қосу, | |
| |4 санына көбейту және бөлу | | |Теңсіздіктерді | |азайту, | |
| | | | |шығарады. | |Құрылымы күрделі| |
| | | | |Құрама есептер | |теңдеулерді | |
| | |АКТ, | |және оларды | |шешу, шамаларға | |
| | | | |шығару | |қатысты | |
| | |Ассоциация | |тәсілдерін | |есептерді | |
| | |жинау, | |біледі, | |шығару, | |
| | |кластер | |өздігінен шеше | |периметрді | |
| | |құру, постер| |алады. | |әртүрлі тәсілмен| |
| | |құру | |Геометриялық | |есептеу. | |
| | | | |фигураларды | |Жоғары деңгей | |
| | | | |ажыратады. | |Екі таңбалы және| |
| | | | |2, 3, 4 | |үш таңбалы | |
| | | | |сндарының | |сандарды | |
| | | | |көбейту және | |ондықтан аттап | |
| | | | |бөлу | |қосу, азайту. | |
| | | | |Өздерін | |Санды қосындыға | |
| | | | |бағалайды. | |қосу және азайту| |
| | | | |Оқушылар өз ойын| |ондықтан аттап, | |
| | |Суретті | |жүйелі | |Периметрді | |
| | |сызба, | |жеткізуге, сыни | |көбейту амалы | |
| | |логикалық | |тұрғыдан | |арқылы | |
| | |тапсырмалар.| |ойлауға, | |шығаратындай | |
| | | | |ынтымақтастықта | |етіп көбейтудің | |
| | | | |жұмыс жасауға | |үлестірімділік | |
| | | | |үйренеді. | |қасиетімен | |
| | |Сергіту сәті| | | |шығару, | |
| | |Логикалық | | | |шамаларға | |
| | |тапсырмалар | | | |қатысты | |
| | | | | | |есептерді өздері| |
| | | | | | |ойдан құру. | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Шығармашылық| | | | | |
| | |тапсырмалар.| | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | |(стикерлер | | | | | |
| | |арқылы ой | | | | | |
| | |түйіндеу) | | | | | |
| |Мақсаты: Білу |Екі таңбалы,| | | | | |
| | |үш таңбалы | | | | | |
| | |сандарды | | | | | |
| | |ауызша қосу,| | | | | |
| | |азайту және | | | | | |
| | |теңдеу, | | | | | |
| | |теңдік, | | | | | |
| | |теңсіздік | | | | | |
| | |тақырыптарын| | | | | |
| | |а мысалдар | | | | | |
| | |келтіру | | | | | |
| | |арқылы | | | | | |
| | |білімдерін | | | | | |
| | |пысықтайды. | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz