Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль


Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Дүниетану пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер |
| | | |тіл | |қоса, | | |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
|1-модуль «Адам ағзасы және оны күту» |
|1-моду|Тақырыптары: | |1.Постер |Күтілетін |Топты |Төмен деңгей |Дүниетану |
|ль |Адам-табиғат перзенті. Ағза | |құру, кластер|нәтиже: |бағалау «2|Сурет салу, |3 сынып, |
| |мүшелері, оның қызметі. | |жинау, |Адам-табиғат |жұлдыз, 1 |суреттен адамның|қосымша |
| |Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі, |Адам қаңқасы |ассоциация |перзенті екенін |тілек», |дене мүшелерін |тапсырмалар,|
| |оның атқаратын қызметі. |мен адамның |жинауда |біледі. |жұппен |тауып беру, |түрлі |
| |Қаңқа. Бұлшық ет. |мүшелері |оқушылар |Ағза мүшелері, |жұмыты |қимыл-қозғалыс |дереккөздерд|
| |Қимыл-қозғалыс мүшесі. | |топтық, |оның қызметін |бағалау |арқылы бұлшық |ен. |
| |Қан айналым мүшелері. Жүрек | |жұппен |бақылайды. |«смайликте|етті байқау, |(балаларға |
| |және оның негізгі қызметі. | |жұмыстарда |Тері-ағзаның |р арқылы»,|сезім мүшелерін |арналған |
| |Тыныс алу мүшелері. | |бір-бірімен |қорғаныс мүшесі,|жекелей |қорғау турасында|газет-журанл|
| |Ас қорыту мүшелері, оның | |диалог арқылы|оның атқаратын |жұмысты |қысқаша шығарма |дардан, |
| |қызметі. | |қарым-қатынас|қызметімен |«мадақтаул|жазу. |ғаламтор |
| |Қан тамыры соғуы есептеу. | |жасайды. |танысады. |ар» арқылы|Орта деңгей |беттерінен) |
| |Жүйке, оның қызметі | | |Қаңқа. Бұлшық |бағалау, |«Ағза мүшелері | |
| |Сезім мүшелері: көз, құлақ, | | |ет. |суммативті|туралы» реферат | |
| |мұрын, тіл, тері. | | |Қимыл-қозғалыс |к бағалау.|жазу, | |
| | | | |мүшесін біледі. | |«Қимыл-қозғалыст| |
| | | | |Қан айналым | |ы қалыпқа | |
| | |АКТ, | |мүшелері. Жүрек | |келтірудегі | |
| | | | |және оның | |жаттығудың | |
| | |Ассоциация | |негізгі қызметін| |пайдасы туралы» | |
| | |жинау. | |өзіне тәжірибе | |эссе жазу, | |
| | | | |жасау арқылы | |«жүрек туралы» | |
| | | | |біледі. | |суретті топтама | |
| | | | |Тыныс алу | |жинау, «сезім | |
| | |Кластер құру,| |мүшелерімен | |мүшелеріне» | |
| | |постер құру | |танысты. | |кластер құру. | |
| | | | |Ас қорыту | |Жоғары деңгей | |
| | |Сергіту сәті | |мүшелері, оның | |Адам туралы | |
| | | | |қызметін білді. | |презентация | |
| | | | |Қан тамыры соғуы| |жасау (ағза | |
| | |Сурет салу | |есептеді. | |мүшелері, сезім | |
| | | | |Жүйке, оның | |мүшелері, жүрек,| |
| | |Эссе жазу | |қызметі | |жүйке, бұлшық ет| |
| | | | |анықтады. | |болуы тиіс), | |
| | | | |Сезім мүшелері: | |ребус, сөзжұибақ| |
| | | | |көз, құлақ, | |жасау. | |
| | | | |мұрын, тіл, тері| | | |
| | |Рефлексия | |жататынын білді.| | | |
| | |(стикерлер | |Топпен | | | |
| | |арқылы ой | |ынтымақтастықта | | | |
| | |түйіндеу. | |жұмыс жасайды. | | | |
| | |Суммативтік | | | | | |
| | |бағалау. | | | | | |

|Мақсаты: Білу |Адам деген кім? Ол қалай пайда болды? деген сауалдарға
жауап ала алады. Қалай пайда болғанын біледі. | | | | | | | | |Түсіну
|Сезім мүшелерінің сипаты мен оның қызметтерін түсінеді, оны дәлелдейді |
| | | | | | | |Қолдану |Өз дене мүшесіне қарап адамның қаңқа сүйектен,
бұлшық еттен тұратынын зерттейді және біледі. Сурет салады. | | | | | | | |
|Талдау |Ас қорыту, тыныс алу мүшелері жайында жазылған журналдардан
мақалаларды талайды, өз ойымен салыстырады. | | | | | | | | |Жинақтау
|Өтілген тақытыптар бойынша №1 сарамандық жұмыс алуда өзінің адам туралы
алған білімдерін жинақтайды. (реферат, ребустар, сөзжұмбақтар) құрады және
қорғайды. | | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Келтіру формулалары туралы
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Көшбасшы мұғалім
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақ жоспарларының түрлері
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Тақырыптың басты идеясын жаз
Сөйлесу сабақ
Пәндер