Файл қосу

Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, кіріспе бөлім

Пән: Әртүрлі

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Бейнелеу өнері пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Еңбекке |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. Негізгі |
| |мақсаттары |қолданылатын |баулуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |көздер |
| | | |тіл | |қоса, | | |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
| «Өнер туындыларын қабылдау» |
|2 |Тақырыптары: | |1.Топпен |Күтілетін |Логикалық |Төмен деңгей |Бейнелеу |
|сағат |Табиғаттың, өсімдіктердің, | |бірігіп жұмыс|нәтиже: |және |Жануарлардың, |өнері 3 |
| |жануарлардың заттардың, сыртқы |Тбиғат, |жасау, жұппен|Сурет өнерін |шығармашыл|өсімдіктердің |сынып, |
| |келбетінің жай күйін сипаттау. |өсімдік, |бірігіп жұмыс|біледі. |ық |сыртқы бейнесін |қосымша |
| |Тарих, археология, моументалды |жануарлар |жасада |Сурет |тапсырмала|ауызша айту, |тапсырмалар,|
| |өнер және сәулет ескерткіштері |суреттері. |бір-бірлеріме|туындыларына |р беру, |болмысын |түрлі |
| | | |н |қарап тақырыбын |арқылы |сипаттау. |дереккөздерд|
| | | |қарым-қатынас|айта алады. |өзін |Орта деңгей |ен. |
| | | |жасауы. |Өздері суреттер |бағалауы |Жануарлардың, |(балаларға |
| | | |Топтық диалог|сала алады. |және |өсімдіктердің |арналған |
| | | |пен бірлескен| |топтың |сыртқы бейнесін |газет-журанл|
| | |АКТ, |жұмыс. | |бағалауы |кескіндеу, |дардан, |
| | | | | |арқылы |пішініне |ғаламтор |
| | |Ассоциация | | |анықталады|сипатама беру, |беттерінен) |
| | |жинау. | | |. |түсіне назар | |
| | | | | | |аудару | |
| | | | | | |Жоғары деңгей | |
| | | | | | |Жануарлардың, | |
| | |Кластер құру,| | | |өсімдіктердің | |
| | |постер құру | | | |сыртқы | |
| | | | | | |бейнесінің | |
| | |Сергіту сәті | | | |модельін штрихты| |
| | | | | | |сызба арқылы | |
| | |Сурет салу | | | |сызу, бояу түсін| |
| | | | | | |анықтау. | |
| | |Рефлексия | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | |Формативтік | | | | | |
| | |бағалау. | | | | | |

|Мақсаты: Білу |Өнер туындыларының авторларымен таныстыру. | | | | | |
| | |Түсіну |Монументалды өнер туралы түсінгендерін ортаға сала отырып, өз
беттерімен сурет салдыру. | | | | | | | | |Қолдану |Сәулет
ескерткіштерінің қыр-сырын талдату және өз суреттерімен салыстырту. | | |
| | | | | |Талдау |Салған суреттеріндегі эстетикалық негізді ашу. | | | |
| | | | |Жинақтау
|Салған суреттерін жинақтап, тақырыптары туралы өздеріне көрме
ұйымдастырту. Өздерінің салған суреттеріне баға бергізу. | | | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Арыстан мен тышқан 4 сынып
Кескіндеме өнерін бейнелеу өнері сабақтарында қолдану әдістері
Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың қызығушылықтарын арттыру
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Ертегі кейіпкерлерін бейнелеу
Бейелеу өнері
Матрицамен жұмыс. 5 класс
Су моншақпен бұйым жасау технологиясы
Сүйікті ертегі
Пәндер