Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Дүниетану пәніне арналған орта мерзімді жоспар

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Еңбекке баулуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

№: 1-модуль «Адам ағзасы және оны күту»
№: 1-модуль
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыптары:

Адам-табиғат перзенті. Ағза мүшелері, оның қызметі.

Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі, оның атқаратын қызметі.

Қаңқа. Бұлшық ет. Қимыл-қозғалыс мүшесі.

Қан айналым мүшелері. Жүрек және оның негізгі қызметі.

Тыныс алу мүшелері.

Ас қорыту мүшелері, оның қызметі.

Қан тамыры соғуы есептеу.

Жүйке, оның қызметі

Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Адам қаңқасы мен адамның мүшелері

АКТ,

Ассоциация жинау.

Кластер құру, постер құру

Сергіту сәті

Сурет салу

Эссе жазу

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу.

Суммативтік бағалау.

3. Еңбекке баулуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу: 1. Постер құру, кластер жинау, ассоциация жинауда оқушылар топтық, жұппен жұмыстарда бір-бірімен диалог арқылы қарым-қатынас жасайды.
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Күтілетін нәтиже:

  • Адам-табиғат перзенті екенін біледі.
  • Ағза мүшелері, оның қызметін бақылайды.
  • Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі, оның атқаратын қызметімен танысады.
  • Қаңқа. Бұлшық ет. Қимыл-қозғалыс мүшесін біледі.
  • Қан айналым мүшелері. Жүрек және оның негізгі қызметін өзіне тәжірибе жасау арқылы біледі.
  • Тыныс алу мүшелерімен танысты.
  • Ас қорыту мүшелері, оның қызметін білді.
  • Қан тамыры соғуы есептеді.
  • Жүйке, оның қызметі анықтады.
  • Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері жататынын білді.
  • Топпен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Топты бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек», жұппен жұмыты бағалау «смайликтер арқылы», жекелей жұмысты «мадақтаулар» арқылы бағалау, суммативтік бағалау.
6. Барлығынқосқанда:

Төмен деңгей Сурет салу, суреттен адамның дене мүшелерін тауып беру, қимыл-қозғалыс арқылы бұлшық етті байқау, сезім мүшелерін қорғау турасында қысқаша шығарма жазу.

Орта деңгей «Ағза мүшелері туралы» реферат жазу,

«Қимыл-қозғалысты қалыпқа келтірудегі жаттығудың пайдасы туралы» эссе жазу, «жүрек туралы» суретті топтама жинау, «сезім мүшелеріне» кластер құру. Жоғары деңгей Адам туралы презентация жасау (ағза мүшелері, сезім мүшелері, жүрек, жүйке, бұлшық ет болуы тиіс), ребус, сөзжұибақ жасау.

7. Негізгі дереккөздер:

Дүниетану

3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)

№: Мақсаты: Білу
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Адам деген кім? Ол қалай пайда болды? деген сауалдарға жауап ала алады. Қалай пайда болғанын біледі.
№: Түсіну
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сезім мүшелерінің сипаты мен оның қызметтерін түсінеді, оны дәлелдейді
№: Қолдану
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өз дене мүшесіне қарап адамның қаңқа сүйектен, бұлшық еттен тұратынын зерттейді және біледі. Сурет салады.
№: Талдау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Ас қорыту, тыныс алу мүшелері жайында жазылған журналдардан мақалаларды талайды, өз ойымен салыстырады.
№: Жинақтау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Өтілген тақытыптар бойынша №1 сарамандық жұмыс алуда өзінің адам туралы алған білімдерін жинақтайды. (реферат, ребустар, сөзжұмбақтар) құрады және қорғайды.

Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ САБАҚТАН БАСҚА ФОРМАЛАРЫ
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Келтіру формулалары туралы
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Көшбасшы мұғалім
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақ жоспарларының түрлері
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Тақырыптың басты идеясын жаз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz