Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Математика пәніне арналған орта мерзімді жоспар

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Математика

пәніндегі тіл тосқауылын жеңу.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

№: І-модуль «Өткен сыныптағыны қайталау»
№: 1-модуль
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыптары:

Қосу және азайту

Екі таңбалы сандар. Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері

Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайту тәсілдері

Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері

Теңдеу. Өрнек. Санды және әріпті өрнектер.

Теңдік. Теңсіздік.

Құрама есептер және оларды шығару тәсілдері.

Геометриялық фигуралар. Периметр.

2 санына көбейту және бөлу

3 санына көбейту және бөлу

4 санына көбейту және бөлу

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Екі таңбалы, үш таңбалы, геометрилық фигуралар, шамалар өлшем бірліктері жазылған кестелер.

АКТ,

Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру

Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.

Сергіту сәті

Логикалық тапсырмалар

Шығармашылық тапсырмалар.

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу)

3. Математикапәніндегі тіл тосқауылын жеңу.: 1. Естепті, логикалық тапсырмаларды жұппен орындауда, үлгі бойынша шығарылатын танымдық тапсырмаларды топпен орындауда, жекелей жұмыс түрлерін орындауда орнайтын диалог арқылы.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Күтілетін нәтижелер :

  • Екі таңбалы

және үш таңбалы

сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайта біледі.

  • Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктерін салыстыра алады.
  • Теңдеу. Өрнек. Санды және әріпті өрнектер,

теңдік. Теңсіздіктерді шығарады.

Құрама есептер және оларды шығару тәсілдерін біледі, өздігінен шеше алады.

  • Геометриялық фигураларды ажыратады.
  • 2, 3, 4

сндарының көбейту және бөлу

Өздерін бағалайды.

Оқушылар өз ойын жүйелі жеткізуге, сыни тұрғыдан ойлауға, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жұппен орындалатын жұмыстарды өзара бірін-бірі тесеріп бағалаулары, критериалды бағалау, жиынтық бағалау.
6. Барлығынқосқанда:

Төмен деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды жазбаша қосу азайту,

Шамаларға қатысты тапсырмалар, қарапайым теңдеулер, санды өрнектердің мәнін табу, геометриялық фигураларды сызу.

Орта деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды ондықтан аттап жазбаша қосу, азайту,

Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу, шамаларға қатысты есептерді шығару, периметрді әртүрлі тәсілмен есептеу.

Жоғары деңгей Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу, азайту.

Санды қосындыға қосу және азайту ондықтан аттап,

Периметрді көбейту амалы арқылы шығаратындай етіп көбейтудің үлестірімділік қасиетімен шығару, шамаларға қатысты есептерді өздері ойдан құру.

7. Негізгі дереккөздер: Математика оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)
№: Мақсаты: Білу
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Екі таңбалы, үш таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту және теңдеу, теңдік, теңсіздік тақырыптарына мысалдар келтіру арқылы білімдерін пысықтайды.
№: Түсіну
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өз бетерімен берілген тапсырмаларды (шамалар, геометриялық фигуралар) үлгі бойынша шығару.
№: Қолдану
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ауышзша есептеулерді күнделікті өмірде қолдануға дағдыланады.
№: Талдау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Шығармашылық, логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады.
№: Жинақтау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Осы өтілген тақырыптар бойынша (өзіндік жұмыс, бақылау жұмыстарын) жазба жұмыстарын алуда оқушылар алған білімдерін жинақтайды.
№:
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
3. Математикапәніндегі тіл тосқауылын жеңу.:
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
6. Барлығынқосқанда:

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Келтіру формулалары туралы
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Экология процесіндегі математика
Көшбасшы мұғалім
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақ жоспарларының түрлері
Ғылымға әркімнің де бар таласы. аукцион сабақ, 7- сынып
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz