Файл қосу

Еңбекке баулу пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль

Пән: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Еңбекке баулу пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің |5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер |
| | | |тіл | |қоса, | | |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
|1-модуль «Табиғи материалдармен жұмыс » |
|1-моду|Тақырыптары: | |1.Топпен |Күтілетін нәтижесі:|Өзінің |Төмен деңгей |Еңбекке |
|ль |Еңбек қауіпсіздігін ережесін | |бірігіп | |жасаған |Схема бойынша |баулу 3 |
| |сақтау. Еңбек мәдениет ережесі | |жұмыс жасау,|Еңбек қауіпсіздігін|жұмысын |түрлі табиғи |сынып, |
| |Табиғаттан үйрену. Табиғат және| |жұппен |ережесін сақтайды. |басқаларды|материалдардан |қосымша |
| |адам қолымен жасалған әлемнің | |бірігіп |Еңбек мәдениет |ң бағалауы|бұйымдар |тапсырмалар,|
| |байланысы. | |жұмыс жасада|ережесі біледі. |және |құрастыру |түрлі |
| |Схема бойынша түрлі табиғи | |бір-бірлерім|Табиғи |критерий |Орта деңгей |дереккөздерд|
| |материалдардан бұйымдар | |ен |материалдармен |арқылы |Схема бойынша |ен. |
| |құрастыру | |қарым-қатына|жұмыс жасайды. |бағалау, |түрлі табиғи |(балаларға |
| |Қауырсыннан, қайыңның қабығынан| |с жасауы. |Табиғатты бақылап |смайликтер|материалдардан |арналған |
| |құрастыру | |Топтық |үйренеді |мен |бұйымдар |газет-журанл|
| |Қиял аппликациясын жасау. | |диалог пен |Табиғи |бағалау. |құрастыру |дардан, |
| |Композиция. | |бірлескен |материалдардан | |Қауырсыннан, |ғаламтор |
| |Мозайка. Дән тұқымынан мозайка | |жұмыс. |құрастырады. | |қайыңның |беттерінен) |
| |құрастыру. | | |«Көңілді ханзада» | |қабығынан | |
| |Аппликация құрастыру. | | |бейнесін жасайды. | |құрастыру | |
| | | | |Схема бойынша | |Қиял | |
| | |АКТ, | |құрастырады. | |аппликациясын | |
| | | | |Дән тұқымынан | |жасау. | |
| | |Ассоциация | |мозаика құрастыруды| |Жоғары деңгей | |
| | |жинау, | |меңгереді. | |Композиция. | |
| | |кластер құру,| |Қауырсыннан | |Мозайка. Дән | |
| | |постер құру | |кезкелген заттар | |тұқымынан | |
| | | | |құрастырады. | |мозайка | |
| | |Суретті | |Қайың қабығынан | |құрастыру. | |
| | |сызба, | |бұйым құрастырады. | |Аппликация | |
| | |логикалық | |Өз бетімен | |құрастыру. | |
| | |тапсырмалар. | |кезкелген бұйымнан | | | |
| | |Сергіту сәті | |заттың жасалатынын | | | |
| | |Логикалық | |біледі. Еркін өз | | | |
| | |тапсырмалар. | |күш жігерін беріп | | | |
| | |Танымдық | |орындайды. | | | |
| | |ойындар. | |Табиғат пен адамның| | | |
| | | | |арасындағы тығыз | | | |
| | | | |байланысты біледі. | | | |
| | | | | | | | |
| | |Шығармашылық | | | | | |
| | |тапсырмалар | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | |(стикерлер | | | | | |
| | |арқылы ой | | | | | |
| | |түйіндеу, | | | | | |
| | |эссе жазу) | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Суммативтік | | | | | |
| | |бағалау. | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |Мақсаты: Білу |Табиғи | | | | | |
| | |материалдарме| | | | | |
| | |н жұмыс | | | | | |
| | |жасаудағы | | | | | |
| | |еңбек | | | | | |
| | |қауіпсіздік | | | | | |
| | |ережелерін | | | | | |
| | |сақтау туралы| | | | | |
| | |түсінік | | | | | |
| | |енгізіу. | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Оригами. еңбекке баулу. 4 сынып
Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру, бұйымдарды біріктіру тәсілдері. бұйымдарды жасау схемасы
Өзін-өзі тануға-омж,3 сынып, 1 модуль
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Келтіру формулалары туралы
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Тригонометриялық функциялардың графигін салу
Пәндер